Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat moet je hier nou van zeggen? In mijn optiek is er in dit scenario geen enkele "beste oplossing". In tegenstelling tot wat iedereen zegt, is mijn gut feeling: absoluut nooit aan je vrouw vertellen. Als ik me voorstel dat ik jouw vrouw zou zijn, ik heb twee leuke kinderen, we hebben een goed huwelijk, ik ben geen preutse trut of zeikerd want ik ben zelfs in voor parenclub, trios, etcetera en ik laat je daarbovenop ook nog eens vrij en ik zou dan dit horen, dat zou ik denk ik niet overleven. It would crush me. Hoe leg ik dat ooit aan mijn kinderen uit? En wat voor blind paard ben ik zelf dat ik nooit gezien heb dat ik met een dooodordinaire kasthomo die het in ranzige bioscopen doet getrouwd ben?



Seriously, it would kill me. En dan heb ik het er nog niet eens over gehad als jij mijn vader zou zijn. Daar wil ik niet eens aan denken, want dat is nóg een graadje erger.



Dus, mijn advies is: als je ook maar een greintje liefde of respect voor je vrouw hebt, als je ook maar een kruimel liefde en respect voor je kinderen hebt, dan ga je nu heel hard op je blote knietjes bidden tot jezus, maria, allah, onzelieveheer en buddha en als de sodemieter naar de dokter om jezelf te laten testen op alle SOA's. Als een van de eerder genoemden luistert, dan heb je mazzel en blijk je gezond te zijn.



En dan zit er volgens mij niets anders op dan tegen je vrouw iets zeggen over "uit elkaar gegroeid" of "verliefd op een ander" of wat voor kutsmoes dan ook en ga je uit elkaar. Regel het netjes, zorg voor goede financiële afhandeling, regel het goed voor de kinderen, wees daarin dan eindelijk een vent en geef dat gezin wat jij op een leugen gestart bent een goede tweede start, ook al gaat die ten koste van jezelf. En loop dan weg.



En heel misschien, als je vrouw weer gelukkig is met iemand die haar wel verdient, als je kindertjes weer lekker op de rit zijn, als alle verdriet bij hen om die scheiding gesleten is, komt er ooit een moment dat je haar kunt vertellen waarom je echt weg gegaan bent. Maar misschien ook niet.



Dat is wat ik zou hopen, als ik ooit zonder mijn medeweten in dit scenario zou zitten. Dat diegene die mij dit aandoet, het in ieder geval in zijn hart zou kunnen vinden om mij die genadeklap niet toe te dienen en me nooit zou vertellen wat jij hier geschreven hebt. Want dat zou me serieus kapot maken.
Am Yisrael Chai!
quote:Lyndah schreef op 19 mei 2011 @ 12:49:

[...]





Alsof hij zelf ooit de waan had dit te KUNNEN onderdrukken.

Dat weet toch iedereen.. kom op zeg..



Onzin.

Als je verliefd bent en met iemand trouwt dan denk je dat je nooit vreemd zult gaan. Je kunt zelfs denken dat je over je dwang naar seks met de andere sekse heen bent. En dat kun je niet alleen denken, daar ben je dan van overtuigd.
Alle reacties Link kopieren
Buiten een soa test weet ik even niet wat wijsheid is in dit geval. Eerlijkheid klinkt logisch, maar de post van FashionVictim kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

Ik denk alleen wel dat er een probleem kan zijn: de vrouw van TO zal misschien geloven wat hij haar vertelt als reden voor de breuk. Zij zal dan toch misschien aanvoelen dat het niet klopt? En ik weet uit ervaring dat het heeeeeel erg moeilijk is om verder te gaan met je leven na een breuk, als je niet weet waar de breuk door kwam. Dat kan haar ook echt op gaan breken.



Maar ja, het is eigenlijk een keuze tussen twee kwaden...
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2011 @ 12:58:

En dan zit er volgens mij niets anders op dan tegen je vrouw iets zeggen over "uit elkaar gegroeid" of "verliefd op een ander" of wat voor kutsmoes dan ook en ga je uit elkaar. Regel het netjes, zorg voor goede financiële afhandeling, regel het goed voor de kinderen, wees daarin dan eindelijk een vent en geef dat gezin wat jij op een leugen gestart bent een goede tweede start, ook al gaat die ten koste van jezelf. En loop dan weg. Mee eens, zoals ik ook al zei: uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:gember999 schreef op 19 mei 2011 @ 13:04:

Zij zal dan toch misschien aanvoelen dat het niet klopt? En ik weet uit ervaring dat het heeeeeel erg moeilijk is om verder te gaan met je leven na een breuk, als je niet weet waar de breuk door kwam. Dat kan haar ook echt op gaan breken.









Als ik zou moeten kiezen tussen de OP als reden voor de breuk of de donderslag bij heldere hemel geen idee waarom breuk, doe mij dan in godsnaam die laatste maar. Die eerste haalt álles wat je ooit geloofd hebt over jezelf, over je relatie, over je leven onderuit. En dat niet alleen, alles wat je ooit geloofd hebt blijkt niet alleen een leugen, maar ook nog eens een leugen om een van de ranzigste clichés die je maar kunt bedenken te verbergen.



Ik meen het ook echt serieus, domkop. Voor mij zou zo'n biecht echt een doodklap zijn die op zoveel fronten in mijn zelfbeeld ingrijpt, dat ik echt nóóit zou willen weten wat jij hier verteld hebt. Eerlijkheid is niet altijd the best policy.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2011 @ 12:58:En dan zit er volgens mij niets anders op dan tegen je vrouw iets zeggen over "uit elkaar gegroeid" of "verliefd op een ander" of wat voor kutsmoes dan ook en ga je uit elkaar.



Dat zou voor mij dan weer killing zijn. Ik zou het veel erger vinden als mijn man zou zeggen dat de liefde voor mij over was, dan als hij seksuele wensen heeft waar ik niet in kan voorzien en die hij buiten de deur blijkt te halen.



Als hij mij voorliegt dat hij niet meer van me houdt, in plaats van te zeggen `schat ik wil dolgraag zus/en/zo en is er een mogelijkheid om daar samen een oplossing voor te vinden´, dat vind ik laf en liefdeloos. Geef me @#$##@ wel de káns om zelf mijn keuze te maken.



Misschien zou ik hem die ruimte niet kunnen geven, maar misschien ook w'el.



Ergo: jij en ik zijn TO's vrouw niet, dus moet TO zelf maar inschatten wat voor zijn vrouw bespreekbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Opbiechten is in dit geval ook alleen maar bedoeld om je eigen zwakheid en schuldgevoel te sussen. Nou, doe dat maar lekker zelf, JIJ doet dit, dus deal JIJ er ook maar mee. Ga niet een onschuldige vrouw, de moeder van je kinderen nota bene, en onschuldige kinderen opzadelen met het instorten van hun hele wereld omdat je niet met je eigen schuldgevoel kunt leven.



You made your bed, lie in it.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:klaverjas schreef op 19 mei 2011 @ 09:33:

syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamydia en gonorroe.
quote:Bergje65 schreef op 19 mei 2011 @ 13:15:

[...]





Ja, vies toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 12:27:

De man is bi Lyndah...

Hij gaat dus vreemd, iets wat veel mensen doen, en doet dat met mannen.

en toch is het niet anders dan een man die met een andere vrouw vreemdgaat, of zoals laatst hier een vrouw die op haar zwager viel.

Je hebt de belofte gedaan trouw te blijven aan 1 persoon, dan had je dat niet moeten beloven. Of je nou bi bent, homo, hetro of het met de hond doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snormel schreef op 19 mei 2011 @ 13:14:

[...]





Als hij mij voorliegt dat hij niet meer van me houdt, in plaats van te zeggen `schat ik wil dolgraag zus/en/zo en is er een mogelijkheid om daar samen een oplossing voor te vinden´, dat vind ik laf en liefdeloos. Geef me @#$##@ wel de káns om zelf mijn keuze te maken.









Dat punt is al lang overschreden toen hij de eerste keer tegen zijn vrouw zei dat hij in de kroeg zat of overwerkte, maar ondertussen in een seksbioscoop een leuter in zijn mond nam.



Ik ben het met je eens als het alleen nog maar een gedachte is, een wens waarin mijn mening meetelt en ik een keuze heb over wat ik wel of niet in mijn leven en relatie toelaat.



Die keuze heeft domkop haar keer op keer ontnomen en god gespeeld met haar leven. Ook maar een fractie hiervan opbiechten gaat alleen maar meer vragen oproepen en dan zal domkop uiteindelijk helemaal met de billen bloot moeten. En de waarheid in dit verhaal is zo'n ranzige waarheid, dat het volgens mij geen enkele zin heeft dat te weten.



Niet als je ooit nog verder wil met je leven met (de illusie van) respect voor de vader van je kinderen. Vergeet namelijk niet: domkop's vrouw zit tot haar dood aan deze man vast. Zijn vrouw heeft twee kinderen die een vader nodig hebben.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
zoiets komt toch wel een keer uit, want zo,n geheim is op een gegeven moment niet meer te dragen.

of via een andere weg, chantage bijv.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 19 mei 2011 @ 13:20:

[...]



en toch is het niet anders dan een man die met een andere vrouw vreemdgaat, of zoals laatst hier een vrouw die op haar zwager viel.

Je hebt de belofte gedaan trouw te blijven aan 1 persoon, dan had je dat niet moeten beloven. Of je nou bi bent, homo, hetro of het met de hond doet.



Ik ken de gayscene redelijk goed, en ik vind dit wel degelijk anders. Niet omdat het om homoseks gaat (wat voor mij sowieso al een dealbreaker is, maar dat terzijde), maar vanwege het sóórt homoseks.



TO is niets meer of minder dan die man met kinderzitjes op de achterbank die erop kickt om heroinehoertjes op te pikken voor een tientje zonder condoom. Wat hij doet is het homo-equivalent van heroinehoertjes oppikken en alleen de absolute onverschilligheid die er voor zijn vrouws gezondheid bij komt kijken zou voor mij persoonlijk onvergeeflijk zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2011 @ 13:12:

[...]





Als ik zou moeten kiezen tussen de OP als reden voor de breuk of de donderslag bij heldere hemel geen idee waarom breuk, doe mij dan in godsnaam die laatste maar. Die eerste haalt álles wat je ooit geloofd hebt over jezelf, over je relatie, over je leven onderuit. En dat niet alleen, alles wat je ooit geloofd hebt blijkt niet alleen een leugen, maar ook nog eens een leugen om een van de ranzigste clichés die je maar kunt bedenken te verbergen.



Dat gevoel had ik juist toen mijn relatie beeindigd werd zonder reden. Dat de hele relatie op niets gebaseerd leek te zijn.



quote:Ik meen het ook echt serieus, domkop. Voor mij zou zo'n biecht echt een doodklap zijn die op zoveel fronten in mijn zelfbeeld ingrijpt, dat ik echt nóóit zou willen weten wat jij hier verteld hebt. Eerlijkheid is niet altijd the best policy.Met dat laatste ben ik het zeker eens. En eerlijk gezegd, nu ik er nog eens over nadenk, denk ik dat voor mij jouw aanpak het beste zou zijn. TO moet niet eerlijk zijn over het vreemdgaan om zijn eigen geweten te sussen. Hij moet alleen eerlijk zijn als hij denkt dat ze er samen uit zouden kunnen komen hoe hier mee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 19 mei 2011 @ 13:23:

zoiets komt toch wel een keer uit, want zo,n geheim is op een gegeven moment niet meer te dragen.

of via een andere weg, chantage bijv.Hoezo niet meer te dragen? Hij zorgt maar dat hij het draagt. Heeft ie toch zelf gedaan?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
als het voor hem niet meer dragelijk is, moet je nagaan hoe het dan bij zijn vrouw gaat worden.

ik ken vrouwen die totaal ontwricht zijn door zulke ontdekkingen. wat begon bij sexbioscopen, verderging met prostitutie en eindigde met dieren.
wij slapen nooit.
quote:lilalinda schreef op 19 mei 2011 @ 13:20:

[...]



en toch is het niet anders dan een man die met een andere vrouw vreemdgaat, of zoals laatst hier een vrouw die op haar zwager viel.

Je hebt de belofte gedaan trouw te blijven aan 1 persoon, dan had je dat niet moeten beloven. Of je nou bi bent, homo, hetro of het met de hond doet.



Ja, dat zeg ik toch?

Het is precies hetzelfde, alleen doet hij dat vreemdgaan met mannen en doet hij het in bioscopen.

Als we dat allemaal niet geweten hadden dan was het gewoon weer een vreemdganger, zoals we die hier zo vaak lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 19 mei 2011 @ 13:32:

als het voor hem niet meer dragelijk is, moet je nagaan hoe het dan bij zijn vrouw gaat worden.

Ja, dat bedoel ik. En zij is niet de bedrieger in dit verhaal. Gun haar dus gewoon het beeld wat ze van jullie relatie had, zonder het te bezoedelen met allerlei onsmakelijke beelden die niet meer van haar netvlies af zullen gaan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2011 @ 13:28:

[...]





Ik ken de gayscene redelijk goed, en ik vind dit wel degelijk anders. Niet omdat het om homoseks gaat (wat voor mij sowieso al een dealbreaker is, maar dat terzijde), maar vanwege het sóórt homoseks.



TO is niets meer of minder dan die man met kinderzitjes op de achterbank die erop kickt om heroinehoertjes op te pikken voor een tientje zonder condoom. Wat hij doet is het homo-equivalent van heroinehoertjes oppikken en alleen de absolute onverschilligheid die er voor zijn vrouws gezondheid bij komt kijken zou voor mij persoonlijk onvergeeflijk zijn.



Ik ken getrouwde mannen die desperaat opzoek zijn naar lekker ding (vrouw) voor erbij. Homo/hetro maakt volgens mij niet uit.

Gaat er om dat je een belofte gedaan hebt. Dat geeft niet, die kun je verbreken, maar doe dat dan eerlijk en ga daarna pas je lusten botvieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 13:36:

[...]





Ja, dat zeg ik toch?

Het is precies hetzelfde, alleen doet hij dat vreemdgaan met mannen en doet hij het in bioscopen.

Als we dat allemaal niet geweten hadden dan was het gewoon weer een vreemdganger, zoals we die hier zo vaak lezen.denk ook dat wij het vrij aardig eens zijn hoor
Alle reacties Link kopieren
maar dan moet hij er wel snel mee kappen.

hij zou gewoon kunnen zeggen dat hij homo is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Erg eens met FashionVictim, alsjeblieft! Houd de eer aan jezelf en aan je vrouw. Kom met een lulsmoes/excuus voor scheiding, maar zadel haar (en je kinderen) niet op met jouw sexuele gedonder.

En houd ook verder je mond, zorg dat je kinderen dit nooit te weten kunnen komen. Neem geen vrienden in vertrouwen (geheimen worden altijd doorverteld).

Dit los je zelf maar op, in je hoofd
quote:fashionvictim schreef op 19 mei 2011 @ 13:28:

[...]





TO is niets meer of minder dan die man met kinderzitjes op de achterbank die erop kickt om heroinehoertjes op te pikken voor een tientje zonder condoom. Wat hij doet is het homo-equivalent van heroinehoertjes oppikken en alleen de absolute onverschilligheid die er voor zijn vrouws gezondheid bij komt kijken zou voor mij persoonlijk onvergeeflijk zijn.



Ik ken de gayscene ook uitstekend en hier ben ik het dus niet mee eens. Het equivalent van wat TO doet is niet het oppikken van heroÏnehoeren die voor hun geld staan te werken. In zijn geval gaat het om vrijwillige seksuele handelingen, niet om geld te verdienen om een verslaving te kunnen betalen.

Een groot verschil.
quote:lilalinda schreef op 19 mei 2011 @ 13:38:

[...]





denk ook dat wij het vrij aardig eens zijn hoorDat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
eleonora, je pik door een glory hole steken en kijken wie hem afzuigt of omgekeerd is in mijn ogen ook prostitutie.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven