Aangeboden alle pijlers

Gratis newborn fotoshoot

03-03-2018 08:14 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Na lang en hard werken ga ik eindelijk de grote stappen zetten om binnenkort als newborn fotograaf een eigen bedrijf te starten. Ik heb hier ontzettend veel zin in!

Al een aantal jaar ben ik als hobby bezig als fotograaf, na al bijna mijn hele leven achter de camera te hebben gestaan. Zelf al bijna drie jaar mijn eigen kinderen vollop voor de camera gezet, en nu graag andere prachtige kinderen!

Ik zoek ouders die het leuk zouden vinden om, natuurlijk helemaal gratis, een newborn fotoshoot te willen doen. Ik zal vooral focussen op de baby, maar foto’s met papa en mama of broertjes en zusjes vind ik ook erg leuk om te maken!

Waar ik mijn aandacht vooral op wil richten tijdens deze fotoshoots is het kennismaken, werken met de ouders, wensen etc. bespreken, en het wennen aan werken met een baby die niet van mij is :p

De fotoshoot zal plaatsvinden bij jullie thuis, voor het gemak voor kersverse ouders die dan niet de deur uithoeven met de baby, en omdat ik als newborn fotografe wil focussen op lifestyle newborn fotografie. Dit houdt in dat ik de baby zo rauw mogelijk in de omgeving wil fotograferen, waarbij ouders later op kunnen terugkijken en de newborn tijd echt kunnen herkennen. De foto’s zijn zo unieker en natuurlijker.

Als het gewenst is en er ruimte voor is kan ik ook in studio stijl fotograferen. Hier neem ik dan een setup voor mee als er ruimte is thuis. Ik gebruik natuurlijk licht. Omdat ik pas echt veel props pas zal aanschaffen wanneer ik veel mensen gepland heb in mijn agenda, kan ik niet garanderen dat ik voor de fotoshoot veel kan meenemen.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die dit zou hebben, stuur mij gerust een mailtje! Ik kan dan verdere informatie geven en voorbeelden sturen van foto’s die ik zal maken.

vidafotografie@outlook.com

Groetjes, Chai. :)
anoniem_365515 wijzigde dit bericht op 03-03-2018 11:22
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
03-03-2018 11:48
Waarom? Je mag gewoon jezelf zijn hoor. Dat niet iedereen dat aanstaat is vooral hun probleem, niet het jouwe.

Ach, ik zag de ernst niet in het wel veranderen. Als het anderen stoort? Het maakt mij toch niet zoveel uit ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven