Geen roze wolk..

15-02-2017 20:19 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Ik ben op dit moment precies 9 weken zwanger, helemaal gepland en elke maand dat het niet lukte was een domper, uiteindelijk was ik toch snel zwanger ( half jaar )

Ik schrijf gezellig mee in andere topics maar daar vind ik niet helemaal aansluiting, omdat ik helaas niet echt op een roze wolk zit.

Vanaf ongeveer de 5de week begon ik heel extreem te piekeren en voelde ik mij somber, dit heb ik helaas nog steeds waardoor ik slecht blij kan zijn, en dit frustreert vervolgens weer.

Ik had verwacht dat zodra ik zwanger was ik lekker in tijdschriften zou gaan neuzen en weg zou zwijmelen bij babypakjes ed. Maar helaas is dit dus niet helemaal zo.

Inmiddels aangemeld bij pop poli en tot die tijd loop ik bij een psycholoog.



Zijn er meer die dit herkennen? Bij hoeveel weken nam dit bij jullie af? Tips wat wel of niet te doen?

Ik hoor graag van andere!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of iemand hier ooit nog komt, maar ik ben 8 september bevallen van onze prachtige dochter! Ik ben met 38 weken ingeleid. Gezien de moeilijk zwangerschap was het natuurlijk te verwachten dat de bevalling ook moeilijk zou gaan. 2 dagen en na de geboorte van het hoofdje bleef ze hangen. Uiteindelijk is ze eruit gehaald maar moest meteen naar high care. Na een week mochten we naar huis en nu genieten we volop! Ben wel direct na de bevalling aan de medicatie gegaan omdat ik moe was van het niet oké voelen en de bevalling ook zo zwaar was. Met hopelijk een 2 weken gaat dat goed werken.
Ik ben wel helemaal verliefd op onze kleine meid!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met jullie dochtertje! T gaat echt heel hard, dus geniet er (ook) van :heart: :heart:
Ah wat fijn Sabina, gefeliciteerd! Heftige bevalling maar gelukkig zijn jullie thuis! Nu lekker bijkomen en hopelijk voel je je snel weer helemaal de oude.

Hier alles goed. Zoon is nu 5 maanden en rolt vrolijk rond en brabbelt me de oren van de kop en groeit keihard en is een wolk :love: ik geniet echt ontzettend van hem. Volgende maand weer aan het werk, daar ben ik inmiddels ook wel weer aan toe, ook al ga ik hem ook vreselijk missen :A:
Alle reacties Link kopieren
Lux wat lekker dat je 5 maanden bij hem thuis hebt kunnen zijn! Maar snap dat het ook weer fijn is om wat meer onder de mensen te zijn!
Goed om te horen dat je zo geniet!
6 maanden zelfs uiteindelijk. Ja da's zeker fijn! Met 3 maanden was ik er echt nog niet aan toe dat hele kleine wurmpje weg te brengen en hij ook niet volgens mij (met 3 maanden begon de mamahonger net een beetje over te gaan). Een tweede wil ik weer de eerste tijd thuis gunnen. Echt heel prettig om zo rustig aan te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sabina! Wat fijn dat je nu wel dat roze wolk gevoel hebt! Lekker uitrusten nu want nu gaat de tijd pas echt snel!

Hier gaat ook alles goed. Mijn dochter is alweer over de 4 maanden, rolt, kletst, krijgt groente (!!!) en is verder een hele blije baby die bijna elke nacht heeeeerlijk slaapt!

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met iedereen :cheer:
Gefeliciteerd Sabina!

Mijn Apie is alweer ruim 7 maanden en heeft bijna het kruipen door :-). Hij krijgt sinds een maand eten in de vorm van stukjes en heeft vandaag bijvoorbeeld genoten van zelfgemaakte loempia.
Joepie, gefeliciteerd!!! Daar is je kleine meid eindelijk, Sabina!!!

Mijn eerste 'grijze wolk' is net met school begonnen en vindt het fantastisch en fleurt helemaal op. En mijn tweede 'grijze wolkje' is net 1 geworden en schuifelt al druk langs de stoelen en banken. :love:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om van iedereen te horen! En wat fijn dat het bij iedereen zo goed gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven