Vriend vindt mij onaantrekkelijk

30-07-2014 21:42 218 berichten
Hee allemaal,



Ik schrijf al een poosje mee onder een andere nick maar ik heb even een andere nick aangemaakt i.v.m. herkenbaarheid!



Afgelopen weekend heeft mijn vriend mij verteld dat hij mij helemaal niet heel erg aantrekkelijk vond/vindt en heeft getwijfeld om een relatie aan te gaan vanwege mijn uiterlijk. Ik weet al mijn hele leven dat ik niet moeders mooiste ben, maar mijn vriend heeft mij altijd het gevoel gegeven dat ik de mooiste vrouw voor hem ben. Net zoals mijn ouders mij altijd het gevoel geven dat ik het mooiste kind ben.. En misschien ben ik dat ook wel voor mijn ouders



Ik heb best een lange poos moeite gehad met mijn uiterlijk, vooral toen ik een puber was. Daarvoor was ik er nooit mee bezig, maar rond mijn 13e kregen al mijn vriendinnen aandacht van jongens en kreeg ik niks. Toen kreeg ik eens een vriendje en moest ik achteraf horen dat hij mij lelijk vond, maar mij wel ontzettend aardig en grappig vond. Dus rond die leeftijd boven ik objectief naar mijzelf te kijken en zag ik dat ik geen standaard mooi meisje ben.



Ik ben geen standaard mooi meisje, maar ik doe wel genoeg aan mijn uiterlijk om goed voor de dag te komen. Dat vind ik belangrijk. Ik ben door de jaren heen toch wel tevreden met mijzelf geworden en ik accepteer het dat ik nou eenmaal niet mooi ben, maar dat ik wel een leuk mens ben. Ik heb een leuk sociaal leven, liefste familie en vrienden, ik ben sociaal en ik ben tevreden.



Toen ik een puber was, ben ik wel eens out of the blue lelijk genoemd door leeftijdsgenoten. Toen raakte het me heel erg, kon ik heel lang verdrietig zijn en mijzelf verstoppen vanwege mijn uiterlijk. Nu noemt niemand mij nog lelijk en ben ik tevreden met hoe ik eruit zie en wie ik ben, maar toen mijn vriend afgelopen weekend zei dat hij mij niet aantrekkelijk vond, maar toch wel heeeeel erg leuk.. vond ik het toch behoorlijk naar om te horen. Ik voel hetzelfde als vroeger..



Eerlijk gezegd best heel erg klote.



Ook al weet ik best dat ik echt niet mooi ben, ik dacht toch echt dat hij mij wel mooi vond. Ik heb in tijden niet meer gevoeld hoe het voelt om gekwetst te worden, maar nu heb ik dat nare gevoel de hele tijd. Nu ik dit typ kan ik wel weer janken en ik weet niet zo goed waarom.. Maar ik vind het vervelend en naar. En echt heel beledigend, terwijl ik het dus wel weet allemaal.



Het kwetst me dus gewoon heel erg.. Misschien een zeikverhaal.. Hopelijk herkent iemand zich hierin. Of heb ik gewoon ff leuke woorden nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 31 juli 2014 @ 09:52:

Het klinkt hard maar blijkbaar wilde je vriend gewoon heel graag een vriendin toen hij wat met je begon.



Misschien lees ik die reacties verkeerd hoor, maar ik vind het opvallend dat veel reacties van vrouwen neerkomen op "zoiets zeg je toch niet?" want dat is kwetsend, terwijl ik als man denk "zoiets voel je toch niet?" want DAT is pas kwetsend. Jouw vriend hoort helemaal hotel de boel van jou te zijn, ZEKER in het begin van een relatie en je het mooiste leukste en meest fantastische meisje ter wereld te vinden. Vraag hem maar eens zijn eerlijkheid nogmaals aan te spreken en stel hem de vraag of hij dan wel vlinders in zijn buik voelt/voelde voor jou, het bekende verliefde gevoel dus (edit: tenzij je het antwoord liever niet wil weten natuurlijk!)



Zelf val ik niet per se op het klassieke schoonheidsideaal maar als ik verliefd ben op iemand - en ja dat gaat natuurlijk om het complete plaatje - dan straalt die persoon voor mij en vind ik haar woest onweerstaanbaar enorm aantrekkelijk. Zelfs als je in je achterhoofd wel weet dat ze de Miss World verkiezing niet zou winnen omdat ze niet aan het ideaal voldoet.



Samenvattend: het is dus niet uit piëteit de waarheid dat iemand lelijk is verzwijgen - omdat dit zo kwetsend is - maar iemand echt gewoon de mooiste, lekkerste, enz ter wereld vinden!



Mijn man is ook een keer zo eerlijk geweest. Één keer.



Ik ben net zoals TO niet mooi. Ik ben lelijk. Scheve mond, geen kaak, ongelijke ogen, grote neus... Echt objectief geen pan. Jammer. Kan er net zoals TO prima mee omgaan, zorg dat ik er verder goed uitzie, geen probleem. Was een happy single, genoeg aandacht ondanks uiterlijk, want ik ben me een leuk mens, niet te kort , dus evengoed redelijk in de markt.



En toen kwam ik hem tegen. Helemaal hoteldebotel, en hij ook. Hij vond me super, geweldig, heerlijk. En een maand of vier nadat we écht samen waren (eerste half jaar was alleen rotzooien zeg maar) kregen we zo ongeveer het gesprek van TO. Grappig genoeg ook op zijn initiatief. Hij wilde blijkbaar toch laten weten dat hij niet bepaald op mijn gezicht gevallen is. Geen idee waarom op dat moment? Vond het erg pijnlijk. En heb dat ook meteen gezegd. Kreeg ook eerst de 'ben alleen maar eerlijk'-kaart.



Hij heeft echt mazzel dat ik geen fysiek type ben wat dat betreft, ik had echt zó'n zin om zijn hele gezicht open te halen en als het even kon een paar botjes te breken. Wat deed hij me toen onvoorstelbaar veel pijn. Heb hem er uit geflikkerd, bij kop en kont.



En hij had een spijt! Man man man, nooit iemand meegemaakt die zo'n spijt had. Hij wist zelf ook niet goed waarom hij dat nou zo nodig met me wilde delen, om de een of andere reden vond hij dat hij wel eerlijk moest zijn. Want wat hij eigenlijk op dat moment bedoelde, was dat hij echt onvoorstelbaar gek op me is, me helemaal geweldig vind, en... Jaja... Moeilijk te geloven, maar me ook echt de allerlekkerste vind. Dat hij niet meer naar andere vrouwen omkeek (als in, op zoek naar méér) omdat hij alles bij mij gevonden had wat hij wilde.

Dat wilde ik even weten. Ik ben niet gek, weet heus wel dat ik niet mooi ben, maar als hij mij niet de allerlekkerste had gevonden, was het einde verhaal geweest.



Het lastige is ook wel dat we een vreemde combi zijn. Want mijn man is dus wel écht knap. Beetje Beckham, beetje Clooney, en gelukkig heel veel zichzelf . Echt een knappe (mooi vind ik altijd zo raar bij een man, maar als hij een vrouw was zou hij bloedmooi genoemd worden) kerel. En ik zijn zoveelste vriendin (en nu dus vrouw), maar de eerste lelijke, en ook eerste leuke . Daar heeft hij het oprecht moeilijk mee gehad, vrienden snapten niet wat hij met 'die lelijkerd' moest, en hij was zó stapelgek op mij dat het exit vrienden was (behalve degenen die doorhadden dat ik wél geweldig leuk ben, en dus snapten wat hij in me zag). Hij is echt mensen kwijtgeraakt doordat hij voor mij koos. Maar nooit heeft hij in de tijd mij verteld waar het door kwam dat hij sommige vrienden niet meer zag (dat was pas na hét gesprek en nadat we het weer goedgemaakt hadden).



We hebben het er nog wel eens over gehad, en weet je wat het probleem blijkbaar nou echt was? Hij vind het leuk om soms commentaar te geven over mooie vrouwen, gewoon, als in 'dat is een mooie', 'prachtig haar', 'wat een mooie ogen' (en natuurlijk ook wat vulgairder 'lekkere kont', 'mooie tieten' ). Maar dat durfde hij niet meer, omdat hij bang was dat ik er problemen mee zou hebben. Dus wilde hij uitgesproken hebben dat hij mij niet mooi vind, maar wel de leukste, liefste, aardigste en lekkerste, zodat ik me niet ongemakkelijk zou voelen als hij het over mooie vrouwen had. Want hij wilde daar 'gewoon' over kunnen praten, en dacht, ze zal wel gaan vragen wat ik van haar vind, laat ik de lucht maar meteen klaren, dan hebben we dat gehad. Zal wel mannenlogica zijn ofzo. Was hij bijna de allerleukste vrouw ter wereld (nou oké, van Nederland) door kwijtgeraakt, door onnodige eerlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig kabinet! Mooi mens ben je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 31 juli 2014 @ 00:01:

[...]



Sterker nog, het moet. Ik moet op 1 iemand volledig en voor de volle honderd procent kunnen bouwen. Dat ie bloed- en bloedeerlijk is. Altijd. No matter what.



Serieus, heb je het naar je zin deze vakantie? Wat een onzin.

Als je partner je niet aantrekkelijk vind en dat even aan je kwijt moet is dat gewoon een lul. Eerlijk gezegd dan he?
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Kabinet!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben ook eerlijk, ik vind haar eerlijk de mooiste, de lekkerste en dus (dat is natuurlijk impliciet de betekenis daarvan) de enige ter wereld met wie ik naar bed wil



En dat laat dan gewoon ruimte om ook andere vrouwen mooi te vinden hoor, net zoals zij mij vertelt dat ze sommige mannen er leuk uit vindt zien. Zolang ik maar haar nummer 1 knappert bent vind ik dat ook geen enkel probleem. Dan vind ik het juist leuk als ze laat zien dat ze goeie smaak heeft ;)



Ik vind het stuk van kabinet dan ook heel leuk (top geschreven ook) maar juist dan zou ik er meer moeite mee hebben. "Ik vind jou niet mooi, maar die man wel." Zou ik denk ik erg pijnlijk vinden. Maar dat zal iedereen weer anders voelen.
Alle reacties Link kopieren
Kabinet,

Ook ik vind het geweldig wat je zegt en hoe je er mee om gaat ha, ha.

Mijn complimenten hoor.
Heerlijk verhaal kabinet!
Alle reacties Link kopieren
Maargoed, wat ik wilde zeggen (mijn vorige motto was 'om Een kort verhaal lang te maken' ), dat het echt zoiets onbenulligs kan zijn wat hem zo eerlijk maakte. Bij mijn man was het dat hij onbekommerd commentaar wilde geven op voorbijdeinende schones, wie weet wat voor iets onbenulligs het bij jouw vriend kan zijn?

Als ik zo lees, komt het aardig overeen met mijn man. Het is niet bedoeld om te kwetsen, maar om de lucht te klaren op de een of andere manier. Ik denk oprecht dat een man niet bij jou (of bij mij) zou blijven, voor ons (als lelijkerds zijnde) zou kiezen als ze ons niet aantrekkelijk zouden vinden. En het lekkerste, en het liefste, leukste, aardigste. Alleen niet de mooiste. Maar weet je, nu kan ik met mijn man echt heerlijk op een terras zitten en samen commentaar geven op alle mooie mensen die langslopen. Hij vind mij toch de lekkerste, kan geen ander tegenop!

En ik denk dat jouw vriend precies hetzelfde over jou denkt, en het nét zo knullig als mijn destijds vriend onder woorden heeft gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Kabinet,

Geweldig om te lezen! Het doet me goed dat er mensen zoals jij (en je partner) zijn.





Mijn man en ik kunnen ook zonder steekjes van jaloezie elkaar opmerkzaam maken op mooie mensen. We zijn zo aan elkaar gehecht (al 32 jaar), daar komt toch niemand tussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 31 juli 2014 @ 11:25:

Ik ben ook eerlijk, ik vind haar eerlijk de mooiste, de lekkerste en dus (dat is natuurlijk impliciet de betekenis daarvan) de enige ter wereld met wie ik naar bed wil



Op mooiste na, is dat precies wat ik bedoel



En bedankt voor de complimenten! Hoop dat TO snapt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 31 juli 2014 @ 11:21:

[...]





Serieus, heb je het naar je zin deze vakantie? Wat een onzin.

Als je partner je niet aantrekkelijk vind en dat even aan je kwijt moet is dat gewoon een lul. Eerlijk gezegd dan he?

Vakantie? Hoe bedoel je?

Niks onzin, voor ons werkt het al 22 jaar. Vanaf dag 1.

Maar goed, wij zijn geen van beiden bang voor andermans mening, staan sterk genoeg in ons schoenen om de ugly truth te kunnen handelen.

En het komt niet eens in me op te denken dat ie me (bewust) zou willen kwetsen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
@hatsetats. Ben het met je eens: eerlijkheid duurt het langst en het is super dat je al zo lang een blijkbaar erg gelukkige relatie hebt. Iedereen is anders toch? En wat werkt dat werkt. Je hebt andere dingen meegemaakt dan mij dat blijkt wel en we schrijven allemaal vanuit onze eigen belevingswereld.



Trouwens, als mijn vrouw nieuwe kleren heeft en ik vind ze haar niet mooi staan dan zeg ik het hoor. Wordt ook erg gewaardeerd (tenzij het erg duur was :p).



@kabinet

Okay dan snap ik je nu helemaal
quote:hatsetats schreef op 31 juli 2014 @ 11:29:

[...]



Vakantie? Hoe bedoel je?

Niks onzin, voor ons werkt het al 22 jaar. Vanaf dag 1.

Maar goed, wij zijn geen van beiden bang voor andermans mening, staan sterk genoeg in ons schoenen om de ugly truth te kunnen handelen.

En het komt niet eens in me op te denken dat ie me (bewust) zou willen kwetsen.Waarom zou je de ugly thuth willen wete, willen vertellen en willen delen? Waarom? Dat snap ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ijn hier mensen die een relatie aan zouden gaan met iemand die ze onaantrekkelijk vinden ?

En dan bedoel ik echt onaantrekkelijk, afstotelijk.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik vind afstotelijk nogal wat anders hoor!



Als iemand niet knap is, maar -zoals kabinet- wel een geweldig leuk, grappig en slim mens, word zo iemand vanzelf aantrekkelijk.



Als iemand een rot karakter heeft, word hij/zij afstotelijk voor mij, dat kan dan prima een geweldig knappe man/vrouw zijn qua uiterlijk, toch wil ik er niks mee te maken hebben.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 31 juli 2014 @ 11:33:

[...]





Waarom zou je de ugly thuth willen wete, willen vertellen en willen delen? Waarom? Dat snap ik echt niet.

Waarom ik dat wil weten? Waarom zou ik het niet willen weten? Hij vond mij een slettebak, ik vond hem een rare oude kerel (lol hij was net 33 ofzo hahaha) En toch allebei verliefd op de ander. Dat wisten we al vrij snel van elkaar, al voor het serieus werd.

En die eerlijkheid is één van de dingen waarom we op elkaar vielen.

En nog. We hebben (niet vaak hoor, misschien eens per jaar ofzo) gesprekken als 'wat zou jij nou aan mij / ons / jezelf willen veranderen?' En daar komen soms weleens dingen uit waar de ander van schrikt. Het mooie is, door dat te benoemen en er normaal (zonder verwijten of ruzie of gekwetste ego's) over te praten dat het meestal genoeg is. De ander hoeft er niks mee. Het bespreekbaar maken maakt vaak al dat het niet eens veranderd hoeft.

Ik waardeer die eerlijkheid. Oneerlijkheid, onuitgesproken irritaties, gevoelens etc etc, het komt altijd een keer uit. En voor mij is liegen, zaken achterhouden het ergste wat je kunt doen. Dat geeft me reden om je niet meer te vertrouwen, om boos te zijn, me gekwetst te voelen. Dan maar liever horen dat ie het heel fijn voor mij vindt dat ik zo ben afgevallen maar dat ie mijn borsten niet meer zo vindt als voorheen om maar eens wat te noemen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 31 juli 2014 @ 11:33:

[...]





Waarom zou je de ugly thuth willen wete, willen vertellen en willen delen? Waarom? Dat snap ik echt niet.Snap ik ook niet. Ik vind het een teken van liefde, van elkaar in je waarde laten, als je niet altijd precies zegt hoe je over de ander denkt. Je mag diegene van wie je houdt best wel sparen.
Nee vind het geen zeik verhaal, persoonlijk zou het voor mij echt ook een breakdeal zijn.

Eerlijkheid hoeft niet altijd uitgesproken te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 31 juli 2014 @ 11:34:

Ijn hier mensen die een relatie aan zouden gaan met iemand die ze onaantrekkelijk vinden ?

En dan bedoel ik echt onaantrekkelijk, afstotelijk.



Ik vind niet snel iemand heel onaantrekkelijk of afstotelijk.

Iedereen heeft wel iets leuks. Pretoogjes bijvoorbeeld, lachrimpeltjes, of kuiltjes in de wangen.
quote:hatsetats schreef op 31 juli 2014 @ 11:45:

[...]



Waarom ik dat wil weten? Waarom zou ik het niet willen weten? Hij vond mij een slettebak, ik vond hem een rare oude kerel (lol hij was net 33 ofzo hahaha) En toch allebei verliefd op de ander. Dat wisten we al vrij snel van elkaar, al voor het serieus werd.

En die eerlijkheid is één van de dingen waarom we op elkaar vielen.

En nog. We hebben (niet vaak hoor, misschien eens per jaar ofzo) gesprekken als 'wat zou jij nou aan mij / ons / jezelf willen veranderen?' En daar komen soms weleens dingen uit waar de ander van schrikt. Het mooie is, door dat te benoemen en er normaal (zonder verwijten of ruzie of gekwetste ego's) over te praten dat het meestal genoeg is. De ander hoeft er niks mee. Het bespreekbaar maken maakt vaak al dat het niet eens veranderd hoeft.

Ik waardeer die eerlijkheid. Oneerlijkheid, onuitgesproken irritaties, gevoelens etc etc, het komt altijd een keer uit. En voor mij is liegen, zaken achterhouden het ergste wat je kunt doen. Dat geeft me reden om je niet meer te vertrouwen, om boos te zijn, me gekwetst te voelen. Dan maar liever horen dat ie het heel fijn voor mij vindt dat ik zo ben afgevallen maar dat ie mijn borsten niet meer zo vindt als voorheen om maar eens wat te noemen.Mijn man en ik hebben die gesprekken ook. Maar niet bruut hard en eerlijk. Maar gewoon, met respect voor de ander en behoud van elkaar waarde. En in je voorbeeld van afvallen en borsten daarom niet meer mooi vinden, ik zie daar gewoon het nu niet van in, in die toevoeging. Waarom explicitiet dat benoemen? En als je het wilt benoemen, waarom dan niet: wel jammer dat er ook van je borsten wat is afgegaan, ik vond ze altijd zo lekker en zo fijn! Waarom zo bot?
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 31 juli 2014 @ 11:45:

[...]



Waarom ik dat wil weten? Waarom zou ik het niet willen weten? Hij vond mij een slettebak, ik vond hem een rare oude kerel (lol hij was net 33 ofzo hahaha) En toch allebei verliefd op de ander. Dat wisten we al vrij snel van elkaar, al voor het serieus werd.

En die eerlijkheid is één van de dingen waarom we op elkaar vielen.

En nog. We hebben (niet vaak hoor, misschien eens per jaar ofzo) gesprekken als 'wat zou jij nou aan mij / ons / jezelf willen veranderen?' En daar komen soms weleens dingen uit waar de ander van schrikt. Het mooie is, door dat te benoemen en er normaal (zonder verwijten of ruzie of gekwetste ego's) over te praten dat het meestal genoeg is. De ander hoeft er niks mee. Het bespreekbaar maken maakt vaak al dat het niet eens veranderd hoeft.

Ik waardeer die eerlijkheid. Oneerlijkheid, onuitgesproken irritaties, gevoelens etc etc, het komt altijd een keer uit. En voor mij is liegen, zaken achterhouden het ergste wat je kunt doen. Dat geeft me reden om je niet meer te vertrouwen, om boos te zijn, me gekwetst te voelen. Dan maar liever horen dat ie het heel fijn voor mij vindt dat ik zo ben afgevallen maar dat ie mijn borsten niet meer zo vindt als voorheen om maar eens wat te noemen.



Iets niet willen vertellen is toch niet hetzelfde als oneerlijkheid? En het hoeft toch ook geen irritatie te veroorzaken?



Stel: ik vind dat mijn vriend enorm grote en lelijke handen en voeten heeft, of dunne en lichte wimpers en wenkbrauwen. Waarom zou ik hem dat zo nodig moeten vertellen? En hem daarmee onzeker maken? Ik ben toch verliefd op hem geworden mét die "onvolkomenheden" waar hij toch niet iets aan kan veranderen.



Het is iets anders als ik me zou ergeren aan zijn tafelmanieren bijvoorbeeld. Of aan een gebrek aan persoonlijk hygiene.

Dingen waar hij zelf iets aan kan doen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaarstertje schreef op 31 juli 2014 @ 10:50:

[...]



Dit gebeurt in films. In mijn omgeving, dus als ik naar feestjes ga, vallen (bloed)mooie meiden niet op. Er bestaan best veel mooie meiden, dan blijf je bezig. In mijn leeftijdscategorie (21) is dat zo dan!Ha, grappig, ik vind dat in films juist nooit naar voren komen. Als Angelina Jolie over straat loopt in een film, is er niemand die om of opkijkt, van, goh, mooie vrouw. Terwijl als er in het dagelijks leven een mooie vrouw over straat loopt, je altijd wel mensen ziet kijken. Maar misschien is het inderdaad een leeftijdsding en was het vroeger anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 31 juli 2014 @ 12:11:

[...]





Ha, grappig, ik vind dat in films juist nooit naar voren komen. Als Angelina Jolie over straat loopt in een film, is er niemand die om of opkijkt, van, goh, mooie vrouw. Terwijl als er in het dagelijks leven een mooie vrouw over straat loopt, je altijd wel mensen ziet kijken. Maar misschien is het inderdaad een leeftijdsding en was het vroeger anders.Ik vind dar juist wel. In films is er altijd 1 beautyqueen, iedereen vindt haar mooi, bijzonder enz enz enz. Tegenwoordig zijn er gewoon megaveel mooie meiden dat t niet echt bijzonder is. Als ik n mooie vrouw zie, zie ik ook niet altijd mensen kijken trouwens. Het is misschien ook een omgevingdingetje, k woon in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 31 juli 2014 @ 12:09:

[...]





Mijn man en ik hebben die gesprekken ook. Maar niet bruut hard en eerlijk. Maar gewoon, met respect voor de ander en behoud van elkaar waarde. En in je voorbeeld van afvallen en borsten daarom niet meer mooi vinden, ik zie daar gewoon het nu niet van in, in die toevoeging. Waarom explicitiet dat benoemen? En als je het wilt benoemen, waarom dan niet: wel jammer dat er ook van je borsten wat is afgegaan, ik vond ze altijd zo lekker en zo fijn! Waarom zo bot?Hoe kom je er toch bij dat het bruut, hard en vooral respectloos gaat? Omdat ik zeg dat hij mijn borsten niet meer zo mooi vindt? Hoe weet jij nou hoe die gesprekken gaan? Zit je erbij ofzo? (nee duidelijk niet)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaarstertje schreef op 31 juli 2014 @ 12:59:

[...]



Ik vind dar juist wel. In films is er altijd 1 beautyqueen, iedereen vindt haar mooi, bijzonder enz enz enz. Tegenwoordig zijn er gewoon megaveel mooie meiden dat t niet echt bijzonder is. Als ik n mooie vrouw zie, zie ik ook niet altijd mensen kijken trouwens. Het is misschien ook een omgevingdingetje, k woon in Amsterdam.Dat wou ik nog toevoegen, dat het in bijvoorbeeld Amsterdam anders is dan in een dorp of niet zo'n grote stad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven