Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
is een verslaving, cateautje.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 19 mei 2011 @ 10:16:

is een verslaving, cateautje.Ja? En als je er niet aan toegeeft dan krijgt je stuiptrekkingen, koude koorts, zweetaanvallen, onregelmatige hartslag? Kom op zeg.
Alle reacties Link kopieren
ja, idd. net als bij een drugs of alcohol verslaving.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet goor of fout om die behoefte te hebben, maar het is wél problematisch dat je onveilig sekst.



Als je met je vrouw wel trio's en parenclubs gedaan hebt, is ze wellicht meer open minded dan je denkt. Dus bespreek het met haar. Of is het soms deel van het plezier dat je het stiekem doet? Gaat de lol eraf als je haar instemming zou hebben?



Als mijn man dit zou willen zou ik niet direct blij zijn, maar ik zou beslist open staan voor een gesprek over wat we wel en niet acceptabel vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=9122123,noline]domkop schreef op 19 mei . Maar zoals gezegd is dit ook een biecht. .je hoeft hier niet te biechten...maar bij je vrouw.
quote:valentinamaria schreef op 19 mei 2011 @ 10:36:

ja, idd. net als bij een drugs of alcohol verslaving.Sorry, maar daar hoef je bj mij niet mee aan te komen. Dat het een kwestie is van een zwakke geest, daar kan ik nog in komen, maar afkickverschijnselen zoals bij een echte verslaving, no way.
quote:domkop schreef op 19 mei 2011 @ 10:07:

Maar zoals gezegd is dit ook een biecht.



Heeft het je opgelucht?

Wat voel je nu dan?

Ben je gelouterd door de negatieve reacties? Schudt het je wakker? Doet het iets met je wat anderen er van vinden?
quote:Nammma schreef op 19 mei 2011 @ 10:39:

[...]





je hoeft hier niet te biechten...maar bij je vrouw.Ja inderdaad, zo komt hij er mooi van af.
Alle reacties Link kopieren
En wat doe je dan als je thuiskomt van zo'n sexdate,je kust je vrouw en zei zegt goh wat heb je daar tussen je tanden.

wat zeg je dan goh schat is het nog een beetje wit ik heb net een softijsje gehad.hahaha
Alle reacties Link kopieren
OMG!!!



Je houdt zeker veel van je vrouw om al deze dingen stiekum te doen!

Mijn mening is dat je alleen maar monogaam en trouw kunt zijn als je eerlijk tegen elkaar bent en je verlangens en behoeftes bespreekt en kijkt wat er mogelijk is..



Als je anderen in je huwelijk betrekt dan ben je niet trouw aan je vrouw ook al weet zij ervan..



Ik vind dat jij je opsteld als een slachtoffer terwijl je vrouw het slachtoffer is! Terwijl zij voor je kinderen zorgt, zorg jij dat zij bedrogen wordt en misschien wel een of andere ziekte oploopt!



Als je een echte kerel bent dan ben je eerlijk tegen haar en onderga je de consequenties, lambal!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat raar, net twee dagen geleden een film gezien met zo'n scenario (ging meer over de gevolgen)

Ga alsjeblieft met je vrouw praten, vertel het haar, laat je testen en zoek een oplossing. Je handelingen an sich veroordeel ik niet maar ik vind het wel heel dom om het onveilig te doen en het je vrouw niet te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:domkop schreef op 19 mei 2011 @ 10:07:

Bedankt zover.



Die Rutgerstichting vind ik een goed voorstel. Ik ga dat zeker doen.



Excuus voor de wat expliciete beschrijving. Maar zoals gezegd is dit ook een biecht. Ik wilde ten eerste kwijt wat ik allemaal doe en ten tweede dacht ik vantevoren (en dat klopt ook wel): als ik het teruglees word ik me er nog meer van bewust dat ik fout zit en er wat aan moet doen.



Alle veroordelingen zijn terecht. Ik weet heel goed dat ik verkeerd bezig ben. Maar ik heb soms een moment van erge zwakte en dan geef ik er toch weer aan toe. Geen excuus, wel een reden.



Ga bij je vrouw biechten Domkop!



Laat je, het liefst vandaag nog, testen! Stel je hebt je vrouw ziek gemaakt.. Oh oh oh...

Overigens is het mogelijk om medicijnen mee te krijgen voor je vrouw (indien je positief test op een SOA).. Die mag je haar stiekem of met een smoes (schimmelinfectie blablabla) toedienen...



Ja ik weet het.. Mijn mond hing ook open van verbazing toen ik daar college over kreeg.. De gedachte er achter is dat de gezondheid van partner belangrijker is dan dat alles opgebiecht wordt.. Aangezien sommige mensen liever hun relatie/seksrelatie beëindigen dan de partner in te lichten over de ziekte.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens zéér bijzonder dat je vrouw zo vrij is met je (trio's met bimannen, parenclubs...) en dat je nog stééds de behoefte hebt om dit verder te pushen..



Je stelt je eigen pleziertjes vóór op de gezondheid van de moeder van je kinderen.



Dat je vreemd gaat moet je zelf weten. Maar dat je het fatsoen niet hebt, om een condoom te gebruiken :puke: ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 19 mei 2011 @ 09:35:

Kan iemand zich Fons nog herinneren? Die deed het ook zo, vrouw wist van niets, meneer hing rond in een parkje waar meer dan de helft van de mannen besmet was met HIV. Fons was ook besmet, of hij zijn vrouw toen besmet heeft, weet ik niet. Of ze uberhaupt wist dat Fons besmet was,vraag ik me ook af.

En of hij daar andere mannen/jongens besmet heeft weet ik ook niet.

Ik weet alleen dat ik vreselijk veel medelijden met deze vrouw en ook met Fons had, dat hij zo 'moest' leven van zichzelf. Ooit komt het uit en moet je met de gevolgen leven. Jij kiest hiervoor om risico te lopen op besmetting, je vrouw niet. En je kinderen al helemaal niet.



Wil jij een tweede Fons worden?





Fons (van het voetbal?) Ik ken zijn vrouw en hem. Zij is wel degelijk besmet door hem. Zij steunt hem is alles en is de mening toegedaan dat een groot onrecht hem aangedaan is. Wat haar en de kinderen aangedaan wordt is, daar blijft zij haar ogen voor sluiten. Als hij maar gelukkig is......

Het is heel triest wat daar gebeurd is. Door zijn acties is een heel gezin beschadigd.

Wanneer je als man bezig bent zoals jij dat doet, dan loop je op heel veel vlakken een groot risico. Niet alleen jij, ook ongemerkt je vrouw. Stel dat er e.e.a. uitlekt, hoe zou de confrontatie zijn over sexuele escapades voor je kinderen bijv. op het schoolplein?

Los van de gezondheidsrisico's, de roddel die losbarst als ook maar één iemand het weet, is er een die je je leven lang blijft achtervolgen.
Alle reacties Link kopieren
Okey kan iemand me zeggen wie the "piep" is fons???
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je dit doen zonder medeweten van vrouw ? En dan nog onveilig ook ?



Ik hoop wel dat je weet dat als zij besmet is met iets ( van Clamydia waarvan zij onvruchtbaar kan worden ) tot HIV, dat jij aangeklaagd kan worden voor (zware) mishandeling.



Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk met jouw vrouw gaan praten. Hoe sneller je eerlijk bent hoe meer er een kans dat er nog iets van de vader/moeder relatie kan worden gered en meer kans dat je je kinderen ooit nog kan zien mocht zij een echtscheiding gaan aanvragen,
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 10:15:

[...]

Moet je horen lieve schat, in tegenstelling tot anderen vind ik het helemaal niet goor of zo wat je doet. Het is seks en in seks is op zich niks vies, als het maar schoon is.

Het is niet vies, het is fout.

En verschuilen achter een verslaving is heeeeel slap! Doe dan iets aan die verslaving, zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 mei 2011 @ 10:42:

[...]



Sorry, maar daar hoef je bj mij niet mee aan te komen. Dat het een kwestie is van een zwakke geest, daar kan ik nog in komen, maar afkickverschijnselen zoals bij een echte verslaving, no way.



Een gokverslaving heeft ook geen lichamelijke afkickverschijnselen. Maar dwangmatige handelingen zijn toch ook een vorm van verslaving?



Overigens zeg ik niet dat TO verslaafd is. Dat is wel een zwaar etiket, dat hij ook niet zomaar op zichzelf moet plakken m.i.
Alle reacties Link kopieren
quote:domkop schreef op 19 mei 2011 @ 09:15:

Als ik weer eens een avond naar een sexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Beste domkop,



Vanaf jonge leeftijd bezoek je al sex bioscopen. En heb daar contacten met meerdere mannen. Je doet dit al zo lang en heb daar tot op de dag van vandaag steeds veel geil plezier in. Je zit er echt 'diep' in. Het enige is dat je 'geweten' je parten speelt t.o.v. je gezin. Je weet dat dit helemaal fout is, maar als het gaat kriebelen ga je toch weer.

Het gaat je niet lukken om hiermee te stoppen. Hoeveel moeite je ook doet en hoeveel hulp je van 'hulpinstanties' ook inroept. Na verloop van tijd ga je toch weer.



Misschien beter te accepteren dat het 'de aard van het beestje' is.

En misschien handig om te scheiden van je vrouw.

Het kan eigenlijk voor beide niet zo doorgaan.

En bedenk: Vroeg of laat komt ze er achter.

En dan ben je alsnog 'aan de beurt/de klos/scheiding'.



Sorry dat ik zo'n vrij negatief verhaal hier neerzet, maar dit is echt serieus.
Alle reacties Link kopieren
quote:pom508 schreef op 19 mei 2011 @ 11:22:

[...]





Fons (van het voetbal?) Ik ken zijn vrouw en hem. Zij is wel degelijk besmet door hem. Zij steunt hem is alles en is de mening toegedaan dat een groot onrecht hem aangedaan is. Wat haar en de kinderen aangedaan wordt is, daar blijft zij haar ogen voor sluiten. Als hij maar gelukkig is......

Het is heel triest wat daar gebeurd is. Door zijn acties is een heel gezin beschadigd.





Die ja.

En wat in -en intriest zeg. Over blinde liefde gesproken. Om over de misschien door hem besmette jongens/mannen maar niet te spreken.

Heeft hij inmiddels zijn straf uitgezeten?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 19 mei 2011 @ 11:25:

Okey kan iemand me zeggen wie the "piep" is fons???Ik neem aan gelet op de context dat het om deze Fons gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Dave890 schreef op 19 mei 2011 @ 11:32:

[...]







Beste domkop,



Vanaf jonge leeftijd bezoek je al sex bioscopen. En heb daar contacten met meerdere mannen. Je doet dit al zo lang en heb daar tot op de dag van vandaag steeds veel geil plezier in. Je zit er echt 'diep' in. Het enige is dat je 'geweten' je parten speelt t.o.v. je gezin. Je weet dat dit helemaal fout is, maar als het gaat kriebelen ga je toch weer.

Het gaat je niet lukken om hiermee te stoppen. Hoeveel moeite je ook doet en hoeveel hulp je van 'hulpinstanties' ook inroept. Na verloop van tijd ga je toch weer.



Indien dit waar zal zijn..





Misschien beter te accepteren dat het 'de aard van het beestje' is.

En misschien handig om te scheiden van je vrouw.

Is dit inderdaad voor zijn vrouw de meest veilige optie.. Of hij moet nooit meer seks met haar hebben..



Het kan eigenlijk voor beide niet zo doorgaan.

En bedenk: Vroeg of laat komt ze er achter.

En dan ben je alsnog 'aan de beurt/de klos/scheiding'.



Sorry dat ik zo'n vrij negatief verhaal hier neerzet, maar dit is echt serieus.
Ik zou je vrouw eens even een printje van je OP laten lezen. En kijken wat haar reactie daarop is.



Echt, te treurig voor woorden dit. Dat jij bi bent (wat je zelf niet wil zien) is prima, dat je seks hebt met mannen, ook allemaal prima, maar niet onveilig en zonder je vrouw in te lichten.

Zij heeft het recht om te weten wat haar man doet, en ook het recht om het er niet mee eens te zijn en de relatie te verbreken. Nu ontneem jij haar alle kansen.



Heel Erg Fout!
quote:lilalinda schreef op 19 mei 2011 @ 11:29:

[...]



Het is niet vies, het is fout.

Eh....er werd geschreven dat het vies zou zijn. Vandaar mijn opmerking.
Alle reacties Link kopieren
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 19 mei 2011 @ 11:34:

[...]





Die ja.

En wat in -en intriest zeg. Over blinde liefde gesproken. Om over de misschien door hem besmette jongens/mannen maar niet te spreken.

Heeft hij inmiddels zijn straf uitgezeten?In 2005 veroordeeld tot 15 maanden waarvan 5 voorwaardelijk met aftrek(!) van voorarrest (uitspraak), dus ja, die heeft de opgelegde straf wel uitgezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven