Aangeboden alle pijlers

Kamer in Zwolle aangeboden 30+

30-05-2019 11:38 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Net buiten het centrum van Zwolle woon ik samen met mijn hond in een ruim huis. De zolder wordt amper gebruikt en het afgelopen jaar heeft een vriendin hier gewoond. Nu gaat ze samenwonen en komt de zolder vrij.
Ik vind een huisgenoot gezellig en kan elke maand een extra zakcentje wel gebruiken om de hypotheek te betalen.

Ik zoek iemand van rond de 30. Die net als mij werkt en geen feestjes in huis wil organiseren. Je doet gewoon lekker je eigen ding en af en toe koken we gezellig samen of gaan we wat drinken in de stad. Geen verplichtingen wel gezelligheid. Je houdt van een schoon en opgeruimd huis en hebt geen kat ;-)

Mocht je meer info willen of een keer wat willen drinken om nader kennis te maken, stuur mij dan gerust een berichtje.

Groetjes Marloes
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
30-05-2019 12:57
Wauw, Viva op zn smalst. Degene van wie het huis is mag toch gewoon aangeven wat ze verwacht? Wel zo handig om te weten voor je op een kamer af gaat als potentiële huurder.
Natuurlijk mag dat. Maar het is wel zo eerlijk om het beestje bij de naam te noemen. En een kamer verhuren is toch echt iets anders dan dat TO wil.
sugarmiss schreef:
30-05-2019 18:09
Je doet je eigen ding geen verplichtingen rijmt niet met af en toe samen koken en wijntjes drinken in de stad.

Samen koken kun je nog doen uit gemak maar samen de stad in gaan daar kan je niets anders van maken dan ze zoekt gezelschap.

Dan kan je maar beter duidelijk zijn.
Ik verwacht dat er 1x per kwartaal, 1x per maand, 1x per week of 3 x per week samen wordt gegeten en wil graag 1x per maand gezamenlijk de stad in.

Teleurstelling leidt tot irritatie en dat leidt weer tot niet kunnen samenwonen.
Wat een onzin. Ga je zo ook relaties en vriendschappen aan. De intentie is dat ze naast alleen huisgenoten ook een vriendschappelijke klik hebben en daar moet je dus voor open staan. En is die klik er niet dan weet je dat TO de huur dus wellicht zal opzeggen binnen paar maanden.
nina1966 schreef:
30-05-2019 18:27
Natuurlijk mag dat. Maar het is wel zo eerlijk om het beestje bij de naam te noemen. En een kamer verhuren is toch echt iets anders dan dat TO wil.
Er staat toch dat ze een huisgenoot gezellig vindt. Ze noemt het zelfs nog eerder dan dat ze het geld ook wel fijn vindt.

Je ziet in Amsterdam ook weleens kamers waar bezoek ontvangen verboden is en je in het weekend moet ophoepelen (mag niet maar dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent).
sugarmiss schreef:
30-05-2019 18:09
Je doet je eigen ding geen verplichtingen rijmt niet met af en toe samen koken en wijntjes drinken in de stad.

Samen koken kun je nog doen uit gemak maar samen de stad in gaan daar kan je niets anders van maken dan ze zoekt gezelschap.

Dan kan je maar beter duidelijk zijn.
Ik verwacht dat er 1x per kwartaal, 1x per maand, 1x per week of 3 x per week samen wordt gegeten en wil graag 1x per maand gezamenlijk de stad in.

Teleurstelling leidt tot irritatie en dat leidt weer tot niet kunnen samenwonen.
Ik lees het juist als een ongedwongen huisgenoot, in tegenstelling tot dispuutshuizen waar je verplicht wekelijks samen moet eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven