Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
hij heeft mentale issues, geen enkel woord dat uit zijn mond komt is waarheid. En die Andy vind ik ook een drol van een vent. Samen gieren om het woordje anus. hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Humor, hoor.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
meisje85 schreef:
29-01-2025 18:16
Ongelooflijk hoe hij het nooit kan nalaten altijd weer zoiets te roepen.
en straks weer een interview jankend dat niemand lief tegen hem is. bah
En doooooor!
VGM1980 schreef:
30-01-2025 08:14
hij heeft mentale issues, geen enkel woord dat uit zijn mond komt is waarheid. En die Andy vind ik ook een drol van een vent. Samen gieren om het woordje anus. hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Humor, hoor.
Ik kan die Andy niet eens verstaan, hij praat alsof tie dronken is.
Sjaantje37 schreef:
30-01-2025 14:57
Ik kan die Andy niet eens verstaan, hij praat alsof tie dronken is.
En dat keiharde hyena-lachen de hele tijd (6)
andnowwedance schreef:
29-01-2025 22:33
Hij heeft wel eens gezegd dat hij meerdere zeer bekende voetballers heeft gedaan. Nou geloof ik meteen dat er voetballers zijn die nog in de kast zitten, maar ik betwijfel of ze het met Goor hebben gedaan. Dan scoor je toch wat beters en aantrekkelijkers. En vooral een discreet persoon, niet iemand die met half herleidbare feiten gaat strooien.
precies
Yildizlar2 schreef:
30-01-2025 07:07
Gordon is een Calimero , altijd janken als er iets over hem gezegd wordt .
Terwijl hij zelf mensen keihard afzeikt .
eerder een ongeleid projectiel :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
2 vreselijke mannen..
ach.. ik doe ook maar wat..
Miljuschka en haar vriend zijn uit elkaar, meldden ze net bij Boulevard. Na 9 jaar. Best ingewikkeld denk ik, want volgens mij produceerden ze ook samen (een deel van) haar programma's.
Je echt sneu, leek zo'n stabiel koppel.
Maar mensen gaan voorbij
Zal ook niet makkelijk zijn nu Miljuschka ook al even beveiliging heeft.
Nooit even spontaan even samen ergens heen. Je zou voor minder uit elkaar gaan…..
meisje85 schreef:
31-01-2025 18:49
Miljuschka en haar vriend zijn uit elkaar, meldden ze net bij Boulevard. Na 9 jaar. Best ingewikkeld denk ik, want volgens mij produceerden ze ook samen (een deel van) haar programma's.
Oh wat naar voor hun en haar kinderen. Hopelijk kan ze het huis aanhouden. Daar is echt heel veel verbouwd.
ach.. ik doe ook maar wat..
Afgelopen zomer zijn ze nog “symbolisch” getrouwd , zonde leek zo’n hecht stel .
Maar wat hierboven gezegd wordt continu beveiligd worden geeft wel een enorme druk op de relatie denk ik . Maar wie weet heel andere reden .
Zij heeft zo’n onwaarschijnlijk knap gezicht :flirting:
Wat jammer voor ze. Volgens mij hebben ze ontzettend verbouwd, dat is heel veel stress en dan nog beveiliging erbij en de reden daarvoor, natuurlijk.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
31-01-2025 20:47
Wat jammer voor ze. Volgens mij hebben ze ontzettend verbouwd, dat is heel veel stress en dan nog beveiliging erbij en de reden daarvoor, natuurlijk.
Nou hè! Naast mooi gezicht lijkt het mij ook gewoon een heel leuk mens. Na haar invalperiode op Q-Music werd ik helemaal fan.
Lebow schreef:
31-01-2025 20:47

Ja. Haar hele huis is beveiligd en is een soort bunker las ik eens.
Niemand kan er zomaar bij.

Heel erg dat dat nodig is.
Yildizlar2 schreef:
30-01-2025 07:07
Gordon is een Calimero , altijd janken als er iets over hem gezegd wordt .
Terwijl hij zelf mensen keihard afzeikt .

Helemaal mee eens. Jammer dat hij dat niet inziet. Hij zeikt altijd zelf mensen af maar jankt als hij zelf wordt afgezeikt.

Pffffff.
En coke gebruik normaliseren vind ik ook erg. Je houdt er een hele criminele organisatie mee in stand, maar daar denkt ie niet aan. Hij is psychisch niet ok en dat is natuurlijk erg. Dat gun je niemand. Ik begrijp gewoon niet dat hij iedere keer een podium krijgt binnen allerlei programma's. Als hij geen aandacht krijgt dan neemt hij misschien tijd om zijn mentale issues aan te pakken.
En Miljuschka ( en haar moeder Astrid) rijden ook in gepantserde auto's.

En gaan nooit samen ergens heen waar ze samen gezien kunnen worden.

Het vergt enorm veel goede voorbereiding en ad-hoc ergens op kunnen acteren.

Het heeft dus erg veel impact op haar vriend en kinderen en misschien trok hij dat niet meer?
Een leven vol beperkingen.
Abby schreef:
01-02-2025 11:46
En Miljuschka ( en haar moeder Astrid) Het heeft dus erg veel impact op haar vriend en kinderen en misschien trok hij dat niet meer?
Misschien. Of er is een andere reden dat de relatie over is. We weten het niet.
Abby schreef:
01-02-2025 11:46
En Miljuschka ( en haar moeder Astrid) rijden ook in gepantserde auto's.

En gaan nooit samen ergens heen waar ze samen gezien kunnen worden.

Het vergt enorm veel goede voorbereiding en ad-hoc ergens op kunnen acteren.

Het heeft dus erg veel impact op haar vriend en kinderen en misschien trok hij dat niet meer?

Hoe bedoel je? Worden de kinderen van Miljuschka dan ook beveiligd?
De hele familie houdt constant overal rekening mee.
En de dochter van Miljuschka heeft epilepsie, wat ook een factor is die extra stress oplevert, je moet constant op je hoede zijn. Dat trekt vast ook een wissel op hun leven, naast alle andere stress.

'Elke dag loop je dan ook tegen nieuwe uitdagingen aan. Dingen alleen doen die heel normaal zijn voor kinderen zijn geen optie. Alleen fietsen, zwemmen of buitenspelen zonder toezicht kan echt niet, want ook daar ligt een aanval op de loer. Iedere fase van haar opgroeien brengt een nieuwe uitdaging met zich mee.'
Stressed is just desserts spelled backwards
Badr Hari is weer eens opgepakt op verdenking van mishandeling van zijn ex.
vivapimpelmees schreef:
03-02-2025 12:10
Badr Hari is weer eens opgepakt op verdenking van mishandeling van zijn ex.
Wow, ik vermoed dat het om Daphne gaat, de vrouw die hij verlaten heeft voor de oppas van in de 20.
Nu het echt definitief over is, heeft ze misschien het licht gezien. Ze post ook wel eens van die hintquotes over narcisme enzo.

Edit: ik lees nu inderdaad dat het om Daphne gaat. Zo zonde dat vrouwen toch vaak denken dat mannen veranderen ofzo. Dit bedoel ik niet op een victimblamerige manier maar het is zo triest dat ze zelfs na dat hele Estelleverhaal nog 4 kinderen met hem kreeg.

Ik "ken" hem uit het uitgaansgelegenheid en die gast is zo verrot. Dat blijft er toch wel in. Hij was 20 jaar terug al een tikkende tijdbom met twijfelachtige reputatie.
Ik begin die Ye en Bianca Censori ook wel wat eng te vinden
Maleficent schreef:
01-02-2025 12:43
En de dochter van Miljuschka heeft epilepsie, wat ook een factor is die extra stress oplevert, je moet constant op je hoede zijn. Dat trekt vast ook een wissel op hun leven, naast alle andere stress.

'Elke dag loop je dan ook tegen nieuwe uitdagingen aan. Dingen alleen doen die heel normaal zijn voor kinderen zijn geen optie. Alleen fietsen, zwemmen of buitenspelen zonder toezicht kan echt niet, want ook daar ligt een aanval op de loer. Iedere fase van haar opgroeien brengt een nieuwe uitdaging met zich mee.'
De kleindochter Stientje.
En daarom is Astrid tot aan haar 12e verjaardag extra voorzichtig geweest .
Astrid wilde niet de aanleiding zijn van een fatale aanval ( oma dood).

Stientje is net 12 geworden en daarom komt Astrid meer naar buiten ( nog steeds anoniem maar wel "zichtbaar".

In haar boek legt zij dit uit.
abby wijzigde dit bericht op 03-02-2025 13:30
1.49% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven