Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
zaterdag 7 november 2020 om 18:15
Ja, klopt. Dat is ook erg mooiTimetraveler schreef: ↑07-11-2020 18:07Aaaah Kamala in plaats van die afschuwelijke Mike Pence! Wat een geweldige dag zeg!! En een eerste vrouw als VP! Wat een geweldig beeld ook voor alle jonge meiden in de VS!
zaterdag 7 november 2020 om 18:16
Oh, maar het is je gegund hoor. Het is niet zo dat ik teleurgesteld bent in het verlies. Ik vind de strijd leuk, ik verdien er goed geld aan op de beurs en het is vermaak in optima forma. Ik ben gewoon zeer benieuwd of hij het gaat winnen via de rechters, want m.i. staat hij best sterk. Dat zou het summum zijn.Positivevibes schreef: ↑07-11-2020 18:02Neuh, ik vind het gewoon wat treurig om te rainen op the parade.
Mij heb je niet hoor. Ik ben hysterisch blij hiermee![]()
zaterdag 7 november 2020 om 18:17
zaterdag 7 november 2020 om 18:19
Ik zou hem graag een hele dikke knuffel geven!
zaterdag 7 november 2020 om 18:20
Wat heb ik gemist?
iedereen komt hier ineens juichend binnen vallen.
ik vind het bijzonder. Het was toch al de hele dag, of in ieder geval sinds gisteren bekend dat Biden, Pensylvenia ging winnen.
Wat is er het laatste half uur gebeurd?
Media hebben de race gecalled gok ik?
Ik blijf het bijzonder vinden hoe dat werkt. Een uur geleden was hij niet de nieuwe president en nu wel. Wie bepaalt er op welk moment hij de nieuwe President is?
Ik dacht altijd dat het officieel was wanneer de andere kandidaat concede.
Maar ik las dat dit niet het geval was.
Maar wat is dan wel het officiële moment?
Iemand die hier een antwoord op heeft?
Op welk moment ben je officieel de President-elect?
ik vind het bijzonder. Het was toch al de hele dag, of in ieder geval sinds gisteren bekend dat Biden, Pensylvenia ging winnen.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe dat werkt. Een uur geleden was hij niet de nieuwe president en nu wel. Wie bepaalt er op welk moment hij de nieuwe President is?
zaterdag 7 november 2020 om 18:22
Ik zat mee te snotteren. Wat zullen veel Amerikanen opgelucht zijn.
zaterdag 7 november 2020 om 18:22
Als we gaan wachten tot trump concede zitten we hier over 4 jaar nog denk ik.Abyss schreef: ↑07-11-2020 18:20Wat heb ik gemist?
Het is toch niet de zittende president die gaat bepalen of ie gewonnen of verloren heeft? Grapjas!
zaterdag 7 november 2020 om 18:23
Ik ben ook benieuwd. Ik weet niet of hij nog enige kans maakt. Ik heb daar echt geen verstand van.spell68 schreef: ↑07-11-2020 18:16Oh, maar het is je gegund hoor. Het is niet zo dat ik teleurgesteld bent in het verlies. Ik vind de strijd leuk, ik verdien er goed geld aan op de beurs en het is vermaak in optima forma. Ik ben gewoon zeer benieuwd of hij het gaat winnen via de rechters, want m.i. staat hij best sterk. Dat zou het summum zijn.
Lijkt mij alleen wel erg vroeg om de champagnefles al open te trekken zoals iedereen hier doet.
Tenzij Biden officieel al is benoemd ergens? maar dat lijkt mij sterk.
zaterdag 7 november 2020 om 18:24
Nee dat zeg ik toch ook. Lees dan..Hastadepasta18 schreef: ↑07-11-2020 18:22Als we gaan wachten tot trump concede zitten we hier over 4 jaar nog denk ik.
Het is toch niet de zittende president die gaat bepalen of ie gewonnen of verloren heeft? Grapjas!
zaterdag 7 november 2020 om 18:26
De uitslag is duidelijk maar hij is nog niet benoemd.
zaterdag 7 november 2020 om 18:26
De andere kandidaat hoeft niet te 'conceden' om het geldig te maken.Hastadepasta18 schreef: ↑07-11-2020 18:22Als we gaan wachten tot trump concede zitten we hier over 4 jaar nog denk ik.
Anders kan Kanye ook nog een stokje in de spaak steken
zaterdag 7 november 2020 om 18:27
Trump kan geen president meer worden, Biden heeft officieel gewonnen.
Geen rechtszaak kan daar nog iets aan veranderen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 7 november 2020 om 18:28
Op een gegeven moment zijn er zoveel stemmen binnen dat de ander het niet meer kan inhalen.
Men wachtte vooral op Pennsylvania, omdat deze met 20 votes de duidelijkste stoot zou geven (van de staten die nog niet gecalled waren).
zaterdag 7 november 2020 om 18:28
Jij vindt dat je champagne pas bij de inauguratie open kan?
zaterdag 7 november 2020 om 18:29
Is dat ook bevestigd nu?
zaterdag 7 november 2020 om 18:29
Ik juich pas als het echt zover is. In Amerika weet je het nooit.......fashionvictim schreef: ↑07-11-2020 18:27Trump kan geen president meer worden, Biden heeft officieel gewonnen.
Geen rechtszaak kan daar nog iets aan veranderen.
zaterdag 7 november 2020 om 18:31
Zo prachtig!!! It ís a good day! En al die mensen die dankzij Trump dachten dat ze hun racisme nu ongehinderd mochten tonen:
zaterdag 7 november 2020 om 18:32
Iemand?meisje22 schreef: ↑07-11-2020 17:57Hier ook niet. Ben er helemaal vol van en opgelucht.
Hopelijk gaat Trump geen gekke dingen doen uit wraak. Hij is nog tot half januari president natuurlijk.
Weet iemand hoe dat zit? Mag hij nog gewoon zijn volledige functie uitoefenen met alle bevoegdheden die daarbij horen?
zaterdag 7 november 2020 om 18:33
Ik weet ook niet hoe dat gaat, maar het lijkt me dat het officieel is wanneer de kiesmannen hun stem hebben uitgebracht.
Ik weet ook niet of hij in genoeg staten kans maakt, maar PA wel denk ik. Maar, het lijkt me ook dat je pas rechtszaken tegen een uitslag kunt beginnen, wanneer deze officieel is en in een paar staten zijn ze nog aan het tellen.
Trump is buiten wat tweets opvallend stil geweest de afgelopen 24 uur (ik hoor net dat hij nu zelfs aan het golfen is). Hij roept al maanden dat poststemmen fraudegevoelig is, ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat zijn legal team hier niet op geanticipeerd heeft.
En ik ben echt zeer benieuwd waar ze mee gaan komen. Trump is natuurlijk wel de eerste president die een massa ervaring heeft met rechtszaken.
zaterdag 7 november 2020 om 18:34
Oh wow, dat is wel de kers op de taart.
En hij staat ook voor in Arizona. Dat had ik echt niet verwacht tot Trump steeds McCain ging beledigen, die daar toch als oorlogsheld wordt gezien.
Hij heeft veels te veel vijanden gemaakt.