Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je niet 100% blij bent, maar wat gun ik je toch deze zwangerschap. .. Hoop dat je snel terecht kan voor een echo voor wat meer duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Voorzichtig proficiat alvast! Hopen dat het allemaal goed zit, maar denk dat het toch heel belangrijk is om er zo ontspannen mogelijk onder te blijven. Hoe moeilijk dat ook zal zijn in jouw situatie. En het kan goed zijn dat je inderdaad even moet wachten op een echo, volgens mij is het in het begin nog zo klein dat ze het niet kunnen zien zitten.. maar misschien valt dat ook wel mee en kunnen ze bijvoorbeeld een vruchtzakje ofzo wel vinden. Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden. Hou jullie op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
Het heeft 41 dagen geduurd, maar mijn eerste 'echte' menstruatie is een feit. Afgelopen dagen op geen enkele manier het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden, dus dat was vanmorgen een totale verrassing.

Gek hoe dat lijf kan werken. Ben benieuwd hoe de cyclus zich voort gaat zetten.
Alle reacties Link kopieren
Fijn toti, dat zal wel opluchten.



Spinnekop, hoe staat het ervoor?? Een afspraak kunnen maken? En heb je nogmaals getest en een donkerder lijntje gekregen of niet meer getest?
Alle reacties Link kopieren
Hee rowiee ja gisteren een veel donkerder lijntje. Dus dat is een geruststelling

Mag vrijdag voor een echo. Spannend of ze al iets kunnen zien of dat het te vroeg is
Alle reacties Link kopieren
Lucht zeker op. Maar met dit topic erachter gekomen dat zo'n eerste menstruatie nog niet alles zegt.



@spinnekop: wat ontzettend spannend. Veel succes alvast voor vrijdag!
Fijn toti! Hopelijk nu een cyclus die iets korter is.
Alle reacties Link kopieren
Duimen, spinnenkop. Wel enorm spannend hè. Succes in het ziekenhuis vrijdag.



Fijn Toti dat het op gang gekomen is, nu hopen dat het echt op gang gekomen is.



@ Snowy, klinkt eng die echo.



Hier nog niks, ik ben inmiddels ruim over de 100 dagen heen en gestopt met tellen, het frustreert toch alleen maar. Volgende week weer naar de gyn. Hoop dat ze dan uitgezocht heeft welke behandeling mag (ivm andere gezondheidsproblemen).
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker goed nieuws Toti, hoop zo voor je dat het niet hetzelfde gaat lopen als bij mij (eerste cyclus 39 dagen en daarna 124 enzo)!

Ging jij nou ook temperaturen?

SusieFlower; bah wat frustrerend he, snap dat je de tel kwijt bent. Welke dag ga heb je die afspraak?

Spinnekop; ik ben toch al voorzichtig ontzettend blij voor je hoor, fijn dat de lijntjes duidelijker zijn en ik duim zo erg voor je voor vrijdag!!!!



Hier weinig te melden, heb dus mijn allereerste clomid reeks gehad, zit nu op dag 10 dus in theorie zou ik binnenkort een ovulatie kunnen/moeten hebben. We gaan er dit weekend goed tegenaan ;)
Susieflower; het verlagen vd prolactine heeft dus geen positieve invloed gehad op je cyclus? Balen hoor! Ben benieuwd hoe jou behandelplan eruit gaat zien.



Michelle; ben benieuwd of de clomid voor je werkt! Geen vervelende bijwerkingen gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:Michelle444 schreef op 20 april 2016 @ 11:28:

Dat is zeker goed nieuws Toti, hoop zo voor je dat het niet hetzelfde gaat lopen als bij mij (eerste cyclus 39 dagen en daarna 124 enzo)!

Ging jij nou ook temperaturen?

SusieFlower; bah wat frustrerend he, snap dat je de tel kwijt bent. Welke dag ga heb je die afspraak?

Spinnekop; ik ben toch al voorzichtig ontzettend blij voor je hoor, fijn dat de lijntjes duidelijker zijn en ik duim zo erg voor je voor vrijdag!!!!



Hier weinig te melden, heb dus mijn allereerste clomid reeks gehad, zit nu op dag 10 dus in theorie zou ik binnenkort een ovulatie kunnen/moeten hebben. We gaan er dit weekend goed tegenaan ;)



Was wel de bedoeling, tot dusver vergeet ik het steeds. Het gaat om de gewone lichaamstemperatuur?



Na vannacht geen druppel bloed meer gezien, ben wel 56 uren ongesteld geweest.

Tellen probeer ik ook niet te doen. Probeer maar gewoon er niet aan te denken en kijken wanneer ik weer menstrueer.
Alle reacties Link kopieren
Spinnekop veel succes vandaag!!! Ik duim voor een duidelijke innesteling/vruchtzakje of wat ze ook zouden moeten zien bij zo'n 5 weken!!
Alle reacties Link kopieren
Hou ons op de hoogte spinnekop!! Hoelaat moet je?
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag spinnekop!
Alle reacties Link kopieren
@ Snowy, nee dat lijkt tot nu toe nog geen effect te hebben.



@ Spinnekop, heel veel succes in het ziekenhuis.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Grote kans op weer een eug

Laat later nog wat horen
Alle reacties Link kopieren
Spinnekop Neeee.. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oooh nee Spinnekop. (moest even googlen wat EUG was).

Veel sterkte!
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Na het slechte nieuws van Spinnekop hier goed nieuws..



Ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen! Helemaal blij, maar durf het bijna niet te geloven. Vind het super spannend, omdat je met clomid een grotere kans hebt op een miskraam of zoals spinnekop een eug
Alle reacties Link kopieren
quote:1590 schreef op 23 april 2016 @ 08:14:

Na het slechte nieuws van Spinnekop hier goed nieuws..



Ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen! Helemaal blij, maar durf het bijna niet te geloven. Vind het super spannend, omdat je met clomid een grotere kans hebt op een miskraam of zoals spinnekop een eugOh dat is spannend 1590. Duimen maar. Wanneer kun je het laten checken bij de gyn? Maandag meteen bellen?
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Spinnekop wat gruwelijk kut zou dat zijn zeg.. zagen ze niks zitten of iets op de verkeerde plek? Misschien is er nog hoop! Kop op!



1590, proficiat! Ik zou me niet te druk maken als ik jou was, doe je niets goed aan!
Alle reacties Link kopieren
Wauw 1590 wat leuk voor je, gefeliciteerd! Ben benieuwd wanneer je voor een echo mag/kan?
Gefeliciteerd 1590. Zoals rowie zegt maak je niet te druk! Volgens mij krijg je met 6 weken al een echo bij de gyn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven