Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
@trix +1 (reden waarom we er al steeds minder naartoe gaan..)
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Eigenaren van clubs kunnen zich niet meer veroorloven om al te streng te zijn. Vroeger kwamen er gewoon meer mensen omdat internet een kleinere rol speelde. Je had je als swingkoppel de keuze uit een club (waarvan er maar een paar waren), een advertentie in de Chick of Candy, of daten met mensen die je toevallig via via leerde kennen.

Dus als je wist dat er op vrijdag 300 koppels voor de deur stonden te wachten, kon je er 50 wegsturen, en dan had je nog steeds volle bak.



Nu kun je als swingkoppel kiezen uit een van de vele clubs, een erotisch dance-feest zoals Kinky at the Beach e.d., een prive-feest dat iemand via internet aankondigt, een date via Chatgirl of een andere site, een advertentie via SDC of een ander contact dat je daar op doet.

Dus als er nu 150 koppels voor de deur staan, dan ben je blij als je niemand hoeft weg te sturen. Dan haal je alleen de erg rotte appels eruit.

Dus de eigenaren zijn gedwongen soepeler geworden. Ik denk dat ze zelf soms ook wel denken "neeeeeeeeeee"
Alle reacties Link kopieren
@ keesadam klopt en de vorige L&R zeiden dat in de beslotenheid van de club ook best wel.... soms een welgemeend (zakelijk) excuus. Net zoals jij "Tokkies" benoemt en ik je hartstikke gelijk geef, zal de ander over je heen vallen en zeggen dat je discriminerend bezig ben of je grove verwensingen naar je hoofd gooien...



Zakelijk snappen ja, prettig dit soort veranderingen ... nee
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
pff dubbel
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet een trend die zich in ieder club voordoet? Steeds meer mensen die zich niet de moeite doen om zich er voor te kleden en dus in hun gewone kloffie door de zaak schuifelen. Ik krijg dan ook vaker het idee dat er de meerderheid dan rondloopt om eens lekker te gluren.

Wij zijn pas een keer bij de Fun geweest dus daar kan ik weinig over zeggen maar zien het wel gebeuren bij Eroxx en de laatste keer bij Bornedries.

Ook hoor je van clubs die het steeds vaker op dance party's gooien en bekende DJ's laten draaien. Dan krijg je ook een ander soort publiek.

Maar goed, dat is misschien dan net weer iets anders dan er onverzorgd en onaantrekkelijk (niet sexy) uitzien.

Alhoewel, ook dat stoort mij dan ook weer steeds meer dat we weer eens een avond treffen dat het merendeel van het publiek alleen met dansen of zichzelf bezig is.



Maar parenclubs zijn niet meer exclusief voor swingers blijkbaar maar er komt steeds meer publiek om andere redenen in een club.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Dat het aantal swingers afneemt in clubs merken we al een tijdje.

Genoeg actie, maar tegenwoordig weinig interactie, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Het aantal swingers in het algemeen neemt (denk ik) alleen maar toe.

Wat ook toeneemt zijn het aantal gelegenheden en situaties waar swingers zich (in) begeven.

En daardoor lijkt het alsof er minder swingers zijn.
Ik ben al een langere tijd een swinger en ik merk ook dat het alleen maar toe neemt. Uit ervaring weet ik ook dat meer swingers zijn dan gedacht word. Langzaam komt het weer uit de taboo sfeer. Door de slechtere economie gaan wat minder swingers naar clubs of kiezen voor de goedkopere, thuis swingen, parkeerplaatsen en swingen in seksbioscopen .
Heeft iemand hier ervaring met SamePlace in Amsterdam? Ik denk dat het een andere club is dan hier normaal wordt besproken, maar ik zou toch graag wat bevindingen hierover lezen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens bij Same Place geweest. Lang geleden nog op het Overtoom omdat ik een spannende (achteraf niet kloppende) reportage in de Panorama had gelezen. Toen heette het volgens mij nog anders.

En ook enkele jaren geleden op de nieuwe lokatie. Er was niet veel veranderd. Een beetje viezige kroeg waar de eigenaren hopen extra geld te verdienen, door zich voor te doen als Erotisch Cafe Waar Het Gebeurt. Niets van dat alles destijds.

Hoe het nu is, ben ik ook wel benieuwd naar. Ik hoor er eigenlijk nooit meer iets over.
Ok, dankjewel, als ik ga dan zal ik je hier vertellen wat ik ervan vond.
Alle reacties Link kopieren
Iets soortgelijk als wat Keesadam zegt gehoord over een club in A'dam. Weet alleen niet meer zeker of het SamePlace heette.

Reviews gezocht op internet?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 08 juli 2014 @ 22:42:

Iets soortgelijk als wat Keesadam zegt gehoord over een club in A'dam. Weet alleen niet meer zeker of het SamePlace heette.

Reviews gezocht op internet?



Hallo Leen 65,



De club die jij waarschijnlijk bedoeld is club Paradise.

Club bestaat al heel wat jaartjes. Zelf lang geleden een keer geweest. Het was toen een kleine gezellige club voor doeners.



Info www.club-paradise.nl
quote:leen65 schreef op 08 juli 2014 @ 22:42:

Reviews gezocht op internet?

Die kan ik helaas niet vinden



Het gaat mij eigenlijk niet zozeer om het parenclubgedeelte, ik zou er graag eens naar een fetishparty gaan, maar ook daarvoor is het wel fijn om te lezen wat voor soort club/café het is.
Mijn ex is er wel eens geweest, inderdaad bruine kroeg achtig maar hij heeft het er wel heel leuk gehad! Ik weet niks over fetisj feesten daar, wel dat ze elke zoveelste van de maand een inloop bdsm middag-avond hebben.
Alle reacties Link kopieren
We willen eigenlijk voor de thuisparty's, die we steeds vaker hebben, een massagetafel aanschaffen, iemand een goede tip?

Hij moet nogal tegen een stootje kunnen, je kunt ze tot 250 kilo gebruiken meestal, maar is dat ook al erop bewogen wordt..
Alle reacties Link kopieren
Bij kringloopwinkels zie ik regelmatig afgeschreven behandeltafels van fysiotherapeuten. Die kunnen heel wat aan, maar staan meestal vast, je vouwt ze waarschijnlijk niet op.



Wij hebben een koffermodel gerkocht bij Intersport, maar daar zou ik zeker niet met zijn tweeën opkruipen. Wel een hele fijne investering geweest.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in club 7sins geweest in Maaseik. Was meet & greet party van SDC. Helaas was het niet heel erg druk! Wij waren er wel met een date wat gezellig en heerlijk was. Waren we alleen geweest dan hadden we wellicht niet zoveel aanspraak gehad.



Club op zich is mooi ingericht. Heeft potentie maar mag meer mensen aantrekken! We gaan nog wel een keertje terug omdat het zo dichtbij is. Hopen dus dat het van de grond komt.
It's never too late start living!
We waren eigenlijk van plan om vanavond (za) naar de Fun te gaan, maar doordat NL speelt, al is het maar troostfinale, toch maar niet aangedurfd en een week opgeschoven. We zijn bang dat het te rustig blijft, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die toch gaan.....
Alle reacties Link kopieren
@sexy4u: hoe bevallen de zaterdagavonden bij de fun? Zelf blijven we kijken naar de beetje-bi avonden (2e vrijdag vd maand). Was ons goed bevallen vorige keer, onze eerste keer. Verhalen geven aan dat het zaterdag over het algemeen jonger is en beter uitziend. Vrouwlief ligt dat iets gevoelig ivm weinige ervaring die we hebben. Jan je hier wat over delen?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Natuurlijk. Wij zijn zelf 30-ers, en vinden de za-avonden het leukst. Vrijdag vinden we erg kliekjesachtig en een stuk ouder publiek. Op za veel jonge stellen (20ers en 30ers), natuurlijk ook een gedeelte 40+, ik denk 30% ongeveer. En ook zeker leuke stellen, vooral beneden genoeg te zien. Jammere is alleen dat de meeste jongere stellen niet assertief zijn, dus niemand durven aan te spreken, kieskeurig zijn of erg op zichzelf zijn. Welke van de drie het is, moet je dan uitvissen...:) daarom neigen wij soms naar iets ervarener en oudere stellen, dat is minder gedoe....

Boven in de kleine kamertjes zijn deze drie punten ineens minder belangrijk, en gebeurd er van alles, haha.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zelf eind 20 begin 30. Wij zijn onze eerste vrijdag letterlijk opgevist uit het bubbelbad door een iets ouder ervaren stel. Ik vond het wel een erg prettige ervaring. We waren voor die tijd al wel praatjes aan het maken beneden, maar nog niet actief aan het vissen. Merkte wel op dat de sfeer wel erg goed was die vrijdag. Scheelt natuurlijk ook dat wij ongenegeerd overal aan het vozen waren.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Misschien vinden jullie het juist prettiger een ouder en ervarener stel te ontmoeten, snap ik wel. Wij vinden het zelf minder aantrekkelijk, al varieert dit natuurlijk per stel. Wij hebben besloten alleen nog op de zaterdag te gaan, dit bevalt ons het beste. Fijn dat jullie wel actief zijn beneden, het moet bijna altijd van onze kant komen, daar worden we wel eens een beetje moe van. Op sdc werkt het ongeveer hetzelfde, mensen wachten op actie, vooral niet zelf de eerste zijn. Toch jammer.....
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn nou een beetje dingen die je als man kan dragen waar geen latex aan te pas komt en er uiteindelijk niet alleen in je boxer rondloopt? Vorige keer liepen geloof ik bijna alle mannen enkel in een boxer, en de dames die waren wel wel lekker gevarieerd.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Google op "mannen sexy ondergoed" en de sites vliegen je om de oren. Keuze genoeg.



Over de discussie wat de beste dag is: Dat ligt er in onze ogen precies aan wat je zoekt.

Vrijdagen zijn bij veel clubs thema-avonden. Het ene thema bevalt je wel, het andere niet. Een thema waar bijvoorbeeld meer mannen aanwezig zijn, is voor ons een no-go. Idem voor iets met lak & leer. Gewoon niet ons ding. Bevalt het thema wel, dan vind je gelijkgestemden wellicht, en heb je meer kans op actie.

Zaterdagen zijn in alle clubs de drukste avonden en hebben dan meestal wat meer weg van een gewone stapavond. Dwz, druk maar relatief iets minder kans op actie. Maar omdat er veel mensen zijn, toch altijd wel een grote kans. Wel gebeurt het soms dat er zoveel keuze is, dat je maar niet kan kiezen. En op het einde van de nacht constateer je dat je de hele avond hebt lopen kiezen, maar er niks gebeurt is. Toch blijft zaterdag voor ons de favoriete avond vanwege eyecandy, sfeer, en hoog slagingspercentage.

Zondagen zijn het gezelligst in de club waar wij komen. Wel ouder publiek, maar sociaal en zeer zeker actief. Zondag is ook een goede dag om te gaan als je een heel drukke week achter de rug hebt. De openingsuren zijn ruimer, zodat het voelt als een zee van tijd. Geen gehaast, lekker eten, een drankje, een dansje, een praatje en wie weet wat nog meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven