Zwanger worden/Zwanger zijn 2016

25-09-2016 11:00 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic waarin we samen kunnen keuvelen over al onze verdachte kwaaltjes, ons verdriet en frustratie over negatieve testen en zelfs miskramen met elkaar kunnen delen, wat erg prettig is gezien men er over het algemeen niet zomaar over kan/gaat praten met vrienden, familie, collega's etc. Plus we zitten allemaal in meer of mindere mate in hetzelfde schuitje, waardoor er begrip is voor de spanning, teleurstelling, frustratie en algehele vreugde als er dan eindelijk dat 2e streepje verschijnt en al helemaal als men voor het eerst het kloppende mag horen en/of zien.



Tabel is nu voor iedereen bij te werken.

Gebruikersnaam: zwangerwozij2016

Wachtwoord: zwanger2016



De voorgaande topics vind je hier &hier.



Wij willen graag zwanger worden!

NaamLeeftijd (v/m)KindjeRonde/startNODBijzonderhedenxEefje91x25 - 261e4e ronde na MK?miskraam juni '16 / onregelmatige cyclusPris199223 - 301eapril 2015?mk in januariRosalie8728 - 291e??Snoep8333 - 311e??



De zwangeren onder ons!

NaamLeeftijd (v/m)KindjeRondeUitgerekendBijzonderhedenSophia1985530/301e3e ronde12 augustus 20161992Mel23/281e3e ronde13 februari 2017Roosjediedeldoosje33/332e6e ronde11 maart 2017Happymommy2727/262e2e ronde22 maart 2017 Meisje!Valentina9224/311e & 2e3e ronde7 april 2017 Twee meisjes!Prettymama27 - 272e2e ronde8 juni 2017 Jongen!Musketi32/323eJuli 201617 juni 2017Miskraam aug '16 Pebble31/311e3e ronde20 juli 2017 Miskraam aug '16
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel aan Pinguin Hopelijk krijg je gauw veel positiviteit om je heen.



@Eefje en Snoep, ik duim ook voor een vruchtbare maand voor jullie, het is zo frustrerend dat wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een kloppend hartje mogen zien

Vind het alsnog heel eng allemaal, na de zenuwen van afgelopen weken, maar het is volgens het boekje tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Yessss!
Hoi dames,



Hoe gaat het hier? Wat zijn de plannen voor de feestdagen?



Pebble gefeliciteerd! Blijft leuk!
Alle reacties Link kopieren
@ Valentina : Hier brengen we de feestdagen vooral door met onze familie! We zijn vorig weekend met mijn schoonouders ook nog naar een kerstmarkt geweest



Hier is verder alles oké, ik zit weer op het wachtbankje, helaas is mijn man ook ziek geweest dus denk niet dat de kans groot is dat het raak is, NOD is rond 2 januari



Hoe gaat het nog met de zwangere dames?
Alle reacties Link kopieren
@Eefje, wat fijn dat je eisprong is geweest volgens het temperaturen! Een kleine kans is ook een kans, bij mij was het ook zeker niet ideaal door zieke man, dus ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, het is de laatste tijd stil hier maar wou dit toch even laten weten.

Ik zit vandaag op cyclusdag 29, zonet een zwangerschapstest gedaan en ik zie een heeeeeel licht streepje !
Alle reacties Link kopieren
Hoeraaaa!!
Eefje gefeliciteerd! hoe voel je je? X



Hier eerste kerstdag bij ons thuis gevierd met mijn ouders. Tweede kerstdag met mn schoonmoeder in het restaurant van mn schoonvader gegeten en oud en nieuw met mn hele schoonfamilie. Was erg gezellig allemaal maar zo druk!

Dit weekend nog de verjaardag van mn moeder vieren en daarna neem ik verder rust van alle feestjes en gekkigheid.

Ben nu bijna 27 weken zwanger, mag ivm dat het een tweeling is over 3 weken al met verlof en moet zelfs al met 5 weken. Al vind ik dat ook echt niet erg want hoewel alles nog steeds probleemloos verloopt begin ik toch wel te merken dat ik de nodige extra kilo's rondsleep.
Alle reacties Link kopieren
@ Valentina : Het voelde eerst nog zo onwerkelijk, ik kon het geloven dat het net deze ronde raak is, niet zoveel seks gehad en een zieke man. Verder voel ik me vrij goed, nog niet echt kwaaltjes, heb licht gevoelige borsten en niet ongesteld geworden

En jij 27 weken alweer, wat gaat het allemaal snel! Ik kan me inbeelden dat je dat helemaal niet erg vindt dat je al bijna met verlof moet wel fijn dat alles nog steeds probleemloos verloopt!



Ik heb ondertussen al 3 keer getest en telkens wordt het streepje duidelijker..
Eefje van harte gefeliciteerd! Het is je zo gegund!



En allemaal uiteraard een fijn 2017 gewenst!



Ik ben inmiddels al 2,5 week met verlof, gaat me prima af haha.
Alle reacties Link kopieren
Eefje, van harte gefeliciteerd!!!
Eefje ja snap ik! Nou lekker genieten van dit moment, voor je het weet zit het er al weer bijna op en dan begint de drukte hihi.



Ik begin de afgelopen week wel weer te merken dat ze m'n energie volledig opslokken nu hihi boefjes

Gisteren een 3d echo gehad. De ene wilde niet heel erg meewerken, ze lag wat verder naar achter waardoor ze minder duidelijk in beeld was, maar hieronder de twee duidelijkste foto's



http://a67.tinypic.com/2gt66gg.jpg
En iedereen inderdaad een goed 2017 gewenst! X
Eefje gefeliciteerd!!



Valentina super mooi! ik had bij mijn dochtertje ook een 3d echo gedaan eerste keer lag ze met haar gezicht in de placenta dus mocht een week later terug komen en toen hele mooie fotos ook gekregen. ik denk dat ik het deze keer niet ga doen het is best prijzig vind ik,



wij hebben vorige maand de geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een zoontje! zometeen hebben wij dus een meisje en een jongen super leuk
Prettymama wat leuk! Gefeliciteerd!



Ja de echo was heel bijzonder. Bizar dat je tegenwoordig al zoveel kunt. Maar inderdaad erg prijzig. Waar wij wonen is het €85,- voor een halfuur, met dvd en 2 foto's. Omdat ze bij het echocentrum het zelf erg bijzonder vonden dat we een tweeling krijgen hebben ze een kwartier extra geboekt (gratis). Voor tweelingen moet je verder op controle in het ziekenhuis dus dat zien ze niet vaak en al helemaal niet geboekt 3d echo's. Uiteindelijk ook 3 foto's per kindje gekregen dus daar was ik ook wel blij mee hihi
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dames!



@ Prettymama wat leuk dat jullie nu een zoontje krijgen!



@ Valentina : Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen dat jullie een kwartier extra kregen! Knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden



Ben jullie niet vergeten hoor!

Heb weinig nieuws en ben super druk/stress met van alles en nog wat.

En ook het baby maken verhaal maakt het zwaar! Zit 3 dagen voor nod en geen vreemde klachten. zoals altijd gespannen borsten.

We hebben geen ovu testen gebruikt omdat ik mijn eisprong erg goes voel. 2e dag van mijn ovu pijn gedaan..en dag erna begonnen de gevoellige borsten dus de eisprong is geweest!

Dus er is een kleine kans!



Helaas merk ik wel..dat ik weer opzie tegen het verplicht seksen...met name mijn vriend heb ik het idee dat hij het wat lastiger vind.

Dus het hele romantische plaatje is er niet bij, hahaha!!!



Ben wel op dieet, Let goed op mijn voeding, wil graag wat kilo's kwijt voor de zomer.

Inmiddels 5 kg afgevallen nog een kilo of 7 en ik ben weer op mijn oude gewicht!

Wonder boven wonder kan ik het heel goed volhouden! Niet verwacht eigenlijk!



Genoeg over mij!! Ik wil alles van jullie weten! Hoe gaan de zwangerschappen??



Dikke knuffel van mij!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Snoep!



Jij zit dus weer in de spannendste dagen van de maand! Ik hoop zo voor jou dat 't deze keer eindelijk raak is voor jou

Wel fijn dat het afvallen goed gaat!



Hier niet zoveel te melden, ik ben nu zo'n 7 weken zwanger en heb volgende week m'n eerste echo.. Ik heb relatief weinig klachten
Hoi meiden.



Snoep hoe gaat het met je ? Neem aan dat je helaas toch ongesteld bent geworden. Maar wel positief dat het afvallen goed gaat



Eefje wat spannend! Hoe was de echo? Ik had ook weinig klachten, En toen zaten er ineens twee bij de eerste echo



Hier laatste volledige dag werken alweer. Morgen maar tot 12 uur en dan begint m'n zwangerschapsverlof al (31 weken) Pff ben er wel echt aan toe. haha



Hoe gaat het met de rest hier?

Xx
Alle reacties Link kopieren
Hier was de echo maandag goed! De meting kwam uit op 7+6 dus dat klopte wel ongeveer

We hebben een mooi kloppend hartje gezien en volgens de gyn was het een mooie start

De misselijkheid is hier ondertussen volledig toegeslagen helaas, ik heb vandaag nog niks kunnen binnen houden...



@ Valentina : Geniet van je zwangerschapsverlof en voor je het weet zijn jullie twee meisjes er
Aahw het is dan weer een minpuntje dat je misselijk bent, maarja dat hoort er vaak genoeg bij heh. Mooizo dat jullie een kloppend hartje hebben gezien, geeft toch wat geruststelling
Wauw valentina de tijd vliegt maar dat merk ik ook bij mijzelf deze week alweer 23 weken. 20 weken echo was goed alleen mijn placenta ligt voor de uitgang dus krijg met 30 weken een extra echo om te kijken of deze omhoog geschoven is. Verder alles goed hier ik voel de kleine goed bewegen vind dat echt weer heerlijk manlief heeft vandaag de kleine voor het eerst gevoeld vanaf de buitenkant dus dat is ook heel leuk.



Eefje vreselijk die misselijkheid ik had het ook nog even volhouden als het goed is gaat het met een paar weekjes over.



Valentina geniet van je verlof!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen Eefje! En Valentina en pretty mama ook natuurlijk, goed om te horen dat alles goed gaat.

Ik ben vandaag 37 weken zwanger, dus ze mag officieel vanaf vandaag komen en thuis geboren worden! Het is een hele rit geweest, met bekkenpijn vanaf het begin, zwangerschapsdiabetes en streptokokken B dragerschap. Allemaal onzekerheden, maar de bekkenpijn is al een hele tijd stabiel en nu zelfs minder erg dan aan het einde van de vorige zwangerschap, de diabetes heb ik goed onder controle door een dieet (ben 10 kilo minder aangekomen dan bij mijn vorige zwangerschap!) en gisteren kreeg ik te horen dat er geen streptokokken in mijn urine zijn gevonden en dat een infuus met antibiotica tijdens de bevalling daarom niet nodig is! Dus ineens gaat alles voor de wind en kan ik me gaan voorbereiden op een bevalling in bad, lekker thuis. We kijken er ontzettend naar uit om binnenkort onze dochter te mogen ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, je update Roosje. En super dat alles beter gaat juist nu de bevalling mag gaan gebeuren en het hopelijk mag gaan zoals jullie willen!



En blij dat het met de andere zwangeren ook goed gaat natuurlijk. Hoera voor Eefje! Knuf aan Rosalie en Snoep.



Hier gaat het ook goed, ik blijf het spannend vinden maar geniet er ook wel van (nadat de eerste beroerde maanden voorbij waren dan). Nu 18 weken en ik voel de kleine al elke dag bewegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven