Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@mellala ah wat vervelend voor je, en wat balen dat je cycli zo lang duren. Hoe ben je eronder?



@av slim, dat van die zwangerschapstesten :-) ik kan mezelf nooit inhouden en heb er al heel wat opgemaakt tot mijn eerste positieve van afgelopen week, en dat is dan altijd wel weer een teleurstelling. Ik hoop voor je dat je morgen niet ongesteld wordt! En inderdaad, blijkbaar kan het gewoon wat langer duren en dan alsnog goed gaan. Ik had het inmiddels ook niet meer verwacht en had al op een medisch traject gerekend, dus het is voor mij wel een hele opluchting. We moeten natuurlijk nog maar zien of de zwangerschap zelf ook goed gaat, maar het feit dat ik zwanger kán worden vind ik al geruststellend.
Ik baal weer ontzettend. En volgensmij is m'n menstruatie inmiddels ook aan het doorkomen. Pff.
Nee, toch geen menstruatie. Wel weer een vlaag van misselijkheid. Als ik zondag nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een test.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend zeg Mellala! Dat je menstruatie uitblijft kan inderdaad een goed teken zijn. Ik duim voor je!



Superlief Hermione, ik had alleen een blauwe enveloppe van de Belastingdienst op de mat



AV, mijn cyclussen duurden gemiddeld ook 6 weken, dan duurt wachten echt laaaaang!



Ik heb vandaag een afspraak gemaakt om de NIPT test te doen. Wilde het eerst via Gendia doen (bloed prikken in Leiden), maar nu kwam ik er vandaag achter dat het 300 (ja driehonderd!!!!!11) euro goedkoper kan als je het direct in Antwerpen laat doen. Dus geen moment getwijfeld, haha!
Alle reacties Link kopieren
@Hermione, wat lief dat je vriend gekookt had! Leuk thuiskomen zo.

@Door, gefeliciteerd! Dat hebben jullie snel rond gekregen zeg!

@Mellala, wat rot zeg hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@Summer, wow wat een verschil in kosten zeg! Groot gelijk heb je dat je naar Antwerpen gaat. Zou er gelijk een weekendje aanplakken
Alle reacties Link kopieren
@Summer waarom kies je voor de Nipt en niet voor de combinatie test? Hoe ver ben je nu?
Ja precies sneeuwitje, dat je zwanger kan worden is al een hele stap. Al zou ik er ook weer heel onzeker van worden als het mis ging. Daar hopen we natuurlijk niet op!



Mellala ik ben ook vaag misselijk, maar heb ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden.



Dat weekendje Antwerpen zou ik ook doen Summer!
Alle reacties Link kopieren
Helaas is de afspraak op een dinsdag dus weekendje gaat niet lukken haha! Maar het is toch maar iets meer dan een uurtje rijden volgens mij.



We gaan voor nipt omdat we willen weten waar we aan toe zijn, ook vooral omdat na de miskraam de schrik er goed in zit en ik gewoon zeker weten dat het goed zit met dit kindje. Natuurlijk kan je er niet alles uithalen, maar je kunt dan wel al wat zaken uitsluiten zeg maar. Nipt is nauwkeuriger dan combinatietest, vandaar dat we deze gelijk doen.
Alle reacties Link kopieren
@Summer dat klopt maar vanaf 1 April kan je dat gewoon in Nederland doen voor dezelfde prijs als de combinatietest. Maar dat red jij net niet denk ik. Ik zou ook zeker voor de Nipt gaan met een eventuele volgende zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
@door ik val er idd helaas net buiten! Maar ach, die 100 euro extra leg ik er graag voor neer
Alle reacties Link kopieren
Das toch weer jammer zijn heel veel luiers haha. Maar snap je keuze zeker.
Even een ego update: nog niet ongesteld, maar test is negatief. Morgenochtend weer testen omdat ik wil weten of ik morgenavond wijntjes mag drinken.
Alle reacties Link kopieren
Spannend AV! Ik blijf duimen! Gun het je zo!

@Mellala, bij jou al meer duidelijkheid?

@Summer, begrijpelijk waarom je voor een nipt gaat. Hoe lang duurt het voor je daar de uitslag van krijgt?
Ik heb nog steeds bruinverlies. Afwachten dus. Ik denk dat ik dit weekend ingesteld ga worden.
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken het allemaal wel spannend dames!
Alle reacties Link kopieren
@mellala hier ook bruinverlies (klinkt vies)

Paar dagen te vroeg. Moet zondag ongesteld worden..
Jullie zijn lief. Helaas ben ik net ongesteld geworden en ook meteen genoeg om zeker te weten dat ik ongesteld ben.
Alle reacties Link kopieren
Ahh meis das echt jammer! Ik duim weer mee voor de volgende ronde! En ik weet niet waar je woont maar je kan in ieder geval dronken worden met de carnaval en anders morgenavond op je feestje. Ik snap natuurlijk wel dat je het liever anders had gezien echt waar maar ik probeer even een heel klein pluspuntje te geven.
Alle reacties Link kopieren
Ah balen AV!! Wees lief voor jezelf, dit is gewoon rot!
Alle reacties Link kopieren
Wat kut zeg AV, jezelf maar extra verwennen de komende dagen



@Mellala en Floor, ik blijf hoop houden dat het vals alarm is bij jullie...



Hier nog geen signalen.. alleen opgezette buik maar dat heb ik wel vaker. Zaterdag moet ik ongesteld worden.
Balen AV! Grrrr! :\



Ik heb altijd een week voor m'n menstruatie last van bruinverlies. Dus dan zou ik dit weekend ongesteld moeten worden denk ik. Maar vind nog steeds die lichte bloedingen van afgelopen vrijdag/zaterdag zo raar.
Spannend Zaphod!!
Alle reacties Link kopieren
@zaphod ik denk ook dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor., vorige keren had ik ook telkens bruinbloed verlies voor mijn menstruatie .. dus al nu wel weer het geval zijn
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg AV! :(
Alle reacties Link kopieren
Ah vervelend av. Wel veel plezier met wijntjes drinken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven