Aangeboden alle pijlers

Verkopen van een complete inboedel!?

20-08-2017 22:46 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haiii!

Weet iemand waar je je meubels (Complete Inboedel) kwijt kan die je niet meer hebben wilt? Op marktplaats werkt het niet en het is nog best veel waard. Een prachtige tafel, met 4 leren stoelen, een leren bank, een leren stoel (kan je ook in liggen), 2 bijzettafeltjes, 2 salontafeltjes, 3 mooie kasten (waarvan een grote glazenkast!), een grote spiegel!

Daarnaast heb ik nog een bureau en nog een heel mooi oud antiek-kastje!

Zoveel meubels.. en marktplaats werkt niet! WAT NU?!

Iemand suggesties?!?!
Ik heb ooit mijn complete inboedel laten ophalen door iemand die er rechtstreeks mee doorreed naar Polen.

Ik kreeg er 50 euro voor, voor spaarpotje kind.
Was wel spul dat al oud was, niet meer zo goed als nieuw qua staat en misschien niet ieders smaak. Echter het zal nu een ander blij maken en ik was er met goed fatsoen van af.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 13:41
0.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beter foto's maken!!!

Je eetkamertafel lijkt heel erg scheef op de foto. De eerste foto is een soort panoramafoto, waardoor alles krom en scheef lijkt. Een foto staat op zijn zij ipv rechtop. Als je iets voor een hoog bedrag wil verkopen moet je het wel goed presenteren.

Afmetingen vermelden bij de advertentie, "kast", "bank", "tafel" zegt mensen niet zo veel, met afmetingen erbij kunnen mensen beter inschatten of het in hun huis past.

En de vraagprijs vind ik behoorlijk hoog. 850 euro voor een tweedehands bank, tafel en een paar kasten (met natuurlijk altijd iets van gebruikssporen), waar je natuurlijk zelf nog vervoer voor moet regelen, dan zou ik eerder voor nieuw en thuisbezorgd gaan.

Als het volgens jou nog echt veel waard is, merk, leeftijd en aanschafprijs erbij vermelden, want nu zie je gewoon een witte bank en een houte tafel, vanaf de foto zien ze er niet echt heel bijzonder uit. Als dat het volgens jou wel is, zorg dat dat het uitstraalt.
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 09:19
56.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat jij denkt dat het veel waard is, wil niet zeggen dat een ander het ervoor wil betalen.
Ik ben nu ook huis van moeder aan het leeghalen en je krijgt er overal maar weinig voor.
Zelfs antieke meubels niet.
Eens met Stripverhaal. Heb het ook even opgezocht. Materiaal erbij zetten, afmetingen, evt. functies, meer en vooral betere foto's. Het gaat in elk geval niet om bijzondere stukken.
shift.delete schreef:
21-08-2017 09:25
Eens met Stripverhaal. Heb het ook even opgezocht. Materiaal erbij zetten, afmetingen, evt. functies, meer en vooral betere foto's. Het gaat in elk geval niet om bijzondere stukken.
.
Hoe zoeken jullie dat op dan? Geen linkje plaatsen want dat mag niet, maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
@andersom "Nick name marktplaats" in tikken op Google, op mp kijken bij meerdere advertenties van deze verkoper.

Ik ga mee met mn voorgangers bovendien past de stijl niet bij wat men nu mooi vind dus als je er vanaf wil zal je prijs erg omlaag moeten
Nou Lizzy Ossevoort, dat is natuurlijk veel te duur voor een paar 2de hands meubels! Maar je views gaan iig wel flink omhoog zo.
Gevonden!

Schrijf in de titels van de advertenties gewoon wat je verkoopt zonder MOOI(E) in de titel. De geïnteresseerden bepalen zelf wel of ze het mooi vinden.
Inderdaad. Haal mooie en heerlijke uit de beschrijvingen.

Verder is het inderdaad wel wat duur voor spullen die niet echt bijzonder zijn.
Alle reacties Link kopieren
TO, mocht je hier nog meelezen. Ik heb ondertussen ook je website gevonden, misschien is het een idee om die eens na te laten kijken op spelfouten, missende woorden en vreemde zinnen...

"Zangtelent" zangtalent
"Wat voor mijn betekende" wat voor mij betekende
"Evenment" evenement
"Heb ik meegedaan het" heb ik meegedaan met het
"Nu ben 21 jaar oud" nu ben ik 21 jaar oud
Een blotevoetenzangeres!

Maar ontopic! Veel te duur, veel te slechte foto's voor erg saaie meubels.

Bied het apart aan, niet als set. Ik kan me voorstellen dat iemand nog wel een los item wil, maar echt geen set.

En set maten erbij!
Ik zou je laten anonimiseren trouwens. Iedereen weet nu wie je bent hier.
De complete inboedel moet je qua prijs echt halveren van 850 naar 425 en met gepingel kom je denk ik op 300 euro verkoop uit.
Stoel van 175 euro naar 50 euro met gepingel kom je dan op 25 verkoop uit
Antiek kastje is totaal uit dus verkopen voor die 10 euro of wit schilderen en dan weer op MP zetten.
Prijzen zijn veel te hoog voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou proberen om de spullen los te verkopen, dat levert het meeste op. Maar 850 ga je er waarschijnlijk niet voor krijgen. En maak inderdaad betere foto's, want alles ziet er nu krom uit. Ook zou ik de maten er meteen bij zetten, mensen gaan daar toch om vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met de vraagprijs halveren en dan zit je waarschijnlijk nog te hoog. Tweedehands meubels zijn gewoon weinig waard, tenzij het bijzondere merken betreft. Daarnaast betere foto's plaatsen, afmetingen erbij zetten en meubels per stuk verkopen ipv als complete inboedel. Ik vermoed alleen dat je dan nog steeds op een veel lagere verkoopprijs komt dan de helft van je huidige vraagprijs.
Alle reacties Link kopieren
Leren bank: afmetingen, zitdiepte en close-ups van leuningen en zitvlakken ivm vlekken.

2 bijzettafeltjes: afmetingen en materiaal

2 salontafeltjes: idem bijzettafels

3 kasten (ook een glazenkast): afmetingen en materiaal

spiegel: afmetingen en materiaal

eettafel: afmetingen en materiaal

4 leren stoelen: afmetingen, zithoogte!

2 lampjes: afmetingen en materiaal

Doe iets aan de prijs. Voor dat geld kopen veel mensen net zo lief Ikea meubels.

Edit: voor jouw andere advertenties is het niet van belang wat het jou gekost heeft. Het is tweedehands.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
TO: Je doet me echt heel erg denken aan een oude bekende van iets meer dan 10 jaar geleden, die toen ongeveer jouw leeftijd had. Je attitude, je hobby's, uitstraling en hele manier van je presenteren. Zij deed nogal eens domme dingen in manische periodes. Nu ben jij misschien wel een veel verstandigere meid, maar toch wil ik ff zeggen: pas goed op jezelf!!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven