Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
donderdag 30 januari 2025 om 14:57
Ik kan die Andy niet eens verstaan, hij praat alsof tie dronken is.
donderdag 30 januari 2025 om 15:58
En dat keiharde hyena-lachen de hele tijdSjaantje37 schreef: ↑30-01-2025 14:57Ik kan die Andy niet eens verstaan, hij praat alsof tie dronken is.

donderdag 30 januari 2025 om 18:32
preciesandnowwedance schreef: ↑29-01-2025 22:33Hij heeft wel eens gezegd dat hij meerdere zeer bekende voetballers heeft gedaan. Nou geloof ik meteen dat er voetballers zijn die nog in de kast zitten, maar ik betwijfel of ze het met Goor hebben gedaan. Dan scoor je toch wat beters en aantrekkelijkers. En vooral een discreet persoon, niet iemand die met half herleidbare feiten gaat strooien.
eerder een ongeleid projectielYildizlar2 schreef: ↑30-01-2025 07:07Gordon is een Calimero , altijd janken als er iets over hem gezegd wordt .
Terwijl hij zelf mensen keihard afzeikt .

Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 31 januari 2025 om 19:49
Oh wat naar voor hun en haar kinderen. Hopelijk kan ze het huis aanhouden. Daar is echt heel veel verbouwd.
ach.. ik doe ook maar wat..
vrijdag 31 januari 2025 om 20:47
vrijdag 31 januari 2025 om 20:54
Nou hè! Naast mooi gezicht lijkt het mij ook gewoon een heel leuk mens. Na haar invalperiode op Q-Music werd ik helemaal fan.

zaterdag 1 februari 2025 om 09:43
Ja. Haar hele huis is beveiligd en is een soort bunker las ik eens.
Niemand kan er zomaar bij.
Heel erg dat dat nodig is.

zaterdag 1 februari 2025 om 09:49
Yildizlar2 schreef: ↑30-01-2025 07:07Gordon is een Calimero , altijd janken als er iets over hem gezegd wordt .
Terwijl hij zelf mensen keihard afzeikt .
Helemaal mee eens. Jammer dat hij dat niet inziet. Hij zeikt altijd zelf mensen af maar jankt als hij zelf wordt afgezeikt.
Pffffff.
zaterdag 1 februari 2025 om 10:46
En coke gebruik normaliseren vind ik ook erg. Je houdt er een hele criminele organisatie mee in stand, maar daar denkt ie niet aan. Hij is psychisch niet ok en dat is natuurlijk erg. Dat gun je niemand. Ik begrijp gewoon niet dat hij iedere keer een podium krijgt binnen allerlei programma's. Als hij geen aandacht krijgt dan neemt hij misschien tijd om zijn mentale issues aan te pakken.
zaterdag 1 februari 2025 om 11:46
En Miljuschka ( en haar moeder Astrid) rijden ook in gepantserde auto's.
En gaan nooit samen ergens heen waar ze samen gezien kunnen worden.
Het vergt enorm veel goede voorbereiding en ad-hoc ergens op kunnen acteren.
Het heeft dus erg veel impact op haar vriend en kinderen en misschien trok hij dat niet meer?
Een leven vol beperkingen.
Het heeft dus erg veel impact op haar vriend en kinderen en misschien trok hij dat niet meer?
zaterdag 1 februari 2025 om 11:48

zaterdag 1 februari 2025 om 11:52
Abby schreef: ↑01-02-2025 11:46En Miljuschka ( en haar moeder Astrid) rijden ook in gepantserde auto's.
Hoe bedoel je? Worden de kinderen van Miljuschka dan ook beveiligd?
zaterdag 1 februari 2025 om 12:43
En de dochter van Miljuschka heeft epilepsie, wat ook een factor is die extra stress oplevert, je moet constant op je hoede zijn. Dat trekt vast ook een wissel op hun leven, naast alle andere stress.
'Elke dag loop je dan ook tegen nieuwe uitdagingen aan. Dingen alleen doen die heel normaal zijn voor kinderen zijn geen optie. Alleen fietsen, zwemmen of buitenspelen zonder toezicht kan echt niet, want ook daar ligt een aanval op de loer. Iedere fase van haar opgroeien brengt een nieuwe uitdaging met zich mee.'
'Elke dag loop je dan ook tegen nieuwe uitdagingen aan. Dingen alleen doen die heel normaal zijn voor kinderen zijn geen optie. Alleen fietsen, zwemmen of buitenspelen zonder toezicht kan echt niet, want ook daar ligt een aanval op de loer. Iedere fase van haar opgroeien brengt een nieuwe uitdaging met zich mee.'
Stressed is just desserts spelled backwards

maandag 3 februari 2025 om 12:18
Wow, ik vermoed dat het om Daphne gaat, de vrouw die hij verlaten heeft voor de oppas van in de 20.vivapimpelmees schreef: ↑03-02-2025 12:10Badr Hari is weer eens opgepakt op verdenking van mishandeling van zijn ex.
Nu het echt definitief over is, heeft ze misschien het licht gezien. Ze post ook wel eens van die hintquotes over narcisme enzo.
Edit: ik lees nu inderdaad dat het om Daphne gaat. Zo zonde dat vrouwen toch vaak denken dat mannen veranderen ofzo. Dit bedoel ik niet op een victimblamerige manier maar het is zo triest dat ze zelfs na dat hele Estelleverhaal nog 4 kinderen met hem kreeg.
Ik "ken" hem uit het uitgaansgelegenheid en die gast is zo verrot. Dat blijft er toch wel in. Hij was 20 jaar terug al een tikkende tijdbom met twijfelachtige reputatie.
maandag 3 februari 2025 om 13:30
De kleindochter Stientje.Maleficent schreef: ↑01-02-2025 12:43En de dochter van Miljuschka heeft epilepsie, wat ook een factor is die extra stress oplevert, je moet constant op je hoede zijn. Dat trekt vast ook een wissel op hun leven, naast alle andere stress.
En daarom is Astrid tot aan haar 12e verjaardag extra voorzichtig geweest .
Astrid wilde niet de aanleiding zijn van een fatale aanval ( oma dood).
Stientje is net 12 geworden en daarom komt Astrid meer naar buiten ( nog steeds anoniem maar wel "zichtbaar".
In haar boek legt zij dit uit.
abby wijzigde dit bericht op 03-02-2025 13:30
1.49% gewijzigd