BOOS: aantijgingen tvoh

15-01-2022 12:26 3836 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).

Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS

Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladyday21 schreef:
12-02-2022 18:10
Maar hoe stel je voor opener en eerlijker hierover te praten? Ik ben er helemaal voor, maar vraag me af wat je daar precies mee bedoelt of je iets concreets voor ogen hebt....?
Ik vrees dat dat onmogelijk is. Als de discussie gaat zoals hier op Viva verzandt het binnen vijf minuten in verwijt en frustratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan hier zo boos om worden! Wie is die Pascal wel niet om zich publiekelijk te gaan uiten over iets ongepasts wat een kind heeft moeten ondergaan terwijl hij er zelf niks mee te maken heeft. Laat dat kind zelf bepalen hoe ze iets ervaart. Ik ben instant klaar met blof. En dan ook nog alle italianen over 1 kam scheren, dat zou hij eens met een andere etniciteit moeten proberen. Dan was het oorlog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairway schreef:
12-02-2022 18:49
Ik vrees dat dat onmogelijk is. Als de discussie gaat zoals hier op Viva verzandt het binnen vijf minuten in verwijt en frustratie.
Het zou mooi zijn als de slachtoffers, indien ze dat zelf aan kunnen uiteraard, van dit soort gedrag eens het woord krijgen itt de vrienden van de aangeklaagde en dat het eens over de impact op de slachtoffers gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 18:53
Het zou mooi zijn als de slachtoffers, indien ze dat zelf aan kunnen uiteraard, van dit soort gedrag eens het woord krijgen itt de vrienden van de aangeklaagde en dat het eens over de impact op de slachtoffers gaat.
Dat hebben die twee meiden die slachtoffer waren van de praktijken van Jeroen Rietbergen toch gedaan? En die kregen een enorme hoop bagger over zich heen, “ongeloofwaardig, waarom hebben ze zolang gezwegen, vindt je ‘t gek, moet je dat decolleté eens kijken”…daar zit je toch ook niet op te wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 18:53
Het zou mooi zijn als de slachtoffers, indien ze dat zelf aan kunnen uiteraard, van dit soort gedrag eens het woord krijgen itt de vrienden van de aangeklaagde en dat het eens over de impact op de slachtoffers gaat.
Hoe meer hoe beter. Ook dat gebeurt te weinig. Maar het onderwerp is veel groter dan dit. Dus als je duidelijkheid wil dan moet ook iedereen aan het woord kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 18:59
Dat hebben die twee meiden die slachtoffer waren van de praktijken van Jeroen Rietbergen toch gedaan? En die kregen een enorme hoop bagger over zich heen, “ongeloofwaardig, waarom hebben ze zolang gezwegen, vindt je ‘t gek, moet je dat decolleté eens kijken”…daar zit je toch ook niet op te wachten.
Ja precies én die mening moet eens omgeturnt worden. Dat wordt hij niet door, wat ik voornamelijk nu zie gebeuren, de mensen aan het woord te laten die verkondigen wat jij nu aangeeft.
Zo'n kerel van Blof bijvoorbeeld. Die moet toch gewoon keihrd tegen gesproken worden. Een Najib Amali die ruimschoots de kns krijgt om te melden dat "een dickpic heus niet uit het niets gestuurd wordt", of zelfs een Goedel Liekens die maar doorgaat over flirten terwijl hier de zaak van Overmars besproken wordt.
Die mensen moet eens goed de mond gesnoerd worden.
meisje22 wijzigde dit bericht op 13-02-2022 10:39
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairway schreef:
12-02-2022 19:08
Hoe meer hoe beter. Ook dat gebeurt te weinig. Maar het onderwerp is veel groter dan dit. Dus als je duidelijkheid wil dan moet ook iedereen aan het woord kunnen.
Ik hoor nu een beetje teveel die types als die Pascal en dat staat me ontzettend tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 19:20
Ik hoor nu een beetje teveel die types als die Pascal en dat staat me ontzettend tegen.
Snap ik maar zij krijgen de ruimte omdat de mannen die oprecht denken van ‘hmmm…okay, hoe zit het nu precies’ zich liever koest houden of juist stilletjes stelling nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 19:20
.
Die mensen moet eens goed de mond gesnoerd worden.
Wat mij betreft op een keiharde manier weerwoord krijgen.

Hoe zo’n Pascal zonder dat hij het door heeft precies dát doet wat aan alle kanten te fout voor woorden is doet:
Een kind van tien het idee geven dat hij het in zich heeft om te beoordelen. Als vader je zoon extreem in de steek laten door niet een goed gesprek te hebben, maar te bevestigen in precies dat waar het mis gaat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Sowieso stond Pascal me altijd al tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
12-02-2022 12:56
Pascal Jakobsen van Bløf nam het gisteren bij Beau op voor Marco Borsato. Want ja, hij is toch Italiaans en zo en een flirt, dat zijn Italianen nu eenmaal en toen hij op de bank dat filmpje zat te kijken van Marco die all-over aan dat meisje zat te graaien zag zijn 10-jarige zoon dat dat meiske het helemaal niet erg vond en dat zag hij ook. Dat ze dat niet erg vond. En hij en al die andere kerels moesten vooral maar niet veroordeeld worden voordat duidelijk was wat ze nu precies gedaan hadden want het was al erg genoeg voor ze.

Ik ben net zo Italiaans als Marco en heb werkelijk nog nooit de neiging gehad alles en iedereen maar te omhelzen en te bepotelen. Van de zotte om die afkomst er maar steeds bij te halen, alsof heel Italië de hele dag niets anders doet dan graaien en “flirten”.
Even wat minder tijd gehad voor het forum. Open ik de pagina zie ik als eerste dit staan.

Euhm excuse me? Wat zeg je?! Ik moet de uitzending misschien terug gaan kijken, maar wat hier staat kan ik geen andere houding hebben dan totale verbijstering.

Ik kan hier niet bij met mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
12-02-2022 19:20
Ja precies én die mening moet eens omgeturnt worden. Dat wordt hij niet door, wat ik voornamelijk nu zie gebeuren, de mensen aan het woord te laten die verkondigen wat jij nu aangeeft.
Zo'n kerel van Blof bijvoorbeeld. Die moet toch gewoon de mond gesnoert worden? Een Najib Amali die ruimschoots de kns krijgt om te melden dat "een dickpic heus niet uit het niets gestuurd wordt", of zelfs een Goedel Liekens die maar doorgaat over flirten terwijl hier de zaak van Overmars besproken wordt.
Die mensen moet eens goed de mond gesnoerd worden.
Eens. Maar de mensen die dat kunnen en willen zijn óf heel dun gezaaid, of ze worden niet uitgenodigd. Ik vond Beau in de eerste uitzending na Boos heel goed, maar dat zwakte al heel snel af. Gisteren ging hij helemaal niet tegen Pascal in, alleen Marc-Marie deed een halfslachtige poging.
feow schreef:
12-02-2022 19:27
Wat mij betreft op een keiharde manier weerwoord krijgen.

Hoe zo’n Pascal zonder dat hij het door heeft precies dát doet wat aan alle kanten te fout voor woorden is doet:
Een kind van tien het idee geven dat hij het in zich heeft om te beoordelen. Als vader je zoon extreem in de steek laten door niet een goed gesprek te hebben, maar te bevestigen in precies dat waar het mis gaat.

Benieuwd of er nou morgen weer een grote advertentie in de krant staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
tanteslankie schreef:
11-02-2022 15:04
Dus omdat ze nooit met hem door 1 deur kon heb jij zo je twijfels. Over dubieus gesproken. Het lijkt mij helder waarom ze niet met hem op kon schieten. En hoezo 'iedereen aan de schandpaal nagelen'? Het zijn toch zaken die naar buiten komen?

Reken maar dat er op dit moment mannen zijn die zich angstig verschuilen, doodsbang dat zij de volgende zijn van wie die vieze spelletjes onthuld gaan worden. En terecht! Het moet maar eens ophouden! Dat ze maar snappen dat je hiermee niet ongestraft wegkomen...
Ik vond nog een foto van Cornelia Klaster. Haar verhaal is dat Van Dijk haar jaren geleden zo stevig omhelsde dat ze daar een blauwe plek aan haar borst van kreeg waar ze een week last van had. Nu ik haar foto heb gezien kan ik mij er heel weinig bij voorstellen. Ik wacht dus eerst maar eens de uitkomsten van een onafhankelijk onderzoek af, voordat ik een oordeel vel. Overigens begrijp ik nu ook waarom ze niet met hem door 1 deur kon.

https://www.geertdales.com/metoo-2
Alle reacties Link kopieren Quote
Fizz schreef:
12-02-2022 21:41
Ik vond nog een foto van Cornelia Klaster. Haar verhaal is dat Van Dijk haar jaren geleden zo stevig omhelsde dat ze daar een blauwe plek aan haar borst van kreeg waar ze een week last van had. Nu ik haar foto heb gezien kan ik mij er heel weinig bij voorstellen. Ik wacht dus eerst maar eens de uitkomsten van een onafhankelijk onderzoek af, voordat ik een oordeel vel. Overigens begrijp ik nu ook waarom ze niet met hem door 1 deur kon.

https://www.geertdales.com/metoo-2
Leg eens uit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fizz schreef:
12-02-2022 21:41
Ik vond nog een foto van Cornelia Klaster. Haar verhaal is dat Van Dijk haar jaren geleden zo stevig omhelsde dat ze daar een blauwe plek aan haar borst van kreeg waar ze een week last van had. Nu ik haar foto heb gezien kan ik mij er heel weinig bij voorstellen. Ik wacht dus eerst maar eens de uitkomsten van een onafhankelijk onderzoek af, voordat ik een oordeel vel. Overigens begrijp ik nu ook waarom ze niet met hem door 1 deur kon.

https://www.geertdales.com/metoo-2
Oh, wow....., dus nu is iemands uiterlijk een reden om aan een verhaal te twijfelen..... Die zal wel niet aangerand zijn...., want te lelijk? te dik? kan haar "mannetje" wel staan zo te zien? Laat het uitgezocht worden door mensen die er voor worden betaald. Oh, wacht je zegt dat je dat doet en niet oordeelt, maar vervolgens kun je het niet laten om alvast je mond open te trekken.....
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze houding maakt vrouwen ook kwetsbaar. Ze lokken het uit omdat ze aantrekkelijk zijn of het wordt niet gelooft omdat ze niet aan het schoonheidsideaal voldoen.
Hahaha, dikke wijven eten patat en worden niet aangerand.
Wat een armoede.
Gelukkig is het niet aan jou om een oordeel te vellen domme koe Fizz
Alle reacties Link kopieren Quote
Pffft, die link ook. Wat een walgelijk stukje moddergooien proza.
Alle reacties Link kopieren Quote
cuculuscanorus schreef:
12-02-2022 21:53
Hahaha, dikke wijven eten patat en worden niet aangerand.
Wat een armoede.
Ja en dat je dan na je aanranding/verkrachting, aangifte komt doen bij de politie en dat ze dan zeggen...."euh, nou, nee hoor, mevrouwtje, wat denkt u nou zelf. Onlangs nog in de spiegel gekeken? Zal wel een gevalletje wraakaangifte zijn...."
Dat is dus de tegenhanger van....nou, je rokje is ook wel erg kort....

Nou, zal het best voorkomen, dat vrouwen of mannen vanuit rancuneuze motieven iemand beschuldigen. En als deze golf van uitgekomen grensoverschrijdend gedrag een golf van dergelijke aangiften/beschuldigen teweegbrengt, dan hoop ik, dat daar inderdaad ook fors stelling tegen in wordt genomen.
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
ldp schreef:
12-02-2022 21:44
Leg eens uit?
Het lijkt mij niet bepaald een vrouw die over zich heen laat lopen en het lijkt mij ook iemand die zich verbaal prima kan redden. Ook gezien haar eerdere functie bij het FNV en haar politieke carrière is dat aannemelijk. Ik krijg in ieder geval de indruk dat het niet om een jong meisje gaat die zich makkelijk laat intimideren. Misschien zit ik er helemaal naast, dat kan. Aan de andere kant weet niemand hier precies hoe de vork in de steel zit. Laten we eerst daarom maar eens dat onderzoek afwachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fizz schreef:
12-02-2022 22:50
Het lijkt mij niet bepaald een vrouw die over zich heen laat lopen en het lijkt mij ook iemand die zich verbaal prima kan redden. Ook gezien haar eerdere functie bij het FNV en haar politieke carrière is dat aannemelijk. Ik krijg in ieder geval de indruk dat het niet om een jong meisje gaat die zich makkelijk laat intimideren. Misschien zit ik er helemaal naast, dat kan. Aan de andere kant weet niemand hier precies hoe de vork in de steel zit. Laten we eerst daarom maar eens dat onderzoek afwachten.
Je vond het anders ook nodig om een link mee te sturen naar een onsmakelijk stuk uit de pen van Geert Dales (waar wij hier in Amsterdam ook wel het een en ander over vinden), wat toch vooral de strekking had, dat mevrouw te onaantrekkelijk zou zijn om aangerand worden. Als je het zelf niet in de mond wil nemen, stuur dan ook geen linkjes naar droeftoeters, die het wel doen....
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is zo ranzig dat degenen die doen alsof ze om redelijkheid vragen tegelijkertijd zo vaak het nodig vinden om in een bijzinnetje de schuld van fout gedrag (“áls het dat is hè, áls”) leggen bij degene die dat benoemen of moesten ondergaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat wekt toch echt wel de indruk dat je het eens bent met de man. En dat staat dan weer haaks op het fluks toegevoegde zinnetje dat het onderzoek eerst maar eens afgewacht moet worden. Als je dat daadwerkelijk denkt kom je natuurlijk niet op de proppen met zo’n link.

En wat jij allemaal wel of niet denkt te weten van die mevrouw aan de hand van haar uiterlijk of functies die ze bekleed heeft, kan ook nog eens ver bezijden de waarheid zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven