Oudere mannen die jongere vrouwen daten

24-07-2016 23:01 129 berichten
Hoi,



Wat vinden jullie van 50+ mannen ( met jonge kinderen) die meiden van begin/midden 20 daten? En nooit vrouwen van hun eigen leeftijd?



Ik heb geen respect voor dit soort mannen.
anoniem_638f50cb8cb02 wijzigde dit bericht op 25-07-2016 04:20
Reden: -
% gewijzigd
quote:Anoniem8903 schreef op 25 juli 2016 @ 15:13:

Helaas niet zon ruimdenkende mening, als oudere mannen met jongere vrouwen daten, dan vraag ik mij af of die man ook geestelijk net zo oud is als zijn kalender jaar en nee ik geloof niet in het idee van dat vrouwen eerder volwassen zijn.

En oudere vrouwen die jongere mannen daten?

Mijn vriend is ruim twintig jaar jonger dan ik.

Wij vinden dat beiden geen punt.

Maar dat is het volgens jou dus wel begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
Het zou mijn keus niet zijn als bijna 50-er.



Maar per definitie geen respecte hebben, ach zo 2015....
Altijd in voor een lekkere leuke middag
Alle reacties Link kopieren
Als oudere mannen jongere vrouwen daten, zal dat over het algemeen niet zijn om goede gesprekken mee te voeren.

Geestelijke vs actuele leeftijd aan beide kanten is volgens mij dan niet zo relevant.

De meeste mannen zullen niet vies zijn van een jong blaadje voor alleen wat fun.

Als de oudere man en de jongere vrouw daar samen lol mee hebben, zie ik het probleem niet.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 25 juli 2016 @ 15:31:

Als oudere mannen jongere vrouwen daten, zal dat over het algemeen niet zijn om goede gesprekken mee te voeren.

Geestelijke vs actuele leeftijd aan beide kanten is volgens mij dan niet zo relevant.

De meeste mannen zullen niet vies zijn van een jong blaadje voor alleen wat fun.

Als de oudere man en de jongere vrouw daar samen lol mee hebben, zie ik het probleem niet.

Nou..ik wel.

Want die vrouwen willen allemaal een relatie..en die mannen, ..daar komt dat woord nou nooit in op hoor!

Echt niet.

Op sex gebaseerde shit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 15:36:

[...]



Nou..ik wel.

Want die vrouwen willen allemaal een relatie..en die mannen, ..daar komt dat woord nou nooit in op hoor!

Echt niet.

Op sex gebaseerde shit.

Oh ja, en seks is bah.

Onzin dat die vrouwen allemaal een relatie willen, gelukkig niet zeg.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 25 juli 2016 @ 15:40:

[...]



Oh ja, en seks is bah.

Onzin dat die vrouwen allemaal een relatie willen, gelukkig niet zeg.

Negen van de tien dan.

Mag ook.

In ieder geval de meerderheid..en ja, dat weten deze kerels.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 15:42:

[...]



Negen van de tien dan.

Mag ook.

In ieder geval de meerderheid..en ja, dat weten deze kerels.Als ervaringsdeskundige kan ik je verzekeren dat jouw aanname onjuist is.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 25 juli 2016 @ 15:49:

[...]



Als ervaringsdeskundige kan ik je verzekeren dat jouw aanname onjuist is.

Haha, zo zo...maar jij onderschat mij, want dat ben ik ook.

En...er zitten er hier veel in de zaal hoor, jij dacht even de enigste te zijn, maar helaas...die plank sloeg je al even mis.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maar bznrv..en het hele alfabet erachteraan, steekt u eens van wal.

Als je iets dwars zit, mag je er ook een topic over openen hoor, ik zal er op schrijven,..

Dat beloof ik je.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Eleonora-1 schreef op 25 juli 2016 @ 15:27:

[...]



En oudere vrouwen die jongere mannen daten?

Mijn vriend is ruim twintig jaar jonger dan ik.

Wij vinden dat beiden geen punt.

Maar dat is het volgens jou dus wel begrijp ik?



Andersom vind ik dat ook, maar er zit natuurlijk wel verschil in als de jongste 16, 23 of 30 is.

Boven de 30 denk ik dat je als mens wel het algemene groeiproces hebt ondergaan, er is dan geen (groot) machtsverschil.

Maar een vrouw/man van 20 met een vrouw/man van 50 vind ik wel een machtsverschil hebben.

De oudere kan de jongeren dan alles laten geloven en kan makkelijk voor zijn/haar verantwoording weglopen, want de jongere die moet het nog allemaal leren als het ware.
Ja.

Ik heb niet echt het gevoel 'macht' over hem te hebben eigenlijk.

Ik ben niet zo machtig.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die mannen in het kanaal 50plussers waar jij een relatie mee wilde of begrijp ik je nu niet goed?



Ik heb trouwens nog een prima contact met de 20+ jaar oudere man waar ik ooit drie jaar mee samen was. Hoewel ik nu de leeftijd heb die hij had toen hij wat met mij begon en ík er niet aan zou moeten denken om knulletjes van mijn leeftijd destijds te daten, heb ik toen geen last gehad van grote verschillen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 15:51:

[...]



Haha, zo zo...maar jij onderschat mij, want dat ben ik ook.

En...er zitten er hier veel in de zaal hoor, jij dacht even de enigste te zijn, maar helaas...die plank sloeg je al even mis.

Ehm, volgens mij ben jij geen oudere man en ook geen jongere vrouw.

Maar ik geloof best dat jij meer het relatie type bent dan het fun type.



Oh, ik denk nooit de enigste te zijn.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 25 juli 2016 @ 16:02:

[...]



Ehm, volgens mij ben jij geen oudere man en ook geen jongere vrouw.

Maar ik geloof best dat jij meer het relatie type bent dan het fun type.



Oh, ik denk nooit de enigste te zijn.

Klopt, 45 jr, vrouw, heel erg vrouw.

En zeker niet van de fun..in deze context.

.

Ik dacht even dat je verhaal nu kwam, maar nee dus, goed, laten we het hier bij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Er is toch ook een heel grijs gebied tussen gewoon een one night stand of een serieuze relatie. Er zijn toch ook mannen die een vrouw willen om mee te praten, uit eten te gaan, en weet ik veel wat te ondernemen. Misschien heb je een gemeenschappelijke hobby/interesse. En ja, daarnaast ook sex. Is het een romance voor kortere duur of gewoon fwb?



En ik kan me voorstellen dat dan echt niet alleen naar de buitenkant gekeken wordt. Genoeg mooie vrouwen waar je ook een nuttig gesprek mee kunt voeren.
Ik vind daar helemaal niks van. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.



Mijn moeder van 52 en een jongen van 27 vinden elkaar ook intressant.



Ik zie wel beren op de weg. Maar veroordeel liever niet.

Een vriendin van mij haar vriend is 25 jaar ouder.

Maar ze zijn al 10 jaar bij elkaar.

Waarom zou ik er wat van vinden?
quote:Eleonora-1 schreef op 25 juli 2016 @ 15:27:

[...]



En oudere vrouwen die jongere mannen daten?

Mijn vriend is ruim twintig jaar jonger dan ik.

Wij vinden dat beiden geen punt.

Maar dat is het volgens jou dus wel begrijp ik?



Hahaha ik zou als ik jou was een topic openen.

Wij dachten dat wel gelukkig waren. Maar ik ben er zojuist achter gekomen dat wel een enorm probleem hebben namelijk ons leeftijdsverschil!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 26 juli 2016 @ 00:27:

[...]





Hahaha ik zou als ik jou was een topic openen.

Wij dachten dat wel gelukkig waren. Maar ik ben er zojuist achter gekomen dat wel een enorm probleem hebben namelijk ons leeftijdsverschil!!!!

Open eens een topic lampie, want ieder probleem is er een.

En ik geloof eigenlijk ook niet dat er met zo,n enorm leeftijdsverschil, het goed kan gaan, ja voor even...

Maar op de langere termijn niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:10:

[...]



Klopt, 45 jr, vrouw, heel erg vrouw.

En zeker niet van de fun..in deze context.

.

Ik dacht even dat je verhaal nu kwam, maar nee dus, goed, laten we het hier bij. Goed gezegd
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel probleem. Zolang een oude bok stinkend rijk is en een grote danwel niet functionerende piemel heeft (mag allebei) zie ik geen probleem om flink te genieten van een oude man als jong blaadje.



Andersom vind ik het heel slim van die mannen. Ik bedoel; je bevindt je als bokkenlul van om en nabij de 60 toch mooi ontop off the apenrots als je maar de schijn ophoudt dat je met regelmaat een 20-tiger uitwoont.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 juli 2016 @ 23:08:

Ehm, ja, lekker boeiend.



Alle (ALLE!!) mannen willen stiekem zo'n jong ding en als ze beweren van niet dan liegen ze. Sommigen weten namelijk héél goed dat het wordt afgekeurd hoor, en doen dan alsof zij liever een vrouw met levenservaring van rond de 40 hebben. Ze kijken wel uit.



Maar zodra ze de kans krijgen zullen ze hem ongetwijfeld pakken. Al-le-maal.altijd oppassen als iemand het gaat hebben over "iedereen" , "alle vrouwen" of "alle mannen", want dat gaat grenzeloos ver voorbij aan het feit dan mensen nu eenmaal verschillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 26 juli 2016 @ 11:20:

[...]





Goed gezegd

Haha, hoi focus!!

Fijne dag voor jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 26 juli 2016 @ 12:28:

[...]



Haha, hoi focus!!

Fijne dag voor jou.Howdy, daar ook!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
nou elle5460 en nieuw begin, waar komt toch die frustratie vandaan?? iedere relatie met leeftijdsverschil wordt de pan in gehakt.

leg eens uit !!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind dat persoonlijk een ranzige gedachte. De gedachte dat hij mogelijk dochters heeft van dezelfde leeftijd of erger, nog jonger. Brrr maar wat men al zei. Jonge meiden genieten ervan ze mee in hun grote te sleuren en gezinnen te vernietigen en die mannen vinde dat blijkbaar ook prima. En ook als single lekker zelf weten maar nee ik vind het wat ongepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven