Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 29 september 2014 @ 21:26:

Hebben jullie trouwens echte "bruidsschoenen"? Ik kan er echt niks moois tussen vinden en vraag me ook een beetje af wat nou de toegevoegde waarde is van trouwschoenen tov gewone schoenen. En ik heb best wat mooie schoenen in de kast



Ik heb rooie pumps



Geen speciale trouwschoenen, dat vind ik van die meutendingen.

Als ik gewoon rooie pumps al gehad had had ik die aangetrokken.

Heb ze in de aanbieding gekocht, 50 euro ipv 130 ofzo

Ik ben echt een cheapass hoor
668, the neighbour of the Beast
Ik zou niks regelen bij de jurk. Vind het 9 van de 10 keer geen succes die jasjes, bolero's, stola's etc. Ik zou dan nog eerder gewoon een leuk wollen vestje aandoen als ik het koud krijg.
Ik heb dus champagnekleurige stiletto's met hele kleine glimmertjes er in. Denk dat ik die gewoon aan doe.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 29 september 2014 @ 21:34:

Ik heb dus champagnekleurige stiletto's met hele kleine glimmertjes er in. Denk dat ik die gewoon aan doe.



Fotoooooo!!



Dit zijn de mijne:







(en mijn kat op de achtergrond)
668, the neighbour of the Beast
Heb geen foto maar dit lijkt er heel erg op (alleen hebben die van mij naaldhakken) http://4.bp.blogspot.com/ ... wOBU/s1600/IMAGE_1759.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik vond schoenen echt niet interessant, vooral omdat je ze nauwelijks ziet onder zo'n jurk. En dan ga je tijdschriften kijken, en zie je wat er allemaal kan.



Tegen de tijd dat ik serieus ga kijken, sta ik wel weer met beide benen op de grond . Ik hoop dat ik gewoon leuke bijpsassende schoenen vind die geen fortuin kosten. Nu heb ik niet bepaald veel schoenen, dus ik mag me ook wel een beetje uitleven. Dan hoop ik ook dat het schoenen zijn die ik daarna nog kan gebruiken. Vind het ook wel belangrijk dat ze goed zitten, want ik zwik echt alle kanten op zodra ze maar ietsje te hoog zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuke kat Marels! Die van ons zitten ook gelijk overal met hun neus bovenop zodra er een pakje oid binnen is!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik deze schoenen ook op gekocht.



Ik vind het echt zo belachelijk om honderd euro of meer uit te geven aan meutige schoenen die je daarna nooit meer draagt.



Deze zijn rood en hip en de neus piept onder mijn jurk uit en verder vind ik het allemaal wel prima.

Ik vind ze leuk dus ik kan ze later nog eens dragen en dat vond ik het belangrijkst.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 29 september 2014 @ 20:36:

Oh en miss_musica laat ff weten als je het gelezen hebt dan haal ik het weer weg Duurde even voordat het kwartje viel. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_musica schreef op 29 september 2014 @ 21:47:

Leuke kat Marels! Die van ons zitten ook gelijk overal met hun neus bovenop zodra er een pakje oid binnen is!



Inhoud voor ons, doos voor poes



Even geheel off-topic:



(beetje wazig maar toch)



668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Beauty hoor. Lijkt een Brit?



Dozen blijven hier altijd weken slingeren. Verontwaardigd dat ze zijn als we opruimen.



(verder on topic, ik kan uren over katten praten, maar daar zijn we hier niet voor )
Alle reacties Link kopieren
Is ook een Brit idd.



En ach, zo heb ik hier nu al drie maanden het reismandje staan. Poes heeft ineens besloten dat dat DE plek is om in te liggen.

Tja. Dan laat ik dat ding maar midden in mijn woonkamer staan he....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wij sturen deze week alvast een save-the-date (gewoon via de mail) en dan ongeveer 8 weken van tevoren een papieren uitnodiging per post.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke beesten. Ze breken hier de tent af op het moment(bengalen ).



Leuk dat ik in de tabel sta! Hoor ik er ook eens bij. We trouwen de 29e overigens. Al is 20-8 wel een leukere datum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Procne schreef op 29 september 2014 @ 22:16:

Wij sturen deze week alvast een save-the-date (gewoon via de mail) en dan ongeveer 8 weken van tevoren een papieren uitnodiging per post.En wanneer trouw jij ook alweer?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Bengaal hebben wij maar niet genomen gezien het feit dat we allebei fulltime werken



We hebben echt wel bewust geselecteerd qua ras.

Uiteindelijk een Brit geworden omdat die wel lekker actief zijn maar ook goed alleen kunnen zijn.

We zijn ook bij Maine Coon cattery's wezen kijken maar dat vond ik van die suffe dozen, die Coons.



Dus maar een Brit, en die van mij was het grootste klootzakje van het nestje
668, the neighbour of the Beast
Doen jullie trouwens wel of niet trouwen op huwelijkse voorwaarden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dansschoenen gekocht om te dragen, blauw met een hak. Ze zijn niet bedoeld voor buiten maar alles dat we doen is binnen dus dat gaat prima. Ik ben normaal ook vrij instabiel maar deze geven heel goede support! Dus (ballroom) dans schoenen zijn ook nog te overwegen - als dat iets is dat je later nog zou dragen natuurlijk (ben ik wel van plan)!
Alle reacties Link kopieren
Haha, die zijn wel het leukste he. Wij hebben inderdaad twee exemplaren, ook vanwege fulltime werk. Allebei heerlijke beestjes met eigen karakter. Ze vragen veel, maar ik ben er zo vreselijk blij mee!



Hebben jullie al een bepaalde decoratie in gedachten? Heb de hele tijd gezocht naar een vintage stijl die ik gezien dacht te hebben. Maar dat bleek dus rustiek te zijn. Vind ik net even wat stoerder. En het past ook perfect bij de locatie.
Oeh schoenen! Heb al wel wat rondgeneusd, ben een hoge hakkenloopster, maar het moet wel een hele dag en avond te belopen blijven.. Geen zin om met zere voeten en blaren af te moeten haken..



Hier wel HV, te maken met de grote verschillen in inbreng hypotheek en erfenis.
Ik denk qua decoratie meer aan een herfst gebeuren. Dus kopertinten, robuuste tafeldecoratie, heb leuke dingen op pinterest gevonden met boomstronken en waxinelichtjes etc. Tegen die tijd maar doornemen met degene die onze decoratie gaat regelen.
Alle reacties Link kopieren
Wij trouwen in gemeenschap van goederen. Voelt beter voor ons. Daarbij hebben we weinig verschil in inkomen(verandert wellicht bij kinderen krijgen).



Daarbij ben ik ervan overtuigd dat we nooit in een scheiding zullen belanden. Maar met die insteek zullen de meeste mensen in het huwelijksbootje stappen ,
Alle reacties Link kopieren
Oeh, mag ik ook in de tabel?



Leeftijd: 23

Trouwdatum: 22-08-2015

Budget: ¤ 10.000,-
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
@Marels, wij trouwen in april.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig md0110! Die datum hadden wij eerst ook in gedachten. De locatie was alleen bezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven