Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
maandag 4 februari 2008 om 23:00
Maisjes, ik had vanmiddag een sollicitatiegesprek, die leuke interviewer en ik, we hadden het alleen maar over De Zaak Joran.
Raarste gesprek ever, hahahaha. Beetje flarden over mezelf en het bedrijf en dat was het.
Ghe.
Kon nog net mijn salariseis op tafel leggen en dan nog: goh! Een infiltrant verdient beter!
Is dat bruto of netto?
:-)
Raarste gesprek ever, hahahaha. Beetje flarden over mezelf en het bedrijf en dat was het.
Ghe.
Kon nog net mijn salariseis op tafel leggen en dan nog: goh! Een infiltrant verdient beter!
Is dat bruto of netto?
:-)
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
maandag 4 februari 2008 om 23:27
Fashionvictim, spannend! Met jouw weerligging van de flaw (dat Joran in de tapes de politie uitlacht omdat ze de drugsdealer over de vloer hebben gehad en niet eens hebben ingezien dat hij prime suspect was) heb je mi een plausibel scenario in handen.
Ben benieuwd of Peterrrr een rrrreactie geeft. Al zou het wel een beetje een sufferd zijn als hij zo lang en intensief met de zaak bezig is en hij de gebeurtenissen niet zo heeft bekeken. Who knows!
Ben benieuwd of Peterrrr een rrrreactie geeft. Al zou het wel een beetje een sufferd zijn als hij zo lang en intensief met de zaak bezig is en hij de gebeurtenissen niet zo heeft bekeken. Who knows!
maandag 4 februari 2008 om 23:33
Spong vindt wat Peter heeft gedaan met zijn camera actie strafbaar, een misdrijf.
Dan wordt er tegenover gelegd: Het kan toch niet zo zijn dat Peter straks achter de tralies verdwijnt en joran lekker rokend op Aruba?
Spong vindt auto geen toegankelijke plaats en dat moet wel. Peter denkt dat dit best wel mag en dat het niet helemaal opgaat zoals Spong het daar zo uitlegt..
Peter vindt ook dat de zaak in journalistieke zin is opgelost.
Dan wordt er tegenover gelegd: Het kan toch niet zo zijn dat Peter straks achter de tralies verdwijnt en joran lekker rokend op Aruba?
Spong vindt auto geen toegankelijke plaats en dat moet wel. Peter denkt dat dit best wel mag en dat het niet helemaal opgaat zoals Spong het daar zo uitlegt..
Peter vindt ook dat de zaak in journalistieke zin is opgelost.
Het is mij: shaHla (Iranian version)