Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Hoe jong is de logeerpoes?



Hier zit ook 7 jaar leeftijdsverschil tussen de poeken.
.
.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 20:50:

Hoe jong is de logeerpoes?



Hier zit ook 7 jaar leeftijdsverschil tussen de poeken.Maar jij haalde er niet eentje in huis om de ander te vermaken toch?
.
Oh nee, Ismene, dat bedoel ik ook niet hoor! Tuurlijk snap ik dat als je een andere kat kiest, dat je daar in volle overtuiging voor gaat zorgen en van gaat houden.

Maar ik dacht te proeven dat een 2e katje voor jou ook fijn is omdat Flo dan niet meer alleen met jou bezig is. Dus dat je (ook) een speelkameraadje voor Flo zoekt. En dan kun je naar mijn idee beter een wat jonger beestje nemen.

Als je het vooral belangrijk vindt om een moeilijk plaatsbaar beestje een kans te geven, dan moet je inderdaad juist kijken naar wat oudere katjes.
quote:Splinter_ schreef op 07 september 2014 @ 20:54:

[...]



Maar jij haalde er niet eentje in huis om de ander te vermaken toch?



Nee, alhoewel de jongste het enorm vermakelijk vond om de beide dames te plagen

Dus er werd wel iemand vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
Bieb, Ismene wat hebben jullie schatjes!!! Ik mag nog geen plaatjes plakken maar als ik de dames hun kapriolen blijf melden heb ik weldra genoeg posts! En... uh, met man opstapje naar bed besproken. Kwestie van mijn voeten en benen een beetje krasvrij te houden... Volgende week hebben we een vervolgafspraak over een mega metalen kast die we laten bouwen... En man kwam er zelf mee: ' goh misschien kan die meneer ook een bijpassend bed-opstapje voor de poezen bouwen'..... YEY
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 21:07:

[...]





Nee, alhoewel de jongste het enorm vermakelijk vond om de beide dames te plagen

Dus er werd wel iemand vermaakt.

Ja precies, daar ga je al! Arme dames.



Oudblond, hahahaha, geweldig!

Ga maar even flink doorposten, je moet er nog een stuk of 40 toch?



Ismene, lijkt me een lastige keuze hoor! Je kunt er natuurlijk ook 2 bij nemen.......



Iamadrugada, hoe gaat het vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ismene: hoe zie je of je genoeg posts hebt. Als ik op het 'poppetje' naast mijn ava klik, zie ik daar niets over verschijnen??

Ik ben trouwens nog steeds voor de Actie Vriendje Voor Flo!! Wat ziet zij er ' om te pikken' uit!!!!!!

Hm napraattoppic, lees ik wel, maar reageer eigenlijk niet zo veel omdat ik toch een beetje het gevoel heb dat ik niet bij het 'groepje' hoor... Ligt helemaal aan mij natuurlijk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je moet op het poppetje naast je nickname klikken, Oudblond. Je hebt er nu 164.



En die actie.......je bedoelt toch niet dat jij 2 hele leuke vriendinnetjes voor Flo hebt??
.
Ik moet er nu wel weer aan denken toen ik net Monster had.

Zat hij op de eettafel te wachten tot één van de dames langs zou wandelen en dan liet hij zich er zo bovenop vallen



Kwaad dat ze dan waren en dan kreeg hij een oplawaai en iedere keer weer doen hé.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Splinter, ik ben echt Oudblond

En Vriendjes Actie voor Flo: echt niet dat ik mijn dames ter beschikking stel!!!!!!! Al zou Mevrouw zich in België wel thuis voelen, ze is met ons meeverhuisd naar NL. Juffrouw is dan weer een Albert Cuypje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
Alle reacties Link kopieren
Man en ik zijn allebei Belgisch en hadden Mevrouw toen we naar Nl verhuisden. Juffrouw is er later bijgekomen. Man wilde al heel lang nr 2, maar ik vertrouwde Mevrouw in combi niet. En toen we een keer op de markt waren en daar een moeder met dochter met mand kittens stond, heeft mijn man me daar 'subtiel' attent op gemaakt. Juffrouw klom uit de mand op mijn schoot en .. tja... Zoals ik eerder poste was Mevrouw 'not amuseded maar het is helemaal goed gekomen!

Mevrouw heeft trouwend nooit 'gepraat', behalve als je per ongeluk op haar staart ging staan of zo. En sinds een jaar of 2: ik spreek nu zelfs kats: ik weet exact wat ze wil !
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
Alle reacties Link kopieren
Yup; had jou al gespot
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
.
.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 22:38:

Vraag me nu af van waar in Brussel je bent

*En zin om weer 10 franse woorden door haar zinnen te draaien ).Bon, e Ketje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven