Oudere mannen die jongere vrouwen daten

24-07-2016 23:01 129 berichten
Hoi,



Wat vinden jullie van 50+ mannen ( met jonge kinderen) die meiden van begin/midden 20 daten? En nooit vrouwen van hun eigen leeftijd?



Ik heb geen respect voor dit soort mannen.
anoniem_638f50cb8cb02 wijzigde dit bericht op 25-07-2016 04:20
Reden: -
% gewijzigd
quote:elle5460 schreef op 26 juli 2016 @ 08:42:

[...]



Open eens een topic lampie, want ieder probleem is er een.

En ik geloof eigenlijk ook niet dat er met zo,n enorm leeftijdsverschil, het goed kan gaan, ja voor even...

Maar op de langere termijn niet.



Wat weet je er van lieverd?

Spreek vooral voor jezelf.
Mag ik vragen waarom het zo erg is wat een ander doet? Kan mij er niks bij voorstellen dat ik er echt mee zou zitten.

Waarom maakt het uit wat je beste vriendin bijvoorbeeld doet?

En zou je zelf als je verliefd word op een oudere man of vrouw dan afkappen omdat het niet zo zou horen?

En wie heeft bepaald wat wel en niet goed is?



Pedofilie is niet goed. Laten we dat voorop stellen. Maar volwassenen moeten het toch zelf weten?



Hoezo heb je er last van wat een ander gelukkig maakt?
Wat is de harde grens? Dat vraag ik me ook wel eens af.

Ik heb hier eens iemand zien schrijven zelf 15 jaar jonger te zijn dan haar man maar een TO van het topic, waar we samen schreven, die 18 jaar scheelde met haar vriend was te jong voor hem.

Die drie jaar meer was voor deze forummer onoverkomelijk.

Right.



Het is niet altijd zo dat mensen het bewust opzoeken, zo'n relatie.

Mijn vriend en ik waren beiden niet op zoek naar een veel ouder/veel jonger iemand.

Sterker nog, ik was absoluut niet op zoek naar een relatie.

Toch waren we binnen twee weken aan elkaar verknocht, hoewel we een hele tijd hebben gedaan alsof we totaal vrijblijvend met elkaar omgingen.

Het liep zo en we zijn al twee jaar bij elkaar inmiddels.



Niet gepland, wel gebeurd en wíj vinden het fijn.

Dat lijkt me het belangrijkste eigenlijk.
Dat lijkt mij ook Eleanora.

Ik snap dat van die 3 jaar dan ook niet.

Ik heb zelf maar 7 jaar verschil maar dat is voor mij het minimale leeftijdsverschil want ik val altijd tot nu toe op iemand die ouder is.

Dacht dat dit kwam omdat ik veel mee gemaakt heb en daarom geen klik heb met leeftijdsgenoten.

Maar volgens mij is het heel normaal en heb je er zelf vrij weinig over te zeggen waar je op valt.

Het overkomt je en met geluk is het wederzijds

Ik ben niet zo vaak verliefd geweest als mijn vrienden vriendinnen en als het dan van beide kanten komt mag je al blij zijn. En in dat geval is het soms dan ook iemand die ouder of jonger is..



Vaak word je gewoon verliefd op iemand en als die gene ouder is of jonger maakt naar mijn weten niks uit.



Die vriendin van mij is erg gelukkig met haar vriend en ik zie daar dan ook geen probleem in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven