Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
quote:typotypo schreef op 23 juli 2016 @ 13:01:

[...]





Je noemt nu wel iedereen die geld moet verdienen ook "onvrijwillig", en dat vind ik tohc onzin. Ook als ik in de schuldsanering zit wordt ik geen hoer, het is toch dan een keuzen om sneller aan je geld te komen.Duhh iemand die in de schuldsanering zit gaat echt niet de prostitutie in. Alles wat je verdiend gaat naar de bewindvoerder. Dat geld wat je verdiend mag je niet houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 23 juli 2016 @ 14:04:

[...]





Duhh iemand die in de schuldsanering zit gaat echt niet de prostitutie in. Alles wat je verdiend gaat naar de bewindvoerder. Dat geld wat je verdiend mag je niet houden.duuuuuhhh, da's ook niet vriendelijk. Ik begrijp misschien niet alle termen, maar in ieder geval: je vriendin neemt een keuze, ze kan op een houtje bijten maar ze heeft liever meer geld (begrijpelijk!) en kiest dus om zich te prostitueren.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 12:53:

Het zal ook weer eens niet. Anderen weten het altijd beter dan de onderzoekers.



Waarom zijn alleen de verhalen van gedwongen prostituees waar, en de verhalen van andere prostituees niet? Waarom wordt de tweede groep genegeerd? (Het is overigens goed dat de eerste gedwongen groep niet genegeerd wordt)



"Onderzoeken" die "bewijzen" dat 90 % of meer gedwongen doen kloppen. Andere onderzoeken en programma's zoals in Reporter en Laurens Buijs die vergissen zich allemaal. Er zijn altijd mensen die het o zo beter weten. En dat maakt hen ongeloofwaardig.





[...]



Ik denk dat maar een klein deel van de gedwongen prostituees aangeven dit vrijwillig te doen, bang voor de gevolgen als ze anoniem vertellen dat ze gedwongen zijn. Dus schrijven ze dat ze dat vrijwillig doen.



M.a.w. onderzoeken worden doodleuk door o.a. Beautje en Getailleerdbreinaaldje door de plee getrokken. Zij doen maar, maar zij maken daarmee geen indruk op mij. Ze gelooft alleen maar wat ze wil geloven. A man believes only what he wants to believe. Zo wordt, wat krom is, rechtgeluld.



Dan zijn er ook prostituees die het vrijwillig deden, maar - omdat ze bang zijn voor het stigma - schrijven dat ze het gedwongen doen. Een voorbeeld is Karina Schaapman. Ze trad vrijwillig tot de satanskerk. Werd zij daartoe gedwongen, vraag ik me af. Om zichzelf te redden, zei Karina dat ze gedwongen werd, dan werd ze ten minste niet veroordeeld.



Dan zijn er prostituees die logen dat ze gedwongen werden: Maria Mosterd, Patricia Perquin. Sterker nog, Maria en Patricia waren nooit prostituees geweest, ze logen alles aan elkaar vast. En zo zijn er meer.



http://www.nrc.nl/nieuws/ ... alerie-lempereur-a1436590



Ik was al erg nieuwsgierig hoe je op het verhaal van een insider zou reageren.



In elk topic dat over prostitutie gaat, sleep je de blog van Zondares er bij - als een soort bewijs dat De Prostituee toch wel erg veel lol in haar werk heeft.



Nu deelt Beautje87 haar verhaal en dan is de ervaring van een enkel individu ineens niet relevant?



Ik vond het een gebalanceerd verhaal - dank voor het delen!



Ik denk dat prostitueebezoekers die ZO om zich heen trappen moeite hebben te accepteren dat ze hoogstwaarschijnlijk seks hebben met een vrouw die dat gedwongen doet. Tja Hans, ga er toch maar van uit dat dat is wat er in de meerderheid van de gevallen gebeurt. Of: in jouw meer 'optimistische' versie: een kleine minderheid. Lijkt me nog steeds geen acceptabel risico.
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 23 juli 2016 @ 14:21:

[...]





Ik was al erg nieuwsgierig hoe je op het verhaal van een insider zou reageren.



En je stelt niet teleur! In elk topic dat over prostitutie gaat, sleep je de blog van Zondares er bij - als een soort bewijs dat De Prostituee toch wel erg veel lol in haar werk heeft.



Nu deelt Beautje87 haar verhaal en dan is de ervaring van een enkel individu ineens niet relevant?



Ik vond het een gebalanceerd verhaal - dank voor het delen!



Ik denk dat prostitueebezoekers die ZO om zich heen trappen moeite hebben te accepteren dat ze hoogstwaarschijnlijk seks hebben met een vrouw die dat gedwongen doet. Tja Hans, ga er toch maar van uit dat dat is wat er in de meerderheid van de gevallen gebeurt. Of: in jouw meer 'optimistische' versie: een kleine minderheid. Lijkt me nog steeds geen acceptabel risico.Ieder zijn eigen afweging.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niets af te wegen op grond van onbewezen aannames van anderen, Noamski. Ik doe niet aan aannames zonder bronnen of bewijzen.



Een insider die Free a Girl steunt vind ik toch wel raar.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 23 juli 2016 @ 14:27:

[...]





Ieder zijn eigen afweging.



Of het risico acceptabel is? Natuurlijk. Heb van jou ook niet de indruk dat je ontkent dat er gedwongen vrouwen werken. En geloof me, daar denk ik ook van alles van. En nee, heb niet de illusie dat jou dat interesseert.



Als je echter al jaaaaaaaaaren een missie hebt elk topic over prostitutie te overspoelen met bewijs dat er toch vooral heel veel vrouwen vrijwillig werken, dan vind ik dat echt zo'n actie van iemand die stiekem wel beter weet maar zichzelf probeert te overtuigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 14:32:

Ik hoef niets af te wegen op grond van onbewezen aannames van anderen, Noamski. Ik doe niet aan aannames zonder bronnen of bewijzen.



Een insider die Free a Girl steunt vind ik toch wel raar.Waarom is de blog van Zondares dan geen onbewezen aanname? Dat sleep je overal met de haren bij als een soort Universele Waarheid.
Alle reacties Link kopieren
Alle verhalen zijn relevant, alleen toets ik ze op waarheid. Als een prostituee zegt dat 90 % het gedwongen doet, weet ze weinig van haar collega-prostituees.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 23 juli 2016 @ 14:33:

[...]





Waarom is de blog van Zondares dan geen onbewezen aanname? Dat sleep je overal met de haren bij als een soort Universele Waarheid.Omdat Hans klant is van Zondares, ze heeft goed haar werk gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 23 juli 2016 @ 14:32:

[...]





Of het risico acceptabel is? Natuurlijk. Heb van jou ook niet de indruk dat je ontkent dat er gedwongen vrouwen werken. En geloof me, daar denk ik ook van alles van. En nee, heb niet de illusie dat jou dat interesseert.



Als je echter al jaaaaaaaaaren een missie hebt elk topic over prostitutie te overspoelen met bewijs dat er toch vooral heel veel vrouwen vrijwillig werken, dan vind ik dat echt zo'n actie van iemand die stiekem wel beter weet maar zichzelf probeert te overtuigen.Dat doe jij toch ook? Jullie beweren bij hoog en laag dat de meeste prostituees gedwongen alleen omdat jij dat denkt. Dan kaatsen jullie de bal naar Davelaar, Typotypo of mij en zitten wij fout, grappenmaker.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Beautje87 schreef op 23 juli 2016 @ 14:38:

[...]





Omdat Hans klant is van Zondares, ze heeft goed haar werk gedaan Zoveelste aanname.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 14:35:

Verhalen van andere individuen zijn toch ook niet interessant, toch? Ik lees veel dat soort blogs. Niet relevant. Alle verhalen zijn relevant, alleen toets ik ze op waarheid. Als een prostituee zegt dat 90 % het gedwongen doet, weet ze weinig van haar collega-prostituees.



Ik denk oprecht dat jij hoopt dat die vrouwen het vrijwillig doen (en dat is best in je te prijzen) maar denk wel dat die wens nogal je blik vertroebelt.



Maar goed, je bent mij geen verantwoording schuldig. Ik lees je alleen elke keer in deze discussies en moest reageren . Als jij het voor jezelf echt zonder enige gewetenswroeging kunt doen, laat andermans mening dan rustig van je afglijden.
Alle reacties Link kopieren
Dat jullie onderzoeken niet serieus nemen is niet onze schuld.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 14:39:

[...]



Dat doe jij toch ook? Jullie beweren bij hoog en laag dat de meeste prostituees gedwongen alleen omdat jij dat denkt. Dan kaatsen jullie de bal naar Davelaar, Typotypo of mij en zitten wij fout, grappenmaker.Ik ben niet jullie, ik ben Noamski. Ik schrijf volgens mij gewoon beleefde posts dus dat grappenmaker mag je best achterwege laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 23 juli 2016 @ 14:41:

[...]





Ik denk oprecht dat jij hoopt dat die vrouwen het vrijwillig doen (en dat is best in je te prijzen) maar denk wel dat die wens nogal je blik vertroebelt.



Maar goed, je bent mij geen verantwoording schuldig. Ik lees je alleen elke keer in deze discussies en moest reageren . Als jij het voor jezelf echt zonder enige gewetenswroeging kunt doen, laat andermans mening dan rustig van je afglijden.Jij denkt...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 14:42:

Dat jullie onderzoeken niet serieus nemen is niet onze schuld.'Onze'?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 14:43:

[...]



Jij denkt...Inderdaad. Met het verschil dat als ik er naast zit, ik geen seks heb gehad met iemand die er gedwongen zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:noamski schreef op 23 juli 2016 @ 14:44:

[...]





Inderdaad. Met het verschil dat als ik er naast zit, ik geen seks heb gehad met iemand die er gedwongen zit.Dat is idd het risico dat ik neem.
-
Alle reacties Link kopieren
Typotypo,



Ik mag toch aannemen dat je niet geblinddoekt naar een prostituee gaat. Deze aanname kan ik gerust doen, want een geblinddoekte klant is toch wel erg vreemd.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 16:34:

Typotypo,



Ik mag toch aannemen dat je niet geblinddoekt naar een prostituee gaat. Deze aanname kan ik gerust doen, want een geblinddoekte klant is toch wel erg vreemd.Ik ga inderdaad niet geblinddoekt. Wat bedoel je precies, ik moet opletten of ze niet gedwongen is?
-
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bedoel is dat als 10 % gedwongen is, je de kans verkleint door goed te kijken. Hoe gedraagt ze zich? Op grond daarvan kun je zien of ze gedwongen is. Daarmee verklein je de kans. Als je niet kijkt (dus geblinddoekt gaat) en zomaar naar een willekeurige prostituee gaat en haar gedrag negeert en helemaal nergens op let, kom je op 10 %.



Ik zou overigens alarm slaan als ik iets vermoed, maar zo vaak betaal ik niet voor seks en heb vrijwel een vaste prostituee naar wie ik ga. Ik kom alleen nooit op de Wallen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 17:31:

Wat ik bedoel is dat als 10 % gedwongen is, je de kans verkleint door goed te kijken. Hoe gedraagt ze zich? Op grond daarvan kun je zien of ze gedwongen is. Daarmee verklein je de kans. Als je niet kijkt (dus geblinddoekt gaat) en zomaar naar een willekeurige prostituee gaat en haar gedrag negeert en helemaal nergens op let, kom je op 10 %.



Ik zou overigens alarm slaan als ik iets vermoed, maar zo vaak betaal ik niet voor seks en heb vrijwel een vaste prostituee naar wie ik ga. Ik kom alleen nooit op de Wallen.Ik ga inderdaad geblinddoekt, ik kijk niet. Het is niet mijn probleem.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 23 juli 2016 @ 17:38:

[...]





Ik ga inderdaad geblinddoekt, ik kijk niet. Het is niet mijn probleem.Haha, happen we niet meer genoeg? Beetje olie op het vuur?
Alle reacties Link kopieren
Het is in eerste instantie verantwoordelijkheid van pooiers (die er overigens vrijwel niet meer zijn), van de overheid (zowel mensenhandelzaken als preventie van misstanden o.a. door met prostituees te gaan samenwerken i.p.v. ze te verjagen of te stigmatiseren).



Als er sprake van een misdrijf en je bent klant moet je anoniem aangifte kunnen doen. Prostituees moeten zelf zonder voorwaarden vooraf eveneens aangifte kunnen doen; dan komen we ten minste ergens. Sekswerkers hebben vaak terecht een negatieve dunk van de overheid.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 juli 2016 @ 18:42:

Het is in eerste instantie verantwoordelijkheid van pooiers (die er overigens vrijwel niet meer zijn), van de overheid (zowel mensenhandelzaken als preventie van misstanden o.a. door met prostituees te gaan samenwerken i.p.v. ze te verjagen of te stigmatiseren).



Als er sprake van een misdrijf en je bent klant moet je anoniem aangifte kunnen doen. Prostituees moeten zelf zonder voorwaarden vooraf eveneens aangifte kunnen doen; dan komen we ten minste ergens. Sekswerkers hebben vaak terecht een negatieve dunk van de overheid.Wat is in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de pooiers en instanties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven