Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
@kiki. Als je bloeding 23 dec hebt gehad ben je net een weekje verder.. een cyclus duurt gemiddeld 28 dagen dus dan zou je ongeveer volgende week je eisprong moeten hebben... Tell me if im wrong...?!
Alle reacties Link kopieren
@gatekeeper, met de 12 weken echo zagen we het. Toen heb ik 10 dagen gewacht tot het vanzelf zou komen, dat gebeurde niet dus volgde er een curretage.

Hopelijk gaat het nu sneller bij je en zonder ziekenhuis..



@bloempje dat heb ik ook! Ben weer smoorverliefd op mn vriend!
be positive
na 1 dag al 100 berichten!!!!

Ik vind het erg gezellig zo!! Ben er naar mijn idee nog meer mee bezig nu, maar dat maakt het ook allemaal wel leuk en gezellig met jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik helemaal @gatekeeper.

Mijn nicht is ook bij de eerste zeer moeilijk zwanger geraakt maar de tweede is er wel geraakt door gewoon de liefde te bedrijven.. Dus nooit opgeven!
Heftig miepy zeker als je er eerst nog op moet wachten....

Ik hoop dat het ons allemaal via de romantisch manier gegunt wordt!!!



Is dat ook een verschijnsel van stoppen met de pil, weer smoorverliefd worden????
Alle reacties Link kopieren
@bloempje rond 6 januari en we gaan week erop voor vriend zijn 30ste Bday naar Berlijn dus romantiek genoeg die dagen e
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat snel bloempje! Leuk!
be positive
Alle reacties Link kopieren
Voor je klaar bent met een reactie zijn er alweer nieuwe geplaatst
be positive
Dat komt dan wel goed Kiki!!

Ja dat heb ik ook Miepy! Vervolgens blijf je reageren

Merkte jullie ook lichamelijk veranderingen??? Zo heb ik het gevoel dat mijn borsten kleiner worden, kan ook tussen me ore zittdn hoor... volgens me vriend is het niet zo :-)
Alle reacties Link kopieren
@Miepy heftig hoor meid



@Bloempje moet je straks eens zien als de kleine er is en je vriend zich als een echte vader ontpopt dan kan je hem helemaal opvreten
Kijk er nu al naar uit @ gatekeeper!!!
Alle reacties Link kopieren
Haha die mannen. Zo leuk!

@bloempje je vriend zal het wel weten of ze veranderd zijn ;)



Over een paar dagen is mijn NOD en nu heb ik toch wel wat 'klachten' waarvan ik denk zou het?

Mn vriend wordt er zenuwachtig van.
be positive
Alle reacties Link kopieren
Lief gatekeeper! Was ook heftig, relatie heeft het ook niet overleefd.

Dus nu vol goede moed en positiviteit en zin er voor gaan.
be positive
Alle reacties Link kopieren
Goede instelling Miepy. Welke klachten heb je nu allemaal?
Ja dus ik vertrouw ook maar oo hem

Dubbel heftig miepy, als het je je relatie kost....

Wat voel je miepy??
Alle reacties Link kopieren
Lief zijn jullie!



Mijn klachten zijn nu dat ik de hele dag al een zeurend gevoel in mn buik heb, net of ik ongesteld moet worden en dat ik ontzetten vaak moet plassen. Ik dacht eerst een blaasonsteking, maar dat heb ik al zo vaak gehad... Dit voelt anders.

Afwachten maar
be positive
Hmmm het zou kunnen ja!!! Maar ja dat weet je pas over 4 dagen...

Weet je al wanneer je gaat testen??
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend .. @miepy! Ik hoop dat ik mezelf niet zo gek ga maken.. Ale in de zin van dat ik dingen voel die er niet zijn :-)

Laat het ons zeker weten e meid als je nod hebt gekregen of niet..
Alle reacties Link kopieren
Spannend Miepy, zou een mooi begin vh nieuwe jaar zijn
Alle reacties Link kopieren
Nee ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik heb ook nog geen testen in huis..bewust.



En ik laat het zeker weten hoor!



Ik hoop dat we met zn allen lekker door kletsen
be positive
Alle reacties Link kopieren
Zo gaat snel hier met de berichten.

Miep spannend! Ben benieuwd straks...

De eerste keer had ik heel veel symptomen. Zo erg dat de dokter ook dacht dat ik zwanger was. Helaas kwam er later eerste bruin bloed en erna echt mijn menstruatie. Tevens bleek bij het bloed prikken ook dat ik niet zwanger was. Hierdoor probeer ik me nu er minder op te focussen. Lichaam kan rare dingen doen.

Ik heb nu ook echt veel minder buikpijn. Voorheen ging ik door de grond van de pijn, nu heb ik eigenlijk bijna helemaal geen buikpijn.
Je blijft er volgens mij nog aardig rustig onder miepy??? Of lijkt dat zo..

Spannend hoor!!!! Dan zou je de eerste zijn met een hartje!



Door kletsen zal wel goed komen

Fijne avond nog lieve meiden!
Alle reacties Link kopieren
Miepy ik zou sowieso je NOD afwachten met testen. Het uitblijven vd menstruatie is vaak de enige zekerheid die je hebt als je zwanger bent. Veel symptomen lijken ook op een menstruatie en dat kan soms frustrerend zijn. Straks koop je je helemaal blauw aan die testen. Dat zou zonde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel prettig women, dat je nu veel minder buikpijn hebt.

Het lichaam kan je zeker goed voor de gek houden. was je toen ook over tijd?
be positive
Alle reacties Link kopieren
Daar volg ik je ook in @gatekeeper!

Denk dat wij, zo graag als we het willen te snel hopen/denken zwanger te zijn en als je dan altijd een test moet kopen..

Je kan beter even afwachten en als je echt onwijs lang over tijd bent, nog altijd een test kopen e..

Ik heb alleen nog geen gewone menstruatie gehad dus bij mij mocht het uitblijven met symptomen dan zal ik wel moeten testen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven