Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Herfstblaadje!!! Hele fijne dag vandaag! Geniet van de kleine dingen!! En bovenal hou een beetje energie over voor de huwelijksnacht haha
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Superslecht geslapen helaas maar dat mag de pret niet drukken!
Alle reacties Link kopieren
@ Herfstblaadje; Heel veel geluk en liefde toegewenst vandaag! Geniet van alle kleine momenten. Het weer zit je gelukkig mee.



@AV; Jeetje dat is schrikken! Hopelijk is er niks aan de hand en kan de gyn hem er gemakkelijk uithalen.



@ Mermaid; fijn dat je bloeduitslagen goed zijn!



@ Door; wow dat lijkt me echt bizar; 1.5 jaar vrij zijn. Wel prettig dat je alle tijd hebt om je goed voor te bereiden op je kleintje.
Alle reacties Link kopieren
@rozen Mijn verloskundige wil graag dat ik mijn bloedtest e.d. laat doen in het ziekenhuis waar ik evt in zou willen bevallen (waarom precies weet ik niet, vergeten te vragen). Ik kan dan nog steeds beslissen thuis te bevallen, maar bij complicaties is dat dan het ziekenhuis waar ik naar toe ga.



Heel gek dus dat ik nu met een paar weken zwangerschap de komende weken al bij drie verschillende ziekenhuizen ga kijken, omdat het anders nog eens twee maanden duurt voordat er weer informatiebijeenkomsten zijn. Ik stel me dus zo voor dat alle andere bezoekers met mooie ronde buiken daar zitten en dat ik daar dan een beetje ongemakkelijk naast zit hahaha, maar misschien overdrijf ik wel een beetje



@Door wel heel gek van je werkgever, zou ik wel wat moeite mee hebben
Alle reacties Link kopieren
Oo ff gemist, veel plezier herfstblaadje.. Bijzondere dag!!!



Aha vandaar soep.
Net een paar veranderingen gebracht in de tabel. Ik ga weer helemaal voor de volgende ronde. Heb mijn NOD aangepast, pfff weer een maand wachten haha. Ook mijn leeftijd aangepast, ben pas jarig geweest .
Alle reacties Link kopieren
Hermoine, nog gefeliciteerd, je nieuwe NOD valt op mijn verjaardag! succes deze maand
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag gehad herfstblaadje? Het feest zal nog wel in volle gang zijn!

Van harte met je huwelijk



I
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Herfstblaadje! Geniet er vanavond nog van!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier nog vanavond herfstblaadje!
Fijne avond nog herfstblaadje! Gefeliciteerd!
even een ego post. Ik heb t idee dat ik blaasontsteking krijg, de bekende pijn komt weer op. Fijn zo vlak voor mijn eisprong

Ben alweer flink aan het drinken en aan de cranberry pillen.
Alle reacties Link kopieren
He gatsie vervelend mermaid. Hopelijk zet het niet door.
Helaas Zaphod, net een bezoekje aan de hap gebracht. Heb meteen een flinke antibiotica kuur meegekregen. Gelukkig mocht deze gebruikt worden tijdens een eventuele zwangerschap. Mijn eisprong is maandag maar zoals ik me nu voel denk ik dat we een ronde gaan overslaan.
Alle reacties Link kopieren
@memaid super vervelend. Beterschap! Hopelijk knap je snel op.
@mermaid wat vervelend. Heel veel beterschap.



@Frozen hopelijk heb ik wat geluk die dag Haha.



Wat zal is het een mooie avond voor een huwelijksfeest. Het waait lekker een beetje. Ik hoop dat je een mooie bruiloft hebt gehad herfstblaadje
Alle reacties Link kopieren
Balen Mermaid, beterschap!



Hebben jullie nog leuke plannen het weekend? Ik wil vandaag lekker gaan zwemmen nu het nog mooi weer is. Fijn weekend allemaal!
Dankjewel dames!



Net ook nog een positieve ovulatietest, lekker handig met een blaasontsteking zoals ik me nu voel ben ik bang dat het deze ronde niks meer wordt.



Ik ga vandaag lekker rustig aan doen. Gisteren was het hier gewoon 35 graden. Belachelijk warm! Man is naar België naar de formule 1 dus ik ben alleen met onze eerste en moet zeggen dat ik niet echt behoefte heb om uitgebreid iets buitenshuis te gaan doen. Denk dat ik wat ga opruimen.



En terwijl ik dit zit te typen zit kind boterhammen aan de honden te voeren
Beterschap Mermaid!



Ik moest stiekem wel lachen om je post, zie het helemaal voor me. Succes vandaag! Hoop dat je gauw opknapt.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap mermaid! Hoop dat je snel beter voelt.



Gisteren een redelijke positieve ovulatietest. Had het zelf niet eens gezien (had mijn zonnebril nog op haha) Wou hem al bijna weg doen toen mijn man zei dat hij toch echt een redelijk duidelijk streepje zag!

Dus over ongeveer 2 weekjes toch maar de eerste test gaan doen.. spannend!!



Zal vandaag niet veel meer posten, zit nu in de auto opweg naar festival zand!!
Alle reacties Link kopieren
Haha grappig Pucker! Ik ben daar ook naar onderweg in de auto! Mijn vriend blij want hij heeft nu een Bob! Even naar Guus kijken en lekker zwemmen! Grappig dat jij er ook bent!



Mijn vriend kwam gisteren terug uit het buitenland. Hij was best wel onder de indruk van zijn super zaad een hij is heel blij. Nu samen wennen aan het idee. Het is zo onwerkelijk. Maar ook zo tof!!!



Maar nu al veel moeite om het geheim te houden. We zijn nogal van de borrels. Vriendlief had lekker een stapel rauwmelkse kazen voor me gekocht in Frankrijk en allemaal flessen bubbels. Hihi! Helaas..



Maar dat heb ik er voor over hoor!!
Wat leuk dat je vriend zo blij was autumn! Nu kunnen jullie samen gaan fantaseren
Superleuk autumn! Echt heel blij voor alle zwangeren hier. Het is zo'n bijzondere tijd!



Veel plezier op Zand! Vergeet niet te smeren (dat stelt een verbrand poppetje voor)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier dames bij zand. Ik duik weer in mijn zwembad
Dag dames, hier ben ik weer even. Eindelijk eens via een laptop, ideaal!



@Herfstblaadje, hoe was je huwelijk? Uit te houden met de warmte overdag? 's avonds was het natuurlijk ideaal!



@Mermaid, beterschap! Wat een timing weer hé!? Dat zul je net zien...



@Hermione, veel plezier en succes in ronde 2!!



Hier verder geen weekendplannen. Net m'n adreswijziging even naar alle instanties gestuurd. Vriend heeft vandaag en morgen dienst van 15.00 tot 23.00 uur. Zo saai. Zit nu lekker buiten met m'n laptop.

Morgen eet ik dan maar bij mijn ouders en dat combineer ik met een bezoekje aan de braderie in het dorp waar zij wonen.



Verder... nog steeds niet ongesteld maar ook geen positieve test. Dus het is wachten op mijn menstruatie en dan op naar ronde 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven