Uitgerekend '3de helft' november 2016

18-03-2016 19:12 216 berichten
Omdat er zoveel zwangeren zijn dat twee topics niet genoeg zijn!



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenbijzonderhedenangel-flower31/3118 november1e23mei controle,1 juni pretechocombinatie test uitslag was goedhuisjenr16november11 april, 22 aprilMarismuis33/3417 November?2e24 Juni controle vk en 28 Juni 20 weken echo2 miskramen gehadschorpioentje8530/3022 november1e13 aprilLivy872926 november1e9 juni controle2 miskramen gehadDenba9026?18 november13 aprilBailcork99026/3219 november1e12 april intake 19 april echoMisspumpkin30/3413 november2de9 mei combinatietest 19 mei vkKaboutertje427/3220 november2e27 april 20-weken echoFemmie_8728/3622 novemberwillen we niet weten1e5 juli 20-weken echo; 9 juli controleLady-love27/2920 november1e en 2e5 juli echo (20 wkn)Mutsje94 22/24 18 november JONGEN!! 1e kindje 19 mei bespreking? 9 juni geslachtsbepaling
Dat vind ik prima!



Ik ben donderdag een geregistreerd partnerschap aan gegaan! Was een super leuke dag en daarna een weekend Ameland! Heel gezellig! We hebben het geslacht tijdens de ceremonie bekend gemaakt iedereen was helemaal blij =D een doos met blauwe slingers erin.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Jeetje ik heb een hoop gemist afgelopen tijd.



Gefeliciteerd Mutsje94 super leuk een jongen!! En natuurlijk ook met je geregistreerd partnerschap! Super leuk dat jullie het geslacht tijdens de ceremonie bekend hebben gemaakt!



En Livy-87 hoe is je Limango pakketje bevallen? En hoe was Pinkpop.. kon je nog een beetje meekomen met de rest? Ook een zoon! Super leuk gefeliciteerd!



Tisookwat wij hebben 2 muren lichtgrijs (beetje lila gloed erdoor) en 2 wit. We hebben een creme kamertje (commode, kast en 2 ledikantjes). Allemaal redelijk neutraal. Ik wil heel graag wat kleur aanbrengen met asseccoires. Daarvoor wacht ik even tot ik het geslacht van de kindjes weet. Ik heb een noppies badpak gekocht online via baby-dump (was korting op) een zwart badpak en hij zit helemaal super! 2 vriendinnen van mij hebben hem ook, echt een aanrader!



Wat goed dat jullie die kleintjes al voelen.. ik heb een paar keer getwijfeld, maar ben nog niet overtuigd.



Oeh Femmie_87 wat spannend, had je het toch bijna per ongeluk geweten. Gelukkig is het goed gegaan. Fijn dat alles er weer goed uitzag!



Jeetje Marismuis wat pittig dat je nu al weet in november geen werk meer te hebben. Ik hoop dat je inderdaad even vooruit kunt met een uitkering en daarna snel weer lekker werk gevonden hebt! Succes komende tijd!



Wat grappig Kaboutertje4 dat je al zo overtuigt bent van het geslacht! Super leuk dat jullie er zo mee om gaan. En echt tof dat jullie de baby al samen hebben gevoeld! Wil ik ook wel.. hahaha. Ik ben niet getrouwd, maar heb een samenlevingscontract ivm een koopwoning.



Hier laatste paar daagjes werken en dan lekker met vakantie! Ik kan niet wachten om even het heerlijke Spaanse zonnetje op te zoeken. Gister zijn we begonnen met het inrichten van het kamertje.. ik heb kasten nodig om mijn nieuwe (gekregen en gekochte) spulletjes op te bergen. Heb een klein huisje, dus het is vrij snel een troep.



Blijft heerlijk om met baby dingetjes bezig te zijn!



Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Lady love fijne vakantie!! En Mutje gefeliciteerd met jullie geregistreed partnerschap leuk!



Lady-love weten jullie eigenlijk al of het een een of tweeeiige tweeling is? Of heb ik daar overheen gelezen?

Mocht iedereen een overstap naar fb zien zitten (ook om de frequentie van berichjes wat op te krikken ) dan wil ik best een geheime groep aanmaken, als iedereen dan even haar fb naam naar mij stuurt in een prive berichtje. Overigens kunnen je vrienden niet zien dat je in een geheime/besloten groep zit, dus als je zwangerschap niet bekend is op fb dan gebeurd dat hier door ook niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima om naar facebook over te gaan. Daar kijk ik bijna iedere dag op, dit forum wil ik nog wel eens vergeten.... Net zoals zoveel dingen op dit moment

Bij mijn vorige zwangerschap zat ik ook op een forum en zijn we later naar Facebook overgestapt. Werkt heel fijn en nu na 5 jaar bestaat het groepje nog steeds en schrijven we nog regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Same here Marismuis! Hoewel mijn vorige zwangerschap vorig jaar was. Wat leuk dat jullie na 5 jaar nog contact hebben! Ik zal de groep iig aanmaken en diegene die wil kan dan mij een prive berichtje sturen ik stuur je dan een vriendschapsverzoek. Als er bezwaren zijn roep ook vooral
Alle reacties Link kopieren
Wat is het weer rustig! En ook voor mij komt t er allemaal even niet van... Ik denk dat een groep aanmaken op fb een prima idee is



Zijn er al mensen die zich aangemeld hebben kaboutertje? Ik stuur ff een pb. Hopelijk doen we dat allemaal



Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ja! Mutsje Livy Femmie en Marismuis hebben me een berchtje gestuurd en de fb groep is aangemaakt

Huisje, misspumkin, ladylove en tisookwat gaan jullie mee over?

De rest vd dames heeft geloof ik al wat langer niet geschreven maar zijn ook welkom natuurlijk
Ik kan de groep niet zien? Ik heb wel een vriendschapsverzoek gekregen, was jij dat kaboutertje? Een vrouw met een kindje op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Hey mutsje ja klopt! Ik heb je mijn naam gestuurd in een pb

Ik kan alleen fb vrienden aan de groep toevoegen, dus ik kan je lid maken van de groep als je mijn verzoek accepteert!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil ook wel in de fb groep, dat vind ik makkelijker dan dit forum. Dat vergeet ik vaak of ik zit op mn telefoon en dan lukt inloggen niet altijd. Zal je even een pb sturen!



Dinsdag de 20 weken echo! Toch wel beetje spannend!
Alle reacties Link kopieren
Huisje, ladylove en tisookwat alles goed met jullie en jullie kindje?
Alle reacties Link kopieren
Ja goed hier, net weekje vrij gehad, as maandag ook de 20 weken echo. Ik slaap nog steeds veel en ik merk dat ik rugpijn krijg bij langer wandelen. Toch voel ik me goed.



Ik krijg alleen steeds een foutmelding als ik een pb stuur.
Mag ik ook mee kletsen! Uitgerekend van ons 2e kindje 23 november. Nog een jongen! Zoveel zin in. Morgen 20 weken echo!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik was even lekker 2 weken op vakantie, vandaar al even niet meer geschreven. Ik zal even mijn gegevens doorsturen voor fb, want ik ga graag mee!



Afgelopen week hebben we de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed met beide kindjes. Ze groeien goed en alles zit erop en eraan. Heel fijn!



We hebben de echoscopist gevraagd of zij het geslacht op een briefje wilde schrijven. Vervolgens zijn we naar de bakker gereden en hebben we 2 echotaarten laten maken. S avonds hebben we deze met wat vrienden en familie aangesneden en we krijgen... 2 meiden!



Echt super tof!
Alle reacties Link kopieren
Ladylove ik heb je een berichtje gestuurd en uitgenodigd op fb, heb je dat gezien?
Alle reacties Link kopieren
Lies33 ik heb geprobeerd je een prive berichtje te sturen maar dat lukt niet. Viva zegt dat je dit uit hebt geschakeld. Ben je nog geinteresseerd om mee te kletsen? Dan kun je mij een berichtje sturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven