Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:aupont schreef op 01 november 2014 @ 17:47:

Wij gaan vanavond ook naar de Fun, nog meer mensen die gaan?Wij zijn er al bijna!! Al ingecheckt bij hotel Campanile in Gouda. Zit nu aan de koffie. Zelf meegenomen. Hier staat een waterkokertje. Hoeven we morgen niet in resturant te ontbijten.Nu verder lekker optutten. Veel plezier trouwens!!!
It's never too late start living!
Veel plezier! Ik was er vorige week vrijdag nog
Alle reacties Link kopieren
sheshot, ik denk dat je gelijk hebt.

het is de weg van de minste weerstand.

ik accepteer het, omdat ik het toch niet veranderen kan.



het alternatief is een scheiding en dat willen we beiden niet.
Alle reacties Link kopieren
Hi theemok,



Bedankt voor je tip van Mystique in Rucphen lees hier ook leuke ervaringen over het is voor ons wel een eind uit de buurt maar in combi met een in de zomertijd een weekend verblijf in het Brabantse lijkt het zeker ook een leuke optie.

Las ook iets over in Lelystad Party Players Swingers Club? heeft hier misschien iemand ervaring mee?

En leeftijd is voor ons niet zo super belangrijk we zijn meer op ons zelf gericht alhoewel, leuk uitziende koppels

[ body's ] heeft zo z'n charme en is mooi mee genomen,wil dan weer niet zeggen dat 55+ niet en ook leuk kan zijn.



Theemok,inderdaad met de nacht bedoelde ik eigenlijk doorgaan tot sluitingstijd in de Fata zijn er bv.openingstijden van 21u tot 04u met zo'n 6 á 7 uur plezier en zondags van 14u tot 24u. met zelfs zo'n 10 uurtjes genieten.



Inderdaad jij snapt het wat betreft voorpret*** inderdaad als we het er samen over hebben dan kriebelt het in ene weer en gebruiken we de memory's tijdens ons 'pleziertje' en dit geeft dan weer iets extra's.





nou Groetjes!
geniet
Alle reacties Link kopieren
We waren ook in de Fun gisteren. Maar wel besloten alleen nog op sexpertnight of gigolonight te gaan. Gebeurde weinig (voor ons) opwindends, hadden we natuurlijk ook zelf kunnen initiëren, maar ja...

We deden natuurlijk wel zelf wat we lekker vonden, maar werden niet echt geïnspireerd door de rest. Maar er hing een hele goede sfeer verder, dus leuke avond!
Lelystad heeft ook op de zaterdag couples only avond.
Alle reacties Link kopieren
Nog aan het ontbijt in het hotel en na aan het genieten van afgelopen avond en nacht. Het was lekker druk gisteren in de Fun en er liepen leuke stellen rond. Voor ons was er genoeg actie en er viel dus van alles te beleven. Voor ons is dit toch de beste club.
It's never too late start living!
Leuk, Leen!
Alle reacties Link kopieren
hoi Leen65

goed te horen dat gisteren bevallen is! hebben jullie nog verschillen opgemerkt sinds de nieuwe eigenaren er zijn?
Gisteren eens een voor ons nieuwe club opgezocht. Club Monique.



Vond het op zich best een leuke club, netjes, leuke ontvangst en vriendelijk personeel.



Nou ben ik best al in wat clubs geweest, maar we verbaasden ons er echt over dat iedereen zo op zich zelf bleef. Echt nergens groepjes die met elkaar in gesprek gingen. Allemaal bleven ze alleen of met zijn 2 ergens zitten of schuifelden wat rond. Dat ben ik in andere clubs niet zo gewend. Was dat een toevalstreffer? Of meer mensen die dat daar zo ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Leen!

We hadden plannen om naar Mystique in Rucphen te gaan, maar t was parenavond, dat is ( nog) niet wat wij zoeken, ook vonden we ¤90,- erg duur.

Misschien een keer in de kerstvakantie, overnachting is geregeld.

Waar zit Club Monique @ Shehot?
Noord Holland, Wieringerwerf
Alle reacties Link kopieren
Dat is behoorlijk uit de buurt..
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 02 november 2014 @ 12:01:

hoi Leen65

goed te horen dat gisteren bevallen is! hebben jullie nog verschillen opgemerkt sinds de nieuwe eigenaren er zijn?



Wij hebben geen ervaring met de vorige eigenaren. Dit was pas ons 2e keer. Vergeleken met andere clubs vind ik de sfeer in de Fun nog het fijnste. In het begin van de avond leek het of er veeljonge mensen rond liepen en wij een van de weinige ouwetjes waren. Boven hadden we echter makkelijk contact. Leeftijd bleek geen issue.Er waren veel lekkere mensen.



Oh...Gerrit stond aan de deur. Die blijkt er al jaren te werken maar hij is me wel net iets te chagerijnig.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een prima avond gehad, in tegenstelling tot de vorige keer was het lekker druk en bleef de dansvloer altijd vol. Er was een hele goede sfeer.

We vroegen ons wel de hele tijd af wie het "Leen" koppel zou kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
Monique is een mooie club qua entourage en een hele rare club qua publiek. Het absolute downpunt was voor mij de "erotische" barbingo en de forse dame die in enkel een zwarte hema string aan de bar zat met een handdoek om haar schouders, van dat soort dingen droog ik echt op.



Het went ook maar niet dat net binnengekomen mensen met hun jas nog aan, tas in de hand langs de bar moeten waar men in schaarse kledij loopt. Slecht over nagedacht.



Jajade, een parenavond in een parenclub is niet wat jullie zoeken? Wat zoeken jullie dan als ik vragen mag?
...
Alle reacties Link kopieren
Haha Aupont...wat zal ik verklappen!! Dat we wat ouder zijn (ruim 40+) weten ze hier wel. Verder bos blonde krullen, zwarte bustier en string (voor de dresscode zwartleren rokje), zwarte hooggehakte laarzen, limburgs accent. Leenman heeft donker haar. Wij zijn echter niet veel onder geweest. Was te leuk boven.

En jullie?? Ben ook nieuwsgierig!:-P
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
hier situatie opgelost:



definitief over naar open relatie.

dat wilden we allebei het allerliefst.



op naar een nieuw avontuur.
Zow, dat heb je snel opgelost, Frivolia! Ik hoop van harte dat jullie je hier goed bij blijven voelen, en dat jullie blijven praten.
Alle reacties Link kopieren
Inclusief spannend chatten Frivolia?



Leuk. Ben benieuwd wat je eerste stap gaat zijn. Gaan jullie ook samen swingen/clubjes doen enzo?
...
Alle reacties Link kopieren
Even een minpuntje over gisterenavond want dat was er eigenlijk wel. We hebben leuke contacten gehad boven bij de Fun. Het eerste stel waar we een beetje mee gerommeld hebben daarvan was de dame erg leuk, vond ik. Het verraste me wel daar ik in eerste instantie voor de heren ga. Ze had wel een partner bij zich en daar heb ik me ook mee vermaakt. Tot op een zeker punt. Ik had namelijk geluk dat ik bij deze heer het hoogtepunt voelde aankomen bij het pijpen en op tijd terug kon trekken. Ahum...gelukkig net niets in mijn mond. Voor mij was het feest met dit stel daarom ook direct over. Jammer want de dame was echt wel leuk.Ik was gewoon een beetje veel pissig vooral omdat meneer het blijkbaar normaal vond. Het kan hem overkomen zijn maar zo gedroeg hij zich niet. Niet veel later vroeg een volgende man of hij in mijn mond mocht klaarkomen...ja hallo..dacht het niet. Hij deed ook niet moeilijk en hij vroeg het tenminste. Later op de avond dezelfde vraag (ja, we zijn wel actief geweest) en dat hebben we iets anders opgelost. Maar ik verbaas me er wel over dat heren zo makkelijk over bepaalde zaken zoals safe seks heen stappen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wow geen stijl zeg! Ik had laatst een gesprek met een kennisje, een dame, die had soortgelijk ervaringen. En ook nog had iemand heel brutaal stiekem zonder condoom geprobeerd. Ik was ook van plan binnenkort te gaan. Maar mijn enthousiasme zakt behoorlijk met zulke verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Leen, nou afgelopen maanden niet in de FUN geweest maar toch afgelopen jaren tientallen keren, maar wat jij vertelt brrrr. Dan zou ik persoonlijk die vent, namens mn meisje, die vent een dreun hebben verkocht! Gelukkig hebben wij dat nog nooit meegemaakt en dat houden we graag zo!



We wilden in december maar weer eens gaan kijken, begin van het jaar hadden we minder met de troosteloze aankleding van veel van de fungangers. Als aankleding leuk/spannend is vinden wij het gewoon al veel leuker
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maybibi

Ik was te verbouwereerd om iets te zeggen en heb Leenman niet meteen iets gezegd maar wel meteen meegenomen. Ik wilde geen scene. Hij was er zeker niet van gecharmeerd.

Achteraf denk ik, had ik hem gewoon zelf een dreun moeten geven.

Nu zijn de contacten in de club boven in de ruimtes vaker vluchtiger en is de klik vaak op fysieke aantrekkingkracht en geilheid (zeker ook van mij en niet alleen de andere partij). Prettiger is toch gewoon het eerte contact op de dansvloer onder te zoeken en lekker eerst te kletsen. Ik moet zeggen dat ik dat ook fijner vindt en bijvoorbeeld bij thuisdates ook juist het grote voordeel.



Maybibi, deze keer viel mij op dat het publiek vooral jong vond en zeer aantrekkelijk. Ook over het algemeen zeer sexy gekleed. In het begin voelde ik mij daardoor oud in vergelijk maar we kregen gelukkig wel veel aandacht. Leeftijd speelt dan toch niet zo'n rol.

Wij gaanin december naar de bornedries. De laatste keer dat wij daar waren leek het soms ook of we op de camping rondliepen (was eind vorig jaar). Het programma ziet er nu wel goed uit en we hebben de indruk dat ze het wat opgepimpt hebben. Andere keren vonden we het publiek namelijk stukken leuker. Hoop dat dat nu weer zo is. Ik hoop op het 2e of 3e weekend van december,
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:hint schreef op 03 november 2014 @ 12:09:

Wow geen stijl zeg! Ik had laatst een gesprek met een kennisje, een dame, die had soortgelijk ervaringen. En ook nog had iemand heel brutaal stiekem zonder condoom geprobeerd. Ik was ook van plan binnenkort te gaan. Maar mijn enthousiasme zakt behoorlijk met zulke verhalen.



Nu ben ik bang dat ik jouw afschrik met dit verhaal maar in principe komen we zoiets weinig tegen. Juist het tegendeel. Daarom overrompelde mij dat ook. Over het algemeen zijn bezoekers respectvol naar elkaar maar het blijven mensen. Dat betekend dat ook dit wel eens gebeurd. Maar het is geen regel, eerder meer uitzondering. Du slaat je plezier niet afnemen hierdoor. Blijf wel altijd gewoon alert.

Ga je verder alleen of met een partner? En het wordt je eerste bezoek?
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven