Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
Hoewel men bij "pooier" denkt aan een persoon, vooral een mannelijk persoon, zou ik dat willen definiëren als iets of iemand (wiens geslacht er niet toedoet) die een te hoge afdracht van een prostituee eist, onder dreiging met geweld, uithuiszetting, opzegging van de huur. Dat wil zeggen dat een pooier ook een vrouw kan zijn (laatst werd een vrouw opgepakt vanwege gedwongen prostitutie; zij was dus een pooier). Gemeentes die zeer hoge bijdragen eisen van prostituees (hoge huur of leges) zijn dus ook pooiers.



Op grond hiervan ben ik voor versoepeling van de eisen om in de prostitutie te stappen. De verantwoordelijkheid van de overheid is het voorkomen van uitbuiting, stigmatisering, bedrog, vermindering van sekswerkplekken en gedwongen prostitutie. Er zijn echter diverse keren dat de overheid zich hieraan schuldig maakt. Bekendste voorbeelden zijn de sluiting van het Zandpad, het liegen over de reden over de sluiting en de heropening van nieuwe plekken die de Gemeente Utrecht keer op keer wist te saboteren. Een ander voorbeeld is de afname van het aantal ramen op de Wallen en het liegen over de reden van sluiting van het bordeel Reeperbahn in Breda. De overheid neemt mensenhandel onvoldoende serieus: een prostituee is gedwongen te stoppen met werken als ze aangifte doet. Bijwerkingen van de maatregelen van de overheid tegen prostitutie werkt mensenhandel in de hand, i.p.v. dat het zou afnemen.



Trouwens, Beautje zegt Free a Girl te doneren. Deze stichting is geen frisse stichting. De meeste giften verdwijnen vooral in de zakken van Evelien Hölsken en vroeger ook in de zakken van Roelof van Laar die Free a Girl verlaten heeft en Kamerlid is geworden voor de PvdA. Ik vind het hoogst opmerkelijk dat een sekswerker deze stichting steunt terwijl deze stichting tegen prostitutie en dus ook tegen sekswerkers is. Het hoofddoel is het vullen van de zakken van de oprichters. Hoe is dat te rijmen, Beautje?



https://utrechtkrijgtspij ... et-transparant/#more-1063

https://www.freeagirl.nl/ ... ag_2013_NL_Spreads_LR.pdf
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 08:37:

Hoewel men bij "pooier" denkt aan een persoon, vooral een mannelijk persoon, zou ik dat willen definiëren als iets of iemand (wiens geslacht er niet toedoet) die een te hoge afdracht van een prostituee eist, onder dreiging met geweld, uithuiszetting, opzegging van de huur. Dat wil zeggen dat een pooier ook een vrouw kan zijn (laatst werd een vrouw opgepakt vanwege gedwongen prostitutie; zij was dus een pooier). Gemeentes die zeer hoge bijdragen eisen van prostituees (hoge huur of leges) zijn dus ook pooiers.



Op grond hiervan ben ik voor versoepeling van de eisen om in de prostitutie te stappen. De verantwoordelijkheid van de overheid is het voorkomen van uitbuiting, stigmatisering, bedrog, vermindering van sekswerkplekken en gedwongen prostitutie. Er zijn echter diverse keren dat de overheid zich hieraan schuldig maakt. Bekendste voorbeelden zijn de sluiting van het Zandpad, het liegen over de reden over de sluiting en de heropening van nieuwe plekken die de Gemeente Utrecht keer op keer wist te saboteren. Een ander voorbeeld is de afname van het aantal ramen op de Wallen en het liegen over de reden van sluiting van het bordeel Reeperbahn in Breda. De overheid neemt mensenhandel onvoldoende serieus: een prostituee is gedwongen te stoppen met werken als ze aangifte doet. Bijwerkingen van de maatregelen van de overheid tegen prostitutie werkt mensenhandel in de hand, i.p.v. dat het zou afnemen.



Trouwens, Beautje zegt Free a Girl te doneren. Deze stichting is geen frisse stichting. De meeste giften verdwijnen vooral in de zakken van Evelien Hölsken en vroeger ook in de zakken van Roelof van Laar die Free a Girl verlaten heeft en Kamerlid is geworden voor de PvdA. Ik vind het hoogst opmerkelijk dat een sekswerker deze stichting steunt terwijl deze stichting tegen prostitutie en dus ook tegen sekswerkers is. Het hoofddoel is het vullen van de zakken van de oprichters. Hoe is dat te rijmen, Beautje?



https://utrechtkrijgtspij ... et-transparant/#more-1063

https://www.freeagirl.nl/ ... ag_2013_NL_Spreads_LR.pdf



Als je dan toch iemand ter verantwoording wilt roepen in dit topic, zou TypoTypo dan niet je eerste keuze moeten zijn? Die geeft een paar postings geleden aan dat seks hebben met gedwongen vrouwen niet zijn probleem is.



Dat lijkt mij walgelijker dan te goeder trouw een goed doel sponsoren, ook al blijkt dat goede doel dan uiteindelijk niet zo goed.



Waarom kies je er voor TypoTypos hele duidelijke posts te negeren maar Beautje's verhaal op kleine details uit elkaar te willen trekken?
Omdat sommige mensen gewoon enorm nare betweters zijn die het hun levensdoel maken om hun gelijk koste wat het kost te halen. Met opperste verbazing gelezen hoe het verhaal van Beautje gewoon wordt afgebroken en wordt afgedaan. Maar dat gebeurde ook met youwish en met mij toen we het over faken hadden. 'Wij' zure verbitterde de discussie monddood makende nitwits moeten persee luisteren naar wat iemand te melden heeft die blijkbaar is afgestudeerd in de richting Hoerologie. En dan denk ik als je dusdanig op het zwaar irritante af constant de betweter loopt uit te hangen en desondanks toch nog op een door voornamelijk door vrouwen bezocht forum blijft rondhangen 'goh wat raar dat deze persoon geen relatie heeft' .
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 24 juli 2016 @ 09:10:

Omdat sommige mensen gewoon enorm nare betweters zijn die het hun levensdoel maken om hun gelijk koste wat het kost te halen. Met opperste verbazing gelezen hoe het verhaal van Beautje gewoon wordt afgebroken en wordt afgedaan. Maar dat gebeurde ook met youwish en met mij toen we het over faken hadden. 'Wij' zure verbitterde de discussie monddood makende nitwits moeten persee luisteren naar wat iemand te melden heeft die blijkbaar is afgestudeerd in de richting Hoerologie. En dan denk ik als je dusdanig op het zwaar irritante af constant de betweter loopt uit te hangen en desondanks toch nog op een door voornamelijk door vrouwen bezocht forum blijft rondhangen 'goh wat raar dat deze persoon geen relatie heeft' .Tja, dat 'wij' en 'jullie' vind ik sowieso heel apart. Of misschien ben ik niet uitgenodigd bij de meetings waar 'wij' rond een kampvuur kumbaya zingen..?
Ik heb Hans daar meerdere malen op aangesproken dat ik niet wens dat hij mijn postst op de 'universele hoop der vrouwen die het niet helemaal met hem eens zijn' worden gegooid. Want ik lees nuances en verschillen tussen wat 'we' posten. Maar nee alles wordt op 1 bult geflikkerd. Nooit wordt daar op gereageerd en ik zie ook anderen daar over klagen. Ik vind het typisch een gefrustreerde houding die ik wel vaker zie in mannen die diep van binnen verbolgen zijn over dat vrouwen geen relatie met ze willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 24 juli 2016 @ 09:20:

Ik heb Hans daar meerdere malen op aangesproken dat ik niet wens dat hij mijn postst op de 'universele hoop der vrouwen die het niet helemaal met hem eens zijn' worden gegooid. Want ik lees nuances en verschillen tussen wat 'we' posten. Maar nee alles wordt op 1 bult geflikkerd. Nooit wordt daar op gereageerd en ik zie ook anderen daar over klagen. Ik vind het typisch een gefrustreerde houding die ik wel vaker zie in mannen die diep van binnen verbolgen zijn over dat vrouwen geen relatie met ze willen.Yep, het wordt wel heel zwart-wit. Alle vrouwen die reageren tegen alle mannen in dit topic. Heel vreemd en valt niet mee te praten. Ik reageer veelal niet meer op hem in dit topic.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 24 juli 2016 @ 09:37:

[...]





Yep, het wordt wel heel zwart-wit. Alle vrouwen die reageren tegen alle mannen in dit topic. Heel vreemd en valt niet mee te praten. Ik reageer veelal niet meer op hem in dit topic.



Ja, ik hou het voor gezien in dit topic.



En om het gezegd te hebben: Als prostitutie iets was waar het wederzijds geilheid en orgasmes regende, dan deed het me echt niet zo steigeren. In dat geval: veel plezier er mee. Ik proef echter enorm tussen de regels door dat de mannen (in dit topic, niet als een geslacht in het algemeen ) denken dat zij recht hebben op seks en als ze het niet (genoeg) goedschiks krijgen, dan maar kwaadschiks. De vrouwen worden in dit verhaal zo redecudeerd tot gebruiksvoorwerpen dat ik het er als vaginabezitster nogal moeilijk mee krijg.



Maar goed, ik voeg verder ook weinig meer toe dus ik zal mezelf muten .
Alle reacties Link kopieren
Noamski,



Dat begrijp ik inderdaad niet van Typotypo. Als hij weet dat een prostituee gedwongen, zou hij aangifte bij de politie moeten doen. Als hij dat niet doet, is hij fout dat hij een misdrijf (of dat gedwongen prostitutie is of een ander misdrijf) niet aangeeft. Datzelfde verwijt gaat ook naar Jojanneke van den Berge (die een pooier geïnterviewd heeft) en Frits Rouvoet die regelmatig prostituees spreekt. De politie rijdt af en toe rond, maar gevallen van mensenhandel (zover die überhaupt bestaan) worden blijkbaar niet aangepakt. Vooral Frits beweert ze regelmatig tegen te komen.



Typotypo, wat denk jij hiervan?



Wat Beautje betreft: Ik wacht graag op haar antwoord waarom zij een organisatie steunt, die haar eigen zakken vult en tegen prostitutie is. Aan de andere kant zal ik daarop geen antwoord krijgen, omdat ik meer van Free a Girl weet, dan zij had gehoopt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Als we geen discussie winnen, gaan we schelden, maar we komen zelf niet met bronnen... toch?



Ik leg het verhaal van Beautje naast dat van andere prostituees. Ik ga uiteraard die verhalen met elkaar middelen. Het is niet zo dat één verhaal de absolute waarheid weergeeft, waarbij andere verhalen leugens of verzonnen zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 09:45:





Wat Beautje betreft: Ik wacht graag op haar antwoord waarom zij een organisatie steunt, die haar eigen zakken vult en tegen prostitutie is. Aan de andere kant zal ik daarop geen antwoord krijgen, omdat ik meer van Free a Girl weet, dan zij had gehoopt.



Alsjeblieft zeg, je hebt op internet wat negatieve berichten over Free a Girl gevonden, en baseert daar je mening op.



Je formulering "Aan de andere kant zal ik daarop geen antwoord krijgen, omdat ik meer van Free a Girl weet, dan zij had gehoopt." is ook weer een pareltje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 24 juli 2016 @ 09:37:

Yep, het wordt wel heel zwart-wit. Alle vrouwen die reageren tegen alle mannen in dit topic. Heel vreemd en valt niet mee te praten. Ik reageer veelal niet meer op hem in dit topic.Ik zie daarna nog een reactie van jou op mij verschijnen. O ja, je schreef "veelal".
World of Warcraft: Legion
quote:Deadpool schreef op 24 juli 2016 @ 09:10:

Omdat sommige mensen gewoon enorm nare betweters zijn die het hun levensdoel maken om hun gelijk koste wat het kost te halen. Met opperste verbazing gelezen hoe het verhaal van Beautje gewoon wordt afgebroken en wordt afgedaan. Maar dat gebeurde ook met youwish en met mij toen we het over faken hadden. 'Wij' zure verbitterde de discussie monddood makende nitwits moeten persee luisteren naar wat iemand te melden heeft die blijkbaar is afgestudeerd in de richting Hoerologie. En dan denk ik als je dusdanig op het zwaar irritante af constant de betweter loopt uit te hangen en desondanks toch nog op een door voornamelijk door vrouwen bezocht forum blijft rondhangen 'goh wat raar dat deze persoon geen relatie heeft' .Cognitieve dissonantie van een hoerenlopende zelfverklaarde autist zonder relationele capaciteiten om een liefdesrelatie aan te gaan zou ik me niet al te persoonlijk aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik al zei, Bugs_Bunny. Als we niet winnen, gaan we schelden of op de man spelen. En dat zal ik tig keer tegenkomen!
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 10:44:

Wat ik al zei, Bugs_Bunny. Als we niet winnen, gaan we schelden of op de man spelen. En dat zal ik tig keer tegenkomen!

Wat is onwaar, of schelden, van wat ik zei?



Ben je geen zelfverklaarde autist?

Ben je geen hoerenloper?

Ben je wel in staat een liefdesrelatie aan te gaan?



Prima dat je jezelf nu verschuilt achter slachtoffergedrag omdat je de waarheid niet wil horen, maar alle informatie, die jij schelden noemt, komt van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet cognitief dissonant. Of ik relationele capaciteiten heb week ik niet. Maar het gaat hier om prostitutie en om sekswerkers, in mindere mate om mij.
World of Warcraft: Legion
quote:Bugs_Bunny schreef op 24 juli 2016 @ 10:54:

[...]



Wat is onwaar, of schelden, van wat ik zei?



Ben je geen zelfverklaarde autist?

Ben je geen hoerenloper?

Ben je wel in staat een liefdesrelatie aan te gaan?



Prima dat je jezelf nu verschuilt achter slachtoffergedrag omdat je de waarheid niet wil horen, maar alle informatie, die jij schelden noemt, komt van jezelf+100
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 10:44:

Wat ik al zei, Bugs_Bunny. Als we niet winnen, gaan we schelden of op de man spelen. En dat zal ik tig keer tegenkomen!

1) ik ben geen WE

Laatste keer dat ik checkte was ik nog niet geassimileerd door de borg in star trek om deel uit te maken van het collectieve bewustzijn.

2) het gaat me nergens om winnen maar om jou met name in te laten zien hoe gigantisch slachtofferig je bezig bent. Ik vind het gewoon verbazingwekkend om te zien hoe jij je continue opstelt.

3) als er iemand hier op de man speelt met dat passief agressieve gedoe ben jij het wel. En ja daardoor ga ik nu inderdaad openlijk aan je relationele capaciteiten twijfelen. Want je zegt zelf al dat het niet aan je uiterlijk ligt. Als dat schelden is schiet mij maar lek.
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 11:10:

Ik ben niet cognitief dissonant. Of ik relationele capaciteiten heb week ik niet. Maar het gaat hier om prostitutie en om sekswerkers, in mindere mate om mij.In tegendeel, en "cognitief dissonant" is geen diagnose maar oorzaak van je communicatie. Je weet best wat deugt, doet iets dat niet deugt en je doet dus aan cognitieve dissonantie reductie. Best amusant.
quote:Bugs_Bunny schreef op 24 juli 2016 @ 10:26:

[...]



Cognitieve dissonantie van een hoerenlopende zelfverklaarde autist zonder relationele capaciteiten om een liefdesrelatie aan te gaan zou ik me niet al te persoonlijk aantrekken.Doe ik ook niet maar ik vind het extreem lullig voor die dame die de moeite heeft genomen om vanuit haar beroep een reactie te geven en dat zelfs dit uit z'n verband wordt getrokken. Ik werk zelf in een totaal andere branche en heb ook weleens te maken met rechtlijnige betweters die mij gaan vertellen hoe mijn werk werkelijk werkt terwijl ze er in werkelijkheid echt geen moer van snappen.
quote:Deadpool schreef op 24 juli 2016 @ 11:46:

[...]



Doe ik ook niet maar ik vind het extreem lullig voor die dame die de moeite heeft genomen om vanuit haar beroep een reactie te geven en dat zelfs dit uit z'n verband wordt getrokken. Ik werk zelf in een totaal andere branche en heb ook weleens te maken met rechtlijnige betweters die mij gaan vertellen hoe mijn werk werkelijk werkt terwijl ze er in werkelijkheid echt geen moer van snappen. lullig zeker, tot ook zij beseft wie het zegt
quote:tonkje schreef op 24 juli 2016 @ 09:37:

[...]





Yep, het wordt wel heel zwart-wit. Alle vrouwen die reageren tegen alle mannen in dit topic. Heel vreemd en valt niet mee te praten. Ik reageer veelal niet meer op hem in dit topic.Ook weer een generalisatie. Ik veracht sommige denkbeelden van Typo maar heb tegelijkertijd z'n eerlijkheid geprezen dat hij er tenminste voor uitkomt dat bepaalde misstanden hem geen moer kunnen schelen en ik heb bepaalde aspecten van wat Hans zei ook begrepen en dit gezegd alleen bij hem struikel ik over de manier waarop het hier gebracht wordt. Dan was er nog degene die ging omdat zijn vrouw was overleden en ook daar begrip voor gehad. Het zou fijn zijn als er werd gereageerd op wat individuen hier posten en niet dat ik op 1 algemene hoop word gegooid gebaseerd op of je een kut hebt of een piemeltje.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 24 juli 2016 @ 11:10:

Ik ben niet cognitief dissonant. Of ik relationele capaciteiten heb week ik niet. Maar het gaat hier om prostitutie en om sekswerkers, in mindere mate om mij.Kom op Hans, jij zorgt dat het in dit soort topics altijd om jou draait.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:typotypo schreef op 23 juli 2016 @ 13:01:

[...]





Je noemt nu wel iedereen die geld moet verdienen ook "onvrijwillig", en dat vind ik tohc onzin. Ook als ik in de schuldsanering zit wordt ik geen hoer, het is toch dan een keuzen om sneller aan je geld te komen.

Als je wordt gedreven door armoede wordt je niet gedwongen.

Wel wordt je dus gedreven door armoede.

De schuldsanering is geen pretje, sommige mensen kunnen door allerlei uiteenlopende redenen slecht met geld omgaan, natuurlijk kun je ook ergens gaan schoonmaken of zoiets. Dus ja, sneller geld. Het is verleidelijk, net als voor de heren om de dames te bezoeken. De heren laten zich verleiden voor seks, de dames voor geld.



Van de ene kant zou je zeggen: win-win.



Maar het prostitutie beleid van de laatste jaren was gebaseerd op het beeld van de happy-hooker. Een sterke zakenvrouw die zelf haar mannetje kan staan.

Maar hoeveel happy-hookers zijn er?

Hoe lang blijven ze "happy" , hoe vergaat het ze over tien of twintig jaar?

Is er niet heel veel verborgen leed, zelfs als ze niet worden gedwongen, maar enkel gedreven door armoede?

Houden ze zichzelf niet voor de gek en krijgen zij daar later last van?



Of bekijk ik het nu heel erg negatief en zijn er best veel "happy hookers" , die juist blij zijn en dankbaar dat ze niet in een fabriek hoeven staan of op een houtje hoeven bijten en toch onafhankelijk in hun eigen levensonderhoud te kunnen voorzien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 24 juli 2016 @ 11:40:

[...]



1) ik ben geen WE

Laatste keer dat ik checkte was ik nog niet geassimileerd door de borg in star trek om deel uit te maken van het collectieve bewustzijn.

2) het gaat me nergens om winnen maar om jou met name in te laten zien hoe gigantisch slachtofferig je bezig bent. Ik vind het gewoon verbazingwekkend om te zien hoe jij je continue opstelt.

3) als er iemand hier op de man speelt met dat passief agressieve gedoe ben jij het wel. En ja daardoor ga ik nu inderdaad openlijk aan je relationele capaciteiten twijfelen. Want je zegt zelf al dat het niet aan je uiterlijk ligt. Als dat schelden is schiet mij maar lek.Als jij het zegt, zal het wel zo zijn. Ik zit er met mijn mening, argumentatie en bewijzen c.q. bronnen er dan ook he. Le. Maal. Naast! Goh, wat een onbedaarlijke vergissing maak ik toch! Het is wat.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Het prostitutiebeleid is niet gebaseerd op "happy hooker". Het is vooral eliminatie van prostitutie. Ik kijk naar Amsterdam, Utrecht en Breda.



Misschien moet ik de links maar weglaten. Waarom ze neerzetten als het jullie geen moer interesseert?
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven