+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig nieuwe schrijvers! Later meer...
Alle reacties Link kopieren
@Smolla: Nou, ik doe mijn uiterste best om positief te blijven . Laatst hebben we wel de euh zaadjes van mijn vriendje laten checken (dat wilde de huisarts al wel 'voorschrijven') en dat was gelukkig helemaal goed. Dus ik denk (hoop) dat we tot nu toe gewoon geen geluk hebben gehad, mijn cyclus is heel regelmatig en ik voel mijn eisprong ook, dus ik ga er maar vanuit dat er niets mis is. Ik moet wel toegeven dat ik vandaag toch een jaloers steekje kreeg toen ik hoorde dat een vriendin zwanger is, bij hen was het al na een paar maanden gelukt.

Herkennen jullie dat, dat je gaat lopen googlen en dan in de verleiding komt om allerlei vage tips op te volgen? Ik ben voor de zekerheid maar flink geminderd met koffiedrinken (drink nu max. drie kopje per dag), heb nu een heeel vieze pot maca-poeder staan en ik heb tarwekiemolie-tabletten geslikt.
Alle reacties Link kopieren
Haha die Sense ik herken je!

(In t gevoel en doen en laten dan)
Sense, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Fijn dat het zaad van je vriend in orde is. Hoe voel je je eisprong?

Wat is maca-poeder?
Alle reacties Link kopieren
HoI meiden,



Mag ik ook met jullie meeschrijven?



Ik ben 40 en ik wil ook heel graag nog een kindje. Ik heb twee kindjes van 9 en 5 uit een vorige relatie. Best spannend om met mijn partner ook dit "traject" te beleven.
Alle reacties Link kopieren
@bibrify, welkom! Inderdaad spannend. Voor je partner de eerste?



@sense, logisch toch dat je van alles gaat proberen. Je weet immers maar nooit of het helpt



@deesje, voor jou is het wachten begonnen?



Hier eigenlijk geen nieuws. Over een paar maanden verhuizen we naar een nieuw huis. Zou toch zo leuk zijn als we dan weten of we nog een kinderkamer moeten maken
Alle reacties Link kopieren
@blomster: slecht nieuws hier

Gisteren al ongesteld geworden

Eisprong was maandag op dinsdag dus luteale fase van 3/4 dagen (2de keer al)
Alle reacties Link kopieren
Weet je t zeker Dees? Je kan ook bloed verliezen na eisprong of omstreeks innesteling.
Alle reacties Link kopieren
@blomster: Ja voor mijn partner is het de eerste. Hij is 5 jaar jonger dan dat ik ben.

Het zou idd super zijn als jullie een babykamer moeten maken in het nieuwe huis.

Bij ons zal tzt ook een en ander verbouwd moeten worden. Maar dat zien we dan wel.



@deesje: wat balen zeg!



Bij mij Is twee weken geleden het spiraaltje verwijderd en een paar dagen daarna een flinke bloeding gehad (wat normaal is). Nu wachten wanneer ik ongesteld wordt, zodat ik een goed beeld van mijn cyclus kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Balen deesje!
Alle reacties Link kopieren
@vanessa: nee gelijk heel hevig helaas

Zelfde als vorige maand

Alleen toen cyclus 28 dagen

En nu 22 dagen maar beiden paar dagen ervoor eisprong

Denk dat het door het bms komt
Alle reacties Link kopieren
Wat is bms, want t is echt niet goed hoor 4 dagen na je eisprong. Denk wel dat je hiervoor naar de dokter mag en die je wel gelijk zullen helpen!
Alle reacties Link kopieren
Bms is baarmoederslijmvlies
Alle reacties Link kopieren
Hier 31, en in de planning om vanaf juni te proberen. Oktober gestopt met AC.



Vrij regelmatige cyclus van +/- 28 dagen, laatst zomaar een x cyclus van 36 dagen, iemand dit ook 'zomaar' een x gehad?



Verder ben ik er eigenlijk al meer mee bezig als ik zou willen.



Succes meiden, hoop dat het snel lukt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom juni pas kaatje? Als je al zo lang gestopt bent zal t vast wel snel lukken!
Alle reacties Link kopieren
Nou ... Heel verhaal getypt, is ie weg



Juni, omdat ik nog een paar dingetjes af wil(de) ronden. Daarnaast nooit echt klapperende eierstokken gehad, wel een grote wens, maar vind dit fijn om er naar toe te groeien.

2e dingetje is dat ik bij een seizoensbedrijf werk en wil proberen daar in eerste instantie rekening mee te houden, mocht het niet zo zijn, houdt het rekening houden natuurlijk op.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er niet vanuit gaan dat het Hierdoor snel lukt, dan is de teleurstelling alleen maar groter. Ik vind de tarwekiemolie een goede tip,deze kon ik niet en ga ik wel even halen ;)
Alle reacties Link kopieren
@Deesje84: Balen joh! Wel weer sneller een nieuwe kans

@rest: dank voor t welkom!
Alle reacties Link kopieren
@kaatje: ik begrijp je wel maar je weet nooit hoe het gaat

Mijn zwangerschappen waren allemaal niet zo rooskleurig

Heb bijna de hele zwangerschap in de ziektewet gezeten

Over het werk moet je niet inzitten



@sense: ik heb beiden keren geen kans gehad dus had liever weer een cyclus van 40 dagen met een kans dan 2 zo kort ;)
Alle reacties Link kopieren
@deesje, ik snap wat je bedoel hoor, maar dit voelt voor mij nu goed om te doen en dat vind ik belangrijk. Die 2 maandjes zijn voor mij zo voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet iig 1 ding en dat is dat ik t geduld van een paasei heb. Toen t met 18 weken mis ging kon ik t accepteren, maar dat we nu maanden verder zijn en ik nog niet zwanger ben baal ik er van! Het is Zow fijn zon kleine van je eigen in je buik. Ondanks ik t zieke gevoel natuurlijk niet wil maar wel alles daaromheen. Liever gister positief getest dan pas over maanden maar ja er valt weinig te eisen.
Vanessa, heb je een miskraam met 18 weken gehad? (Noem je het dan nog een miskraam?) Heftig zeg!

Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest gewoon bevallen na 6 uur weeën gelukkig wist ik niet dat dat weeën waren! Ja je noemt t nog wel miskraam of vroeggeboorte. Nu ronde 3.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Deesje en vanessa, wat vervelend dat wachten als je er zo klaar voor bent.



En wat heftig Vanessa een vroeggeboorte bij 18 weken. Zoiets Gun je niemand.



Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie allemaal zwanger zijn in juni ;)


Hopelijk is het snel weer raak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven