Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Flipje, ja dat was ik

Leuk dat je bent geslaagd, zo fijn

Wil je wat vertellen over de jurk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze twee jurken gekocht en in de kast hangen om te kiezen.

Weet nog niet welke ik ga dragen.

Ze staan allebei leuk.



Ik heb natuurlijk een ander soort feest, dus de jurk is ook simpel en meer uitgekozen voor een tuinfeest, vintage/ bohemian stijl











P.s, niet quoten svp
Mooie jurken hoor
Consuela (Je hele naam is met te lang ) Ik vind de tweede prachtig

Eerste ook hoor, maar niet 'mijn' stijl
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die onderste mooi! Ik houd wel van die stijl!



Hier zijn we bezig met de laatste voorbereidingen. Nadenken over met wie we op de foto willen, dat valt best tegen. Ik wil niet alleen maar geposeerde foto's, maar sfeerplaatjes en actie foto's.



Liefs en Fruity, het wordt spannend nu hè!
Alle reacties Link kopieren
Ze staan allebei leuk.

Idd twee verschillende stijlen.



De tweede is wat frivoler, wil ik misschien nog een leuk vestje bij kopen in een zachte poederpastel.

De eerste wat vrouwelijker, sluit ook mooi aan op mijn lijf,heeft een mooie halslijn



Bij de tweede twijfel ik nog wel of het niet te meisjesachtig is voor mijn leeftijd ( 45)



Kan mij ook op de dag een keer omkleden, trek ik ze om de beurt aan



Fijn om jullie mening te lezen.

Ik vind de keuze lastig,
Alle reacties Link kopieren
Als je ze beide in huis hebt zou ik idd je gewoon omkleden. Ik vind die onderste ook het leukste maar beide zijn mooi.



Ik heb vandaag gesproken met de gemeente over de mogelijkheid van een andere babs. Dat was wel lastig maar ze ging overleggen binnen het team en ze hoopt me morgen terug te bellen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag een foto willen plaatsen maar ik doe het niet, want ik ben op het forum helaas nogal herkenbaar voor mijn omgeving vanwege al mijn zwangerschaps ellende...



[....]



@consuela oh ja, omkleden lijkt me echt super cool! De bovenste jurk voor het officiële, de onderste voor het feestelijke gedeelte?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ibi, dat jullie een andere Babs krijgen toegewezen.

Want als het zo moet zoals met de eerste, daar zou ik ook klaar mee zijn dan.

Laat je weten wat de uitkomst is vd gemeente?
Flipje, klinkt als een mooie jurk! Wanneer gaan jullie trouwen? Ik zie je niet in de tabel staan of kijk ik er nu meerdere keren overheen?



Consuela, omkleden klinkt als een heel goed idee!



Ibi, fijn dat je de gemeente gesproken hebt en het voorgelegd hebt. Het is jullie dag en jullie moeten je er prettig bij voelen! Laat je weten wat de uitslag is?



Ik heb vrijdag m'n jurk opgehaald en elke keer als ik hem op de hanger zie denk ik; dit is 'm niet, ik had een andere... En als ik hem aan heb, klopt het... Hebben anderen dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Fruity wij trouwen op 7-7 !
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dat schiet ook al op!!!
Alle reacties Link kopieren
Mooie datum ook Flipje!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke verhalen weer!!

Onderste jurkje is prachtig C! Heel leuk.



Hier bezig met laatste dingen voor de uitnodigingen dan gaan die naar de ceremoniemeesters.

Wij zijn van plan omdat er zoveel mensen in de buurt wonen een groot deel van de kaarten zelf te gaan langsbrengen. Bespaard postzegels (best zware kaart dus zijn er 2/3 per kaart) en we vinden het ook wel heel leuk om te doen. Iets persoonlijks heeft het.
Alle reacties Link kopieren
Nou vanmorgen om half 9 ging mijn mobiel. Dat was de "eerste" babs. Dat ze gehoord heeft dat ik iemand anders wil, dat ze het jammer vind en ervan wil leren.

Dus ik dacht dat ze belde namens de gemeente zeg maar dat ze gezegd hadden: probeer nog eens contact op te nemen anders zoeken we een ander voor hun. Dus gesprek aangegaan, onvrede aangegeven maar het gesprek ging nu wel veel beter.

Maar terwijl wij gedag zeggen heb ik een wisselgesprek en is het de gemeente. Die vertelde mij dat ze een nieuwe babs hebben gevonden.

Ik een beetje verbaasd zeggen: maar ik sprak net de eerste babs. Nou daar was zij dan weer erg verbaasd over want dat was niet de bedoeling geweest.



Nu is mij dus de vraag gesteld wat we willen. De "oude" of de "nieuwe" babs. Het verzoek is dat voor half 1 te beslissen.



Best een beetje vreemd he al met al? Iedereen was verder wel heel vriendelijk hoor trouwens.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
@pindakaas, daar twijfel ik bij een groot gedeelte ook over; om het zelf te bezorgen!



@ibi, lastige keuze! Heb je wel de gelegenheid om het goed te kunnen bespreken met je vriend? Want das al best snel...
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 01 mei 2017 @ 22:54:

Fruity wij trouwen op 7-7 !Ik heb je toegevoegd Flipje!
Alle reacties Link kopieren
quote:sammie00 schreef op 01 mei 2017 @ 19:55:

Ik vind die onderste mooi! Ik houd wel van die stijl!



Hier zijn we bezig met de laatste voorbereidingen. Nadenken over met wie we op de foto willen, dat valt best tegen. Ik wil niet alleen maar geposeerde foto's, maar sfeerplaatjes en actie foto's.



Liefs en Fruity, het wordt spannend nu hè!Nog maar een paar kleine weekjes voor ons inderdaad! Wanneer trouw jij sammie? Of wil je dat niet zeggen? Ik heb inmiddels ook een lijst gemaakt voor de 'poseer-foto's'. Het zijn er 14 nu, misschien nog wat veel, of valt dat wel mee? We hebben er ongeveer een half uurtje voor...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet echt geteld voor de poseer foto's. Op stadhuis zijn dat er maar een paar. Tijdens de receptie kunnen we er paar extra maken. Rest is gewoon sfeerfoto's wat ik zelf ook leukste vind.
Alle reacties Link kopieren
Onze datum ligt dichtbij die Fruity, ben toch wel een beetje bang voor herkenbaarheid

Dus we kunnen ook gaan aftellen. Hier nog wel wat spanning omtrent het eten en wat mensen met allergieën.



En ik merk ook dat ik de hele stap van de echtverbintenis best eng vind. Want puur kijkend naar de statistieken lopen best wel wat huwelijken stuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sammie00 schreef op 02 mei 2017 @ 12:59:

Onze datum ligt dichtbij die Fruity, ben toch wel een beetje bang voor herkenbaarheid

Dus we kunnen ook gaan aftellen. Hier nog wel wat spanning omtrent het eten en wat mensen met allergieën.



En ik merk ook dat ik de hele stap van de echtverbintenis best eng vind. Want puur kijkend naar de statistieken lopen best wel wat huwelijken stuk.



Kan ik me wel voorstellen maar ik denk ook dat die relaties ook wel waren stukgelopen als ze niet getrouwd waren maar "gewoon" samenwonen of latten.



Wij hebben toch gekozen voor een andere babs. Het voelde gewoon niet goed meer. Wel tevreden met de beslissing.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er tevreden over bent ibi! Dat is belangrijk.



Ja klopt hoor wat je zegt. Wij kennen elkaar nu wel door en door denk ik.

Het zit ook gewoon tussen mijn oren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het goede keuze Ibi



Nou Sammie herken het wel. Het voelt definitiever en soms ineens een twijfel maar dan ben ik samen met mijn vriend en voel ik me zo'n eend dat ik uberhaupt twijfel want wil gewoon rest van mijn leven met hem blijven.



Op vraag (weet niet meer van wie) of we rekening houden met eetwensen, in principe kijken we vooral wat we zelf lekker vinden. We geven wel door voor 3 mensen die geen vis eten en 1 vega maar kijken niet exact wat mensen wel of niet lusten. Gaan ervanuit dat er vast wel iets tussenzit. Mijn zwager eet namelijk amper en kan moeilijk dat doortrekken naar alle gasten.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een keuze hebben kunnen maken, ibi.



Ik had het er van het weekend ook al over met een vriendin. Dat je soms ineens kan denken, van is dit het. terwijl je dat helemaal niet denkt. en dat je gewoon weet dat je met hem wil zijn de rest van je leven. echt, soms is vrouw zijn zo frustrerend! haha. Maar blij dat er meer zijn die dat hebben.



Oh en idd nog over het eten, wij houden geen rekening met anderen. Kiezen wat we zelf willen. Maar, ik denk dat wij iets hebben waar altijd wel iets tussenzit wat iemand lust. Bij de borrel/receptie, willen we bijvoorbeeld bitterballen, iets van nootjes, maar ook toastjes met wat "luxer" beleg. We doen een bbq, daarbij willen we ook wat luxer vlees en vis, maar ook gewoon een hamburger. Daarbij zullen er ook salades/fruit/stokbrood zijn. En als afsluiter doen we een toetjesbuffet. Dus voor ieder ook vast wel wat wils. Houden er dus niet speciaal rekening mee.
Wij geven bij het eten alleen door dat er wat vegatariers bij zijn. We hebben een buffetlunch met zowel warme als koude gerechten en stokbrood enzo, dus er zal wel voor iedereen wat bij zitten. (en als ik de menu kaart lees die we gemaild kregen, word het super lekker)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven