Relatie vader oppaskindje

29-04-2016 12:31 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben 19 en pas regelmatig op bij een gezin met 2 jonge kids, aangezien beide ouders een drukke baan hebben. Ik blijf dan ook af en toe slapen omdat ze pas laat thuis zijn. Zo ook vorige week. Ik lag al een aantal uren te slapen toen de vader van de kids thuis kwam. Plotseling kwam hij mijn kamer binnen en ging naast me liggen! Ik schrok me rot, hierdoor wist ik niet wat ik moest doen, dus besloot net te doen of ik nog sliep. Daarna begon hij me te strelen en te betasten, hierdoor raakte ik opgewonden en uiteindelijk hebben we het gedaan. Hij is echter 15 jaar ouder. De volgende ochtend heb ik hem niet meer gezien. Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Besef eigenlijk nu pas wat er is gebeurd...
Ik help je wel even voor deze ene keer:



Quote: "Ik denk dat ik het mss ook toe liet omdat ik daar niet weg wil"
Morgen wordt ze wellicht weer misbruikt, dan gaat ze er weer heen, Libra, kan je haar helpen?
quote:swifty schreef op 01 mei 2016 @ 15:46:

Morgen wordt ze wellicht weer misbruikt, dan gaat ze er weer heen, Libra, kan je haar helpen?En zo onstaan vaak de jarenlange misbruik situaties Swifty. Jammer die laatste retorische vraag van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 01 mei 2016 @ 15:29:

[...]





Het is duidelijk te zien aan de onwetende reacties. Veel slachtoffers van misbruik verweren zich absoluut niet, zijn hiervoor bijvoorbeeld te overdonderd.



TO heeft inderdaad gezegd dat ze eerst deed alsof ze sliep en hem niet tegen hield omdat ze bang was dat ze anders haar oppasbaantje daar kwijt zou raken. Een rare gedachtenkronkel maar helaas werkt dat vaak zo. Het kan zijn dat ze in de ontkenning zit, dat is namelijk veel veiliger dan aan jezelf toegeven dat het tegen je zin in is gebeurd.



Het leeftijdsverschil (jonge meid - volwassen vent) en de machtsverhouding (werknemer - werkgever) is ook niet gelijkwaardig. Ook is deze man blijkbaar een bekende van haar ouders. Dat maakt het nog complexer. We kunnen misbruik helaas niet uitsluiten. TO is degene die antwoord kan geven op deze vraag. Beantwoord bijvoorbeeld eens eerlijk de eerste vraag die ik je stelde: had je nee durven zeggen?



Ik weet in ieder geval zeker dat deze man het bij mij nooit geprobeerd had. Niet omdat ik nou zo'n superheld was op die leeftijd, maar omdat mijn vader hem letterlijk zou afmaken als hij erachter kwam.

Ik zei nee en het ging door bij mij.. en ja mijn lichaam reageerde hoe jong ik ook toen nog was en het was niet met geweld zoals brute aanvallen,



En ik weet niet wat ik had gedaan als ik TO was, misschien dezelfde maar ik had er (het is gelukkig TO) geen verkrachting of aanranding bij geroepen, gelukkig TO ook niet



Mijn vader ook en was hij t niet dan mijn moeder wel..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Eens met libra, annelaure en ananas.

En TO heeft wèl gezegd dat ze erin meeging uit angst voor haar baantje.

De dwang ligt m in deze niet in lichamelijke dwang, maar in de machtsverhouding.

En ja zoals TO reageert past zeker in een misbruiksituatie.
quote:Libra1990 schreef op 01 mei 2016 @ 15:43:

[...]





Lees eens terug.Heb ik gedaan. Het hele topic. Wanneer ik gemist heb waar TO verklaart zich niet verzet te hebben tegen zijn avances omdat ze bang was voor haar oppasbaantje, dan neem ik mijn woorden terug, uiteraard.
quote:mamsvan schreef op 01 mei 2016 @ 15:50:

[...]



Ik zei nee en het ging door bij mij.. en ja mijn lichaam reageerde hoe jong ik ook toen nog was en het was niet met geweld zoals brute aanvallen,



En ik weet niet wat ik had gedaan als ik TO was, misschien dezelfde maar ik had er (het is gelukkig TO) geen verkrachting of aanranding bij geroepen, gelukkig TO ook niet



Mijn vader ook en was hij t niet dan mijn moeder wel..



Vreselijk als jou zoiets naars is overkomen!



Maar jij bent TO niet.
quote:Libra1990 schreef op 01 mei 2016 @ 15:45:

Ik help je wel even voor deze ene keer:



Quote: "Ik denk dat ik het mss ook toe liet omdat ik daar niet weg wil"Ik vind het niet heel erg overtuigend. Maar goed, ze had ook nee kunnen zeggen. Ze is volwassen, tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 01 mei 2016 @ 15:55:

[...]





Vreselijk als jou zoiets naars is overkomen!



Maar jij bent TO niet.

Dan had je ook niet moeten vragen zou jij nee durven zeggen, maar je hebt gelijk ik ben to niet



Dat het een soort macht misbruik was is duidelijk.



Hij had nooit in haar "bed" moeten schuiven..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 01 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Dat het een soort macht misbruik was is duidelijk.Welnee, dat is helemaal niet duidelijk. Dan zou er van de kant van die man sprake van opzet om te misbruiken geweest moeten zijn. Gezien wat TO vertelt over hoe hun verstandhouding na de gebeurtenissen was, lijkt me dat niet het geval.quote:Hij had nooit in haar "bed" moeten schuiven..Dat is wel duidelijk ja.
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan Roza97:



Dit gaat uitkomen. In 2016 nog. Die man is 30+ en heeft (kan ik je verzekeren!) allerlei maatregelen genomen om de situatie dan totaal te kunnen omdraaien. Misschien wel zodat het jouw schuld lijkt. Hij heeft namelijk alles te verliezen inclusief baan+alimentatie.



Welke maatregelen heb jij genomen om dan jouw "onschuld" te kunnen bewijzen?



Hoe langer je wacht met opbiechten hoe beter dit in zijn straatje past.



Tip: Vertel het je vader!
Huh? Schuld? Er hebben 2 volwassenen seks gehad. Dat mag gewoon hoor.
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 15:57:

[...]





Ik vind het niet heel erg overtuigend. Maar goed, ze had ook nee kunnen zeggen. Ze is volwassen, tenslotte.



Vandaar dat ik vroeg hoeveel ze verdiende. Was erg inpertinent volgens to.

Als je 25 euro per uur verdient snap ik dat je angstig bent je fantastisch betaalde oppasbaan te verliezen.

Maar oppassen verdient voor een 19 jarige vaak niet zo denderend.

Behalve dan dat ze gehecht is aan de kinderen en misschien (gezien de vage uitlatingen over moeder en deze idiote actie van vader) zich zorgen om hen maakt.

Zie ik de 'angst' dit baantje te verliezen niet zo. Helemaal als je ouders een eigen bedrijf hebben....
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 16:48:

Huh? Schuld? Er hebben 2 volwassenen seks gehad. Dat mag gewoon hoor.Als vader het op opdringerig gedrag van To gooit (die dit gezin al lastigviel met haar seksleven gezien het feit dat haar vriendje daar ook mocht komen seksen) zie ik het somber in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 01 mei 2016 @ 15:55:

[...]





Vreselijk als jou zoiets naars is overkomen!



Maar jij bent TO niet.



Jij wel? Je lijkt namelijk heel goed te weten wat TO allemaal precies voelt (of hoort te voelen). TO geeft zelf aan (" Ik zie hem niet zitten en ben ook niet aangerand of verkracht."). Maar daar wordt door jou voor het gemak over heen gelezen, lekker hypocriet.



Nogmaals, ik vind dat je erg makkelijk het begrip 'verkrachten' rond strooit. Als je zo van Googelen houdt kan je ook wel even wat verhalen googelen over mannen die ten onrechte van verkrachting worden beschuldigd, en wat dat voor gevolgen heeft voor hun verdere leven. Dat is niet niks. Sommige kunnen fluiten naar een kans op een baan omdat er een vrouw is geweest die bedacht dat seks hebben met die man misschien toch niet zo slim plan was. Achteraf roepen ze verkrachting, en natuurlijk wordt de vrouw geloofd. Beetje balen voor al die mannen vind je niet?



Maar goed, als we het op de verkrachting-tour gooien dan ga ik even advocaat van de duivel spelen ( ). Om even te laten zien dat het absurd is om zo maar er vanuit te gaan dat de mans hier "de schuldige is".

"Hij werkt voor mijn vader, hij kijkt wel uit."



Dus, de man waarmee TO naar bed is geweest werkt voor de vader van TO. Wat nou als TO dit allemaal in elkaar gestoken heeft, zodat ze deze man kan chanteren? Man komt 's avonds laat thuis, TO vraagt "Ach, heb je een zware dag gehad? Hier ik masseer je wel even". TO geeft hem nog een wijntje en begint met masseren. Meneer heeft al aardig wat gezopen, wat duidelijk te merken is. Na dat extra wijntje en die lekkere massage gaan de handen van TO langzaam naar beneden, en huppakee daar gaan ze (ik denk dat je wel kan invullen wat hier nu gaat gebeuren). De volgende ochtend wordt meneer met een kater wakker naast, wie denk je, inderdaad zijn oppasmeisje. Oeps denk hij, dat was niet de bedoeling ("Ja shit ik had ook niet zoveel moeten drinken"). Zij zegt vervolgens dat hij dit maar beter stil kan houden, want o wee als haar vader (en zijn vrouw) erachter komen. Dan is hij én zijn baan kwijt, en zijn gezin. Ondertussen fluistert TO ook nog even dat ze nu natuurlijk wel een loonsverhoging verwacht.



Is de man in dit scenario verkracht door het meisje? En hoe zou dat zijn als de rollen omgedraaid was? Als de man haar had gemasseerd en een wijntje had aangeboden?

En het mooie is, zoals jij hier dus al een aantal pagina's heerlijk bewijst, de man wordt natuurlijk never nooit geloofd. Want TO is het zielige, onschuldige, 19 jarige meisje.



Nou voel ik niet de behoefte om hier mee te concluderen dat TO dit zo gepland heeft (want zoals ik al eerder zei, wij weten alle twee even weinig). Maar als jij uit deze informatie kan opmaken dat TO verkracht is, dan kan vind ik bovenstaand verhaaltje ook best geloofwaardig. Wie weet is het zo wel gegaan, we zullen het nooit weten. En omdat we het niet weten noemen we (oké, tenminste ik) TO geen verkrachter. Waarom deze man wel? Omdat het nou eenmaal een man is? Jij vindt het naïef dat mensen denken dat bij verkrachtingen altijd geweld komt kijken, ik vind het naïef om te denken dat bij een verkrachting de schuld áltijd bij de man ligt. Wat nou als dat alle twee naïeve gedachten zijn?
quote:wizky schreef op 01 mei 2016 @ 16:40:

Vraag aan Roza97:



Dit gaat uitkomen. In 2016 nog. Die man is 30+ en heeft (kan ik je verzekeren!) allerlei maatregelen genomen om de situatie dan totaal te kunnen omdraaien. Misschien wel zodat het jouw schuld lijkt. Hij heeft namelijk alles te verliezen inclusief baan+alimentatie.



Welke maatregelen heb jij genomen om dan jouw "onschuld" te kunnen bewijzen?



Hoe langer je wacht met opbiechten hoe beter dit in zijn straatje past.



Tip: Vertel het je vader!Vertel het je vader? Doe even normaal! Die griet is meerderjarig en heeft toch zelf gezellig meegedaan. Van het een kwam het ander toch? Gewoon de consequenties dragen nu en daar niet meer oppassen.
Ik zat te denken, misschien is dit verhaal wel geschreven door een man, en kijkt hij wat de reacties zouden zijn als hij de oppas heeft geneukt.

Ik doe maar een insteek.
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2016 @ 16:50:

[...]





Als vader het op opdringerig gedrag van To gooit (die dit gezin al lastigviel met haar seksleven gezien het feit dat haar vriendje daar ook mocht komen seksen) zie ik het somber in.

Hoezo? Die man wordt dan ontoerekeningsvatbaar verklaard op basis van deze verklaring en iedereen (behalve TO) doet een kumbajaa en ze leefden nog lang en gelukkig?



Dacht het niet. Het maakt geen fuck uit (pun intended) wie wat zegt. Zodra dit naar buiten komt, weet je toch niet hoe de diverse betrokkenen gaan reageren. Dat het voor niemand fraai zal zijn, mag duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 17:14:

[...]



Hoezo? Die man wordt dan ontoerekeningsvatbaar verklaard op basis van deze verklaring en iedereen (behalve TO) doet een kumbajaa en ze leefden nog lang en gelukkig?



Dacht het niet. Het maakt geen fuck uit (pun intended) wie wat zegt. Zodra dit naar buiten komt, weet je toch niet hoe de diverse betrokkenen gaan reageren. Dat het voor niemand fraai zal zijn, mag duidelijk zijn.Behalve dat TO na 6 maanden wachten met vertellen een bijzonder zwakke positie heeft ten opzichte van de meneer in kwestie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosa97 schreef op 30 april 2016 @ 23:49:

[...]





Het is wel van belang voor mij, maar niet voor de situatieschets hier.

Wat ik voel naar die vrouw toe? Ik vind het vreselijk natuurlijk, ik wil haar dit niet aan doen en hoop dat ze er nooit achter zal komen.



Als je het werkelijk zooo 'vreselijk' vindt dan vertel je gewoon eerlijk aan die vrouw wat jij en haar man haar hebben geflikt. Want reken maar dat ze er ooit achter komt. Alles komt uiteindelijk uit.

Zou het ook schandalig vinden van je als je daar doodleuk blijft oppassen, dan blijf je die vrouw iedere keer belazeren als je haar ziet. Zij denkt namelijk een betrouwbaar persoon in huis te halen maar weet niet dat zij keer op keer belazerd wordt.
quote:wizky schreef op 01 mei 2016 @ 17:17:

[...]



Behalve dat TO na 6 maanden wachten met vertellen een bijzonder zwakke positie heeft ten opzichte van de meneer in kwestie.Zwak in wat? Waar heb je het over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 17:25:

[...]



Zwak in wat? Waar heb je het over?

Man van 34 steekt piemel in oppas van 19.

Oppas vindt het niet okee, maar ook niet verkeerd.

Oppas wil dat het stopt.

Man is bang dat het uitkomt.

Man verzint allerlei redenen voor áls het uitkomt.

Het komt uit.

Vrouw slaat man en geeft 3 maanden pikpauze.

Oppas wordt toegang tot het huis ontzegd.

Vrouw vertelt kinderen dat oppas vervelende dingen bij papa gedaan heeft.

Kinderen haten oppas.

Man heeft gratis geneukt.

Oppas blijft ontredderd achter.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap dat zwakke ook niet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wizky schreef op 01 mei 2016 @ 17:39:

[...]



Man van 34 steekt piemel in oppas van 19.

Oppas vindt het niet okee, maar ook niet verkeerd.

Oppas wil dat het stopt.

Man is bang dat het uitkomt.

Man verzint allerlei redenen voor áls het uitkomt.

Het komt uit.

Vrouw slaat man en geeft 3 maanden pikpauze.

Oppas wordt toegang tot het huis ontzegd.

Vrouw vertelt kinderen dat oppas vervelende dingen bij papa gedaan heeft.

Kinderen haten oppas.

Man heeft gratis geneukt.

Oppas blijft ontredderd achter.



Oppas vertelt aan haar pappie dat zijn werkgever seks met haar heeft gehad.

Pappie ontslaat werkgever (man).

Pappie vertelt andere bedrijven over wat man heeft gedaan.

Andere bedrijven nemen man ook niet meer aan.

Man is voor altijd werkloos.



Plots niet meer zo rooskleurige voor man hé?
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 01 mei 2016 @ 17:45:

[...]





Oppas vertelt aan haar pappie dat zijn werkgever seks met haar heeft gehad.

Pappie ontslaat werkgever (man).

Pappie vertelt andere bedrijven over wat man heeft gedaan.

Andere bedrijven nemen man ook niet meer aan.

Man is voor altijd werkloos.



Plots niet meer zo rooskleurige voor man hé?

Dit is het scenario als Roza97 het deze week nog aan Papa zou vertellen, zoals ik (als enige tot nu toe) heb voorgesteld.



Dit scenario wordt zwakker en zwakker (en daarmee de positie van Roza97) naarmate zij langer niks verteld. Pappie kan na 6 maanden zowel strafrechtelijk als arbeidsrechtelijk niks meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven