Steeds weer afwijzingen op datingsites, vanwege uiterlijk...

22-04-2015 11:41 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even kort over mezelf. Ik ben een alleenstaande 32 jaar oude vader van 2 jonge kids. Eigen bedrijf, leuk huis, goede regeling met mijn ex mbt de kinderen. Dus op dat opzicht heb ik het goed voor elkaar......



Nu probeer ik al weken op dating sites om leuke contacten op te doen. Ik schrijf iemand een persoonlijk bericht, let erop dat het geen "ik" verhaal is, stel leuke vragen etc. Hier krijg ik ook altijd hele leuke reacties op terug. Bericht wordt altijd wel gezien als "een genot" tussen alle andere berichten van mannen. Maar altijd met de standaard reacties :

"Je bent mijn type niet kwa uiterlijk"

"Je lijkt me een leuke man, maar je uiterlijk trekt mij niet"



Maar ook reacties als

"Een man met kids is absoluut niet aantrekkelijk"



Als dit nu 1 keer gebeurd prima, maar ondertussen in de afgelopen maanden zeker 150 van deze reacties gehad. Dit frustreert mij nogal. Hoe kun je nu op basis van een foto nou bepalen of iemand jouw type is of niet? Ik weet dat ik kwa innerlijk heel veel te bieden heb, maar door de "kortzichtigheid" van onze huidige maatschappij lijkt uiterlijk belangrijker dan het innerlijk voor anderen.



Ik heb uiteraard geprobeerd betere foto's te maken, maar goed, ik ben mijn hele leven al niet fotogeniek. En ik ga absoluut niet aan photoshop om er maar "aantrekkelijk" uit te zien. Ik ben wie ik ben.



Hoe kijken jullie hieraan? En wat kunnen jullie aanraden om de reacties om te draaien? Hoe zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Topic gelezen. Volgens mij komt het wel goed met jou. Geef het de tijd en ga ondertussen niet wachten, maar zelf lol maken. Met vrienden of alleen. Er komt echt wel weer iemand op je pad, maar ik zou wel een beetje uit de wachtstand gaan. Ik snap wel dat je terugverlangt naar de vertrouwdheid van een relatie, maar het is een mooi moment om te ontdekken dat je het in je eentje ook echt heel leuk kunt hebben.
Hallo?!
quote:Audrey-Parker schreef op 22 april 2015 @ 16:49:

[...]





Hoe kom je er bij dat deze man in zijn kantoor lellebellen zou ophangen.

Noem 1 plek op waar een man met eigen zaak lellebellen ophangt (behalve de kantine van een garage)

Waar gáát dit over!?



Nergens over.

Echt nérgens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raymond8230 schreef op 22 april 2015 @ 14:11:

[...]



Vrienden en vriendinnen die ik heb omschrijven me al een hele spontane, open, vriendelijke en goedlachse man. Geen macho, maar iemand met veel vrouwelijke trekjes (zoals makkelijk kunnen praten over emoties, verdriet etc). Een open boek (geen geheimen en praat over elk onderwerp net zo makkelijk), Iemand die je dag en nacht kunt bellen, altijd luistert. En juist die vriendinnen snappen niet dat ik nog single ben en blijf. Maar goed, zij kennen mij ook door en door. En datzelfde zei ik ook tegen hun toen ze nog single waren....



Ik heb 2 echt hele goede vriendinnen, en zij zien mij echt als hun maatje, en delen dan ook alles met me (en omgekeerd). Met mijn kledingstijl zou niks mis zijn (nette broek en altijd een hemd), kapsel is netjes (ga elke 4 weken naar de kapper), en ben ook niet meer onzeker over mijn lichaam sinds ik in 2 jaar tijd 35 kg ben afgevallen tot een nette 91kg voor iemand van 1.87m.



Nooit gedacht dat ik nog eens zou posten op het Viva forum, maar na jouw bericht kan ik het gewoon niet laten :-)



Vrouwen vallen op mannen die zelfvertrouwen tentoonspreiden, een eigen leven hebben en niet steeds maar weer voor hen klaar staan om emotionele steun te geven (daar zijn vriendinnen en "gay male friends" voor). De telefoon kun je beter niet gebruiken om oeverloos te praten over vrouwenproblemen; de telefoon is om een afspraak/date te maken met haar, zodat je haar in het echt kunt zien. Mannen met veel vrouwelijke trekjes zijn extreem onaantrekkelijk voor vrouwen. Ik probeer daarmee niet te zeggen dat je een vervelende macho moet zijn die niet luistert en slecht communiceert, wat het andere uiterste is. Kortom, vrouwen willen een MAN met mannelijke eigenschappen. Ze willen ook een uitdaging: eens een keer niet meteen terug antwoorden, maar ze een tijdje in het ongewisse laten, laten raden naar je bedoelingen. Als een vrouw op je valt, zal ze het je makkelijk maken en helpen. Afgaande op wat jij hierboven mailt: vrouwen zullen je aardig vinden, vrienden willen zijn, en ondertussen op een andere man vallen... Ik vraag me ook af wat je nu aan het advies van vriendinnen hebt. Ze zijn aardig, willen je niet kwetsen, vrouwen communiceren vaak wat indirecter dan mannen om maar niet te kwetsen (is vrouwelijk en voor mij als man aantrekkelijk). Het ideaalbeeld van de "vrouwelijke", zachte man uit films klopt niet, dat is niet waar vrouwen op vallen.



Hopelijk krijg ik niet te veel negatieve reacties op mijn verhaal, want ik bedoel het goed en wil je helpen. Zelf heb ik bovenstaande ook door schade en schande moeten leren, als verlegen, zachtaardige, lieve jongen/man. Vrouwen zijn zoveel beter in het hele dating/relatie gebeuren dan mannen. Het is gewoon hun ding en minder ons ding. Tip: zoek op YouTube eens naar "Corey Wayne" en laat je de ogen openen. En Google eens op "corey wayne ultimate dating profile", met daarin tips over het opstellen van een dating profiel. Op dit moment lees ik zijn boek en het is goud waard. Veel dingen had ik zelf ook al uitgevonden gelukkig. En het is geen kort-door-de-bocht macho pick-up boek. Het gaat over het vinden en houden van je droomvrouw.



Veel succes! We zitten in hetzelfde schuitje, hoewel mijn situatie op veel punten anders is (ouder, geen kids, waarschijnlijk minder succesvol).
Alle reacties Link kopieren
quote:aguy schreef op 22 april 2015 @ 17:02:

[...]





Nooit gedacht dat ik nog eens zou posten op het Viva forum, maar na jouw bericht kan ik het gewoon niet laten :-)



Vrouwen vallen op mannen die zelfvertrouwen tentoonspreiden, een eigen leven hebben en niet steeds maar weer voor hen klaar staan om emotionele steun te geven (daar zijn vriendinnen en "gay male friends" voor). De telefoon kun je beter niet gebruiken om oeverloos te praten over vrouwenproblemen; de telefoon is om een afspraak/date te maken met haar, zodat je haar in het echt kunt zien. Mannen met veel vrouwelijke trekjes zijn extreem onaantrekkelijk voor vrouwen. Ik probeer daarmee niet te zeggen dat je een vervelende macho moet zijn die niet luistert en slecht communiceert, wat het andere uiterste is. Kortom, vrouwen willen een MAN met mannelijke eigenschappen. Ze willen ook een uitdaging: eens een keer niet meteen terug antwoorden, maar ze een tijdje in het ongewisse laten, laten raden naar je bedoelingen. Als een vrouw op je valt, zal ze het je makkelijk maken en helpen. Afgaande op wat jij hierboven mailt: vrouwen zullen je aardig vinden, vrienden willen zijn, en ondertussen op een andere man vallen... Ik vraag me ook af wat je nu aan het advies van vriendinnen hebt. Ze zijn aardig, willen je niet kwetsen, vrouwen communiceren vaak wat indirecter dan mannen om maar niet te kwetsen (is vrouwelijk en voor mij als man aantrekkelijk). Het ideaalbeeld van de "vrouwelijke", zachte man uit films klopt niet, dat is niet waar vrouwen op vallen.



Veel succes! We zitten in hetzelfde schuitje, hoewel mijn situatie op veel punten anders is (ouder, geen kids, waarschijnlijk minder succesvol).

Want elke vrouw is hetzelfde.

Elke vrouw valt op hetzelfde type man.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:aguy schreef op 22 april 2015 @ 17:02:

[...]





Nooit gedacht dat ik nog eens zou posten op het Viva forum, maar na jouw bericht kan ik het gewoon niet laten :-)



Vrouwen vallen op mannen die zelfvertrouwen tentoonspreiden, een eigen leven hebben en niet steeds maar weer voor hen klaar staan om emotionele steun te geven (daar zijn vriendinnen en "gay male friends" voor). De telefoon kun je beter niet gebruiken om oeverloos te praten over vrouwenproblemen; de telefoon is om een afspraak/date te maken met haar, zodat je haar in het echt kunt zien. Mannen met veel vrouwelijke trekjes zijn extreem onaantrekkelijk voor vrouwen. Ik probeer daarmee niet te zeggen dat je een vervelende macho moet zijn die niet luistert en slecht communiceert, wat het andere uiterste is. Kortom, vrouwen willen een MAN met mannelijke eigenschappen. Ze willen ook een uitdaging: eens een keer niet meteen terug antwoorden, maar ze een tijdje in het ongewisse laten, laten raden naar je bedoelingen. Als een vrouw op je valt, zal ze het je makkelijk maken en helpen. Afgaande op wat jij hierboven mailt: vrouwen zullen je aardig vinden, vrienden willen zijn, en ondertussen op een andere man vallen... Ik vraag me ook af wat je nu aan het advies van vriendinnen hebt. Ze zijn aardig, willen je niet kwetsen, vrouwen communiceren vaak wat indirecter dan mannen om maar niet te kwetsen (is vrouwelijk en voor mij als man aantrekkelijk). Het ideaalbeeld van de "vrouwelijke", zachte man uit films klopt niet, dat is niet waar vrouwen op vallen.



Hopelijk krijg ik niet te veel negatieve reacties op mijn verhaal, want ik bedoel het goed en wil je helpen. Zelf heb ik bovenstaande ook door schade en schande moeten leren, als verlegen, zachtaardige, lieve jongen/man. Vrouwen zijn zoveel beter in het hele dating/relatie gebeuren dan mannen. Het is gewoon hun ding en minder ons ding. Tip: zoek op YouTube eens naar "Corey Wayne" en laat je de ogen openen. En Google eens op "corey wayne ultimate dating profile", met daarin tips over het opstellen van een dating profiel. Op dit moment lees ik zijn boek en het is goud waard. Veel dingen had ik zelf ook al uitgevonden gelukkig. En het is geen kort-door-de-bocht macho pick-up boek. Het gaat over het vinden en houden van je droomvrouw.



Veel succes! We zitten in hetzelfde schuitje, hoewel mijn situatie op veel punten anders is (ouder, geen kids, waarschijnlijk minder succesvol).

Leuk geschreven stuk, en zeker waar, zet een vrouwelijke vrouw tegenover een mannelijke man met die eigenschappen, en veel realtie,s gaan er goed, vaak een mengeling hiertussen gaat het mis.

Dat zie je heel vaak.

Zo ook een mannelijke vrouw ten opzichte een vrouwelijke man, werpt vaak zijn vruchten af.

Ik bedoel eigenlijk..dat eigenschappen altijd'' heersen'', en als je die van elkaar ontdekt, kun je elkaar daar juist zo mooi in aan vullen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En toch denk ik dat Aguy een punt heeft.



Je kan ook op t eerste gezicht te soft en vrouwelijk overkomen.

Ik ben getrouwd met de meest zorgzame nerd die er is , maar dat zie je aan de buitenkant er niet van af.

En gesprekken zoals TO beschrijft hebben vrouwen met platonische vrienden of hun vriendinnen.

Meestal dan.



Je friendzoned jezelf daar al snel mee is mijn mening.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je wat meer authentiek wilt blijven dan zou je ook eens op de blog en info kunnen kijken van Psycholoog Lopez (mede)oprichter van KNUZ: http://weblog.relatieklik.nl/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 22 april 2015 @ 16:45:

[...]



Ik gok erop dat jij vrouw bent, dus nu vertel mij eens eerlijk....vind jij daar dan wat aan>?

Maak je kennis met je nieuwe vent, hangen daar van die lellebellen.

Maar mischien heb je wel gelijk...!, kan hij gelijk ook meemaken dat er ook mooiere vrouwen bestaan.



Ik werk in een mannenwereld (nee, niet in een garage) en ben regelmatig geconfronteerd met 'lellebellen' zoals jij ze noemt. En ik word daar niet warm of koud van.



Verder doe ik niet aan steken onder water tegenover jou. Waarom jij dan wel naar mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 22 april 2015 @ 17:10:

[...]





Ik werk in een mannenwereld (nee, niet in een garage) en ben regelmatig geconfronteerd met 'lellebellen' zoals jij ze noemt. En ik word daar niet warm of koud van.



Verder doe ik niet aan steken onder water tegenover jou. Waarom jij dan wel naar mij.

Huh?.....ik begrijp je niet helemaal, geloof ik...maar ik doe ook zeker niet aan steken onder water.

Ja soms ..maar dan is het sarcastisch bedoeld.

Dit keer niet, maar goed lange verhaal kort..fijn dat jij daar geen last van ondervind.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 22 april 2015 @ 17:08:

En toch denk ik dat Aguy een punt heeft.



Je kan ook op t eerste gezicht te soft en vrouwelijk overkomen.

Ik ben getrouwd met de meest zorgzame nerd die er is , maar dat zie je aan de buitenkant er niet van af.

En gesprekken zoals TO beschrijft hebben vrouwen met platonische vrienden of hun vriendinnen.

Meestal dan.



Je friendzoned jezelf daar al snel mee is mijn mening.

Ik ken vrouwen die net enkel op van die softe, gevoelige mannen vallen.



Zelf val ik niet op een bepaald type. Al mijn exen zijn totaal verschillend.

(Hij heeft ergens wel gelijk hoor, weet ik ook maar het is niet op toepassing op alle vrouwen. )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen niet zus en/of vrouwen niet zo.

We zijn geen eenheidsworsten hoor!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 22 april 2015 @ 16:23:

[...]





Een enkeling niet homo?

Eh nou nee hoor, 50/50 ongeveer.



Het gaat me niet om het zang niveau maar om het wegzetten van iemand als een 'sissy' ofwel een homo omdat hij meezingt met een film.

Vast niet zo bedoeld maar ik vind het gebruik van 'homowoorden' als een soort laatdunkende karakterisering altijd zo naar.Sissy betekent bij mij geen homo hoor...Gewoon een zacht ei. Ik ben dol op homo's en dan vooral de relnichten, en dat zijn geen sissy's te noemen...
quote:beetjegek schreef op 22 april 2015 @ 17:17:

[...]



Sissy betekent bij mij geen homo hoor...Gewoon een zacht ei. Ik ben dol op homo's en dan vooral de relnichten, en dat zijn geen sissy's te noemen...All right.
Alle reacties Link kopieren
Nu we het toch over homo's hebben Eleonora, jij kan me zeker niet even bij Gordon afzetten? Ik denk dat ik het uitstekend met hem zou kunnen vinden
Alle reacties Link kopieren
Het blijft een scheldwoord...ook wanneer je het niet zo bedoeld. http://en.wikipedia.org/wiki/Sissy
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pfff blijven jullie hier nou over door emmeren?

Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:beetjegek schreef op 22 april 2015 @ 17:30:

Nu we het toch over homo's hebben Eleonora, jij kan me zeker niet even bij Gordon afzetten? Ik denk dat ik het uitstekend met hem zou kunnen vinden Ik facebook 'm wel even...
Alle reacties Link kopieren
AP is mis toch wel een beetje een GAY attitude bij jou...je klinkt niet blij
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 april 2015 @ 17:33:

Het blijft een scheldwoord...ook wanneer je het niet zo bedoeld. http://en.wikipedia.org/wiki/SissyOk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 22 april 2015 @ 17:39:

[...]





Ik facebook 'm wel even... jeeeej
Alle reacties Link kopieren
Zie je Gordon al Let it gooo zingen? Hij laat gelijk zijn tanden zien denk



Back ot....
Alle reacties Link kopieren
quote:aguy schreef op 22 april 2015 @ 17:02:



Op dit moment lees ik zijn boek en het is goud waard. Veel dingen had ik zelf ook al uitgevonden gelukkig. En het is geen kort-door-de-bocht macho pick-up boek. Het gaat over het vinden en houden van je droomvrouw.







Ik hoop het maar, voor TS, want ik heb ook wel eens van die date-boek truucjes op me toegepast. Met name het 'kraak af wat zij leuk vindt' truucje. Bij de ergste date, deed hij zo ze best om het vooral niet met me eens te zijn, vooral niet leuk te vinden wat ik leuk vond.



Kijk, je hoeft geen ja en amen te zeggen op alles wat ik zeg, maar alles afkraken? En daar moet ik me dan bij op me gemak voelen? Dat was dus de eerste en de laatste date met hem: zo ongemakkelijk heb ik me zelden gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 22 april 2015 @ 19:19:

[...]





Ik hoop het maar, voor TS, want ik heb ook wel eens van die date-boek truucjes op me toegepast. Met name het 'kraak af wat zij leuk vindt' truucje. Bij de ergste date, deed hij zo ze best om het vooral niet met me eens te zijn, vooral niet leuk te vinden wat ik leuk vond.



Kijk, je hoeft geen ja en amen te zeggen op alles wat ik zeg, maar alles afkraken? En daar moet ik me dan bij op me gemak voelen? Dat was dus de eerste en de laatste date met hem: zo ongemakkelijk heb ik me zelden gevoeld.



Oh god, doen mannen dat nog steeds, dat 'neggen'.

Als ik merk dat iemand dat bij mij probeert te doen dan vind ik het een ultieme afknapper. Rot op met die stomme spelletjes.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Op jullie advies toch eens aan de slag gegaan met een nieuwe profiel tekst. Iemand interesse deze ook te lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven