Ervaring op aan het doen met prostituee

02-11-2014 20:38 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik als 31 jarige man nog maar weinig sekservaring heb en mijn geduld min of meer op was (ik ben erg behoeftig) ben ik een poosje geleden naar een prostituee gegaan. Gewoon om meer ervaring op te doen.



Omdat het zo waanzinnig was met haar ben ik snel daarna meermalen bij d'r (in de leer;)) geweest...

Al snel wisten we heel veel van elkaar omdat we prettig en lang bleven praten en ze is lief, bloedmooi, geïnteresseerd, weet dus van mijn 'ervaring' en andere 'problemen'.

Na een paar keer vertelde ik dat ik haar bijzonder vind waarop zij vroeg om op date te gaan. Dat hebben we inmiddels 4 x gedaan. We praten echt een eind weg en ze heeft nog niet gevraagd om materiële dingen. Ze is ook te oprecht om te veronderstellen dat ze hierop uit is. Daar twijfel ik niet aan.



Maar afijn, nu is een vriend van mij komend weekend jarig, dat vertelde ik, waarop zij aangaf dat een vriendin van haar ook jarig is. Ze vroeg of ik met haar mee wilde gaan om dan daarna samen naar mijn vriend te gaan.

Ik heb gezegd dat ik graag met haar meega maar dat ik nog even na moet denken over het bezoek aan mijn vrienden. Dit klinkt heel lullig maar mijn vrienden/vriendinnen zijn, helaas, nogal wars zijn van prostituees.

Vond dit dus ook heel lullig over komen en ze vond het heel jammer maar wel begrijpelijk. Ik heb gezegd dat ik er spoedig op terugkom.



Ik heb mijn vrienden, van alles, ook nog niets verteld en twijfel nu of ik het moet doorzetten. Ik wil haar heel graag blijven zien, maar dan dus niet alleen tijdens haar werk. Maar uiteraard wil ik dat ze dan ook geaccepteerd kan worden door mijn omgeving.



De dames die na mijn 1ste alinea al walgend zijn afgehaakt hoef ik niks meer te vragen maar voor de rest van jullie:



Hoe zouden jullie reageren als een vriend/bekende met een prostituee 'aan komt zetten'? En is het misschien een idee, wat zij zelf voorstelde, om over haar werk te liegen? Ze is al op zoek naar ander werk...



Thanks dames.
Heel veel mannen denken dat ze heel speciaal zijn en dat een prostituee echt geniet van de seks met hem.



Fantaseren heet dat, want seks in ruil voor geld klinkt wel heel kil.



Een prostituee speelt dat spelletje gewoon mee omdat ze graag tevreden klanten wil, die terug blijven komen.



Jij gaat wel heel ver in je fantasien en verliest daarbij de realiteit uit het oog.
Je kan haar nog zo teder behandelen, maar of zij überhaupt zin heeft op zo'n moment is niet eens in Frage. Een compleet ongelijkwaardige situatie dus. Ze heeft jouw steun nodig om uit dit wereldje te stappen. Misschien komen daar inderdaad gevoelens bij kijken, maar de kans dat jullie een gelijkwaardige relatie zullen krijgen schat ik behoorlijk laag in.
geloof me ze gebruikt je om het geld. Ik weet hoe ze denkt en in die business probeer je zoveel mogelijk geld aan mannen te verdienen. Hem laten denken dat je hem echt leuk vind is een handige tactiek
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer heb je seks met haar? En hoeveel heeft het je tot nu toe gekost?



In niets wat ik lees, lees ik wat anders dan dat ze gewoon haar werk doet.



Alleen dat stukje over die verjaardag is raar. Verzin je dat uit je duim? Of wil je haar zo graag mee dat je daar straks ook voor gaat betalen?



Andere mogelijkheid is nog dat ze in je vriendengroep nieuwe klanten hoopt te vinden die net zo lekker naief zijn als jij.



Zo'n 5 weken geleden voor het eerst en ben 4 keer gegaan om precies te zijn. Dat heeft 200 euro gekost. Normaal tarief dus (50 euro)



Maar buiten dat om maakt dat toch niets uit? Niet meer dan normaal dat ik haar betaald heb voor haar diensten toch? Alleen wil ik vanaf nu, zeker na vrijdag, ook geen betaalde seks meer. Voel me daar niet relaxt meer bij wanneer ik met haar vrienden kennis heb gemaakt en vice versa. Dus een vijfde paydate komt er sowieso niet!!

Dat ga ik haar ook vertellen en dan zien we vanzelf wel hoe ze reageert toch?



En die verjaardag komt dus niet uit mijn duim!! Nogmaals, ik ga er voor en zie wel waar het schip strand. Vrijdag wordt een spannende dag iig. Ze appt net hoe het is gegaan met mijn sollicitatiegesprek van vanochtend en dat ze zin heeft in vrijdag. Ik zie dan wel hoe oprecht dat is. Tot dusverre geloof ik haar.



Ben ook heel benieuwd wat voor vrienden ze heeft. Ze zegt dat de meesten al tegen de 30 zijn en dat verbaast me ook niet aangezien ze al zo volwassen is. Verder is dat voor mij als begin dertiger iig al een prettig gegeven.



Yolcu: Ik begrijp niet waarom ze mij nodig heeft om uit het wereldje te komen??! Daar werkt ze zelf naar eigen zeggen hard aan met sollicitaties. Ik heb geen geld voor haar en ze heeft gewoon een geldige verblijfsvergunning....



Hans: Mocht ze nu toch onvrijwillig achter het raam staan dan laat ik hier nog niet links liggen. Waarom zou ik? De situatie blijft dan dezelfde. Alleen hoop ik dan nog 'harder' dat ze er snel uit komt.
Ze is verdorie nog maar twintig en zelfstandig geëmigreerd om in de prostitutie te gaan werken. Dat zal ze niet zonder tussenkomst van een pooier gedaan hebben, gok ik zo. Zelfs als ze werkelijk je geld niet nodig heeft, dan heeft ze je steun nodig, en mogelijk ook onderdak.
Vertel haar vandaag nog dat je niet langer wenst te betalen. En vraag haar daarna of ze vrijdag met je meegaat naar die verjaardag. Dan komt de aap uit de mouw zonder dat je je vrienden aan haar hoeft voor te stellen.
Eens met Doreia.

(waarom kan ik niet citeren?)
Alle reacties Link kopieren
Ook eens met Doreia.



Het forum is vernieuwd en heeft veel bugs. Sommigen kunnen quoten, en anderen, waaronder ik, niet. Daar wordt aan gewerkt.
World of Warcraft: Legion
Die vrienden van jou zijn mooi nieuw volk. En zij en haar vrienden (waarschijnlijk dezelfde branche) zien dit als een netwerkevent om klantenkring uit te breiden. Er lopen vast meer als jij rond.
@ Hans: Waarom vind jij dat er alleen sprake is als een vrouw gedwongen wordt door een pooier, en niet als zij om geld te verdienen voor haar familie in het buitenland zichzelf hoereert?



Daar snap ik dus echt niks van. Tuurlijk is prostitutie uit geldnood, uit pure armoede ook onvrijwillig. Nog los van hoe ze hier gekomen is! Daar zijn mensen (pooiers) bij betrokken hoor, dat kan niet anders. En daarnaast, ze is 20!! Zo'n meisje staat daar echt niet vrijwillig, maar door het leven gedwongen (en waarschijnlijk door een netwerk aan ongure types achter het raam belandt)



Ik begrijp met al mijn verstand niet dat je als mens durft te zeggen dat een meisje dat zó arm is, misschien wel een zieke moeder heeft, en geen andere uitweg ziet dat de prostitutie in te gaan, dit werk vrijwillig doet. Natuurlijk is dit niet vrijwillig.
quote:swissman83 schreef op 4 november 2014 @ 12:21:

Hans: Mocht ze nu toch onvrijwillig achter het raam staan dan laat ik hier nog niet links liggen. Waarom zou ik? De situatie blijft dan dezelfde. Alleen hoop ik dan nog 'harder' dat ze er snel uit komt.

Omdat je je schuldig maakt aan verkrachting als je gebruik maakt van een vrouw die tot seks gedwongen wordt. En omdat je daarbij een crimineel financiert die zich verrijkt aan seksuele slavernij. Dat ik dit nog moet uitleggen Er wordt niet voor niets gesproken over het strafbaar stellen van hoerenlopers die (kunnen) weten dat ze een vrouw bezoeken die slachtoffer is van mensenhandel.



Overigens is de grens tussen vrijwillig en gedwongen nogal een grijs gebied. Verdiep je eens in hoe vrouwenhandel werkt. Sommige van die meiden worden in Oost-Europa al op jonge leeftijd gerecruteerd: 13, 14, 15. Dan lopen ze ‘s nachts op straat in de kou en moeten ze klanten oppikken. Tegen de tijd dat die meisjes 16 zijn gaan ze naar Zwitserland want daar is het legaal en brengen ze meer op. Op hun 18e worden ze dan via hun pooiernetwerk in West-Europa te werk gesteld. Bijvoorbeeld achter een raam, waar ze dan in ieder geval niet meer in de kou achter een bosje of in een auto hoeven te werken, met alle gevaren van dien. Tegen die tijd is ze zo afgestompt dat ze denkt dat ze het redelijk voor elkaar heeft en dat ze er ieder moment uit kan stappen.



Wat moet ik me trouwens voorstellen bij ‘half Pools, half Russisch?’ Is dat Russin met een vals Pools paspoort?



Het is gewoon dodgy, Swissman. En dat vind je zelf ook, je bent alleen verblind door je eigen geiligheid. Want na al je mislukte escapades is daar eindelijk een vrouw die jou niet afwijst.
Ik zou voor vrijdag al duidelijk willen hebben wat haar intenties zijn ipv daarna. En meteen duidelijk maken dat je niet meer voor sex betaald terwijl je met haar date.
Alle reacties Link kopieren
Eerst een paar punten duidelijk krijgen:



- Het komt vaak voor dat een oost europese prostituee een lening heeft lopen bij een "louche" figuur omdat ze dat startkapitaal nodig had om zich hier vanuit haar thuisland in Nederland te vestigen. Prostitutie is feitelijk een ZZP bedrijf, waardoor men toch wel het een en ander moet inversteren voor werk/verblijfs vergunning, woning/onderdak, plus huur werklocatie etc. Nederlandse banken geven daar geen startersleningen voor waardoor een vrouw die naar Nederland wil komen om zelfstandig deze in Nederland legale branche in willen komen toch geld moeten lenen bij een "bemiddelaar". Deze persoon kan het goed voorhebben of zwaar misbruikend crimineel zijn, maar dat staat los van jouw situatie.



- Je hebt nu een vrouw waar je toch een klik mee hebt. Jouw eerste vraag aan jezelf moet dan zijn: Kan jij er mee leven dat jouw vriendin werkzaam is als Prostituee. Want wees eerlijk, hoe leuk jullie het ook hebben, moet zij haar werk opzeggen om jouw vriendin te zijn en ben jij bereid om haar inkomsten derving op je te nemen, en eventueel haar openstaande lening/schuld af te lossen.



- Zit je er mee dat zij in het verleden een Hoer is geweest? Hoe zouden je vrienden hierover denken, of zeg je gewoon dat je haar op haar werk in de entertainment of uitgaans industrie hebt ontmoet?



- Als ze jouw vriendin zou worden, met daten en uitgaan en alles, weet zij dan dat dat betekent dat je haar nooit meer op haar werkplek zal opzoeken. Als er al sex is, dan is dat bij een van jullie twee thuis, zonder dat er een betaling tegenover staat. Op haar werk is ze aan het werk.



- Als ze een vriendin heeft uit dezelfde branche, en ze stelt een double date voor, is dat dus totaal niet werk gerelateerd en zijn het dus gewoon een stel jonge meiden die het leuk vinden om uit te gaan en nieuwe mensen te leren kennen. Niet iedereen die in de branche werkt is van plan om snel veel geld binnen te halen om na 5 jaar terug te gaan naar eigen land en een eigen kledingzaakje of wat dan ook te beginnen. Sommige denken er misschien ook over om zich te settelen in Nederland, taal leren, studie en andere baan gevolgd door Gezin.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Quoten kan even niet; dat ga ik doen wanneer dat mogelijk is. Voorlopig los ik dit op deze wijze op:



Dubbus: "@ Hans: Waarom vind jij dat er alleen sprake is als een vrouw gedwongen wordt door een pooier, en niet als zij om geld te verdienen voor haar familie in het buitenland zichzelf hoereert?"

Een vrouw beslist in principe zelf of zij de prostitutie in wil gaan. Ze kan er echter toe gedwongen worden. Als de familie wil dat ze geld verdient, hoeft dat niet per definitie m.b.v. prostitutie te gaan. Als dat wel zo is, dus als de familie zegt expliciet zegt dat zij zich moet prostitueren, is er sprake van een pooier. De familie dwingt haar daartoe, dus dat is dan gedwongen prostitutie. Ik heb een keer een uitzending van - volgens mij - Undercover gezien, in elk geval gepresenteerd door Alberto Stegeman, waarbij een prostituee haar moeder als pooier heeft. In deze gevallen kan er sprake zijn van dwang, wat ik weerzinwekkend vindt, want zij heeft dan geen integriteit over haar lichaam.



Ik zou moeten kijken waarom een vrouw tot prostitutie besluit. Geld is de voornaamste reden. Dat kan ik opsplitsen in geldzucht (in luxe willen leven en snel veel geld verdienen) en geldnood. De vrouw heeft schulden. In beide gevallen vind ik prostitutie niet noodzakelijk, want er zijn legio vrouwen die ofwel hebberig zijn ofwel in de schulden die andere oplossingen zoeken dan prostitutie.



http://sekswerk.wordpress ... /kiezen-voor-prostitutie/



Wat is dan dwang?



http://www.rijksoverheid. ... rostitutie-nederlands.pdf



Naar mijn mening is er iemand anders dan de vrouw zelf die haar tot prostitutie dwingt, als daar sprake van is. Als een vrouw zichzelf tot prostitutie "dwingt" is dat geen echte dwang in mijn ogen, want dat is een keuze. Zoals gezegd, andere vrouwen met die problemen prostitueren zich niet.



"Daar snap ik dus echt niks van. Tuurlijk is prostitutie uit geldnood, uit pure armoede ook onvrijwillig. Nog los van hoe ze hier gekomen is! Daar zijn mensen (pooiers) bij betrokken hoor, dat kan niet anders. En daarnaast, ze is 20!! Zo'n meisje staat daar echt niet vrijwillig, maar door het leven gedwongen (en waarschijnlijk door een netwerk aan ongure types achter het raam belandt)."

Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben als de minimumleeftijd voor prostitutie verhoogd wordt, en dat bepaalde vormen strafbaar worden gesteld. Je zult mij aannemelijk moeten maken waarom prostitutie een noodzaak is voor geldnood en vooral geldzucht. Soms vind ik de keuze voor prostitutie af te keuren in bepaalde situaties. De vrouw zou beter moeten weten. Vrouwen die slachtoffer zijn van mensenhandel en pooiers, hebben hier uiteraard geen keuze in.



"Ik begrijp met al mijn verstand niet dat je als mens durft te zeggen dat een meisje dat zó arm is, misschien wel een zieke moeder heeft, en geen andere uitweg ziet dat de prostitutie in te gaan, dit werk vrijwillig doet. Natuurlijk is dit niet vrijwillig."

Stel, we vervangen in jouw tekst "meisje" door "jongen", "vrouw" door "man", is het dan nog zo vanzelfsprekend dat de man in kwestie de prostitutie in gaat? 90 % van de prostituees zijn vrouwen; 10 % zijn mannen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
@Jaw:



- Je hebt nu een vrouw waar je toch een klik mee hebt. Jouw eerste vraag aan jezelf moet dan zijn: Kan jij er mee leven dat jouw vriendin werkzaam is als Prostituee. Want wees eerlijk, hoe leuk jullie het ook hebben, moet zij haar werk opzeggen om jouw vriendin te zijn en ben jij bereid om haar inkomsten derving op je te nemen, en eventueel haar openstaande lening/schuld af te lossen.



Op dit moment voel ik me totaal niet jaloers om het feit dat ze, vnv ook weer, seks met andere mannen heeft. Ik weet dat 't gewoon haar werk is. Niet meer niet minder. Ze hoeft dan haar werk VAN MIJ ook niet direct op te zeggen. De keuze is aan haar. Als we echt serieus zouden worden, om eerlijk te zijn, dan denk ik dat 't me op den duur wel zou gaan storen mocht ze het allemaal toch wel goed vinden. Maar daar ziet het er totaal niet naar uit! Ze wil dolgraag wat anders gaan doen als ik haar mag geloven.



- Zit je er mee dat zij in het verleden een Hoer is geweest? Hoe zouden je vrienden hierover denken, of zeg je gewoon dat je haar op haar werk in de entertainment of uitgaans industrie hebt ontmoet?



Totaal niet. Ik respecteer (ex)prostituees 100%. En als mijn omgeving dat niet doet dan is dat hun probleem. Als ik na vrijdag een goed gevoel over hou, zal ik mijn vrienden ook de waarheid gewoon vertellen, mocht zij dat niet erg vinden tenminste!



- Als ze jouw vriendin zou worden, met daten en uitgaan en alles, weet zij dan dat dat betekent dat je haar nooit meer op haar werkplek zal opzoeken. Als er al sex is, dan is dat bij een van jullie twee thuis, zonder dat er een betaling tegenover staat. Op haar werk is ze aan het werk.



Dat is nu nog niet afgesproken. Ik heb overigens besloten haar morgen wel haar hiermee te confronteren alvorens we vrijdag elkaars vrienden gaan zien.
Alle reacties Link kopieren
@Copaccabana:



Omdat je je schuldig maakt aan verkrachting als je gebruik maakt van een vrouw die tot seks gedwongen wordt. En omdat je daarbij een crimineel financiert die zich verrijkt aan seksuele slavernij. Dat ik dit nog moet uitleggen Er wordt niet voor niets gesproken over het strafbaar stellen van hoerenlopers die (kunnen) weten dat ze een vrouw bezoeken die slachtoffer is van mensenhandel.



Dit gaat wel heel ver he. Op de eerste plaats wist ik dan toch sowieso niet dat zij gedwongen wordt? Ze heeft een raam op een plein, een erotische boulevard, wat de gemeente beheerd. Ik weet dat dat lang niet alles zegt maar voor mij als bezoeker wekt zoiets op voorhand geen argwaan.

Overigens, zoals wij seks hebben gehad, gelet op haar gedrag, heeft het er alle schijn van dat ze niet gedwongen wordt!



Wat moet ik me trouwens voorstellen bij ‘half Pools, half Russisch?’ Is dat Russin met een vals Pools paspoort?



Russische vader, Poolse moeder.



Het is gewoon dodgy, Swissman. En dat vind je zelf ook, je bent alleen verblind door je eigen geiligheid. Want na al je mislukte escapades is daar eindelijk een vrouw die jou niet afwijst.



En dat is prettig omdat er geen onzekerheid omtrent seksuele ervaring meer in het spel is. Ik heb haar zelfs aangegeven dat ik nog niet veel ervaring heb. Uiteraard vond ze dat helemaal niet erg maar er is zo wel een bepaalde last van me gevallen. Ik voel me totaal mezelf en op m'n gemak bij haar. Op haar werkplek en samen in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem bij het zoeken naar bronnen of andere gegevens is, dat overheid en media niet altijd even betrouwbaar zijn. Er zijn veel aannames en weinig feiten. Daar moet ik vaak doorheen prikken.
World of Warcraft: Legion
Je merkt aan de manier waarop jullie seks hebben dat ze geen pooier heeft?



Hoe merk je dat dan?



Natuurlijk vindt ze het niet erg dat je weinig ervaring hebt, dan hoeft ze er ook niet zoveel voor te doen.
Alle reacties Link kopieren
Dit doet me zo denken aan die Russische postorderbruidjes die dolgraag een huwelijk met een Nederlandse man willen sluiten. Zo komen de meest onwaarschijnlijke combinaties tot stand: een norse boer, 45+, niet knap en totaal niet in trek bij Nederlandse vrouwen met een beeldschone Russische blondine van 21.



Dit alles om maar aan de armoede te ontsnappen. En na 5 jaar huwelijk hebben ze geloof ik al recht op bijstand waardoor ze de scheiding aan kunnen vragen als ze willen.



TO ben je niet bang om op die manier gebruikt te worden? In haar ogen ben je waarschijnlijk goed bemiddeld. Wees eens eerlijk: ben je normaal gesproken in trek bij knappe jonge meiden van 20 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Shehot: Ik heb dus niet veel seks gehad maar ze was niet bepaald een zoutzak. Zoenen mocht ook lang en was ook erg lekker. Maar dat wil lang niet alles zeggen, dat weet ik ook wel! Er komen wel meer mannen bij haar die niet lelijk zijn en zich goed verzorgen.



Standaard complimentjes puur om te binden heeft ze de eerste keer ook wel gemaakt maar daar prik ik echt wel doorheen. ("I like your voice!" Yeah right! Toevallig nog nooit eerder gehoord



Maar ik ga haar bellen om te zien hoe ze reageert op mijn 'wens' om niet meer te willen betalen. Zit ook niet te wachten op reacties van mijn vrienden achteraf: "Hee, hoe is het eigenlijk met...?" terwijl ik me belazerd voel.



Madeliefje: Met jongere meiden praat ik niet veel, kom weleens met oudere vrouwen in contact. Ik ben alleen snel verlegen als 't wat 'meer' wordt en daar knappen dames snel op af. Ik heb daar bij haar gelukkig geen last (meer) van.
Als ze bij sommige klanten een zoutzak zou zijn, zou ze niet goed in haar vak zijn.



Ze worden juist betaald om te faken.
maar ze is 20 en komt uit polen? Of heb ik dit verkeerd begrepen?
quote:Een oostblok-hoer-loket

De reden dat oostblokhoeren telkens met penoze in zee moeten is omdat het voor ze zo moeilijk wordt gemaakt om het eerlijk te doen. Als je een loket maakt waar ze in hun eigen taal in één keer alles op eigen houtje goed kunnen regelen, liefst met een simpel formulier, dan schop je de stoel onder de oostblokpenoze uit. Daarvoor moet je de regels wel een keer duidelijk en eerlijk maken. Nu mogen ze wel èn niet, en kunnen ze het zelf niet overzien of regelen. Het is een heel gedoe om langs alle regels te komen, en dat kan je gewoon niet zonder dat je weet waar de gaatjes zitten. Daar komt het hele bestaansrecht van die oostblokpooiers vandaan. Als je dat weghaalt, is het over met al die misstanden.Uit: Plan tegen misstanden, De Ervaringen Van Een Prostituee

http://zondares.blogspot. ... lan-tegen-misstanden.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Er is geen massale uitbuiting in de prostitutie: ik schat zo'n 12 procent. Niet 90 % of zo, dat is staatspropaganda.Staatspropaganda nog wel? Ik ben heel benieuwd waarom jij denkt dat je beter kunt inschatten hoeveel prostituees gedwongen in het vak zitten dan hulpverleners en mensen die er onderzoek naar doen. Volgens mij is dat niets meer dan wishfull thinking, het afzwakken dat het allemaal niet zo erg is. Je weet zelf ook wel dat er maar heel weinig vrouwen zijn die hier écht vrijwillig voor kiezen. Ik ken geen meisje dat of vrouw die ervan droomt om hoer te worden. En het overgrote deel van de vrouwen die in de prostitutie werken zou liever vandaag dan morgen stoppen als ze op een andere manier genoeg geld zouden kunnen verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Prik, ik ga daar vanavond op reageren. Ik ga in elk geval niet af op aannames en schattingen. Mij gaat het om de feiten; niet wat de politici en andere antiprostitutionisten anderen proberen te doen geloven. Daarmee beïnvloed je mijn mening hierover niet.



Ik kom met links van rapporten over mensenhandel en gedwongen prostitutie.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven