Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
.
.
.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 16:55:

Een heel "stylisch verantwoord" opstapje bij het bed dan maar?



Jeetje..ik zocht een plaatje maar wat zijn die dingen allemaal lelijk :-)Ohw, als ik dat soort opstapjes zie, voel ik gelijk zere tenen omdat je daar al-tijd tegenaan schopt met je blote voeten.
.
Poezenplaatjes!



Monster ziet er weer heerlijk uit. Mooi bol koppie

Heb je nog steeds het idee dat hij is afgevallen, Bieb?



Oh, en Flo Ze loenst inderdaad een beetje!

Mijn vorige kat had ook zo'n witte borst, heerlijk ziet dat eruit. Zo lekker kroel-baar.



Lief!!
Flo heeft echt een heerlijk koppie. En wat blijft ze goed zitten voor de foto. Sammi is altijd zo snel, tegen de tijd dat ik mijn toestel heb, zit hij alweer een stuk verderop. Hij is echt moeilijk te fotograferen.
.
.
Jaja, dat weten we nu wel
Alle reacties Link kopieren
Bieb en Ismene, wat een prachtige foto's!

Gister bij vrienden geweest die hebben nu een hele lieve zachte kitten en die lijkt wel wat op Flo, ook al zo'n mooierd
quote:Splinter_ schreef op 07 september 2014 @ 17:48:



Monster ziet er weer heerlijk uit. Mooi bol koppie

Heb je nog steeds het idee dat hij is afgevallen, Bieb?



Nu niet meer Ik heb hem lekker vetgemest.

Hij is weer lekker vol. Niet té hoor, zeker niet vet maar er zit weer vlees aan.

Zijn vacht is ook weer mooi glanzend.

Alleen die kale plek in nek, die blijft voor eeuwig. Heeft hij overgehouden aan het infuus.
Hier is het asiel is een poosje geleden een mager zwervend poesje gevonden die me aan mijn overleden meisje doet denken.

Mijn meisje was lilac en deze is lilac/blauw.



Dit is het asielpoesje.

Ik zou haar zo graag een mooie oude dag geven maar vriend wil niet

.
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 19:33:

Ow wat een mooie poes. Vriend wil graag een tweede. Als hij terug is, laat ik hem deze direct zien!

Ooh dat zou gaaf zijn



Maar wel een enorm eind rijden hé en deze dame is ongeveer 8 jaar.
http://www.dierenasielzwolle.nl/kat/moonshine/947



Dit is de link.
Rutger vind ik ook geweldig! Die blik in zijn ogen



http://www.dierenasielzwolle.nl/kat/rutger/944
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een schatje Bieb en Rutger is ook mooi

Wat jammer dat je vriend niet wil!
quote:blue_lagoon schreef op 07 september 2014 @ 19:44:

Oh wat een schatje Bieb en Rutger is ook mooi

Wat jammer dat je vriend niet wil!Ons gezin is compleet
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat zeg ik ook altijd!
.
Wauw, wat is Moonshine apart om te zien! Heel bijzonder!

Maar ik zou voor Flo denk ik een jonger exemplaar uitzoeken, Ismene. Eentje die er tegen kan dat er de hele dag geklierd wordt.



Bieb, fijn dat Monster weer wat meer vlees aan zijn botten heeft.



Sammi zit hier een gekookt visje te eten. Maar hij is zo'n smeerpoets met eten, volgens mij heeft hij nauwelijks gegeten en vooral al die vis uit zijn vakje geschoven. De hele vloer ligt vol.



Oh, nog even een andere vraag: waar bewaren jullie de drollen die je uit de kattenbak schept? Ik heb een afgesloten ton met een vuilniszak erin, maar de laatste tijd (eigenlijk sinds ik een nieuwe heb), blijft de inhoud steeds vochtig en komen er vanzelf maden in. Niet heel veel, maar eentje is al smerig genoeg.

Dus: hoe doen jullie dat?
.
quote:Splinter_ schreef op 07 september 2014 @ 20:31:



Oh, nog even een andere vraag: waar bewaren jullie de drollen die je uit de kattenbak schept? Ik heb een afgesloten ton met een vuilniszak erin, maar de laatste tijd (eigenlijk sinds ik een nieuwe heb), blijft de inhoud steeds vochtig en komen er vanzelf maden in. Niet heel veel, maar eentje is al smerig genoeg.

Dus: hoe doen jullie dat?Iedere dag in een pedaalemmerzakje, dichtknopen en in de kliko
Bieb, da's een slimme en simpele tip, thanks.



Ismene, bij oudere katten heb je denk ik eerder kans dat ze zo'n jonge spring-in-'t-veld zat worden dan bij een katje van bv een jaar oud. Die is zelf ook nog enorm speels.

En juist omdat je een 2e zoekt om Flo ook een beetje afleiding te geven, zou ik voor een wat jonger beestje gaan.



Wel heel lief trouwens, dat je die oudjes ook een huisje gunt. En dat senior hondje, echt super dat hij nog zo'n mooi en lang leventje bij je heeft gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven