3 jaar telefonisch contact en durf nog steeds niet te daten.

25-08-2014 04:02 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
......................
anoniem_206169 wijzigde dit bericht op 05-09-2014 00:27
Reden: .............
% gewijzigd
Een dag niet gelachen...
Maar hee, mop....dit is toch ook niets? Wil je niet liever zekerheid dan altijd maar tussen hoop en vrees? Als hij je leuk vindt en het klikt heb je drie jaar verdaan met bellen, terwijl je allerlei andere leuke en lekkere dingen samen had kunnen doen. Mocht het nu niet klikken dan kun je tenminste verder. Met een andere man of met andere dingen dan hopen en bidden dat hij het voor je is. Zet gewoon die stap want hier word je doodongelukkig van!
Tja, lastig. Na drie jaar telefoneren heb je natuurlijk dieproze luchtkastelen over elkaar opgetrokken. Daar kun je in het echte leven met de beste wil van de wereld niet aan voldoen. Maar dat geldt dan ook voor hem he, niet alleen voor jou.



En hij vindt dat allemaal wel best, drie jaar telefoneren zonder echt af te spreken? Heeft hij al die tijd op je gewacht of zo?



Heel bijzonder dit.
Weet je wel zeker dat dit geen catfish is? Is hij echt wel wie hij zegt te zijn en beschikbaar?
Alle reacties Link kopieren
Maar zo kan je ook niet verder he. Een pure internetrelatie is niet mogelijk. Ofwel stopt het nu zonder elkaar te zien, ofwel ontmoet je elkaar en klikt het ofwel ontmoet je elkaar en vind jij hem niets of vindt hij jou niets of vinden jullie elkaar niets. Geen andere opties mogelijk. Of wou je tot het einde der tijden gewoon met hem chatten. Vroeger bestond internet niet eens. Raar toch deze problemen van deze tijd. Het is gewoon niet natuurlijk meer.
Alle reacties Link kopieren
En ook wat Whopper zegt
Alle reacties Link kopieren
Hey dames bedankt voor jullie reactie`s.



Haha nee het is geen catfish want hij wilt dolgraag afspreken, anders zou hij geheimzinnig doen en heb hem op webcam gezien een knappe man



Het is ook een heel bijzonder contact en ben denk ik daarom bang dat het weggegooid iets zal zijn nadat we mekaar hebben gezien.



Maar jullie hebben gelijk ik moet of ermee kappen wat ik niet kan of afspreken, anders zal ik het nooit weten. Ik heb mezelf beloofd om binnen korte termijn met hem af te spreken binnen nu en 2 weken? Want ik word er zelf ook echt gek van.



Hij lijkt zo zeker van zijn zaak dat als hij me ziet nog steeds wilt, maar jah eerst zien dan geloven
Een dag niet gelachen...
Ga nu maar slapen, lekker van hem dromen, en dan morgen bellen. Doe je even een verslagje hier?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga zo slapen heb vakantie van werk en rare slaapritme nu.

Afgelopen nacht 4uurtjes geslapen kan alsnog niet slapen



Waarom slapen jullie nog niet hihi?



Ja ik zal het bijhouden, moet wel zeggen dat we in het begin dagelijks belden en nu we wel dagen en soms weekje overslaan.



Weet niet of hij me saai vind of teleurgesteld is.

Maar zal het wel laten weten, hoop dat de dag snel aanbreekt en ik de stap neem.
Een dag niet gelachen...
Als je een kans wil op meer dan een vriendschap op afstand, misschien zelfs een relatie dan zul je hem toch eens moeten ontmoeten. Ik zou er mee opschieten voor hij in het echt iemand tegenkomt en de kans straks verkeken is. Natuurlijk kan het tegenvallen maar dan weet je dat en kun je verder zonder steeds die twijfel en hoop. Date je wel met andere mannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 25 augustus 2014 @ 04:55:

Als je een kans wil op meer dan een vriendschap op afstand, misschien zelfs een relatie dan zul je hem toch eens moeten ontmoeten. Ik zou er mee opschieten voor hij in het echt iemand tegenkomt en de kans straks verkeken is. Natuurlijk kan het tegenvallen maar dan weet je dat en kun je verder zonder steeds die twijfel en hoop. Date je wel met andere mannen?



Klopt straks ben ik hem kwijt, daar was ik ook bang voor.

Nee heb geen contact met anderen en hij ook niet, dat zegt hij tenminste. Ik wil het eerst met hem proberen, en als het niet klikt.

Dan zie ik wel..
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
Waarom wacht hij 3 jaar op jou? Waarom gaat hij ook niet gewoon verder met zijn leven in plaats van wachten op een gecreëerd en roze beeld?



Ik vind het een beetje sneu overkomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat heb je te verliezen?
quote:aya007 schreef op 25 augustus 2014 @ 04:37:

Ik heb mezelf beloofd om binnen korte termijn met hem af te spreken binnen nu en 2 weken?





In de openingspost schrijf je dat je van plan bent om deze maand met hem af te spreken. Deze maand duurt nog maar een week.



Bel of app hem vandaag nog dat je dit weekend af wil spreken, dan ben je er vanaf. Anders blijf je er maar tegenaan hikken.



Als hij een knappe man is, dan is het trouwens raar dat hij in 3 jaar geen contacten heeft met andere vrouwen.
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 25 augustus 2014 @ 07:21:

Wat heb je te verliezen?een mooie droom
Alle reacties Link kopieren
Als je niet met hem afspreekt, gebeurt juist waar jij bang voor bent, dan haakt hij af. Als hij toch afhaakt, er zijn nog plenty andere leuke mannen.
Love is the meaning of life
Een knappe man die drie jaar op iemand wacht die hij slechts op afstand kent? Ik geloof er niet in.

Ziet deze man het niet als vriendschap, terwijl hij ondertussen al lang een relatie heeft met iemand anders of flink met anderen date?

Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling, maar daar zou ik ook ernstig rekening mee houden.

In drie jaar elkaar nog niet zien, dan klopt er toch iets niet?
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch al een tijdje geleden voorbij gekomen, dit topic? Kan niet loepen, want mobiel.
Die man heeft echt niet drie jaar zitten wachten hoor, maak jezelf alsjeblieft niets wijs. Waarom zou ie?
Alle reacties Link kopieren


Heel snel afspreken en al je mitsen en maren laten varen. Je kunt piekeren, peinzen en aannames doen tot je een ons weegt, maar zekerheid heb je pas als je elkaar 'in real life' ziet.

En heb je ondertussen, stel dat het niet tegenvalt, dan geen huizenhoge verwachtingen? Heb je hem niet al helemaal en totaal geïdealiseerd?

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik heb in het verleden wel eens gedurende een maand met iemand gemaild en gebeld. Toen hij toen alsnog acute plankenkoorts kreeg om echt af te spreken, heb ik het meteen afgekapt. Hoe leuk hij ook klonk, daar kan ik niets mee, met zo'n sch**terd....
Alle reacties Link kopieren
Je bouwt 3 jaar lang een droom op in je hoofd en je bent bang dat fantasietje te verliezen als je afspreekt ?
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk jij krijgt geen relatie. Niet als je niet eerst aan jezelf werkt.



Door deze telefoonman had je een excuus om niet open te staan voor de mannen die je in real life hebt ontmoet of eventueel had kunnen ontmoeten via een datingsite. Je hebt jezelf onbereikbaar gemaakt.



Hem heb je op afstand gehouden want je kon het niet aan om een relatie te beginnen. Ook al zou je hem binnen kort gaan ontmoeten dan vind je wel weer nieuwe beren op je weg.

Waardoor een relatie onmogelijk is.



De reden waarom jij hem nu ineens wel wil ontmoeten omdat je weet dat hij aan het afhaken is en dat is je veilige droomman waardoor je iedereen op afstand kan houden er niet meer.

Dan heb je geen excuus meer om geen relatie aan te gaan met iemand die wel bereikbaar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 25 augustus 2014 @ 07:23:

Als hij een knappe man is, dan is het trouwens raar dat hij in 3 jaar geen contacten heeft met andere vrouwen.Beauty is in the eye of the beholder....
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de tijd dat jij in zijn hoofd zijn allessie was al lang voorbij is. Op een eerder moment was de kans dat jullie zouden klikken veel groter geweest. Nu is jullie relatie al "ingewikkeld" voordat jullie elkaar ooit gezien hebben, door al dat afhouden moet hij oud zeer hebben dat hij zelfs al weggekauwd heeft ook.



Dit is ook vast niet de eerste keer dat je jezelf hebt voorgenomen om hem nog deze maand te ontmoeten. Wat mij betreft heb je twee mensen drie jaar lang bedrogen.



De heerlijke aandacht voor jezelf van hem is al die tijd belangrijker voor je geweest dan de man van vlees en bloed achter die gratis aandacht he? Best handig dat je angst als excuus voor dat egocentrisme kunt opvoeren he?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zo bekijken, je raakt hem sowieso kwijt als je niet afspreekt, want hij kan natuurlijk niet altijd op je blijven wachten. Je moet dus juist afspreken als je hem niet kwijt wil. En bedenk je gewoon goed dat hij jou ook kan tegenvallen, hij kan er op de webcam knap uitzien maar misschien loopt hij wel raar of ruikt hij helemaal niet lekker.



Jullie kennen elkaar al heel lang en neem aan dat je veel gedeeld hebt via de telefoon, dus misschien is het wel precies hetzelfde als je tegenover elkaar zit en ben je heel blij dat je eindelijk hebt afgesproken. Doe het gewoon, je hebt niets te verliezen! Je kunt alleen maar winnen - hem in het echt bij je hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven