Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 11:40:

[...]





Eh....er werd geschreven dat het vies zou zijn. Vandaar mijn opmerking.Ik vind best dat mensen het vies mogen vinden als iemand over zich heen laat plassen. Zelf vind ik dat je dat zelf moet weten (los van het liegen), maar dat anderen dat vies vinden vind ik niet gek.
quote:GiB schreef op 19 mei 2011 @ 11:45:

[...]



Ik vind best dat mensen het vies mogen vinden als iemand over zich heen laat plassen. Zelf vind ik dat je dat zelf moet weten (los van het liegen), maar dat anderen dat vies vinden vind ik niet gek.



Wat men vindt moet men zelf weten, dat zeg ik toch ook helemaal niet?

Ik zeg dat IK het niet vies vindt, in tegenstelling tot anderen.
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 11:40:

[...]





Eh....er werd geschreven dat het vies zou zijn. Vandaar mijn opmerking.Zodra je jezelf willens en wetens blootstelt aan het potentieel krijgen van ziekten , ban je wat mij betreft vies bezig, zeker als je dit risico ook nog eens door geeft aan je partner.
Alle reacties Link kopieren
Het is een heftig verhaal zeker. En het is ook een verslaving. Een gesprek met je vrouw moet je vroeg of laat voeren, hoe moeilijk en confronterend dat ook zal zijn.



Ik heb mijn relatie moeten beeindigen van 6 jaar omdat ik wist dat ik ook verliefd op vrouwen kon worden. Mijn ex-partner kon en wilde daar niet mee omgaan, en gaf mij niet de ruimte om dat uit te zoeken. Ik heb de relatie, met pijn in mijn hart, verbroken, om mijn biseksuele gevoelens te laten gaan, omdat het wegstoppen ervan mij te veel pijn deed.



Kom ervoor uit, ga het gesprek aan. Je vrouw is zo te lezen aardig openminded en misschien heeft ze 'begrip' voor je probleem. Dat wil niet zeggen dat ze het zal accepteren, maar dit delen met haar zou zij uiteindelijk ook waarderen, gok ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 11:46:

[...]





Wat men vindt moet men zelf weten, dat zeg ik toch ook helemaal niet?

Ik zeg dat IK het niet vies vindt, in tegenstelling tot anderen.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:thesecret schreef op 19 mei 2011 @ 11:50:

Het is een heftig verhaal zeker. En het is ook een verslaving. Een gesprek met je vrouw moet je vroeg of laat voeren, hoe moeilijk en confronterend dat ook zal zijn.



Ik heb mijn relatie moeten beeindigen van 6 jaar omdat ik wist dat ik ook verliefd op vrouwen kon worden. Mijn ex-partner kon en wilde daar niet mee omgaan, en gaf mij niet de ruimte om dat uit te zoeken. Ik heb de relatie, met pijn in mijn hart, verbroken, om mijn biseksuele gevoelens te laten gaan, omdat het wegstoppen ervan mij te veel pijn deed.

Het is niet bedoelt als aanval, maar dit snap ik niet zo goed. Als je biseksueel bent betekend dat toch niet dat je ten alle tijden ook met beide seksen seks/een relatie moet hebben? Als je in een fijne relatie zit en je partner wil niet dat je experimenteert met je biseksuele gevoelens (lees=vreemdgaan).. Waarom dan de relatie "met pijn in je hart" verbreken? Wilde je zó graag vreemd gaan?





Kom ervoor uit, ga het gesprek aan. Je vrouw is zo te lezen aardig openminded en misschien heeft ze 'begrip' voor je probleem. Dat wil niet zeggen dat ze het zal accepteren, maar dit delen met haar zou zij uiteindelijk ook waarderen, gok ik.Nogmaals, het is écht geen aanval.. Ik ben hier oprecht nieuwschierig naar..
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 19 mei 2011 @ 11:54:

[...]





Nogmaals, het is écht geen aanval.. Ik ben hier oprecht nieuwschierig naar..



Neehoor, ik zou niet weten waarvoor ik dit als aanval zou moeten zien.



Ik wist al jarenlang dat ik me ook aangetrokken voelde tot vrouwen, toen ik al een relatie had met mijn (ex) partner. Dit heb ik toen besproken met hem, omdat ik zo nieuwsgierig was naar het intiem zijn met een vrouw. Dat vond hij prima, op een voorwaarde; een trio. Dat wilde ik niet. Dat was niet de manier waarop ik ermee bezig was. Het was geen geiligheid waarom ik sex met een vrouw wilde, maar omdat ik het oprecht wilde. Dit is zo tussen ons in gaan staan (ook andere dingen speelde mee), dat dit uiteindelijk voor mij een dealbreaker was omdat ik hiermee verder moest gaan, voor mijzelf dan. Ik ben absoluut nooit vreemdgegaan, en dat wilde ik ook niet.



Mijn ex-partner was mijn allerbeste maatje, en is dat godzijdank, nu nog steeds! Alleen nu zonder het hebben van een relatie met elkaar. Ik heb voor mezelf kunnen uitzoeken of mijn nieuwsgierigheid oprecht was naar het sex hebben met vrouwen. Ik ben verliefd geworden op een vrouw, die ik vlak na de breuk leerde kennen. Dit voelde echt als een opluchting voor mij, en ik ben blij dat ik altijd oprecht hierover ben geweest tegen mijn ex, ookal vond hij dat moeilijk om af en toe mee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je vrouw dat zij nog van niets weet zeg ...
Alle reacties Link kopieren
quote:thesecret schreef op 19 mei 2011 @ 12:00:

[...]





Neehoor, ik zou niet weten waarvoor ik dit als aanval zou moeten zien. Tzal je verbazen wat hier soms als aanval wordt gezien



Ik wist al jarenlang dat ik me ook aangetrokken voelde tot vrouwen, toen ik al een relatie had met mijn (ex) partner. Dit heb ik toen besproken met hem, omdat ik zo nieuwsgierig was naar het intiem zijn met een vrouw. Dat vond hij prima, op een voorwaarde; een trio. Dat wilde ik niet. Dat was niet de manier waarop ik ermee bezig was. Het was geen geiligheid waarom ik sex met een vrouw wilde, maar omdat ik het oprecht wilde. Dit is zo tussen ons in gaan staan (ook andere dingen speelde mee), dat dit uiteindelijk voor mij een dealbreaker was omdat ik hiermee verder moest gaan, voor mijzelf dan. Ik ben absoluut nooit vreemdgegaan, en dat wilde ik ook niet. Stel er waren geen andere troubles geweest.. Maar het was alleen jouw verlangen naar intiem zijn met een vrouw. Had je daar dan ook de relatie voor verbroken?





Mijn ex-partner was mijn allerbeste maatje, en is dat godzijdank, nu nog steeds! Alleen nu zonder het hebben van een relatie met elkaar. Ik heb voor mezelf kunnen uitzoeken of mijn nieuwsgierigheid oprecht was naar het sex hebben met vrouwen. Ik ben verliefd geworden op een vrouw, die ik vlak na de breuk leerde kennen. Dit voelde echt als een opluchting voor mij, en ik ben blij dat ik altijd oprecht hierover ben geweest tegen mijn ex, ookal vond hij dat moeilijk om af en toe mee om te gaan. Wel fijn dat je eerlijkheid het in zulke goede banen heeft geleid.
Alle reacties Link kopieren
quote:summercocktail schreef op 19 mei 2011 @ 09:53:

[...]





Ik ook niet.. veel te uitgebreid

't is ook nooit goed.

Als de OP te kort is, geeft de TO te weinig informatie en nu is het weer te uitgebreid..
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 19 mei 2011 @ 12:04:

[...]





Haha, ik hou van een goed gesprek en ga graag op (oprechte) vragen in, dus ik zie niet snel iets als aanval!



Dat is een goede vraag, of ik mijn relatie had verbroken als er voorderest weinig aan de hand was geweest. Pfoew..

Ik denk niet dat ik daar eerlijk antwoord op kan geven, omdat ik weet van mezelf, een klein jaartje later, dat ik echt biseksueel ben. Dit vermoeden had ik al jaren, maar heb ik nooit uitgezocht, omdat ik dus in een relatie zat.

Ik kan dus eigenlijk geen antwoord op je vraag geven. Ik weet wel, denk ik, dat als ik verder met de relatie was gegaan en de rest was goed geweest, dat er ooit een moment was gekomen dat ik dat geknaag aan me niet meer kon en wilde handelen, en er dan alsnog iets mee had willen doen, en dan was het misschien vreemdgaan geworden.



En ja, het is erg fijn om nog steeds goed contact met hem te hebben, het was en zal altijd, voor mijn gevoel, mijn soulmate blijven! En dat geldt gelukkig voor hem ook.
De hele Fons zaak is mij niet bekend maar het lijkt me niet zo netjes om daar details over te geven, zelfs het vonnis van de rechtbank. Of gaan Fons en zijn familie daarmee akkoord?
quote:Cateautje schreef op 19 mei 2011 @ 11:48:

[...]



Zodra je jezelf willens en wetens blootstelt aan het potentieel krijgen van ziekten , ban je wat mij betreft vies bezig, zeker als je dit risico ook nog eens door geeft aan je partner.Jij interpreteert het woord 'vies' dan weer op je eigen manier. Ik heb het over het vies vinden van de seksuele handelingen op zich.
Alle reacties Link kopieren
Als je graag voor de mannenliefde/sex gaat moet je gewoon niet aan een vrouw en kinderen beginnen.
De man is bi Lyndah...

Hij gaat dus vreemd, iets wat veel mensen doen, en doet dat met mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thesecret schreef op 19 mei 2011 @ 12:09:

[...]





Ik kan dus eigenlijk geen antwoord op je vraag geven. Ik weet wel, denk ik, dat als ik verder met de relatie was gegaan en de rest was goed geweest, dat er ooit een moment was gekomen dat ik dat geknaag aan me niet meer kon en wilde handelen, en er dan alsnog iets mee had willen doen, en dan was het misschien vreemdgaan geworden.



En ja, het is erg fijn om nog steeds goed contact met hem te hebben, het was en zal altijd, voor mijn gevoel, mijn soulmate blijven! En dat geldt gelukkig voor hem ook.Snap ik.. Handig dat de rest dus ook niet helemaal snor zat ..
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 19 mei 2011 @ 12:32:

[...]





Snap ik.. Handig dat de rest dus ook niet helemaal snor zat ..



Nouja handig, handig . Het is beter zo. En ik/wij hebben ook die stap destijds gemaakt omdat we zo vreselijk close waren, onze vriendschap, dat we dat gelukkig wel konden houden samen. Ik deel nog steeds alles met hem, en hij met mij. Voelt zo heerlijk!



Voldoende antwoord? Anders roept u maar!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 12:27:

De man is bi Lyndah...

Hij gaat dus vreemd, iets wat veel mensen doen, en doet dat met mannen.



Als hij op zijn 18e ligt te vozen in sexbioscopen moet hij dat zelf weten, maar dan moet je niet trouwen en kinderen krijgen en dan met jan en alleman sex hebben en je vrouw aids of andere ziektes geven, want dat zit er dik in.

Ik vind dit gewoon zwaar bah, wat erg voor die vrouw zeg...



Toen hij haar leerde kennen had hij gewoon eerlijk moeten zijn: ik heb ook sex met mannen zonder jou bijzijn...

Dan had hij haar de keus gegeven, nu niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lyndah schreef op 19 mei 2011 @ 12:45:

[...]





Als hij op zijn 18e ligt te vozen in sexbioscopen moet hij dat zelf weten, maar dan moet je niet trouwen en kinderen krijgen en dan met jan en alleman sex hebben en je vrouw aids gevenAls je zijn eerste bericht goed leest, dan lees je ook dat hij het eerst een aantal jaren niet heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:thesecret schreef op 19 mei 2011 @ 12:47:

[...]





Als je zijn eerste bericht goed leest, dan lees je ook dat hij het eerst een aantal jaren niet heeft gedaan.



Alsof hij zelf ooit de waan had dit te KUNNEN onderdrukken.

Dat weet toch iedereen.. kom op zeg..
Alle reacties Link kopieren
hij kan het wel een tijdje niet gedaan hebben, maar die onderdanige gevoelens is hij er niet door kwijt geraakt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
en waarom is hij zo graag onderdanig aan mannen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 19 mei 2011 @ 12:50:

hij kan het wel een tijdje niet gedaan hebben, maar die onderdanige gevoelens is hij er niet door kwijt geraakt.Klopt, maar zo te merken heeft hij daar zelf ook grote problemen mee. Tuurlijk, ik ben echt eens dat het een naar verhaal is, maar die man heeft een probleem, punt. En hij kan zijn verhaal niet kwijt in de nabije omgeving en doet hij dat hier, om zo verder te kunnen met zijn probleem.
quote:Lyndah schreef op 19 mei 2011 @ 12:45:

[...]





Als hij op zijn 18e ligt te vozen in sexbioscopen moet hij dat zelf weten, maar dan moet je niet trouwen en kinderen krijgen en dan met jan en alleman sex hebben en je vrouw aids of andere ziektes geven, want dat zit er dik in.

Ik vind dit gewoon zwaar bah, wat erg voor die vrouw zeg...



Toen hij haar leerde kennen had hij gewoon eerlijk moeten zijn: ik heb ook sex met mannen zonder jou bijzijn...

Dan had hij haar de keus gegeven, nu niet...



Dat zeg ik, hij gaat vreemd.

Veel gebonden mensen hebben er seksuele relaties on the side bij. Met mannen, met vrouwen, met beiden.

Misschien heeft hij wel een tijdje geen seks met anderen gehad toen hij getrouwd was. Hij schreef dat hij geen relatie wil hebben met een man, wél seks.

En misschien weet zijn vrouw best dat hij seks met mannen had voor ze elkaar leerden kennen, dat ze dat nu niet weet is inherent aan het vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
hij heeft een enorm probleem.

waar erg weinig draagvlak voor is.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven