Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
Dank Kees, van dat soort "sexy ondergoed" heb ik al het e.e.a. in huis, maar in het clublicht lijkt dat weer heel simpeltjes. Voor de duidelijkheid, ik hoef er ook niet bij te lopen als een kerstboom natuurlijk.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
http://www.guysanddudes.nl/webshop/boxershorts.html



Een site vol met sexy herenondergoed.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Karina, maar zoals ik al aan geef ben ik daarmee bekend en heb ik soortgelijke in huis. Ik vraag me alleen af wat er nog meer gedragen wordt?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Vraagje aan de dames, waar kan ik leuke lingerie kopen (pabo ken ik maar daar zijn meeste maten uitverkocht).
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 13 juli 2014 @ 12:57:

Dank je Karina, maar zoals ik al aan geef ben ik daarmee bekend en heb ik soortgelijke in huis. Ik vraag me alleen af wat er nog meer gedragen wordt?



In Nederlands en Belgische clubs vind ik de heren weinig orgineel en creatief. In Duitse clubs vind ik dat mensen zo wie zo meer aandacht aan hun outfits besteden. Wel zijn dit dan vaak weer de leer en lakversies. Ik heb daar echter ook bijv. heren in schotse outfits gezien maar ook heel mooie versies van herenslips met t-shirts. Daaronder vaak van die stoere boots of laarzen. Dat van die schotse kilt vond ik toen ik het de 1e keer zag op een positieve manier tot de verbeelding spreken omdat het een zeer stoere, lekkere vent was die echt kon doorgaan voor de stoere, ruige highlander. De 2e keer werkte het me vooral op de lachspieren omdat het een sprietig kereltje was. En erg jong, beetje aandoenlijk.

Leer vind ik itt lak wel stoer. Een strakke leren broek, blote borst met wat stoere accessoires (kettingkjes, leren armbandje etc.), boots, stoppelbaardje zoiets.

Misschien ook iets om niet direct op lingerie te zoeken maar op dance wear!! Zijn vaak ook nog ideeën op te doen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 13 juli 2014 @ 13:02:

Vraagje aan de dames, waar kan ik leuke lingerie kopen (pabo ken ik maar daar zijn meeste maten uitverkocht).



Googlen op sexy lingerie en party wear!!! Christine le Duc heeft trouwens niet alleen internetshop maar ook gewoon winkels op verschillende locaties.

Bij buitenlandse sites opletten op de maat. Nederlandse maten verschillen met de UK en VS.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:sexy4u schreef op 12 juli 2014 @ 20:13:

We waren eigenlijk van plan om vanavond (za) naar de Fun te gaan, maar doordat NL speelt, al is het maar troostfinale, toch maar niet aangedurfd en een week opgeschoven. We zijn bang dat het te rustig blijft, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die toch gaan.....eerste keer fun voor ons, t was er toch wel vrij druk vond ik
Alle reacties Link kopieren
fun4two op zaterdag was goede keuze voor eerste keer. we hebben geen erv m swingen. voelde me vooraf onzeker over uiterlijk en outfit. aan de ingang was het smal en druk. eerst de ruimtes bekeken. er zijn veel ruimtes, veel mogelijkheden. gezellig ingericht. leuke club. dan iets gedronken en snel aan tafel. eetgelegenheid was niet geweldig maar wel ok. toch niet echt veel zin in eten! we hadden weinig contact met anderen. alleen een beetje voorzichtig tasten en strelen, betast worden. m wilde niet te snel gaan. toch was ik snel relax, wat ik niet verwachte. lekkere sex gehad op verschillende plaatsen. terwijl anderen je zien, en je zelf kan kijken, vonden we allebei opwindend. ook het dansen, de lingerie, de geluiden van anderen maakten me geil. en vandaag de herinneringen aan gisteren ;). discussie van iemand die wil dat de andere opschuift, was wel iets minder aangenaam! voor ons een geslaagde avond.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 13 juli 2014 @ 15:22:

[...]

VerhaalThanks Leen, daar kan ik wat mee!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Krijgen jullie nooit gevoelens voor een ander ?
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 13 juli 2014 @ 21:22:

Krijgen jullie nooit gevoelens voor een ander ?



Jawel! Het is een soort van verliefdheid...een beetje vlinderachtig gevoel. Soms is het puur sex maar ik heb de voorkeur voor dat vlinderachtige. Betekend dat wij niet zo maar met ieder stel swingen. Het gevoel moet er zijn.



Op persoonlijke noot:

Daar tegenover staat ons huwelijk van meer dan 20 jaar. Hier van weet ik dat dit gewoon niet te overtreffen is. Daarom durf ik ook te swingen. Liefde is nog altijd heel veel meer dan verliefdheid.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op zaterdag 12 juli 2014 19:08 Gisteravond in club 7sins geweest in Maaseik. Was meet & greet party van SDC. Helaas was het niet heel erg druk! Wij waren er wel met een date wat gezellig en heerlijk was. Waren we alleen geweest dan hadden we wellicht niet zoveel aanspraak gehad.



Club op zich is mooi ingericht. Heeft potentie maar mag meer mensen aantrekken! We gaan nog wel een keertje terug omdat het zo dichtbij is. Hopen dus dat het van de grond komt.



Hi leen,



Ik dacht dat jullie bewust verder weg gingen in verband met herkenning?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:karenaanhetstrand schreef op 13 juli 2014 @ 16:42:

[...]





eerste keer fun voor ons, t was er toch wel vrij druk vond ikVolgende week proberen we het gewoon alsnog in de Fun, gaat vast goed komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 13 juli 2014 @ 21:40:

[...]





Hi leen,



Ik dacht dat jullie bewust verder weg gingen in verband met herkenning?



Dat was in the beginning... Het risico van herkenning zat ook meer richting Susteren en Sittard.

Gaat er meer om door wie je herkend gaat worden.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op zondag 13 juli 2014 21:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="roodkapjeendewolf in "Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en..."" class="messagelink">roodkapjeendewolf schreef op 13 juli 2014 @ 21:22</a>:</b>

Krijgen jullie nooit gevoelens voor een ander ?</div></blockquote>



Jawel! Het is een soort van verliefdheid...een beetje vlinderachtig gevoel. Soms is het puur sex maar ik heb de voorkeur voor dat vlinderachtige. Betekend dat wij niet zo maar met ieder stel swingen. Het gevoel moet er zijn.



Op persoonlijke noot:

Daar tegenover staat ons huwelijk van meer dan 20 jaar. Hier van weet ik dat dit gewoon niet te overtreffen is. Daarom durf ik ook te swingen. Liefde is nog altijd heel veel meer dan verliefdheid. "quote: roodkapjeendewolf schreef op 13 juli 2014 @ 21:22 :

Krijgen jullie nooit gevoelens voor een ander ?



Jawel! Het is een soort van verliefdheid...een beetje vlinderachtig gevoel. Soms is het puur sex maar ik heb de voorkeur voor dat vlinderachtige. Betekend dat wij niet zo maar met ieder stel swingen. Het gevoel moet er zijn.



Op persoonlijke noot:

Daar tegenover staat ons huwelijk van meer dan 20 jaar. Hier van weet ik dat dit gewoon niet te overtreffen is. Daarom durf ik ook te swingen. Liefde is nog altijd heel veel meer dan

Mooi gezegd helderverliefdheid."
Summernights, niet iedereen is het met me eens maar ik vind een rok bij een man leuk.

Bij een "echte man" (breed, behaard, gespierd) een korte rok tot de knie en bij een lange slanke man een lange rok of schoot. Het materiaal vind ikzelf van ondergeschikt belang.



Ben het met Leen eens dat sieraden ook sexy zijn. Een goede zilveren of leren ketting en armband. Nice!
Alle reacties Link kopieren
Armbanden zijn wel tof! Ik zal is kijken of ik wat stoers kan maken. Verder ben ik niet het Schotse type, niet behaard, niet erg lang. Nette 1.87 hier met strak lichtgespierd lichaam sinds ik in december weer actief ben gaan sporten. Niks om voor te schamen in ieder geval.



Ik stel jullie tips zeker op prijs!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Nee, hoeft niet schots! Ik zal eens een voorbeeldje plakken wat van ik leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou komt het
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Bij een lange slanke man vind ik dit:







mooi.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft wel wat Roos. Ik kan me voorstellen dat als je hier de pc mee in loopt, een hoop ogen op je gericht zijn. 2 stoere armbanden er bij en je hebt plots een reputatie waar te maken. Dat is dan ook weer een mooi spel op zich. Leuk idee!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Ehm... volgens mij is mijn smaak compleet veroudert, niks meer te vinden!

Deze is niet geweldig maar schetst een beetje wat ik bedoel:



quote:summernights schreef op 13 juli 2014 @ 23:26:

Het heeft wel wat Roos. Ik kan me voorstellen dat als je hier de pc mee in loopt, een hoop ogen op je gericht zijn. 2 stoere armbanden er bij en je hebt plots een reputatie waar te maken. Dat is dan ook weer een mooi spel op zich. Leuk idee!

Precies.

En het toont van meer lef dan die eeuwige boxer.
Alle reacties Link kopieren
Dat 2e voorbeeld vind ik tof. En stoer. Zou ik zelfs wel durven als ik wat vaker naar de pc ben geweest. Ik heb over het algemeen niet zoveel moeite met outfits. En met zoiets als dat ben je gewoon stoer.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ahum, nu mijn vrouw nog overtuigen.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven