Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Als jullie paraat zijn wil ik wel een nog geheimere foto vann jurk posten, maar die blijft maar 1 minuut staan.



Dus even roepen als je er klaar voor zit om te refreshen
668, the neighbour of the Beast
@miss_musica, wat vind je astronomische bedragen? :D Ik vind ze ook wel heel duur hoor. 2000 is geen uitzondering. Je zou bijna trouwfotograaf worden. Mijn fotografe (geen prof though, wel hele mooie foto's) vraagt 450 voor 10 uur fotografie. Krijg je alleen geen album voor maar gewoon je foto's op een USB stick. Maakt ook niet uit, dat album maak ik zelf wel.



@marels, ik zit klaar! Ik had in mn hoofd dat je een champagnekleurige satijnen ballgown had om de een of andere reden?
Alle reacties Link kopieren
Mijnalbum is aan het muiten dus ik probeer imageshack nu.



Weten jullie een ander alternatief voor mijnalbum? Dus zodat je foto's hier kunt plaatsen?

Stay tuned, foto is er zo
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is echt goedkoop in mijn beleving. Misschien zit ik in een dure regio(vlakbij Gooi). De meeste zitten al snel tegen de duizend euro aan, zonder album. Ik vind een goede fotograaf best belangrijk, maar wel iets wat echt niet mee dan hoognodig hoeft te kosten.
Geen idee Marels. Ik gebruik geen mijnalbum oid. Heb alles op dropbox staan maar plaats hier eigenlijk nooit privé foto's.
Alle reacties Link kopieren
Marels, ik ben niet zo thuis in plaatjes plakken hier. Misschien dat iemand anders wat weet?
.
Alle reacties Link kopieren
Miss Musica, ik heb trouwens mijn trouwjurk op Marktplaats gekocht.



En ja, fotografen rekenen veel geld, afhankelijk van wat je wilt tot 1000 euro of meer. Maar je hebt er wel heel veel verschil in, in prijs.

Ik ben bezig met een niet-professionele fotograaf, weet nog niet wat het gaat kosten.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Foto komt er aaaaaaaaan!
668, the neighbour of the Beast
En ze vragen idd idiote bedragen. Alles tussen de 800 en 4000 euro valt nog onder "normaal" geloof ik.
Oh en miss_musica laat ff weten als je het gelezen hebt dan haal ik het weer weg
Alle reacties Link kopieren
Lalalala te laat!



Ik sta er slecht op hoor, gemaakt door schoonmams die nog nooit een smartphone vast gehad heeft, maar dan weet je wat het idee is.
668, the neighbour of the Beast
Leuk Marels!
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je prachtig Marels!
I choose happy!
Mooi Marels!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal



Ik ben er zelf ook weg van, van de jurk. Vind hem met halter ook veel mooier dan het "origineel".

En hij zit perfect. Ook heel fijn, deze jurk MOEST het echt worden, die lag op mij te wachten



Hij is uiteraard mooier met een maat of wat minder, maar ik ben er toch blij mee
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Rubra, qua bruidsjurken dus, ik weet niet wat voor maat je hebt?



Er moet ergens een speciaalzaak zijn die specifiek richt op grote maten, maar die kan ik zo gauw niet vinden.

Verder zijn er verschillende winkels die jurken aanbieden.

Mijn ervaring is gewoon bellen en vragen wat ze beschikbaar hebben.



Ik vond passen juist geweldig, juist omdat je je dan niet raar en dik voelt, maar dat je juist in zo'n jurk ziet hoe mooi je eigenlijk bent, en hoe prachtig je kunt zijn ook al ben je dik.



Ik google nog even verder voor je naar de naam van die winkel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh, trouwens....



Doen jullie Save the date kaartjes?

Ik wilde een save the date mailtje doen, kaartje digitaal maken, maar wanneer verstuur je die? Nu al of in januari ofzo?



Onze datum is natuurlijk de dag na Hemelvaartsdag, ik zou het jammer vinden als de helft dan een weekendje weg geboekt heeft.

En wanneer moet je uitnodigingen versturen? 6 weken tevoren ofzo?
668, the neighbour of the Beast
Nee geen save the date kaartjes. Hier gewoon alle belangrijke mensen mondeling ingelicht wanneer we gaan trouwen, kunnen ze er eventueel rekening mee houden wanneer ze hun vakantie boeken.



Volgens mij is "de bedoeling" (hoewel je die natuurlijk niet hoeft te volgen) dat je een Save the date stuurt zodra de datum bekend is, en dan 8-6 weken van tevoren de daadwerkelijke uitnodiging.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, mijn familie bestaat al uit 50 man ongeveer



Dus iedereen mondeling inlichten is wat moeilijk, want dan ben ik een hele avond aan het bellen. En ik ben nogal telefoonangstig
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Een hoop jurken staan juist mooier op een vollere vrouw. Dat vind ik bij andere dames juist mooier. Ik hoop maar dat ik mezelf dat ook gun. Ben door opvoeding snel geneigd te denken dat ik te vol ben, maar objectief gezien valt het echt erg mee. Nu daar zelf nog van overtuigd raken.



Wij sturen wel save the dates. We hebben de bruiloft echt pal na de vakantieperiode, dus je zult net zien dat iemand dan nog niet terug is of iets dergelijks. Wel sturen we ze alleen naar de daggasten.
Oh hier ook niet iedereen mondeling gedaan. Gewoon de mensen van wie we het echt belangrijk vinden dat ze er zijn. En dat zijn er een stuk of 20 die we toch al regelmatig zien dus dat gaat dan gewoon tijdens de "en hoe ist?" gesprekjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubra schreef op 28 september 2014 @ 22:18:

Haha, ja die 5 jurken vond ik 'dikke bruiden' jurken maar dan in de negatieve zin



Ik woon in regio Den Haag.Wel een goed uur rijden voor jou, maar ik kan je deze bruidsmodezaak in Arnhem aanraden. Ik had zeker een jurk of 15-20 om uit te kiezen (qua pasmodel) en uiteindelijk mijn droomjurk gevonden. Ik heb er 6 aan gehad. Duurste jurk in de winkel is ¤ 1495 inclusief schoenen.
I choose happy!
Hebben jullie trouwens echte "bruidsschoenen"? Ik kan er echt niks moois tussen vinden en vraag me ook een beetje af wat nou de toegevoegde waarde is van trouwschoenen tov gewone schoenen. En ik heb best wat mooie schoenen in de kast
Alle reacties Link kopieren
Wanneer sturen jullie die save the dates dan Miss Musica?



Ik twijfel tussen nu al sturen of nog even wachten, tot eind van het jaar ofzo.



Ik weet het niet, qua jurken. Ik vind mijn jurk wel mooier bij de topslanke modellen dan bij mij, maar misschien kunnen die gewoon wel beter poseren, kan ook

Ik vind mezelf iig niet lelluk omdat ik dik ben, ik ben over het algemeen nogal van de big is beautiful brigade, zo van, waarom zou je niet mooi kunnen zijn als je dik bent.

Maar toch wilde je altijd dat je een beetje slanker was he



Zouden jullie hier nog iets bij regelen trouwens, bij de jurk? Een omslagdoek of iets dergelijks?

En waar zou ik dat vandaan kunnen toveren?
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven