Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind en kortere rok mooier. Met een paar stoere boots en een stoer ketting. Maar goed, ik val ook meer voor voor de stoere, net verkeerde type man.
It's never too late start living!
En niks eronder aan, dan wil iedereen loeren onder het lapje (jaja, ik spreek uit ervaring! )

Ze maken er ook één die hierop lijkt, in rood zwart en helemaal zwart.

Leuk, vrouw in rode lingerie erbij!
quote:leen65 schreef op 13 juli 2014 @ 23:35:

Ik vind en kortere rok mooier. Met een paar stoere boots en een stoer ketting. Maar goed, ik val ook meer voor voor de stoere, net verkeerde type man.Bij een magere man vind ik (sorry) een korte rok echt geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Klopt...maar ik hou ook helemaal niet van magere mannen. Liever te dik dan te mager! Kortom van stevig naar dik ipv stevig tot mager.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat kleding man betreft, eens met Rooss



Hi Rooss !



En als geen rok, een mooie strakke boxer, van glad materiaal, leuke kleurtjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat zien jullie als mager? Is dat de meneer uit foto 2 minus de spieren of nóg dunner?



Oh en MoodyMiss, ik moet het ff weten; is dat jouw buik?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 13 juli 2014 @ 23:26:

Het heeft wel wat Roos. Ik kan me voorstellen dat als je hier de pc mee in loopt, een hoop ogen op je gericht zijn. Als je een smurfen-muts opzet en een ballerina aandoet, ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 13 juli 2014 @ 23:55:

Als je een smurfen-muts opzet en een ballerina aandoet, ook!Bluf!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Die meneer is in mijn ogen ondanks spieren niet mager. Hij hoeft voor mij ook zeker niet dunner. Liever iets breder.
It's never too late start living!
Haaaai miss Moody!!



Rokman is mooi van lijf maar véél te glad. Hij heeft een lijf dat m.i. ook in een korte rok past.



En Leen, wij moeten maar niet samen kluppen, we houden van dezelfde mannen!
Alle reacties Link kopieren
He Roos.....dus van die heerlijke stevige, brede kerels! Lekker gespierd, liever iets te dik dan te dun??
It's never too late start living!
Ja.

Met stevige zoenlippen en een flink portie borsthaar, stoute ogen en minimaal 1.85.

Dammit, maak me gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op zondag 13 juli 2014 23:50 Wat zien jullie als mager? Is dat de meneer uit foto 2 minus de spieren of nóg dunner?



Oh en MoodyMiss, ik moet het ff weten; is dat jouw buik? "



Oh en MoodyMiss, ik moet het ff weten; is dat jouw buik?"





Ohhh wat zou ik daar graag ja op zeggen hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 14 juli 2014 @ 00:15:

Ja.

Met stevige zoenlippen en een flink portie borsthaar, stoute ogen en minimaal 1.85.

Dammit, maak me gek! In de fun tegengekomen en zijn vrouw beviel leenman....gelukkig!! Heerlijke momenten mee beleefd. Was lekker vastpakken.
It's never too late start living!
Klinkt goed! Komt er een vervolg?
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 13 juli 2014 @ 12:57:

Dank je Karina, maar zoals ik al aan geef ben ik daarmee bekend en heb ik soortgelijke in huis. Ik vraag me alleen af wat er nog meer gedragen wordt?Als je het liever in (imi)leer zoekt kan je hier kijken

http://www.vell.nl/

http://www.mad-men.nl/

http://nelliesz.nl/Herenkleding.html
Ik zou een man met rok te ijdel en te verzonnen vinden. Het gaat denk ik vooral om uitstraling , lichaamstaal en oogopslag.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een man in een (leren) rok zie of met van die robotboots is het bij automatisch een no go... Ik knap daar totaal op af!
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 14 juli 2014 @ 12:24:

Als ik een man in een (leren) rok zie of met van die robotboots is het bij automatisch een no go... Ik knap daar totaal op af!





Had ik in het begin ook en moest er erg aan wennen. Als man moet je er wel het type voor zijn maar het heeft wel wat vind ik!

Altijd dezelfde boxer en slippers is ook erg eentonig.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



A.s Vrijdagavond gaan we richting Mystique in Rucphen. Onze eerste club waar het ooit eens begon. Zijn er al heeeeel lang niet geweest en tevens zijn we gewent om in de weekenden te gaan i.p.v een Vrijdagavond. Kan iemand ons een beeld schetsen hoe het momenteel in Mystique is en of de Vrijdagavond een leuke avond is qua publiek (wij, 35 en 40, sportief, verzorgd en naar zeggen aantrekkelijk). Of zijn er mensen op dit forum die er Vrijdag ook zijn.



Alvast dank voor de reacties.



Bill and Cate
Weet iemand of er in de Fata Morgana airco aanwezig is, en of dit goed te doen is op zo'n dag als aanstaande zaterdag? We wilden eigenlijk naar Fun, maar boven de 20 graden is het daar zo ontzettend warm, dus we zoeken een alternatief. We zijn wel eens in Fata geweest, maar toen was het niet warm, en kan me niet herinneren of er iets van airco aanwezig was. Op hun site is er ook niets over te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vaak in de zomer in de Fun geweest, maar hebben de hitte alleen ervaren op de boven-etage bij het bubbelbad. Elders nergens.
Nou, Keesadam, ik weet niet wat jij dan doet daarboven, maar in die kleine kamertjes is het al gauw heel warm, vooral als je druk bezig bent, zeg maar. Wij komen er regelmatig, en hebben samen afgesproken niet meer te gaan, als het boven de 20 graden is. Het is net als sex bij erg warm weer thuis, je hebt er wel zin in, maar het is gewoon TE warm. Daarvoor vind ik het dan zonde van mijn geld zo'n avond.
Alle reacties Link kopieren
Hey, Tijdje geleden ontdekten wij van elkaar dat we beiden al jaren stieken fantaseren over swingen. Enfin, we hadden dit al ruim tijd van elkaar in de gaten maar nu konden we er eens uitgebreid over praten en fantaseren. Dit was 14 dagen geleden... en het fantaseren is niet gestopt. Sindsdien lopen we beiden constant heet en vrolijk. Dus aanstaande maandag gaan we onze eerste x op ontdekking in een parenclub. Het zal waarschijnlijk Acanthus worden... Ben echt benieuwd. Wat gaat het geven? Zullen we beetje in de smaak vallen? We zijn beiden nu helemaal niet onknap maar nu ook geen fotomodellen. Wel beiden slank. Zullen we niet te onzeker zijn? Zullen we het gevoelsmatig van elkaar kunnen verdragen? Vele vele vragen, maar de nieuwsgierigheid dwingt ons om het lekker uit te testen. Ons huwelijk zit helemaal goed , dus echt heel bang zijn we nu ook niet.

Iemand ervaring met acanthus? Tips voor 'de eerste keer' zijn van harte welkom!



Grtjs!
Alle reacties Link kopieren
Om nou de eerste keer/ervaring naar een club te gaan dat er ook alleenstaande mannen mogen komen... weet niet of dat een goed idee is...

Ben zelf (als vlaamse) nooit in Acanthuis geweest ..beetje bewust.. ik hoor er niet zoveel goed van ALS er OOK alleenstaande mannen binnenmogen... Heeeeeeel opdringerige noordfransen die zowel een nee als NON niet begrijpen.

Dan zou ik eerder voor een zaterdagavond opteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven