Uitgerekend '3de helft' november 2016

18-03-2016 19:12 216 berichten
Omdat er zoveel zwangeren zijn dat twee topics niet genoeg zijn!



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenbijzonderhedenangel-flower31/3118 november1e23mei controle,1 juni pretechocombinatie test uitslag was goedhuisjenr16november11 april, 22 aprilMarismuis33/3417 November?2e24 Juni controle vk en 28 Juni 20 weken echo2 miskramen gehadschorpioentje8530/3022 november1e13 aprilLivy872926 november1e9 juni controle2 miskramen gehadDenba9026?18 november13 aprilBailcork99026/3219 november1e12 april intake 19 april echoMisspumpkin30/3413 november2de9 mei combinatietest 19 mei vkKaboutertje427/3220 november2e27 april 20-weken echoFemmie_8728/3622 novemberwillen we niet weten1e5 juli 20-weken echo; 9 juli controleLady-love27/2920 november1e en 2e5 juli echo (20 wkn)Mutsje94 22/24 18 november JONGEN!! 1e kindje 19 mei bespreking? 9 juni geslachtsbepaling
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Het was inderdaad alweer lang stil.. Hier gaat ook alles goed! Mijn buik begint aardig te groeien. Vet grappig deze week valt me echt op dat als ik voorbij loop mensen echt mn buikje checken. Mijn vriend zat gister ook te staren. Ik lag helemaal in een deuk om zijn gezicht toen hij merkte dat ik hem doorhad ;). Vandaag hebben meerdere collega's aangegeven dat het nu toch echt zichtbaar wordt. Ik vind het ook wel leuk allemaal.



Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig wanneer ik de kleintjes zal gaan voelen!!?? Omdat het er 2 zijn liggen ze iets hoger en mijn placenta ligt aan de achterkant, dus het zou zomaar kunnen gebeuren. Voor alsnog houd ik er rekening mee dat ik het geslacht pas weet bij de 20 weken echo. Nog even geduld dus. Wij hebben het kamertje en een wagen aangeschaft, maar met de rest wacht ik nog even. Wel volop aan het oriënteren, want dat vind ik veel te leuk .



Wat spannend Mutsje94 volgende week! Ga je ook aan iedereen vertellen wat het geslacht is? En geregistreerd partnerschap super spannend. Ik kan me voorstellen dat je extra uitkijkt naar die dag!



Wel vreemd Femmie_87 die dag met die misselijkheid! Gelukkig is het bij 1 dag gebleven.. Ik heb vaak dat als ik te lang zit dat mijn broek (ondanks dat het een positiebroek is) een beetje drukt op mijn buik, daar wordt ik wel eens misselijk van. Dus regelmatig even van mijn stoel en bewegen. Kan sowiezo niet veel kwaad denk ik.



Livy-87 Groeit jouw buikje ook al?



Marismuis was jouw controle vorige week ook goed?



Ik ben wel nieuwsgierig of jullie ook overwegen om aan bepaalde cursussen of sportgroepjes te gaan deelnemen?



Doen jullie ook aan sport? Hoe lang verwachten jullie hiermee nog door te gaan?



Sorry voor de lengte van mijn post ;) moet toch wat vaker kijken.



Fijne middag!
Alle reacties Link kopieren
Nou.. Wij hebben de 20,weken echo gehad! Alles is goed! En we krijgen een.....



Jongetje!



We zijn nu al hard opzoek naar namen. Wat past bij de naam van ons en onze Zoon! Lastig hoor haha
Wat leuk!!



Ik denk dat ik de kleine al gevoeld heb! Ik wist het eerst niet zeker omdat ik pas 16 weken zwanger ben, maar ik had het opgezocht en ook bij ouders bevestigde het, dus ik ben heel blij



Ik lag van de week op de bank met een pitten al die nogal heet was. Ik had weer last van bandenpijn en opeens voelde ik een soort van alsof iemand met de grote van je vinger van binnen naar buiten aanraakte of schopte! Dus ik dacht euhh wat was dat xD.



Dus ik haalde de pittenzak weg en wachtte, hele tijd niks, dus ik legde hem er weer op en ja hoor daar was het weer!! Bizar hé? Het was ook echt net boven mijn schaambeen en heel apart om te voelen!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!!



Wat leuk Huisjenr16!!!! Gefeliciteerd. Naam is inderdaad erg lastig. Gewoon allebei een lijstje maken en dan samen afstrepen.



Kaboutertje, Nog gecondoleerd met je oma. Zal wel een zware tijd zijn geweest.

En hoe is het met je sollicitatiegesprek afgelopen? En een fijne vakantie gehad?



Femmie, Hier krijgen we ook weer veel aangeboden. Vooral jongens kleertjes omdat ik van mijn dochter het meeste wel bewaard heb. Over 3,5 week weten we wat we krijgen dus dan kan ik misschien op het aanbod ingaan



ladylove, Hier ook aan het wachten of ik iets voel in mijn buik. Vond dat bij de eerste ook erg bijzonder al ben ik bang dat het nog even duurt hier. Bij mij is het ook duidelijk zichtbaar. Mijn baarmoeder ligt vrij hoog dus vandaar dat mijn buik ook al erg groot is.



Mutsje, Nog een weekje wachten dus... spannend!!



Mijn controle was goed vorige week. Duidelijk hartje horen kloppen en verder ook alles goed. Alleen wel weer afgevallen maar dat herkennen we van de eerste. Toen eindigde ik op het gewicht waarmee ik begon toen ik zwanger werd. Gewoon weinig eetlust en zelfs chocola smaakt me niet Had ik dat ook maar wanneer ik niet zwanger ben



Verder hier op het moment erg druk. Ik werk 4 dagen in de week, daarnaast natuurlijk nog de zorg voor mijn dochter die weer een fijne opstandige periode heeft en het huishouden maakt het best pittig maar nog wel goed vol te houden gelukkig.



Ik ga trouwens niet naar een zwangerschapscursus. Vorige keer ook niet gedaan en ook totaal niet gemist. Wel ga ik weer lekker zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!!



Huisje, wat fijn dat alles goed was. De meeste van ons moeten nog even wachten op de 20 weken echo, maar dat lijkt me toch wel een beetje spannend. En dan kan voor jullie inderdaad het grote namen-bedenk-spel beginnen. Wij hebben volgende week weer een controle en dus ook weer een echo dus dan kunnen we weer kijken naar ons kindje. Het is nu alweer 3 weken geleden dat we voor het laatst een echo hadden (ik ben superverwend, ik weet het), maar er heeft nog nooit zo lang tussen 2 echo's gezeten dus ik ben er ook wel weer aan toe, moet ik zeggen



Mutsje, wat fijn dat je je kindje al gevoeld hebt. Ik denk deze week ons kindje ook gevoeld te hebben, al weet ik dat natuurlijk niet zeker. Het zou ook wel heel vroeg zijn (net 15 weken), maar ik zat op de bank en voelde een soort gerommel in mijn buik. Kon het niet plaatsen wat het nou was, maar het zou natuurlijk best die kleine kunnen zijn die van zich liet horen. Daarna niets meer gevoeld, maar vond het wel opvallend. Heb nog geprobeerd om manlief het ook te laten voelen, maar die had niet het geduld om daar nog een hele avond op te gaan zitten wachten.



Marismuis: Fijn om te zien dat bij jou alles goed is. Het stelt me een beetje gerust om te lezen dat jij alleen maar afvalt. Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar als je de richtlijnen leest (for whatever it's worth) zou ik nu iedere week een halve kilo aan 'moeten' komen, maar ik ben al 4 weken stabiel qua gewicht. En om die kilo's er nou alleen met eten aan te krijgen, leek me ook niet de oplossing. Maar ik ben dus niet de enige waarbij dat niet gebeurt. Dat stelt me dan weer wel gerust. Ik ga het volgende week ook nog wel overleggen met de verloskundige, maar ik vertrouw er maar op dat hier alles nog steeds goed gaat. Dat je het pittig hebt met 4 dagen werken snap ik wel. Ik werk ook 4 dagen in de week, maar kan ik de weekenden wel echt rust nemen als het moet en heb ook geen 'natuurlijke wekker' die dan afgaat of om aandacht vraagt. Kan me goed voorstellen dat dat behoorlijk zwaar is voor je.



Nu nog een weekje aftellen tot de volgende controle zodat ik jullie daarna weer kan vertellen hoe het hier gaat.
Alle reacties Link kopieren
Femmie, Heb het er met de verloskundige wel over gehad maar als je gewoon normaal eet kan het afvallen geen kwaad. De baby neemt de voedingsstoffen wel die hij nodig heeft. Bij de eerste was het bij mij precies zo en mijn dochter was kerngezond en 9 pond!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Gefeliciteerd Huisjenr16 een jongen super leuk!! Gelukkig heb je nog even de tijd een leuke naam te vinden ;).



Wat leuk Mutsje94 dat je de kleine hebt gevoeld! Ik heb een paar keer mijn twijfels gehad, maar het zouden net zo goed mijn darmen kunnen zijn, ik ben nog niet overtuigd in ieder geval.



Fijn Marismuis dat je controle weer goed was. Zwemmen lijkt mij inderdaad ook heel lekker om te doen, goed idee! Als de kleine maar goed groeit is het niet zo erg toch als je afvalt? De Verloskundige zal dat wel goed in de gaten houden toch?



Nou Marismuis en Femmie, ik ken jullie probleem (helaas) niet. Ik ben nu 16 weken en al 4,5 kilo aangekomen. Elke keer als ik me weeg is er weer een kilo bij. Nou ben ik voordat ik zwanger was veel afgevallen en had ik hele strikte eetgewoonten en dat heb ik wel een beetje los moeten laten. Ik denk dat het bij mij echt een combi is van eten en de kindjes (zo veel wegen ze namelijk nog niet). Wel merkte ik van de week dat ik flinke afdrukken van mijn sokken in mijn enkels had staan en dat mijn ringen strak zaten. Heb het vermoeden ook wat vocht vast te houden. Zo meteen weer controle in het zkh, dus zal ik het even navragen..



Fijne dag allemaal! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hooiii!



Ik kijk even niet en er is weer gezellig veel geschreven, leuk!



Femmie, wat fijn dat je van alles en nog wat aangeboden krijgt!! Hier is dat niet hoor, ik zit in een periode dat er veel zwanger zijn van eerste en/of tweede kindje.. Nog niet klaar om spulletjes weg te geven! Profiteer er maar lekker van! geen last meer gehad van de misselijkheid?



Mutsje, spannende week dus deze week! Veel plezier op de dag van je echo en partnerregistratie! partnerregistratie hebben wij vorig jaar gedaan, maar ik mag ook deze week voor de geslachtsbepaling... Zo spannend! Wat lijkt het me heerlijk om de baby al te voelen! Is het alleen met het kersenpittenkussen gebeurd of inmiddels ook al vaker?



Lady love, leuk dat je buik zo groeit!! Maakt het toch wat echter he? Het begint een klein beetje bij mij. Ik heb me vorige week aangemeld voor een speciaal programma van een sportschool/fysiotherapiepraktijk bij ons in de stad, speciaal voor zwangere vrouwen. Sporten stond de laatste tijd vanwege een blessure op een laag pitje maar wilde het eigenlijk wel oppakken. Dit is dus een programma gericht op 'fit de bevalling in' met ook een zwanherschapscursus, begeleiding van (bekken)fysio indien nodig, maar ook na de bevalling weer fit worden en cursus babymassage enz. Hoe leuk! Heb er helemaal zin in. Met een tweeling zal je ook sneller aankomen, net als dat je buik al dikker is. Ik zou me er niet te druk om maken, het gaat er bij jou ook twee keer vanaf mijn collega vertelde me trouwens vandaag dat ze 22 kg aangekomen was tijdens haar zwangerschap (slik), maar dat op een paar kilo na ze dat een week na de bevalling kwijt was! Hoe was je controle?



Huisje wat leuk een zoon!!! Die naam he, wat een moeilijke beslissing! Gelukkig heb je nog even Geniet van dit goede nieuws!



Marismuis, ik word bijna jaloers op je afvallen! pittig hoor, 4 dagen werken met een kleintje (en zwanger!). Blijf je dat straks ook doen? Ik ga het ook doen en ben benieuwd hoe jij het ervaart.



Wat zijn de anderen van plan kwa hoeveel uren werken? En hebben jullie al nagedacht over opvang?



femmie ik weet niet wat normaal is maar merk dat ik de laatste drie weken ook niet aangekomen ben. Daarvoor misschien iets meer dan 'gebruikelijk', maar nu dus al drie weken hetzelfde gewicht. Een paar weken gelijkblijven lijkt me niets slechts. Nog genoeg tijd om aan te komen



wij zijn van het weekend bij de winkel wezen kijken waar ze allemaal houten meubels hebben die ze in een kleur kunnen schilderen. Had helemaal zo'n (pastel?)kleurig babykamertje voor ogen. Super leuk!! Maar ook schrikbarend duur. Op zich logisch met alle arbeid enz, maar toch miss iets te veel van t goede. Heeft iemand in zijn zoektocht naar het perfecte kamertje toevallig kleurige meubels gezien? Ik ben aan het zoeken op internet maar kan nog niet echt iets vinden anders dan grijs



Is iedereen al aan de positiekleding? Ik vind het nog wel een stap hoor! Maar heb gister wel wat aangeschaft. Heb ook een bestelling gedaan bij Limango (kennen jullie dat?), aanrader wel! Stond een hele trits positiekleding van bellybutton(ken ik verder niet), mamalicious, noppies etc, voor H&M prijzen! Hoop dat ik straks nog zo blij ben met als de bestelling er is..



Ik mag donderdag weer naar de verloskundige voor controle (zonder echo) en vrijdag hebben we de pretecho. Alweer ruim 15 weken. Aan de ene kant kruipt de tijd maar toch gaat t ook wel snel...



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Gister was de controle weer helemaal te gek. Ik zou elke week wel een kijkje willen nemen ;). Ze groeien goed en de uitgerekende datum is aangepast naar 20 november. De dame van de echo durfde niet met genoeg zekerheid te zeggen wat het geslacht is, dus we moeten nog even wachten tot de 20 weken echo. Maar alles zag er goed uit en dat is het belangrijkste.



Leuk Livy-87 'fit de bevalling in' klinkt praktisch. Altijd fijn om een beetje hulp te krijgen het sporten weer op te pakken. Ik heb gister aan de gynaecoloog gevraagd over mijn gewicht en die gaf aan dat ik er ook rekening mee moest houden dat ik zo'n 20 kg zou aankomen. Nou ja we zien het wel.



Ik ga na mijn verlof 3 dagen werken. Tot die tijd werk ik 5 dagen. De kindjes gaan straks naar een KDV en één of twee dagen naar oma's. We zijn wel aan het oriënteren, maar hebben nog niets concreet.



Wel lastig als je al zo goed weet wat je met het kamertje wilt, maar je kunt het niet vinden. Ik ben nog steeds heel blij met mijn aankoop via Marktplaats . Dank voor de tiop van Limango.. had ik nog nooit van gehoord. Heel veel plezier vrijdag!
Mijn buik is echt zichtbaar gegroeid de afgelopen paar dagen! Ik ben al een tijdje aan de positiekleding. Ik heb bij h&m allemaal leuke korte broeken gekocht, dus die kan ik nu lekker aan =) begin ook al te merken dat als ik op de bank zit en naar beneden ga (en dan met mijn buik op mijn benen druk) dat het heel gevoelig is allemaal!



Ben heel erg benieuwd donderdag! Allemaal spannende dingen in het vooruitschiet maar wel allemaal leuke dingen =)
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vandaag Mutsje 94 en Livy87!



Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Waahh we krijgen een jongen!!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh gefeliciteerd mutsje!!! Wat leuk! Nu kun je lekker gericht gaan shoppen hoe laat stappen jullie in het partnerschapsbootje? heeel veel plezier vandaag en geniet ervan!



Ik ben vanochtend op controle geweest en alles was goed. Toch weer een geruststelling als je het hartje nog hoort. Hebben jullie dat nou ook? Ik merk ook aan mezelf dat ik niet alleen maar blij ben. Ik voel nog helemaal niets, weinig klachten... Soms vraag ik me af of het wel allemaal echt is... Het weerhoud me er ook van echt te genieten dus dat is wel erg jammer. Hopelijk komt dat meer als m'n buik dikker wordt, het geslacht bekend is en we echt spulletjes gaan kopen! Morgen geslachtsbepaling!!



Ladylove wat heerlijk dat je zo vaak mag kijken! En dat alles er goed uit ziet natuurlijk. Super fijn!! Ik krijg vandaag m'n limango pakketje. Ik ben benieuwd!!



Ik ga t weekend 3 dagen naar Pinkpop. Ik hoop op mooi weer zodat we lekker op een kleedje kunnen zitten terwijl we van de muziek genieten. Als er overal blubber ligt worden het lange dagen!!
Alle reacties Link kopieren
@ livy Hier is het juist anders. Het valt mensen al echt op dat ik zwanger ben en wordt er gevraagd hoe lang nog. Een bescheiden buikjw heeft ook zn voordelen...



@ mutsje, gefeliciteerd!



@ ladylove: wat zijn je plannen met het kamertje? Wij zijn ook nog druk aan het nadenken, misschien kan ik meedenken



De geslachtsbepaling wilde niet echt lukken. De dondersteen zat met zijn/haar benen in kleermakerszit, dus je zag vooral knieeen. Maar de echo was mooi om te zien. Ik heb vingertjes kunnen tellen en het gezichtje mooi kunnen zien. Dat vond ik erg mooi.



Ik denk er ook over na om wat meer aan beweging te doen, nu mn energie wat terugkomt. Ik heb wel licht bloedarmoede, dus moet het nog rustig aan doen. Masr zwemmen lijkt me wel wat.



Heeft er nog iemand tips waar je een passend badpak kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ahh tisookwat dus je bent zonder resultaat naar huis gegaan? Mag je nog terugkomen?



Ik zocht gister op kort sportbroekje zwanger en kwam heel veel badpakken tegen dus gewoon via Google is het genoeg te vinden! Mocht je dan ook een kort sportbroekje voor zwangeren vinden hou ik me aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zoon!!



Dit maakt het zo veel echter!! De echo was mooi met gevuld buikje en blaasje. Ik geloof dat ik het nu pas echt geloof dat ik zwanger ben! Kan niet wachten tot de volgende echo..



Af en toe denk ik iets te voelen maar lijkt me nog best vroeg met 16 weken? Hebben jullie dat ook?



Hopelijk gaat het goed met iedereen. Geniet van jullie weekend!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Hier voel ik de kleine ook al vanaf 15 weken. Ik dacht dat het pas tussen 18-20 weken te voelen zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer even kunnen gluren naar ons kindje. Er was een stagiair bij die eerst nog gewoon naar het hartje ging luisteren, dus voordat de echo gemaakt was, en toen kon ze eerst het geluid niet vinden.. Was al half in de stress, maar gelukkig vond ze het wel en op de echo die daarna nog gemaakt werd, zag het er allemaal gewoon goed uit. Wel nog even de opdracht gekregen om een afspraak te maken voor de 20-weken echo, dus dat gaan we deze week maar even regelen. Wel grappig met die echo: Ze zetten het apparaat erop en het eerste wat je zag was billen. Nu heb ik er geen verstand van en de verloskundige haalde hem snel weg en zei dat ze niet gezien heeft wat het is, maar was toch even schrikken, zeker omdat wij het NIET willen weten en dan zou je er zomaar achter komen omdat de jongedame/jongeheer toevallig even verkeerd gedraaid ligt



Voor degene die willen gaan zwemmen. Ik heb dit badpak gekocht bij Zalando https://www.zalando.nl/ca ... -blue-cz089c00f-k11.html. Ik weet dat er nog heel veel andere badpakken zijn, ook in een lagere prijscategorie, maar omdat ik regelmatig zwem wilde ik een badpak dat aan de achterkant de bandjes nog een keer samen laat komen en dat is al een wat lastigere zoektocht. Daarnaast ben ik qua badpakken nooit zo van de felle kleuren, maar deze voldoet aan al mijn criteria. Er is slechts 1 minpunt: Mijn buik past er (nog) niet in. Ik was zeker nog niet uit mijn gewone badpak gegroeid, maar wilde deze week eens kijken hoe het zit met het zwangerschapsbadpak, maar dat zit echt nog te los rondom mijn buik en dat is niet echt heel lekker zwemmen, vond ik. Voorlopig dus gewoon lekker mijn eigen badpak aanhouden.



Qua formaat van de buik is de mijne nog heel bescheiden. Ik ging deze week lunchen met een vriendin die 1 week verder is dan ik, maar voor haar is het de 3e en je ziet dat waar mijn buikspieren de strijd nog niet hebben opgegeven, dat bij haar al wel gebeurd is. Maar verschil moet er zijn, en zolang ons kindje het van binnen allemaal goed doet, vind ik de rest minder belangrijk. Het aankomen is deze week trouwens wel gelukt, dus dat scheelt weer in mijn zorgen. Je gaat je toch van alles in je hoofd halen...



Prettig weekend verder allemaal!!
Ik heb de kleine gisteren avond toen ik op bed lag en me goed concentreerde veel gevoeld! Veel bewegingen enzo heel apart. Voel hé took echt alleen als ik me erop concentreer en stil lig. Want het zijn zulke zachte bewegingen.



Het verschil met of het je darmen zijn of de kleine vond ik wel duidelijk. Darmen voel je een soort bubbel opkomen en weggaan en met de kleine voel je het gelijk. Voelde het ook echt veel duidelijker dan de vorige keer! Echt iets van links naar rechts bewegen, zo leuk!



Ik heb nog gewoon een bikini aan. Ookal zie je het wel goed, maar mijn buik is echt nog niet dik genoeg voor een badpak, dus gewoon het bikini topje een cupmaat groter =P. Heb je bij zalando meer keuze? Ik heb er al naar gekeken nl maar ik vond dat er maar bagger weinig zwangerschaps zwemkleding was.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er weer lekker veel geschreven!!



Mutsje en Livy, Allebei een zoon Gefeliciteerd!!!! Tot nu toe alleen maar jongens hier dus... over 2 weken weten wij ook wat we krijgen. Heb heel sterk het gevoel dat het een meisje word maar dacht bij de eerste dat het een jongen zou worden en dat had ik ook mis hahaha.



Tisookwat, wat ontzettend jammer dat de geslachtsbepaling niet gelukt is. Je leeft er toch wel een beetje naar toe. Krijg je nu je geld terug of gaan jullie nog een poging doen.



Hier de baby nog niet gevoeld. Maar ben ook ontzettend druk en heb ook nog niet echt de moeite genomen om geconcentreerd te voelen. Vandaag maar eens proberen.



Het 4 dagen werken vind ik wel pittig in combinatie met een kind. Heb wel het gevoel dat ik veel dingen mis. Gelukkig past mijn schoonmoeder op. Zij is als oma geregistreerd gastouder geworden zodat we er ook nog een vergoeding voor krijgen. 5 jaar geleden kon je als opa of oma nog vrij makkelijk een cursus volgen om geregistreerd gastouder te worden. Door nieuwe regels kan dat nu niet meer zonder een lange opleiding te volgen.

Helaas weet ik ook dat ik in November geen werk meer heb. Werk via een uitzendbureau en had 2 banen maar heb er 1 op moeten zeggen omdat dat te zwaar werd. Nu werk ik in een attractiepark waar de drukke periode aankomt. Geniet enorm van dit werk maar weet ook dat het park eind Oktober dicht gaat. Moet nog even uitzoeken hoe het precies gaat maar heb volgens mij wel recht op een uitkering.
Alle reacties Link kopieren
Oohhhh allemaal jongetjes hier!! Wat een gezellige boel gefeliciteerd dames leuk dat jullie het al weten wij moeten nog even wachten tot 27 juni, ben dan 19 weken en dan krijgen we de echo.

Al zijn we er beiden echt van overtuigd dat we een meisje krijgen,mwe noemen haar ook al bij haar naam hahah! Als we ander nieuws krijgen zulln we gek staan te kijken denk ik



Wat super leuk dat een aantal van jullie je kleintje al gevoeld hebben!! Bijzonder he?

Ik kan even niet terug vind wie het zei... Livy? Maar onverklaarbaar gerommel onder in je buik kan heeeel goed je babytje zijn



Hier ook echt al een buik! Bij mijn dochter had ik deze buik met 28 weken denk ik... Ben nu 17 hihi

Gister terug gekomen van 2 weken griekenland, was heerlijk en we hebben samen de baby gevoeld! Zo bijzondr en fijn



Marismuis thanks was/is idd een moeilijke periode. Mijn sollicitatiegesprek ging top, ik mocht daarna een dag meelopen, ik moest om 07.30 beginnen met kindjes naar de OK begeleiden, rn om 08.00 ben ik de OK uitgereden in een rolstoel omdat ik richting de grond ging ivm lage bloeddruk ik hoor morgen hoe en wat maar naar die baan kan ik fluiten denk ik ;)



Ik woon in een dorp waar ik nog niet zoveel mensen ken, daarom overweeg ik wel zwangerschapsyoga te gaan doen, zodat ik wat mamas leer kennen. Maar ben er nog niet over uit.
Alle reacties Link kopieren
Ohja ik zou best de tabel aan willen passen maar ik weet mijn eigen inlog niet meer zeker hihi, dus mocht iemand nog de tabel aanpassen, zou je mijn UD dan op 20 november willen zetten?

En de afspraken van april morgen eruit
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Sorry! ben de laatste tijd niet echt een trouwe schrijver geweest! sowieso tijdje niet hier geweest en dus even wat bij moeten lezen

Ik ga ook niet op iedereen apart reageren, dat is me wat teveel scrollwerk, kan t allemaal niet onthouden wie wat zegt, dus maar een beetje algemeen



Wat fijn dat het goed gaat bij iedereen! En tot nu toe nog allemaal jongetjes van degene die het weten! Leuk!



Ik ben nu 18 weken en voel de kleine nu echt wel heel goed, erg geruststellend vind ik dat Ook mn man kon de beweging voelen! wordt het voor hem ook wat echter. Donderdag weer voor controle naar de vk en 28 juni de 20 weken echo.



Wat betreft kleding zit ik nog steeds in mn normale kleren, hoewel de echt strakke broeken niet meer aan kunnen, de rest gaat nog prima. Als je niet weet dat ik zwanger ben zien mensen het ook nog niet aan me. Hoewel ik nu wel iets meer buik heb dan tijdens de eerste, toen was ik pas na de 20weken zo dik als nu
@kabouter



Moet je even op de 1e pagina van dit forum kijken, daar heeft iemand de inloggegevens neergezet.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Mutsje maar ik ben niet zeker over mijn eigen inlog

dus dan pas ik de tabel wel aan maar kom ik denk ik niet meer terug naar Kaboutertje



Leuk Misspumpkin dat je je kindje samen met je man voelt! Zo bijzonder he. Willen jullie met de 20 weken echo graag het geslacht weten?

Is iedereen hier eigenlijk getrouwd?



Ik weet niet hoe jullie er tegen over staan, maar miss is het opgegeven moment fijn om over te gaan op een besloten/geheime fb groep?

Ik vind dat iig makkelijker bijhouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven