De FLUT Corona app

20-11-2020 19:36 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik op mijn IPhone gezet.
Geen 1 keer een melding gehad terwijl ik in een brandhaard verkeer

Wie heeft er wel een melding gehad?
BT heb ik aan staan
Welkom in de tropen
Niemand is verplicht die app te gebruiken.
Dat kan gewoon goed zijn hoor. Het is niet gezegd dat je dicht bij een besmet iemand bent geweest.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 20-11-2020 19:41
18.79% gewijzigd
Zelfs in een brandhaard is de kans niet zo groot dat je iemand met Corona tegenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
20-11-2020 19:36
Deze heb ik op mijn IPhone gezet.
Geen 1 keer een melding gehad terwijl ik in een brandhaard verkeer

Wie heeft er wel een melding gehad?
BT heb ik aan staan
Hoe vaak ben jij langer dan 15 minuten binnen de 1,5 meter van iemand?
En dan moet die ander ook nog de app gebruiken.
Als je je goed aan de regels houdt zou die app ook geen melding moeten geven.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gebruiken die besmette mensen niet de app...
Alle reacties Link kopieren
Als de besmette persoon geen melding maakt via de app dan krijg je geen bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ken je die grap van die man die op de radio hoorde dat er een spookrijder was gesignaleerd. Hij zei: Eentje maar? Ik zie er wel 100!
Gefeliciteerd, je bent niet besmet. Dus je kunt lekker losgaan in de darkroom.
Alle reacties Link kopieren
Met een iPhone hoef je er niet eens iets op te zetten, kwam vanzelf mee met een van de laatste updates.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt ook bericht bij +15 minuten en meer dan 1,5 meter.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
20-11-2020 19:42
Als je je goed aan de regels houdt zou die app ook geen melding moeten geven.
Dit dus. Als je afstand houdt krijg je nooit een melding.
En wat is een brandhaard? Dan zijn het op een hele plaats nog verhoudingsgewijs weinig mensen.
Alle reacties Link kopieren
Een collega had corona. Ben een hele dag op kantoor geweest met deze collega en heb een melding gehad hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een melding terwijl ik de de hele dag thuis was geweest. Je krijgt een specifieke dag door. Mijn buurman is besmet en werkt op de bovenverdieping aan de andere kant van de muur :frusty:

Het kan niet anders dan dat hij het geweest is
Alle reacties Link kopieren
Bij ons op school gingen de telefoons van leerlingen op tilt in de telefoonzak omdat ze langer dan een kwartier bij elkaar in de buurt waren. 🤪.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
20-11-2020 20:01
Bij ons op school gingen de telefoons van leerlingen op tilt in de telefoonzak omdat ze langer dan een kwartier bij elkaar in de buurt waren. 🤪.
En nadat minstens een van hen positief getest is voor corona en dat dan weer gemeld heeft in de app neem ik aan.
VelvetVolvo schreef:
20-11-2020 19:54
Gefeliciteerd, je bent niet besmet. Dus je kunt lekker losgaan in de darkroom.
:yes: :rofl:
Ben je nou serieus teleurgesteld dat je geen melding hebt gehad dat je mogelijk besmet bent? :HA:

Je zou zeggen dat is goed nieuws.
okkervil schreef:
20-11-2020 20:00
Ik kreeg een melding terwijl ik de de hele dag thuis was geweest. Je krijgt een specifieke dag door. Mijn buurman is besmet en werkt op de bovenverdieping aan de andere kant van de muur :frusty:

Het kan niet anders dan dat hij het geweest is
Ja dat had ik ook. Of het van de buren kwam of van het groepje onbekenden dat op straat stond te kletsen voor de deur geen idee. Maar de app doet het.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week van a m'n telefoon gegooid. Als er wat is dan word ik wel gebeld en zo niet dan is 't jammer voor mij.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-11-2020 20:14
Ben je nou serieus teleurgesteld dat je geen melding hebt gehad dat je mogelijk besmet bent? :HA:

Je zou zeggen dat is goed nieuws.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
20-11-2020 19:54
Ken je die grap van die man die op de radio hoorde dat er een spookrijder was gesignaleerd. Hij zei: Eentje maar? Ik zie er wel 100!
:rofl:
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-11-2020 20:14
Ben je nou serieus teleurgesteld dat je geen melding hebt gehad dat je mogelijk besmet bent? :HA:

Je zou zeggen dat is goed nieuws.
NEE !!
Het is een FLUT APP !!
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-11-2020 20:14
Ben je nou serieus teleurgesteld dat je geen melding hebt gehad dat je mogelijk besmet bent? :HA:

Je zou zeggen dat is goed nieuws.
Dat is precies wat ik dacht!!

De app werkt prima, alleen bedenk wel dat niet iedereen de app heeft. Als je de hele dag bij iemand bent die corona heeft maar de app niet heeft dan zal je geen melding krijgen nee :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven