BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 12:56
Pascal Jakobsen van Bløf nam het gisteren bij Beau op voor Marco Borsato. Want ja, hij is toch Italiaans en zo en een flirt, dat zijn Italianen nu eenmaal en toen hij op de bank dat filmpje zat te kijken van Marco die all-over aan dat meisje zat te graaien zag zijn 10-jarige zoon dat dat meiske het helemaal niet erg vond en dat zag hij ook. Dat ze dat niet erg vond. En hij en al die andere kerels moesten vooral maar niet veroordeeld worden voordat duidelijk was wat ze nu precies gedaan hadden want het was al erg genoeg voor ze.

Nou dan weten we dus meteen hoe Pascal Jakobsen is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het opvallend dat geen van de tafelgenoten daar tegenin ging, alleen Marc-Marie deed een poging, maar ik had van Beau eigenlijk wel wat tegengas verwacht. Dat deed hij eerder steeds wèl. Pascal probeerde zich van te voren en daarna wel in te dekken, hij wist wel wat ie over zich heen ging krijgen, maar hij wilde het toch gezegd hebben. Die eerste heftige verontwaardiging lijkt aardig snel weg te ebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 15:15
Ik vond het opvallend dat geen van de tafelgenoten daar tegenin ging, alleen Marc-Marie deed een poging, maar ik had van Beau eigenlijk wel wat tegengas verwacht. Dat deed hij eerder steeds wèl. Pascal probeerde zich van te voren en daarna wel in te dekken, hij wist wel wat ie over zich heen ging krijgen, maar hij wilde het toch gezegd hebben. Die eerste heftige verontwaardiging lijkt aardig snel weg te ebben.
Ik vind het sowieso erg tegenvallen hoe andere gasten, maar ook de gastheren/-vrouwen van talkshows ertegen in gaan. Beau vind ik de hele tijd al tegenvallen wat dat betreft.
Toen dat van Overmars net bekend was ging het bij Beau voornamelijk over 'wat er nog wel mag' en iver flirten ed. Toen was er ook een gast (volgens mij van het centrum voor seksueel geweld) die daartegenin ging en aangaf dat de situatie kleiner gemaakt werd, maar zij kreeg amper het woord. Najib Amali daarentegen kreeg een enorm podium toen hij zei dat "er niet vanuit het niets dickpics gestuurd werden en dat er vast iets aan vooraf gegaan was".
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 12:56
Pascal Jakobsen van Bløf nam het gisteren bij Beau op voor Marco Borsato. Want ja, hij is toch Italiaans en zo en een flirt, dat zijn Italianen nu eenmaal en toen hij op de bank dat filmpje zat te kijken van Marco die all-over aan dat meisje zat te graaien zag zijn 10-jarige zoon dat dat meiske het helemaal niet erg vond en dat zag hij ook. Dat ze dat niet erg vond. En hij en al die andere kerels moesten vooral maar niet veroordeeld worden voordat duidelijk was wat ze nu precies gedaan hadden want het was al erg genoeg voor ze.

Ik ben net zo Italiaans als Marco en heb werkelijk nog nooit de neiging gehad alles en iedereen maar te omhelzen en te bepotelen. Van de zotte om die afkomst er maar steeds bij te halen, alsof heel Italië de hele dag niets anders doet dan graaien en “flirten”.
Die kunnen we allemaal op de rij hangen .
Pascal Jacobsen. Johan Derksen .John de Mol. Anouk Smulders .en ach ik heb er al zo veel gehoord die het normaal vinden .
Natuurlijk op zo.n moment vond zo.n meisje het ongemakkelijk.maar ze is ook te bang om iets verkeerds te zeggen of te doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het raar dat je in de veronderstelling leeft dat je 10- jarige zoon zo’n filmpje dermate goed kan analyseren dat je het met hem eens bent dat het meisje dat gefoezel “niet erg” vond. Lijkt me ook een uitgelezen moment om eens met hem te bespreken dat niet alles is wat het lijkt en maar weer eens een gesprekje over grenzen te hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
12-02-2022 15:26
Die kunnen we allemaal op de rij hangen .
Pascal Jacobsen. Johan Derksen .John de Mol. Anouk Smulders .en ach ik heb er al zo veel gehoord die het normaal vinden .
Natuurlijk op zo.n moment vond zo.n meisje het ongemakkelijk.maar ze is ook te bang om iets verkeerds te zeggen of te doen .
En al vond ze het niet ongemakkelijk. Het blijft ongepast. Het lijkt of Pascal Jaocbsen eigenlijk wil zeggen, dat hij niet gelooft, dat Marco Borsato een pedofiel is. Ik heb geen idee. Ik ken Marco Borsato niet en al zou ik hem kennen, dan wist ik het waarschijnlijk nog niet. Maar als het een pedofiel is, die zo aan een minderjarig meisje zit,is het kennelijk niet ok (of wel; z\olang het meisje niet ongemakkelijk wordt?), maar als het een willekeurige vijftiger, die niet haar vader is, is het wel ok? En Pascal en zijn zoontje vinden dat......vanaf de bank......
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 15:38
Ik vind het raar dat je in de veronderstelling leeft dat je 10- jarige zoon zo’n filmpje dermate goed kan analyseren dat je het met hem eens bent dat het meisje dat gefoezel “niet erg” vond. Lijkt me ook een uitgelezen moment om eens met hem te bespreken dat niet alles is wat het lijkt en maar weer eens een gesprekje over grenzen te hebben.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Zijn vader zal dat gesprek echter niet met hem gaan voeren, want hij ziet er niks kwaads in, of gaat zijn zoon wijsmaken dat dat Italiaans temperament is 🤌🏻
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 15:38
Ik vind het raar dat je in de veronderstelling leeft dat je 10- jarige zoon zo’n filmpje dermate goed kan analyseren dat je het met hem eens bent dat het meisje dat gefoezel “niet erg” vond. Lijkt me ook een uitgelezen moment om eens met hem te bespreken dat niet alles is wat het lijkt en maar weer eens een gesprekje over grenzen te hebben.
Het is ook een heel mal argument, "mijn zoon van 10 vond het ook wel meevallen". Ik heb ook een kind van tien (geen zoon, misschien maakt dat iets uit), maar als ik haar levensvisie als argumentatie gebruik dan eten we elke avond smarties met mayonaise en praat ik vanaf nu in vergaderingen alleen in citaten uit de Thundermans.

Sterker nog, ergens vind ik dit een voorbeeld van waar het dus bij de opvoeding van jongetjeskinderen al misgaat. Je laat je zoon kijken naar filmpjes van iemand die verdacht wordt van misbruik van minderjarigen (waarom?) en dan specifiek van filmpjes waar een minderjarige door die persoon aangeraakt wordt (nogmaals: waarom?) en dan ga je samen bespreken dat het allemaal niet zo erg is, als twee mensen die nooit in de gevarenzone van misbruik door Borsato zouden zitten (waarom, etc)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij vertelde dat hij op de bank zat en dat filmpje bekeek en zoon dat filmpje mee zat te kijken. Het was dus niet zo dat hij dat filmpje speciaal voor zijn zoon had aangezet. Maar dan nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, eerlijk gezegd, van Marco Borsato wete nwe eigenlijk nog niet zo veel. Laat de politie en het Om dat uitzoeken. Maar van zijn verdedigers worden we steeds wijzer...
What would Patsy do?
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 15:52
Hij vertelde dat hij op de bank zat en dat filmpje bekeek en zoon dat filmpje mee zat te kijken. Het was dus niet zo dat hij dat filmpje speciaal voor zijn zoon had aangezet. Maar dan nog.
Rare filmpjeskeuze. Maar goed, ik kijk graag naar het eurovisiesongfestival, dus misschien moet ik er niet over oordelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ja, dat filmpje rouleert op allerlei social media en is hier ook gedeeld en Marco blijkt een vriend, dus zo gek is dat niet. “Hij omhelst mij en mijn vrouw ook altijd, zo is hij nou eenmaal!”, aldus Pascal.
Oké. Ik vind het wel raar.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 16:03
Nou ja, dat filmpje rouleert op allerlei social media en is hier ook gedeeld en Marco blijkt een vriend, dus zo gek is dat niet. “Hij omhelst mij en mijn vrouw ook altijd, zo is hij nou eenmaal!”, aldus Pascal.
Apart dat hij dat gelijk trekt met een aanraken van een jong, vreemd meisje. Zegt ook wel iets over hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan hebben vader en zoon hun ogen in hun kont zitten, want ik vond dat meisje er dus wel ongemakkelijk uitzien. En leer je zoon gewoon niet handtastelijk te zijn, in plaats van aan te nemen dat het meisje het niet vervelend vond.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
12-02-2022 16:47
Dan hebben vader en zoon hun ogen in hun kont zitten, want ik vond dat meisje er dus wel ongemakkelijk uitzien. En leer je zoon gewoon niet handtastelijk te zijn, in plaats van aan te nemen dat het meisje het niet vervelend vond.
Eens. Ze zag er zwaar ongemakkelijk uit.
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 16:03
Nou ja, dat filmpje rouleert op allerlei social media en is hier ook gedeeld en Marco blijkt een vriend, dus zo gek is dat niet. “Hij omhelst mij en mijn vrouw ook altijd, zo is hij nou eenmaal!”, aldus Pascal.

Waarom nodigen die talkshows eigenlijk vrienden van deze verdachten uit?
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 17:09
Eens. Ze zag er zwaar ongemakkelijk uit.
Dat kwam op mij ook zo over, maar ook dat weten we niet... Hij doet iets, waar zij zich ongemakkelijk bij zou kunnen voelen en dus moet hij het laten. Wat z'n precieze intenties daar verder ook bij zijn..... En het argument van Paskal Jakobsen, dat Marco nou eenmaal italiaans is, en met zijn warmte..... Euh, dan kan je dus voor italiaans, dus net zo goed man en voor warmte testosteron ofzo invullen.... Al met al, weer een Bloftekst om te kotsen....
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Net als die column van Richard Kemper van Veldhuis en Kemper.
Hij heeft het over trial by media enzo.
Daar kan je het over hebben vind ik.
Maar op het einde schreef hij " Ik denk dat hij het niet gedaan heeft"
En dat kan je beter niet schrijven. Dat is gewoon een hand boven het hoofd houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 15:20
"er niet vanuit het niets dickpics gestuurd werden en dat er vast iets aan vooraf gegaan was".
Dat denkt 85% van de mensen vrees ik, mannen en vrouwen. Zolang we niet eerlijk en open over dit onderwerp kunnen praten blijft het de meeste mensen te vaag vrees ik.

Het gaat op dit moment alleen maar over dickpic's zonder dat het duidelijk is wat precies het probleem is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladyday21 schreef:
12-02-2022 17:15
Dat kwam op mij ook zo over, maar ook dat weten we niet... Hij doet iets, waar zij zich ongemakkelijk bij zou kunnen voelen en dus moet hij het laten. Wat z'n precieze intenties daar verder ook bij zijn..... En het argument van Paskal Jakobsen, dat Marco nou eenmaal italiaans is, en met zijn warmte..... Euh, dan kan je dus voor italiaans, dus net zo goed man en voor warmte testosteron ofzo invullen.... Al met al, weer een Bloftekst om te kotsen....
Ik zal het nunceren. Ik vond dat meisje er zwaar ongemakkelijk uitzien en ik werd er zelf ook heel ongemakkelijk van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairway schreef:
12-02-2022 17:43
Dat denkt 85% van de mensen vrees ik, mannen en vrouwen. Zolang we niet eerlijk en open over dit onderwerp kunnen praten blijft het de meeste mensen te vaag vrees ik.

Het gaat op dit moment alleen maar over dickpic's zonder dat het duidelijk is wat precies het probleem is.
Ja, mee eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairway schreef:
12-02-2022 17:43
Dat denkt 85% van de mensen vrees ik, mannen en vrouwen. Zolang we niet eerlijk en open over dit onderwerp kunnen praten blijft het de meeste mensen te vaag vrees ik.

Het gaat op dit moment alleen maar over dickpic's zonder dat het duidelijk is wat precies het probleem is.
Maar hoe stel je voor opener en eerlijker hierover te praten? Ik ben er helemaal voor, maar vraag me af wat je daar precies mee bedoelt of je iets concreets voor ogen hebt....?
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 12:56
Pascal Jakobsen van Bløf nam het gisteren bij Beau op voor Marco Borsato. Want ja, hij is toch Italiaans en zo en een flirt, dat zijn Italianen nu eenmaal en toen hij op de bank dat filmpje zat te kijken van Marco die all-over aan dat meisje zat te graaien zag zijn 10-jarige zoon dat dat meiske het helemaal niet erg vond en dat zag hij ook. Dat ze dat niet erg vond. En hij en al die andere kerels moesten vooral maar niet veroordeeld worden voordat duidelijk was wat ze nu precies gedaan hadden want het was al erg genoeg voor ze.

Ik ben net zo Italiaans als Marco en heb werkelijk nog nooit de neiging gehad alles en iedereen maar te omhelzen en te bepotelen. Van de zotte om die afkomst er maar steeds bij te halen, alsof heel Italië de hele dag niets anders doet dan graaien en “flirten”.
Even wat minder tijd gehad voor het forum. Open ik de pagina zie ik als eerste dit staan.

Euhm excuse me? Wat wat wat zeg je?! Ik moet de uitzending misschien terug gaan kijken, maar wat hier staat kan ik geen e
RikM schreef:
12-02-2022 17:15
Waarom nodigen die talkshows eigenlijk vrienden van deze verdachten uit?

Misschien omdat deze vrienden blijkbaar niet heel kritisch zijn en graag het mooie, gezellige plaatje willen volhouden. Gegarandeerd dat je dan een gast hebt die wat lekker weg wil kwebbelen. De meeste talkshowhosts zijn zelf immers ook niet zo kritisch, maken het zichzelf graag makkelijk en vinden het wel prettig als hun uur gevuld is met kritiekloos gekeuvel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven