Wij proberen door!

09-04-2013 17:57 2688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op ons topic!



Wij proberen al een tijdje zwanger te worden.

Bij ons duurt het wat langer dan de rest.

Omdat dit soms verdrietig en pijnlijk is hebben we hiervoor een apart topic geopend.



Wees welkom met vragen, onzekerheden en twijfels, om mee te lezen en/of om mee te schrijven. We delen mooie en moeilijke momenten met elkaar.



*Tabel verwijderd*



- Dames die zwanger zijn kunnen hier verder kletsen - veel geluk!



- Dames die een aantal maanden niet meer hebben meegeschreven, zijn uit de tabel gehaald. Wil je er weer terug in, laat het weten!
Alle reacties Link kopieren
Mnnie, ik heb je een prive berichtje gestuurd met een leuk adres.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Phon! Ik begin er alweer zin in te krijgen!



bedankt voor de hulp meiden
Alle reacties Link kopieren
Oh dames even een ego post,

Ik ben zwangerrrrrrrr

Ik heb gistermiddag positief getest en vanochtend weer. Ik had het echt niet aan zien komen, vooral om dat ze met onze opbrengst eigenlijk geen IUi deden.

Ongelooflijk, maar we zijn super blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw FF wat goed en wat bijzonder dat het dan net bij deze poging lukt. Mag ik je al feliciteren? Moet je straks dan nog onderzoeken laten doen ivm chromosoomafwijking?
Alle reacties Link kopieren
Forest: gefeliciteerd! Wat goed en onverwacht! Zullen we afspreken dat jij en kamillethee het tempo aangeven?



Lavendel: Hoe gaat het nu? Kan je de klap een beetje opvangen? Kijk naar FF: de derde keer kan het ook zo maar raak zijn! Je gedulf zal uiteindelijk beloond worden!



Minni: Ik had de hsg en verhoogde kansen nog niet meegenomen in de overwegingen. Zo snap ik wel dat je niet wilt overslaan (kijk naar kamille!) Ach:en je trouwdag en de dagen ervoor zijn zo overweldigend dat de klap (als die komt, ik hoop van niet) misschien ook minder is. Moet je nog veel regelen?



Ava:Hoe is het met jou?



Hier: Ik word erg moe van mezelf. Ondanks dat ik weet dat ik niet zwanger kan zijn loop ik telkens naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben (NOD is pas dinsdag). En ik voel me toch weer teleurgesteld en verdrietig, want voel het aankomen. Dat slaat toch nergens op? Ik ben gewoon geconditioneerd om er verdrietig over te zijn. Ik ga proberen me eroverheen te zetten en nog even te genieten van de vakantie!



Liefs en kussen



Millen
Alle reacties Link kopieren
@ff joepie!
Alle reacties Link kopieren
@ Forest, wauw! Gefeliciteerd! Wat een onverwachte wending juist deze maand zwanger worden! Hoe gaat het met je en voel je je ook anders? Geniet er maar lekker van! Dit geeft me wel weer wat hoop!



@ Phon, dank je voor je knuffels! Hoe is het met jou?



@ Millen, dank je voor je lieve reactie! Dat doet echt heel veel met me en ik voel me daardoor echt heel erg gesteund! De afgelopen cyclus had ik door de hormonen 3 eitjes en mijn lichaam heeft een restje daarvan niet afgebroken/afgevoerd. Daardoor zit er nu een c*yste (* betekent dat ik niet gegoogeld kan worden). Deze moet door de pil weggaan en dan kan ik weer door. Maar het kan ook zijn dat hij nog niet weg is de volgende keer dat ik moet komen en ik ben bang dat ik dan nog langer aan de pil moet.

Het gaat met ups en downs, met name mijn geduld begint op te raken, maar dat ik voor jullie wel herkenbaar!

Ik kan me voorstellen dat je toch verdrietig wordt door de komende nod. Ondanks dat er geen kans is, is er wel weer een maand voorbij gegaan zonder een zwangerschap tot gevold. Wat verwacht of hoop je bij de kliniek dat ze gaan doen? Betekent dat trouwens dat je niet bij een algemeen ziekenhuis loopt? Sterkte meis!



@ Minni, dank je! Ik voel me af en toe inderdaad zo wanhopig en gefrustreerd! Maar goed, ik probeer ook maar weer de schouders er onder te zetten en maar weer door te gaan. Wat moet ik ook anders?

Ben je druk met de voorbereidingen van jullie trouwdag? Leuk hoor! Even wat afleiding!
Alle reacties Link kopieren
Millen, of het ergens op slaat maakt niet uit. Je wilt al geel lang zwanger worden. Dan is een menstruatie (gepland of niet) gewoon stom. Het gaat zo tegen dat oergevoel van de wens voor een kindje in. Dus ook al heb je deze ronde voorbij laten gaan dat ongesteld worden is gewoon frustrerend.



Lavendel, lief dat je het vraagt. Het gaat hier wel ok. Rustig. De eerste bloedtesten zitten er op. Er volgen er nog wat. En dan afwachten tot de volgende afspraak, eind van de maand, voor de uitslagen.

En stiekem tussendoor toch wel weer een beetje bezig met deze cyclus en de naderende mogelijke menstruatie.

Gelukkig veel afleiding van leuke dingen thuis en op het werk. En de naderende vrije dagen zijn ook fijn.



Mini, heb je al wat keuzes kunnen maken over je huwelijksreis?
Alle reacties Link kopieren
FF gefeliciteerd! Wat onverwacht en wat gaaf dat het gewoon gelukt is! Geniet er van!



Ow Millen ik snap dat wel hoor, vind ook niet dat het nergens op slaat. Zoals Phon en Lavendel al zeggen, het hoort gewoon niet in dit proces, ook al weet je dat het komt



Lavendel we hebben inderdaad geen keus, we moeten het nemen zoals het komt, schouders er onder en er het beste van maken! Maar dat blijft moeilijk, zeker met al die teleurstellingen. Nog een dikke voor jou!



Phon spannend weer, fijn dat je veel afleiding hebt.



Hier gaat het goed, zit nu nog even in niemandsland, volgende week ga ik mezelf weer gek maken. Maar vriendlief en ik hebben onze keus gemaakt voor de huwelijksreis! Daar ben ik heel blij mee. Dus nu snel op zoek naar de leukste adresjes :-) Er moet nog van alles geregeld worden dus die afleiding is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Forest: wauw wat gaaf! Gefeliciteerd!! Je geeft wel goede hoop dat het toch kan lukken!!



Lavendel: he potverdikkie wat onwijs shit dat je een c*yste hebt en aan de pil moet! Dat is wel het laatste wat je wil! Dikke knuffel meid! Ik vind dat je je sterk houdt hoor! Ik denk aan je!



Millen: ik heb het ook hoor! Kan met geen mogelijkheid zwanger zijn en toch blijft het in je hoofd rondhangen hoop ik niet ongesteld te worden volgende week! Stom he! Geniet nog even van je laatste weekje daar!



Minni: fijn dat jullie eruit zijn! Ik kan me voorstellen dat je geen maanden wil overslaan na die hsg! En Europa is ook prachtig!! Waar gaan jullie nu naar toe?



Phon: fijn dat je de eerste bloedonderzoeken hebt gehad. Heeft vriend inmiddels ook alweer wat in moeten leveren of dat nog niet? Nog eventjes wachten voor de uitslagen dus!
FF wat fijn dat je ook positief getest hebt! Je bent van harte welkom aan de andere kant van de deur!!



We hopen daar dat de anderen ook snel mogen volgen! We houden de deur open hoor!



Minni, leuk dat jullie gaan trouwen en je afleiding hebt! geniet van alle voorbereidingen hoor! En Europa is zoooooo mooi! Echt, je zult genieten en zeker als het gezelschap goed is
Alle reacties Link kopieren
Phon, dankjewel! Ja dat mag hahah.

Ik wil met 11 weken een vlokkentest laten doen, als ik dat überhaupt haal, om te kijken of hij/zij gezond is.



Millen, dankjewel! Ja dat vind ik een prima idee, in hoog tempo er achter aan dus haha.

Heel herkenbaar meid wat je typt. Ondanks dat je weet dat het niet zo kan zijn, blijft die ongesteldheid een negatief iets.

Knuffel voor jou



Kamillethee, ja zo rolde ik door de kamer met mijn test hihi.



Lavendel, dankje meid! Ja super onverwachts. Het gaat goed, zit nog een beetje in de wolken geloof ik. Ik voelde me voor nod niet echt anders, behalve dat mijn, dit klinkt een beetje gek, mijn plas naar appelsap leek te ruiken en ik een paar dagen jeuk op mijn buik had.

Nou ik ben blij dat jij weer wat hoop hebt, ik heb het nu ook weer.

Ondanks dat ik weet dat er een kans op een vk is ben ik blij dat mijn lichaam weer zwanger kan worden en zelfs met dat aantal.

Ik ga voor je duimen dat de cyste heel snel weg is.



Dankje Minni! Geniet van de voorbereidingen voor jullie huwelijk.



Oempa, ja ongelooflijk he, had me helemaal ingesteld op Groningen, maar ik meot natuurlijk nog wel een slag om de arm houden en heb ze nog maar niet afgezegd.



Hopen, wat lief!! Ik blijf de komende weken even tussen deze twee topics in hangen, want ik wil de eerste echo afwachten.

Die heb ik met ongeveer 8 weken. Als die goed is dan durf ik over te steken.



Dames, bedankt voor jullie lieve reacties. Ik blijf hier nog mee lezen, maar ga de komende weken niet veel reageren, want ik weet hoe het is.

Ik heb de echo met ongeveer 8 weken en als die goed is, dan steek ik over naar het andere topic.

We hebben zo’n beetje een 50/50 kans dat het goed gaat volgens de arts.

Veel succes lieve meiden ondanks dat ik dit een heel fijn topic vind, hoop ik niet meer terug te hoeven komen.
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meiden,



@forrest! Wat een geweldig nieuws! van harte gefeliciteerd. Ben heel blij voor je



@lavendel lieve lavendel wat balen voor je en dan ook nog de pil. brrr . hoe gaat het nu met je? Denk aan je.



@millen hoop dat je nog steeds geniet op vakantie. Kan me zo goed voorstellen dat je toch verdrietig bent toen je ongesteld werd. We zijn gewoon geconditioneerd, helaas.



@mini wat is het geworden waar gaan jullie heen op huwelijksreis? Ben benieuwd en geniet van de voorbereidingen.



Hier alles ok. Nog steeds op de wachtbank. Zaterdag is de dag. Mijn vriend is overtuigd dat het dit keer is gelukt. Ik merk dat ik er niet zo over na wil denken. Ben wel mega misselijk soms dus wie weet.



Voor ieder veel liefs
Alle reacties Link kopieren
Oempa, man moet nog. Dat heeft niet zo'n haast. En ik hoop dat zijn zaad zo nog even kan profiteren van de vitamine/supplementen. Al weet ik dat het eigenlijk 3 maanden duurt voordat er echt een nieuwe portie is.



Forest, wat een heerlijke lange en ook nog eens lieve post naar iedereen toe. Blijf maar lekker met je hoofd in de wolken met je slag om de arm.



Minie, waar gaan jullie heen? Leuk hoor die voorbereidingen.



Ava, ook al wil je er niet over nadenken, ik duim voor je. En vind het stiekem ook,wel heel spannend voor jou.
Alle reacties Link kopieren
FF: blijf nog maar lekker even hangen! Ik duim voor je dat alles goed gaat!



Ava: o wat zou dat fijn zijn! Houd ons op de hoogte meis....



Minni: wat goed dat je de bestemming hebt. Geniet van de voorpret!



Phon en Oempa (en alle anderen): Dank voor jullie lieve woorden. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden....Phon: ben benieuwd naar de uitslagen van jullie.



Lavendel: Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar moet je toch iets schrijven. Vanmorgen was ik dus ongesteld geworden en we gingen ergens heen met een gehuurde auto. Er was heel erg slecht weer voorspeld en dat was het ook en ik zat en beetje te mijmeren over mijzelf en jullie natuurlijk. En jou: dat het zo rot voor je is dat je eindelijk hulp krijgt en dan nu een maand moet wachten. En toen reden we een berggebied in vol met paarse Lavendel. Ik dacht: he wat toevallig, en ik wist niet eens dat ze dat hier hebben (ben ook niet zo thuis in bloemen en planten, maar het was in ieder geval klein en paars). En toen ineens - ongelogen - brak de zon door. Dat is vast een teken dat het helemaal goed komt met jou!



Xxxx meiden
Alle reacties Link kopieren
Heeeee Lieve Meiden,



Het is een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Wat is er in de tussentijd veel geschreven. Allereerst,



@ForestFruit, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je en dat je over een paar weekjes over mag gaan op het andere topic.



@Minni, heel veel plezier met alle voorpret. Maar geniet er vooral van.. Want het is allemaal zo weer voorbij.



@Ava, ik zal voor je duimen.



@Millen, heel begrijpelijk allemaal, probeer toch nog van je vakantie te genieten... Dat heb je namelijk ook hard nodig



@Lavendel, wat erg allemaal, ik leef heel erg met je mee! Had het je zo gegund en ook dat je nu weer met een 2e poging zou kunnen gaan starten. Moet je na deze cyclus dan weer terug voor een uitgangsecho? Of kun je gewoon meteen weer beginnen met medicatie?



Helaas ben ik ook keihard van het wachtbankje gevallen.. Veel eerder dan mijn nod-dag ik ben weer aan het spuiten en vrijdag mag ik terug voor een eerste echo... Hopen dat er weer wat aan het groeien is. Wij zijn er met zijn tweetjes (en de hond ;)een paar dagen tussenuit geweest, en thuis hebben we ook een heleboel kleine dingetjes gedaan... Even de gedachten op wat anders, ik zie iedereen zwanger worden en baby's krijgen. Heel "egoïstisch" maar ik hoop iedere keer dat ze mij/ ons niet komen vertellen dat ze zwanger zijn.. Terwijl ik het iedereen van harte gun. Maar vindt het zo verschrikkelijk moeilijk. (De laatste keer ben ik zelfs in huilen uitgebarsten) voor mij een teken dat ik er echt even uit moest. Gelukkig kwam mijn man er zelf mee, die had het dus al een tijdje in de gaten. En ik moet zeggen dat het me goed gedaan heeft. Weer positief op naar de volgende poging.



Liefs, Xx Maartje
Alle reacties Link kopieren
forest jij gaat een paar spannende weken tegemoet dus! Geldt die 50/50 ook tot 8 weken? Blijf nog meer lekker hangen hoor! Voor jou ook moeilijk genoeg!



Ava ik duim voor je!



Millen: wat een prachtig stukje heb je geschreven voor lavendel! Ik zag het helemaal voor me! Lief van jou! Genietze nog de laatste dagen!



Maartje: niet egoïstisch hoor! Volgens mij denken wij allemaal wel zo! Fijn dat je man in de gaten had dat jullie even afleiding nodig hadden! Succes weer met de echo vrijdag!



Hier: ik heb weer een nieuwe pms kwaaltje ontwikkeld volgens mij. Ik ben nu 1 week voor ongesteldheid zo vreselijk snel geïrriteerd. Geen geduld voor collega's, kortaf tegen iedereen, iedereen zeurt in mijn ogen, vriend moet het ontgelden, en ik wil zo ontzettend graag zwanger worden dat het bijna pijn doet momenteel. En ik ben zo boos op vriend dat hij er nu niet mee wil/kan gaan. Heel onredelijk van mij maar ik voel me zo waardeloos nu. Twijfel of ik wel de juiste keus heb gemaakt om bij hem te blijven etc. Vorige maand had ik het ook dus ik weet dat het volgende week weer over is maar ik ben nu zo verdrietig.. . Ik wil ook met icsi beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Ow Oempa wat vervelend dat je weer zo verdrietig bent Wel fijn dat je herkent waar het door komt, maar het blijft ook wel een heel moeilijke situatie waar je nu in zit. Kun je er wel over praten met je vriend? Hebben jullie iets afgesproken over wanneer je weer begint? Sterkte lieverd



Maartje wat balen dat je weer van het bankje gevallen bent. Ik vind het ook niet egoïstisch hoor, herken het ook wel. Het is gewoon moeilijk en misschien ook een stukje zelfbescherming, ik hoor ook liever niks over zwangerschappen bij anderen. Wel fijn dat jullie er even samen tussenuit geweest zijn, nu weer vol goede moed verder.



Millen wat een mooi stukje voor Lavendel, ik zou er bijna bijgelovig van worden :-) Geniet van je laatste dagen vakantie!



Ava hoe gaat het? Nog steeds misselijk?



FF spannend hoor, ik duim voor de goede 50!
Alle reacties Link kopieren
Ava, dankjewel! Ik vond het ook geweldig, maar erg onwerkelijk nieuws haha.

Ik ga voor je duimen dat je morgen of zaterdag niet ongesteld wordt. Succes nog even.



Aah dat is lief, daar probeer ik ook te blijven, al is het wel lastig soms hoor.

Ik voel telkens m’n borsten of ze nog wel gevoelig zijn.



Bedankt Maarjte,Minni en Millen!



Lief van je oempa. Ja de kans is tot 8 weken 50/50 en daarna wordt de kans wat beter naarmate de 12 weken in zicht komen.

Ik vind het ook enger dan ik had gedacht, maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven.

Ojee meid, ik heb ook zo’n last van pms.. Kan zelfs die laatste week twijfelen aan mijn relatie. Wat bij mij werkte was wachten tot ik ongesteld was geweest en dan de dingen nog eens analyseren waar ik mee zit.

Ik ben niet 100% toerekeningsvatbaar als ik ongesteld moet worden, nouja zo erg is t niet, maar ik neem geen belangrijke beslissingen rond die periode.

Knuffel voor jou
Alle reacties Link kopieren
@ Millen, wat een super lief berichtje heb je voor mij geschreven zeg! Dank je wel!! Ik ben ook niet zo bijgelovig, maar dit soort dingen moeten toch gewoon wat betekenen? Op onze trouwdag was het niet zulk mooi weer, maar toen we net getrouwd waren en door de rij met mensen heen gingen lopen na ons ja-woord brak ook opeens de zon door! Nogmaals bedankt voor je berichtje!

Heb je erg van je reis kunnen genieten? En wat gaat het snel tot je afspraak hè? Ik ben zo benieuwd voor je wat ze gaan doen!



@ Phon, spannend de volgende afspraak al weer staan dus. Afleiding is altijd wel fijn hè? Wanneer is je nod? Wil je trouwens ook in de tabel? Zet dan je gegevens even neer, dan voeg ik je toe!



@ Minni, leuk dat je keuze voor de reis is gemaakt! Hopelijk wordt je komende week niet helemaal gek! ;) Succes er maar weer mee!



@ Forest, blijf maar rustig even hangen hoor! Wat spannend dat je 50% kans hebt zeg, dat lijkt me heel slopend! Hopelijk lukt het je om positief te blijven!



@ Ava, wat spannend is het bij jou! Wat is jouw gevoel? Ben je nog steeds misselijk? Ik duim voor je!



@ Maatje, wat rot dat je ook van het bankje bent gevallen, maar fijn dat jullie samen even weg zijn geweest! Ik herken wat je zegt over alle zwangerschapsaankondigingen hoor, ik word er ook gek van! Volgens mij is dat een hele normale reactie.

Vreemd dat jij zonder eerst een echo te hebben gehad mag beginnen met spuiten. Bij mij is dat niet zo. Ik moet eerst een uitgangsecho en als die goed is mag ik pas weer beginnen. Hopelijk is dat de volgende keer zo, daar moeten we maar voor gaan duimen!!



@ Oempa, hè wat rot dat je je zo naar voelt! Die PMS is zo rot en onderschat wat mij betreft! Ik herken helemaal wat je zegt hoor en het is ook super frustrerend dat je nu zo’n pauze in hebt moeten lassen terwijl je al zo lang aan het wachten bent.

Gelukkig weet je dat zodra de menstruatie is doorgebroken de PMS weer verdwijnt en de wereld er dan weer heel anders uit ziet. Ik denk aan je!



Met mij gaat het redelijk. Ik heb de eerste week van de strip weer geslikt en zo gaan we maar door. Als ik niet teveel in de allesoverheersende angst zit dat het nooit gaat lukken gaat het wel goed. Maar af en toe steekt die wel de kop op en dan ben ik echt heel verdrietig, boos en bang. Als ik of mijn man het dan weer ‘even’ relativeert, kan ik daar wel weer even mee verder. Ik merk wel dat het allemaal heel veel energie kost en ik erg moe ben van alles. Gelukkig is er weer mooi weer voorspeld!



Fijn weekend alvast!
Alle reacties Link kopieren
Maartje, hoe was de echo gisteren?



Ava, vandaag d-day? Hoe gaat het? Ik hoop dat je vriend gelijk heeft gekregen.



Millen, hoe ver ben je met je reis/vakantie? Ben je alweer thuis? Ik hoop dat je genoten hebt. Maar zo klinkt het wel. En wat een mooi verhaal voor lavendel.



Forest, hoe is het met jou? Je klinkt heel rustig en realistisch. Knap vind ik dat! Lijkt me ook lastig want je wilt ook gewoon kunnen genieten van het blijde nieuws. Al snap ik heel goed dat je een slag om de arm moet houden.



Oempa, ik herken jouw PMS klachten heel goed. Hier ook altijd een kort lontje. Vriend waarschuw ik altijd maar. En die gaat daar best goed mee om. Lees: Praat gewoon even niet tegen mij.

En op mijn werk probeer ik mij zoveel mogelijk in te houden. Het verschilt per collega hoe goed dat lukt. Maar het is een heel irritant chagrijnig gevoel!



Mini, hoe is het met jou? Ik ben zo nieuwsgierig waarop je keus is gevallen. En ik hoop dat je de week doorkomt zonder jezelf te gek te maken.



Lavendel, hoe doet je lijf het op de pil. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt, want het is inderdaad psychisch al energievretend genoeg. Kan jouw man goed relativeren? Die van mij is de rust zelve en, hoewel dat heel irritant kan zijn, ik merk wel dat dat helpt in deze situatie.



Ik hoef nog even niet in de tabel. Mijn NOD is tussen afgelopen woensdag en morgen ongeveer. Ik heb totaal geen regelmaat daarin en het kan zo 5-7 dagen verschillen per maand. Ik had woensdag een witte test in handen (domme actie!) en ik kan en durf ook niet te geloven dat het zo zou kunnen zijn. Dus ik struisvogel nog even door, terwijl ik diep van binnen mezelf heus gek loop te maken. Als ik meer duidelijkheid heb, wil ik wel in de tabel hoor, voor het overzicht.



Meiden, fijne Paasdagen. Gaan jullie nog iets gezelligs doen? Ik heb geen idee wat het weer gaat doen, maar wil er wel even op uit.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



@Avayebrow: hoe gaat het? Gisteren je NOD en ik ben wel heel erg benieuwd! Ik duim voor je meis.



@Minni: Hoe gaat het met jou? Jouw NOD is over drie dagen, hoe voel je je? Rustig?



@Maartje: wat rot dat je van het wachtbankje bent gevallen Ik had het echt anders voor je gehoopt! Hoe was de echo vrijdag? En dat gevoel van jou herkennen we allemaal (in meer of mindere mate) denk ik wel. Ik heb het ook dat ik continue bang ben dat mensen het gaan aankondigen, vervolgens zie ik op tegen de 20 weken echo waar ze weten of het een jongen of een meisje wordt en als er een baby wordt geboren ben ik ook weer van slag. Erg vermoeiend allemaal, ik probeer me ervan af te schermen en niet te verzanden in het eeuwige "waarom iedereen wel en wij niet?", maar dat is soms moeilijk. Wat fijn dat je trip heeft geholpen!!



@LavendeL; Wanneer heb je nu weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat en wanneer weet je ongeveer meer over wanneer je verder mag? Op een eerdere vraag van jou nog trouwens: wij zitten inderdaad in een gespecialiseerde kliniek en niet in een ziekenhuis. Tot nu toe bevalt het goed, behalve dat ik bang ben om een bekende tegen te komen die dan onmiddellijk weet wat we daar doen (maar ja dat geldt voor hun dan ook natuurlijk....). Ik hoop eerlijk gezegd dat ze met een toverstafje zwaaien en me hopla zwanger maken (ik heb vier Harry Potter films gekeken in het vliegtuig ), was het maar zo makkelijk hè? Ik hoop eigenlijk dat ze een HSG doen, dan drie maanden wachten en aan IUI gaan beginnen. Maar meteen IUI zou ik ook prima vinden.



Dat wilde ik nog vragen: heeft iedereen hier op enig moment een HSG gehad?



Ik hoop in ieder geval niet dat ze zeggen dat ze nog een half jaar willen wachten, dat trek ik echt niet meer (zeg ik nu, als het moet lukt het natuurlijk wel, maar ik ben er klaar mee).



@Forest: o wat spannend! Ik duim voor je! Jeetje heftig meis, maar stap 1 is gezet!



@Oempa: wat vervelend dat je je zo voelt (hopelijk voelde). PMS is ook echt verschrikkelijk en het is dan denk ik - zoals FF zegt - inderdaad verstandig om geen beslissingen te nemen en als je zulke gedachten hebt dit ook te plaatsen binnen het PMS-kader en daarna verder te bekijken.



Heb je met je vriend iets afgesproken over een soort van tijdspad of wat hij (emotioneel gezien) bereikt wil hebben om verder te gaan? O lieverd, ik vind het zo naar te lezen dat het gewoon pijn doet. Je wilt het zo graag en dan staat het nu stil. Ik denk aan je.



@Phon: wat vervelend dat je cyclus zo kan verschillen! Ik duim gewoon nog door voor je en ben heel benieuwd! Wel fijn dat Phon-man de rust zelve is. Die van mij heeft dat ook en zegt altijd: "het komt heus wel goed, misschien niet dit jaar, misschien niet met IUI, maar de aanhouder wint en over een paar jaar hebben wij een kind (of twee)". Ik vrees dat ik niet zo'n lange termijn denker ben, maar meer van het type: "ik wil het nu want dat hebben alle anderen toch ook". En als ik maar doorga over dat het niet eerlijk is dat het bij anderen wel allemaal zomaar lukt zegt hij simpelweg: "dat zijn wij niet, het gaat om ons en dat wij dit samen gaan doen". Pffffff....ik wou dat ik zo rustig kon blijven.



Liefs meiden!
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve meiden ff een kort ego berichtje op de mobiel . Vrijdag/zaterdag zou de dag zijn om ongesteld te worden maar dat bleef uit. Had het super druk en dacht er eigenlijk niet zo over na. Tot gister avond. Toen begon het te kriebelen. .. wat als. Vandaag moest mijn vriend werken en ik op paasbrunch bij de familie. Op de terugweg had ik het niet meer. Ik heb een zwangerschap test gekocht en toen ik thuis kwam was mijn vriend al thuis. En een dikke vette streep!!! Ik kan het niet geloven moest zo verschrikkelijk huilen. Merk dat ik nog niet te blij durf te zijn. ..... pfff er kan nog zoveel mis gaan, maar het kan. Heel raar welke emoties nu door mij heengaan.

Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Wauw Ava wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd! Kan me de tranen goed voorstellen.



Bij mij nog steeds geen duidelijkheid. Geen menstruatie (zit nu 15 dagen na eisprong, meestal word ik na 10 dagen ongesteld). En hooguit een tuurstreepje op de test vanochtend. Vriend zag het niet. Ga er dus vanuit dat het niet raak is. Heb af en toe wat menstruatiekramp maar dat ebt dan weer weg. Zo irritant die onduidelijkheid.
ava en forestfruit, gefeliciteerd!!!



Phon, mijn tuur streepje is nu bijna 33 wkn. (Ik heb de test bewaard en af en toe kijk/tuur ik er nog naar...)

Het kan dus echt. Over een paar dagen nog eens testen. Zet hem op.



Iemand al nieuws van Kamillethee? Die schreef op het doorstromerstopic dat ze bloedverlies had gehad en dat ze dacht aan een miskraam....

Ik hoop zo dat het meevalt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven