Werk & Studie alle pijlers

Motivatietopic voor studenten

31-10-2016 16:00 988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die wel wat motivatie kan gebruiken. Ik heb volgende week tentamenweek en ik moet nog heel veel doen. Gelukkig zijn al mijn tentamens (op twee mondelinge tentamens na) aan het eind van de week. Heb ik nog wat extra tijd.



Zijn er mensen die zin hebben om mee te schrijven voor de nodige schoppen onder je kont? Ik dacht bijvoorbeeld aan doelen per dag opschrijven in dit topic, motiverende woorden van medestudenten als je er even doorheen zit, het delen van successen zoals mooie cijfers, etc.



Ik hoop op meeschrijvers! En dan ga ik nu weer studeren, want dit topic openen is natuurlijk ook gewoon uitstelgedrag.
Goed gedaan Drackie!

(weten ze dat bij jou zo snel? Bij mij duurt het meestal een week of 2/2,5 voordat we onze cijfers van een tentamen terug krijgen)
Alle reacties Link kopieren
Ja, bij deze wel omdat het mondeling was en er tijdens de toets gelijk een formulier werd ingevuld. Maar m'n schriftelijke tentamens duurt ook een paar weken hoor.
Ah, vandaar! Ontzettend goed gedaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Nog altijd heel goed haha

Van deze ben je al voor altijd af! (vind ik altijd een leuke gedachte)
Alle reacties Link kopieren
quote:Drackie schreef op 03 november 2016 @ 10:57:

Ik heb een 8 voor m'n tentamen! Top!!!!
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Geeft moed voor de rest, behalve dat dit het makkelijkste tentamen was, haha. Ik ga zo boodschappen doen en daarna maar weer aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dan ook nog wat reserve he
Goed bezig Drackie!
Mooi cijfer Drackie!





Ik heb het zo druk met project en keuzevak, en argh zo moe van alles.
Ik ben ook aardig gaar na vandaag. Zit een beetje moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen en te gaan eten en daarna iets nuttigs te gaan doen...
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand aan het studeren?

Hier nog volop bezig
Alle reacties Link kopieren
Jup! Morgen mondeling tentamen. Het is veeeeeeeeeel. maar dan weet ik ook gelijk mijn cijfer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wéér niks gedaan! Ik heb nu weekend, dus dat wordt flink studeren.



Veel succes morgen Blauwebes!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes ! Wel leuk dat je meteen de uitslag krijgt ook, is bij ons helaas nooit.

Voelt leuk om te weten dat ik niet de enige ben!
Alle reacties Link kopieren
quote:Drackie schreef op 03 november 2016 @ 21:56:

Ik heb wéér niks gedaan! Ik heb nu weekend, dus dat wordt flink studeren.



Veel succes morgen Blauwebes!Lekker vroeg bedje in en morgen vroeg opstaan en erin vliegen zou ik zeggen!
Nu toch echt naar bed.

Het positieve wel dat ik mijn eerste vak van dit jaar afsluit met een 8 :-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Defyinggravity!
Alle reacties Link kopieren
quote:defyinggravity schreef op 03 november 2016 @ 23:34:

Nu toch echt naar bed.

Het positieve wel dat ik mijn eerste vak van dit jaar afsluit met een 8 :-)



Super!

Ik stop er ook mee voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede cijfers zijn er gisteren gehaald, gefeliciteerd



Het productieve werken is me goed bevallen woensdag. Ga de uren voor mijn werktijd vandaag goed benutten, zit startklaar.
Hips, hopsakee en pierlala.
@Drackie, @chentolove, @Merl0t, heel erg bedankt! Ben er ook heel blij mee!



Vanmiddag ga ik stage lopen, dus verder een beetje rustig aan.

Succes iedereen!
Goed bezig defyinggravity! Hopelijk kan ik net zo blij zijn met mijn eigen tentamencijfers .
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook aan! Mijn concentratie boog is beneden het vriespunt, moet vandaag mijn reflectie verslag inleveren van stage en ik moet nog de helft :(.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet. Ik zit er echt doorheen. Vandaag weer nauwelijks iets gedaan en als ik de stof zie die ik moet leren, is het grotendeels abracadabra. Ik heb door de periode heen veel te weinig gedaan, ik heb teveel colleges gemist en ik loop zo ontzettend achter dat het echt een illusie is om te denken dat ik dat in een week nog wel rechttrek.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij hier ook maar eens bij aan, volgende week tentamenweek. Dus nu druk bezig om alles te bestuderen. Het valt mij altijd weer vies tegen hoe weinig stof ik op een dag kan wegwerken... Ik kan gerust een paar uur bezig zijn met 20 bladzijden..



Drackie@ blijf rustig en pak aan wat je aan kan pakken. Meer dan dat kan je nu eenmaal niet doen.
@Eefkewentelteefje ik moet mij over een kleine maand aan het stageverslag schrijven, maar ik stel het voor nu nog uit



@drackie, ik weet precies hoe je je voelt. Is mij ook heel vaak overkomen, omdat ik vaak ziek ben. Echt jezelf er toe zetten elke dag iets te leren voor het tentamen. Je kunt het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven