Ervaring op aan het doen met prostituee

02-11-2014 20:38 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik als 31 jarige man nog maar weinig sekservaring heb en mijn geduld min of meer op was (ik ben erg behoeftig) ben ik een poosje geleden naar een prostituee gegaan. Gewoon om meer ervaring op te doen.



Omdat het zo waanzinnig was met haar ben ik snel daarna meermalen bij d'r (in de leer;)) geweest...

Al snel wisten we heel veel van elkaar omdat we prettig en lang bleven praten en ze is lief, bloedmooi, geïnteresseerd, weet dus van mijn 'ervaring' en andere 'problemen'.

Na een paar keer vertelde ik dat ik haar bijzonder vind waarop zij vroeg om op date te gaan. Dat hebben we inmiddels 4 x gedaan. We praten echt een eind weg en ze heeft nog niet gevraagd om materiële dingen. Ze is ook te oprecht om te veronderstellen dat ze hierop uit is. Daar twijfel ik niet aan.



Maar afijn, nu is een vriend van mij komend weekend jarig, dat vertelde ik, waarop zij aangaf dat een vriendin van haar ook jarig is. Ze vroeg of ik met haar mee wilde gaan om dan daarna samen naar mijn vriend te gaan.

Ik heb gezegd dat ik graag met haar meega maar dat ik nog even na moet denken over het bezoek aan mijn vrienden. Dit klinkt heel lullig maar mijn vrienden/vriendinnen zijn, helaas, nogal wars zijn van prostituees.

Vond dit dus ook heel lullig over komen en ze vond het heel jammer maar wel begrijpelijk. Ik heb gezegd dat ik er spoedig op terugkom.



Ik heb mijn vrienden, van alles, ook nog niets verteld en twijfel nu of ik het moet doorzetten. Ik wil haar heel graag blijven zien, maar dan dus niet alleen tijdens haar werk. Maar uiteraard wil ik dat ze dan ook geaccepteerd kan worden door mijn omgeving.



De dames die na mijn 1ste alinea al walgend zijn afgehaakt hoef ik niks meer te vragen maar voor de rest van jullie:



Hoe zouden jullie reageren als een vriend/bekende met een prostituee 'aan komt zetten'? En is het misschien een idee, wat zij zelf voorstelde, om over haar werk te liegen? Ze is al op zoek naar ander werk...



Thanks dames.
Alle reacties Link kopieren
Daarom goed idee om haar voor te stellen aan mijn vrienden? Ik heb nl. 1 vriend die er niet zo negatief over denkt. Die kan ik de waarheid vertellen en vragen hoe hij er na afloop over denkt...



Ik voel haar als mens aan en ze doet echt totaal niet zielig. Wel heel gedreven. Ik heb echt gevoelens voor haar. Ik hoop dan ook dat het ook allemaal oprecht blijkt! Ze appt of ik vrijdag ruim op tijd bij haar kan zijn zodat we eerst een drankje bij d'r kunnen doen.

Al met al, komend weekend word ik dus vast veel 'wijzer' over haar en d'r bedoelingen. Maar heb sowieso zin om d'r weer te zien.
Alle reacties Link kopieren
En betaal je haar dan, als ze meekomt naar die verjaardag?
Prostituees moedigen ontluikende verliefde gevoelens van klanten aan, daarmee verzekeren ze zich van een vaste klantenkring en een constante stroom aan inkomsten.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaan ook alle alarmbellen rinkelen. TO, stop hier alsjeblieft mee, dit gaat slecht aflopen voor jou.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
@ peaches



Klinkt echt als een droom relatie maar jouw leven .. Maar even een vraag die niets met t topic te maken heeft. Ga je echt terwijl je betaalde sex hebt haar beffen? Ik heb echt verder niets tegen prostituees maar ik zou echt van t idee gruwelen dat er een half uur geleden een vreemde kerel overheen is geweest en dan moet je daar met je snufferd inzitten. ( ja ze zal best douchen etc maar toch..)



Ze werkt heel hygiënisch, doucht dus ook na elke vent. Beffen zou ik dan ook heel graag bij haar doen.



Ik heb idd betaald voor de seksdates. Zij voor de dates in 'town'. De laatste seksdate is al weer even geleden. Wie weet gaat het vrijdag anders? Ze woont trouwens op loopafstand van mij. Dus na de verjaardag van mijn vriend kunnen we samen makkelijk terug naar huis. Ik laat mijn fantasieën om eerlijk te zijn al wel de vrije loop
Alle reacties Link kopieren
En betaal je haar dan, als ze meekomt naar die verjaardag?



Neeje, daar is niet eens over gesproken. Zij heeft trouwens de drankjes in de stad betaald.



Ik trek komend weekend mijn conclusies iig.
Alle reacties Link kopieren
Je kan haar toch gewoon voorstellen als je date momenteel die gewoon gezellig mee komt? Je hoeft toch niet meteen te zeggen wat ze voor werk doet! Bespreek het met haar voorzichtig is zij er open over naar mensen of liegt ze erover? Persoonlijk zou ik wel even geschokt zijn maar als mijn vriend/vriendin gelukkig is met diegene wie ben ik dan omdat af te keuren!



Zou wel idd goed uitkijken en hoop dat ze echt geïnteresseerd is en idd zoals hier werd genoemd het niet soort van klantenbinding is en ze dit met meer klanten doet!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
...maar waarom meteen meenemen naar een verjaardag?



Is het niet handiger om dit eerst te bespreken met een vriend.



Als je haar meeneemt naar de verjaardag komt het over alsof jullie "iets" van elkaar zijn, terwijl jij haar feitelijk betaalt voor haar gezelschap.

Ik weet niet wat jouw ideeën zijn over een relatie/ beginnende relatie, maar dates betalen om met je uit te gaan klinkt niet als Echte Liefde.
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal haar niet om met haar uit te gaan... Integendeel, tot nu toe.



Ik heb haar betaald voor de seks. Voor haar werk dus.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt allemaal heel leuk en gezellig, maar ik vraag me toch af hoe verliefd je bent als het je weinig kan schelen hoe vrijwillig ze in de prostitutie terechtgekomen is. Dat is sowieso een risico dat je neemt als je naar een prostituee gaat: je weet nooit of ze het werk vrijwillig doet en werkt mee aan een sector waarin vrouwen massaal worden uitgebuit en verkracht. Heb je daar wel over nagedacht toen je vanwege je behoeften besloot naar een prostituee te gaan?



Je lijkt je vooral zorgen te maken over jezelf, of zij jou eventueel zou bedriegen of misbruiken. Terwijl de ongelijkheid volledig de andere kant op gaat: jij bent de klant, jij bent de rijke ook al ben je dan werkloos, jij bent de man en jij bent degene die hier legaal verblijft. Zij is op al die vlakken ongelijk en daardoor kwetsbaar. Om die reden denk ik dat een relatie nooit zal gaan werken. De basis is niet gelijkwaardig en dat zal zich vroeg of laat gaan wreken. En dat staat nog helemaal los van haar werk en jouw gevoelens daarover.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel eerst mijn vriend eerst op de hoogte brengen, wat ik dus sowieso wel wil doen, maar wat dan als hij zegt niet meenemen!!



Dat is voor haar zo lullig he. Ik ga het toch doen. Wat kan er in dit stadium misgaan? Ik wil het een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
En voor alle duidelijkheid: het kan zijn dat zij slachtoffer is van mensenhandel. Het zal bijzonder moeilijk voor jou zijn om daarachter te komen, maar dat is wel waar je aan meewerkt door haar voor seks te betalen. Vrijwillig om haar familie te steunen... hoe vrijwillig is dat, denk je? Jij vond de seks met haar waanzinnig, maar zij heeft seks met jou en andere klanten omdat ze arm is. Hoe "waanzinnig" is dat? Vind je dat niet een enorme afknapper?



Daarnaast: hoeveel interesse heb jij in haar getoond? Ze kan heel goed luisteren en is heel geïnteresseerd. Ik kan me helemaal voorstellen dat jij dat een geweldig gevoel vindt, vooral gezien je gebrek aan ervaring. Maar het is voor mij weer een signaal dat jullie niet op gelijkwaardige basis starten.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Dubiootje: Voor nu is belangrijk dat ze er vrijwillig uit kan, wat ze naar eigen zeggen zonder meer kan. Ik ben dus wel verliefd. Toegegeven. En zij heeft ook verliefde gevoelens voor mij. Zegt ze tenminste.



Ik had dit vooraf ook niet kunnen bedenken...
Alle reacties Link kopieren
Wacht even, je neemt een vriendin mee en vermeldt dan haar beroep? Tuurlijk, doe ik ook als ik nieuwe vrienden meeneem. Puhlease!!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
En ik mag toch hopen dat genoemd dame bedankt om kennis te maken met die oppervlakkige vrienden van je! Misschien komt ze er ook achter dat jij maar een oppervlakkige H@@@#$%%per bent die nogal desperate is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Slimme dame die precies de gevoelige snaar weet te raken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Slimme dame die precies de gevoelige snaar weet te raken.Kassa!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Dus of die vijf keer dat jij seks met haar hebt gehad voor haar wel of niet vrijwillig was is voor jou niet belangrijk? Hoe kun je daar nu zo makkelijk overheen stappen?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me toch niet ondenkbaar dat ze op een gegeven moment naar haar beroep gaan vragen toch? We komen echt niet binnenvallen met de boodschap dat ze een prostituee is hoor maar vroeg of laat...



En m'm vrienden zijn wat oppervlakkig daarin maar dat zou toch kunnen veranderen? En als 't echte liefde wordt dan maar andere vrienden zoeken...



En waarom zijn hoerenlopers dan oppervlakkig als hoeren tegenstanders dat ook zijn?



Jij als vrouw komt vast makkelijker aan je trekken ja... Verder ben, of was ik liever gezegd, verlegen en onzeker. Jij noemt dat desperate. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij ontzettend met jezelf bezig voor iemand die tot over zijn oren verliefd is.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Als ze met je date zou ik wel vragen of het oprecht is en dat ze echt in jouw geintresseerd is. Anders krijg jij allemaal gevoelens voor haar en is het voor haar puur zakelijk.



Als ze echt in jou geintresseerd is als persoon en ze wil mee denk ik niet dat je dat moet afwijzen. Alleen zou ik niet zeggen, hoi vrienden, hier is mijn vriendin en ze is prostituee. Dan krijg je rare reacties.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je dat ze gaat antwoorden, stoutemeid?
Ga in therapie!
quote:copacabana schreef op 02 november 2014 @ 22:53:

Prostituees moedigen ontluikende verliefde gevoelens van klanten aan, daarmee verzekeren ze zich van een vaste klantenkring en een constante stroom aan inkomsten.Inderdaad, net als bartenders.
Alle reacties Link kopieren
+ dubiootje



Kijk, ik vind mannen die naar de hoeren gaan, ook niks. Maar je hoort wel van mannen die zo'n vrouw uit die wereld halen. Vorig jaar was dat ook bij achter gesloten deuren. Der was een vent (een advocaat ofzo) heel verliefd geworden op zo'n meid. En uiteindelijk werd dat wat ook. TS kan echt verliefd zijn. En het KAN dat zij dat ook op hem is. Weet ik veel? Alleen om dat dan meteen tegen je vrienden te zeggen... En als zij echt een hoer is, dan kan zij liegen als de beste LOL. Dus da t zal wel niet zo een probleem zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
heb je al met haar gezoend?

als je echt meer bent dan een klant..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven