Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Helaas.. wel een test gedaan maar helaas negatief ..
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant ook wel fijn om niet eind december uitgerekend te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Balen Floor
Balen Floor inderdaad is december niet zo'n geweldige maand, het liefst hebben we allemaal verlof in het voorjaar / zomer denk ik. Maar toch hoop je er wel elke maand op, zeker als het al een tijdje duurt. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad Av eigenlijk maakt het dan allemaal niet meer uit.

Ik zat te denken ik had maandag die hele erge buikpijn en ook rond die periode het gevoel dat mijn slijm wat meer aanwezig was dus misschien duurt het nog wel een week voordat mijn NOD is..
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad Av eigenlijk maakt het dan allemaal niet meer uit.

Ik zat te denken ik had maandag die hele erge buikpijn en ook rond die periode het gevoel dat mijn slijm wat meer aanwezig was dus misschien duurt het nog wel een week voordat mijn NOD is..
Alle reacties Link kopieren
Ja wie weet je weet het nooit. Het komt vast allemaal goed! Ik blijf duimen voor jullie!



Ik ben morgen 39 weken ik begin nu wel heel benieuwd te worden naar hoe ze gaat zijn enzo. Verder mag ik echt niet klagen heb eigenlijk bijna geen klachten. S'avonds wat vroeger naar bed en s'middags half uurtje liggen. Met het huis doen we elke dag wat hoop morgen en overmorgen een slag te slaan en dan echt rustig aan te gaan doen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik daar alleen maar gek van word dat echte wachten.



Jullie allemaal een lekker Pasen??? Nog naderende NOD's?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zegt dat het allemaal wel goed komt en dan is dat meestal ook wel zo.



Wow door wat gaat dat hard. Spannend!



Ja hoor i chocolade paaseitjes haha
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is je uitgerekende datum ook alweer Door? Spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
Volgende week maandag de 24ste. Hoop zo dat ze eerder komt! Maar ben er bang voor.
O wat verwarrend Floor, is je cyclus vaker wat langer? Spannend Door! Duurt niet lang meer! :-)
Alle reacties Link kopieren
O dat komt heel dicht bij Door!



Uhm ja mijn cyclus wisselt soms wel een beetje.: nog geen ongesteldheid te bekennen hier.
Oh wat spannend Door!!
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt nu echt aftellen Door!

@Floor, al meer duidelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Ahh Door bijna! Ben zo benieuwd! Je blijft ons wel op de hoogte houden hè?



Toen wij begonnen aan het zwanger worden avontuur stond ik er een beetje naïef in. Maar het blijkt maar weer dat je niks te kiezen hebt, het lukt wanneer het lukt! En dan heeft elke periode z'n voor en nadelen.



Floor ik duim weer voor je hoop dat het raak is en je te vroeg hebt getest!



Av voor jou nog een weekje wachten zie ik!



Hier niet zoveel te melden. Net na werk even de h&m ingedoken voor een nieuwe bikini, want morgen ga ik met een vriendinnetje na zwangerschapszwemmen. M'n borsten zijn nu al 2 cups gegroeid, dus die ik had pasten echt niet meer! Nu al cup E, dat wordt wat straks aan het eind van m'n zwangerschap haha
Haha. Ja, dan is een nieuwe bikini wel verstandig!



Ik denk dat ik binnenkort naar de h&m moet voor zwangerschapsbroeken. M'n darmen zijn continu opgezet. Het liefst loop ik de hele dag met m'n knoop los.
Alle reacties Link kopieren
Aah sumer heel verstandig die bikini Haha.



Nee nog niks hier.. denk aankomend weekend maar hoop gewoon over 10 maanden
Alle reacties Link kopieren
O ja neem wel overal tampons mee naar toe want stel je voor dat het ineens toch uitbarst..
Woow cup E! Ik zou het niet erg vinden als ze wat groter worden, maar kan me voorstellen dat je er ook last van kunt hebben als ze zo groot zijn.



Dat lijkt me een heel bijzonder moment Mellala! En soms zou ik het liefst nu al zo'n broek aan doen hahaha, na het eten bijvoorbeeld



Lastig hoor Floor, ik hoop ook dat het pas over een hele tijd weer komt! Wanneer wil je weer gaan testen? Ben je niet zenuwachtig met elk toiletbezoek?



Hier was ik op dag 12 begonnen met ovulatietesten (dat was de vroegste keer dat ik een LH piek heb gemeten), had een licht streepje, niet donker genoeg. Gisteren en vandaag alleen maar lichter geworden. Dus misschien had ik deze keer een vroege eisprong? Ben benieuwd of ik dan ook eerder ongesteld wordt, tot nu toe is m'n LF steeds 10 dagen (cyclus van 23 dagen met eisprong op dag 13, cyclus van 25 dagen met eisprong op dag 15). Ik heb altijd geroepen dat ik ga bevallen op m'n eigen verjaardag (omdat het zo'n rotdatum is, eind december ); zou heel grappig zijn als dat ook gaat gebeuren. Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
Nee Av gelukkig valt dat mee. Dan was werd ik gek denk ik Haha.



Ik heb er nog niet echt over nagedacht wanneer ik weer wil gaan testen.. wacht sowieso nog een week. En dan zien we wel.



Jaaaa grotere borsten wil ik ook wel. Maar moeten ze wel blijven!



En die broek lijkt me wel handig. Ook nooit meer last van een bouwvakkers decolleté
Helaas dames, die grotere borsten zijn van korte duur. Ik heb geen bv gegeven de eerste keer en nog slappe borsten eraan over gehouden
Alle reacties Link kopieren
O noo mermaid. Nu ben ik al teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inmiddels op cup G maar kom van E dus valt mee heb sinds mijn 15e cup E dus ben het gewend en het past goed bij de rest Haha.
Alle reacties Link kopieren
Wow G klinkt wel groot.. als het maar in verhouding is dat is het belangrijkste
Alle reacties Link kopieren
Is idd in verhouding al zeg ik het zelf echt niemand ziet dat aan mij. En ben ook niet dik ofzo had voor mijn zwangerschap 38

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven