Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
maandag 3 februari 2025 om 13:34
Nou dat.Meisjemetdeparel schreef: ↑03-02-2025 13:30Echt gestoord die twee.
Je kunt toch opgepakt worden voor naaktloperij op plekken die daar niet voor zijn? Of zou dat in de VS anders zijn?
Eigenlijk zouden ze niet meer gefotografeerd moeten worden en geboycot. Ze zoeken die aandacht. Dacht trouwens dat zij in scheiding lagen, maar dat is dus niet zo?
Benieuwd ook wel hoe de kinderen van Ye hier naar kijken. Ze zijn van mama Kim natuurlijk wel wat gewend. Maar dit is echt next level
maandag 3 februari 2025 om 14:13
Ik lees nu dat hij haar zaterdag geslagen heeft bij het ophalen van de kinderen. Lamlul.andnowwedance schreef: ↑03-02-2025 12:18Wow, ik vermoed dat het om Daphne gaat, de vrouw die hij verlaten heeft voor de oppas van in de 20.
Nu het echt definitief over is, heeft ze misschien het licht gezien. Ze post ook wel eens van die hintquotes over narcisme enzo.
Edit: ik lees nu inderdaad dat het om Daphne gaat. Zo zonde dat vrouwen toch vaak denken dat mannen veranderen ofzo. Dit bedoel ik niet op een victimblamerige manier maar het is zo triest dat ze zelfs na dat hele Estelleverhaal nog 4 kinderen met hem kreeg.
Ik "ken" hem uit het uitgaansgelegenheid en die gast is zo verrot. Dat blijft er toch wel in. Hij was 20 jaar terug al een tikkende tijdbom met twijfelachtige reputatie.
maandag 3 februari 2025 om 16:07
Ik vind die relatie heel eng. Intieme terreur gedachten krijg ik hier bij. Hij lijkt haar enorm onder controle te hebben.Meisjemetdeparel schreef: ↑03-02-2025 13:30Echt gestoord die twee.
Je kunt toch opgepakt worden voor naaktloperij op plekken die daar niet voor zijn? Of zou dat in de VS anders zijn?
ach.. ik doe ook maar wat..
maandag 3 februari 2025 om 16:26
Ja, maar zij gaat er wel in mee, of werkt dat niet zo in zo’n relatie? Geen idee hoe je zo’n relatie noemt of hoe de dynamiek werkt maar binnen sm-achtige relaties met een dominante en een onderdanige partner is er in principe toch sprake van wederzijdse instemming? Ik denk (en hoop) dat zij ervan geniet om naakt rond te lopen. En dat voyeurisme onderdeel is van hun kick. Kan me er verder niets bij voorstellen maar het lijkt me sterk dat zij gedwongen wordt.Krulliebollie73 schreef: ↑03-02-2025 16:07Ik vind die relatie heel eng. Intieme terreur gedachten krijg ik hier bij. Hij lijkt haar enorm onder controle te hebben.
maandag 3 februari 2025 om 16:56
Als het vrijwillig is moeten ze het allemaal zelf weten maar bin intieme terreur is het niet vrijwillig en voert een partner steeds verder de druk op om een ander onder controle te hebben/houden. Ze kijkt nooit blij of gelukkig maar goed plaatjes zeggen zeker niet alles.Claire45 schreef: ↑03-02-2025 16:26Ja, maar zij gaat er wel in mee, of werkt dat niet zo in zo’n relatie? Geen idee hoe je zo’n relatie noemt of hoe de dynamiek werkt maar binnen sm-achtige relaties met een dominante en een onderdanige partner is er in principe toch sprake van wederzijdse instemming? Ik denk (en hoop) dat zij ervan geniet om naakt rond te lopen. En dat voyeurisme onderdeel is van hun kick. Kan me er verder niets bij voorstellen maar het lijkt me sterk dat zij gedwongen wordt.
maandag 3 februari 2025 om 18:45
Je moet natuurlijk iets doen om beroemd te blijven.Claire45 schreef: ↑03-02-2025 16:26Ja, maar zij gaat er wel in mee, of werkt dat niet zo in zo’n relatie? Geen idee hoe je zo’n relatie noemt of hoe de dynamiek werkt maar binnen sm-achtige relaties met een dominante en een onderdanige partner is er in principe toch sprake van wederzijdse instemming? Ik denk (en hoop) dat zij ervan geniet om naakt rond te lopen. En dat voyeurisme onderdeel is van hun kick. Kan me er verder niets bij voorstellen maar het lijkt me sterk dat zij gedwongen wordt.
Naakt rondlopen op de Grammy's en je hebt weer een poosje aandacht.
Ze is toch écht volwassen, ze is al een keer weggeweest bij hem, ... veel kan je hier niet tegen ondernemen.
Ik vraag me alleen af hoe die kinderen van Ye over 5 jaar kijken naar hun stiefmoeder (en hun vader) als ze deze beelden zien.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 3 februari 2025 om 18:50
Bij de beelden die ik zag lijkt het wel dat hij de regie heeft , maar goed dat is mijn interpretatie wie weet ligt het anders .Krulliebollie73 schreef: ↑03-02-2025 16:07Ik vind die relatie heel eng. Intieme terreur gedachten krijg ik hier bij. Hij lijkt haar enorm onder controle te hebben.
dinsdag 4 februari 2025 om 12:26
Rens Kroes deelt opvallende sneer uit: ‘Toxic’
https://www.ditjesendatjes.nl/rens-kroe ... -uit-toxic
,,Ik hou van mijn producten zoals ik van mijn mensen hou. Non-toxic”, luidt het bericht van Rens op Instagram Stories. De sneer is opvallend, omdat Rens vorige week besloot al haar familie en vrienden te ontvolgen.
,,Ik hou van mijn producten zoals ik van mijn mensen hou. Non-toxic”, luidt het bericht van Rens op Instagram Stories. De sneer is opvallend, omdat Rens vorige week besloot al haar familie en vrienden te ontvolgen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 4 februari 2025 om 12:31
Heb zo onderhand het idee dat ze zichzelf als soort van lopende shockerende kunstvorm willen presenteren.Claire45 schreef: ↑03-02-2025 16:26Ja, maar zij gaat er wel in mee, of werkt dat niet zo in zo’n relatie? Geen idee hoe je zo’n relatie noemt of hoe de dynamiek werkt maar binnen sm-achtige relaties met een dominante en een onderdanige partner is er in principe toch sprake van wederzijdse instemming? Ik denk (en hoop) dat zij ervan geniet om naakt rond te lopen. En dat voyeurisme onderdeel is van hun kick. Kan me er verder niets bij voorstellen maar het lijkt me sterk dat zij gedwongen wordt.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 4 februari 2025 om 12:37
Zoiets is het blijkbaar.Maleficent schreef: ↑04-02-2025 12:31Heb zo onderhand het idee dat ze zichzelf als soort van lopende shockerende kunstvorm willen presenteren.
Zij is erg creatief en wil zich op deze manier uiten heb ik gelezen.
En hij kan mooi die aandacht die zij krijgt weer gebruiken als reclame.

dinsdag 4 februari 2025 om 15:10
Precies.madamecannibale schreef: ↑04-02-2025 15:04Ik weet het niet zo met die Bianca Censori. Ook voordat ze Ye kende was ze al heel exhibisiostisch. Ik denk dat ze het zelf ook wel graag doet, er zo bijlopen.
dinsdag 4 februari 2025 om 16:01
Het is een suggestief bericht, ook van ditjesendatjes. Ze volgt helemaal niemand meer dus ook geen vrienden en familie maar het is niet zo dat zij alleen haar vrienden en familie heeft ontvolgd.Rouge__ schreef: ↑04-02-2025 12:26Rens Kroes deelt opvallende sneer uit: ‘Toxic’
Verder kan ik haar en d’r quotes niet volgen.
De stickers zijn op.
dinsdag 4 februari 2025 om 17:09
Ja, dat zou best kunnen. Als dat zo is, heeft ze wel lef. Nou heeft ze een prachtig lichaam hoor, maar het lijkt me toch wel even slikken om die bontjas uit te gooien en met een stalen smoel voor al die camera’s te poseren.Maleficent schreef: ↑04-02-2025 12:31Heb zo onderhand het idee dat ze zichzelf als soort van lopende shockerende kunstvorm willen presenteren.
Maar goed, misschien schrijft ze wel kunstgeschiedenis, wie zal het zeggen. En hoort het stilzwijgen/mysterie er gewoon bij om mensen te laten speculeren en gissen.
dinsdag 4 februari 2025 om 18:27
Een vrouw die bewust bij iemand blijft die tijdens de relatie iemand heeft verkracht.. vind ik vooral heel erg sneu en dom. Hopelijk gaat ze zichzelf meer waard vinden.

dinsdag 4 februari 2025 om 19:01
Hopelijk gaat ze vooral ook andere vrouwen meer waard vinden. De vrouw die is verkracht door jouw man meermaals benaderen, is echt zo niet okéKrulliebollie73 schreef: ↑04-02-2025 18:27Een vrouw die bewust bij iemand blijft die tijdens de relatie iemand heeft verkracht.. vind ik vooral heel erg sneu en dom. Hopelijk gaat ze zichzelf meer waard vinden.
dinsdag 4 februari 2025 om 19:43
Dat zeker. Ik kan haar in z’n geheel niet volgen. Je zou denken dat ze nu wel afstand van hem neemt.Krulliebollie73 schreef: ↑04-02-2025 18:27Een vrouw die bewust bij iemand blijft die tijdens de relatie iemand heeft verkracht.. vind ik vooral heel erg sneu en dom. Hopelijk gaat ze zichzelf meer waard vinden.
De stickers zijn op.

dinsdag 4 februari 2025 om 19:48
Heb de beelden even teruggekeken en het zag er heel vreemd uit. Alsof ze voor die jas uitging echt als een hondje naar haar baas keek tot ze van hem het commando kreeg. Het zag er niet uit als een zelfverzekerde dame die zelf huppa die jas uitdeed met een air van 'wie doet me wat' . Hun lichaamstaal was ....apart.Yildizlar2 schreef: ↑03-02-2025 18:50Bij de beelden die ik zag lijkt het wel dat hij de regie heeft , maar goed dat is mijn interpretatie wie weet ligt het anders .
Maar goed ben geen expert en ken de beste mensen niet persoonlijk dus wie weet zit ik er volledig naast
dinsdag 4 februari 2025 om 19:51
Bizar vind ik dat soort acties van haar. Een soort totaal gebrek aan empathie; dom naïef en schaamteloos.andnowwedance schreef: ↑04-02-2025 19:01Hopelijk gaat ze vooral ook andere vrouwen meer waard vinden. De vrouw die is verkracht door jouw man meermaals benaderen, is echt zo niet oké
Gelukkig is zijn straf hoger geworden na hoger beroep.
De stickers zijn op.
dinsdag 4 februari 2025 om 20:56
Ik weet dat er ergens een Diddy topic is maar kan ik niet vinden.
Aanstaande zondag docu op ID
Heb jij The Fall Of Diddy al gezien? Hier lees je alles over de uitzending: https://tvgids.nl/p/1473832. Veel kijkplezier!
Aanstaande zondag docu op ID
Heb jij The Fall Of Diddy al gezien? Hier lees je alles over de uitzending: https://tvgids.nl/p/1473832. Veel kijkplezier!
Ook een Pluviofiel
dinsdag 4 februari 2025 om 21:00
Ja, dat is echt heel erg laag..andnowwedance schreef: ↑04-02-2025 19:01Hopelijk gaat ze vooral ook andere vrouwen meer waard vinden. De vrouw die is verkracht door jouw man meermaals benaderen, is echt zo niet oké
dinsdag 4 februari 2025 om 21:07
Hij staat er heel arrogant naast en naar te kijken .tot hij naar rechts kijkt n kijk met de vingers knipt en er iemand aan komt lopen om haar jas van de grond te rapenMerkimer schreef: ↑04-02-2025 19:48Heb de beelden even teruggekeken en het zag er heel vreemd uit. Alsof ze voor die jas uitging echt als een hondje naar haar baas keek tot ze van hem het commando kreeg. Het zag er niet uit als een zelfverzekerde dame die zelf huppa die jas uitdeed met een air van 'wie doet me wat' . Hun lichaamstaal was ....apart.
Maar goed ben geen expert en ken de beste mensen niet persoonlijk dus wie weet zit ik er volledig naast
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .