Dik door shampoo?

01-07-2011 13:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
We eten gezonder en bewegen meer omdat we niet te dik willen worden. Maar nu blijkt dat ook shampoo je dik kan maken…

Wetenschapper komen er steeds vaker achter dat overgewicht niet alleen een kwestie van calorieën hoeft te zijn. De toegenomen chemicaliën in ons leven dragen ook een steentje bij. Plastic waterflesjes, magnetron- en vaatwasser veilige voedselverpakkingen en maar liefst 70 procent van de cosmeticaproducten lijken ook boosdoeners. “De stoffen die in deze producten zitten zouden de hormoonhuishouding in het lichaam kunnen verstoren’, aldus het artikel in Obesity Reviews.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik was mijn haar elke dag en gebruik dagelijks mascara en oogpotlood.Ook waterflesjes in de koelkast.

Mijn hormoonhuishouding is dus vreselijk in de war
Dan maar geen gewassen haar, geen mascara en dergelijke. Wat zul je lekker afvallen. ;)
verba volant, scripta manent.
Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!

Ik was mijn haren altijd met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt die shampoo over me heen.

Op zich niet erg, maar op het etiket staat: "geeft meer volume".

Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige"
OOh dat is het dus, gaat snel twee kroketten naar binnen werken en vanaf nu haar haar met dreft wassen.
IK WIST HET!

Het komt gewoon door al het andere behalve eten!
Ja, dat we dik worden met z'n allen heeft niks te maken met de belachelijke hoeveelheden croissantjes, hamburgers, vette sauzen, frieten en koekjes. Ook niet met de sloten energiedrankjes en cola die we dagelijks naar binnen werken. Het is de shampoo......
quote:baby_ernie80 schreef op 01 juli 2011 @ 13:14:

Ik was mijn haren altijd met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt die shampoo over me heen.

Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige"haha flesje delen? Bij het bakken van mijn kroket zitten er allemaal vetspetters om mijn shirt, ik begin al te smelten yes!
Jaaaa eindelijk!! Ik ga vanaf nu 3x per dag mijn haar wassen
Grappig,
Mijn huishouding was sowieso al de war, maar mijn hormoonhuishouding blijkbaar dus ook. Wat erg!

Hier is maar 1 oplossing voor:

CHOCOLADE!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is nog goed voor je sexleven ook!!

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht,ik gebruik ook geen gewone shampoo maar volumeshampoo en ook nog eens volumemascara....o jee in de afvalbak dus...
En was er ook niet iets met het feit dat zoveel vrouwen aan de pil zijn die hormonen uitplassen, wat in het riool terecht komt en wat wij vervolgens als drinkwater weer opdrinken, net als de dieren die wij eten?
quote:Blyt schreef op 01 juli 2011 @ 13:21:

En was er ook niet iets met het feit dat zoveel vrouwen aan de pil zijn die hormonen uitplassen, wat in het riool terecht komt en wat wij vervolgens als drinkwater weer opdrinken, net als de dieren die wij eten?Als je het zo vertelt, klinkt het heel vies
quote:Blyt schreef op 01 juli 2011 @ 13:21:

En was er ook niet iets met het feit dat zoveel vrouwen aan de pil zijn die hormonen uitplassen, wat in het riool terecht komt en wat wij vervolgens als drinkwater weer opdrinken, net als de dieren die wij eten?Eet jij dieren uit het riool? Recept graag!
Ik ga mijn bovenbenen wassen met ajax keukenreiniger,extra vetoplossend!Eens kijken of dat werkt.
quote:monalisalove schreef op 01 juli 2011 @ 13:23:

[...]

Eet jij dieren uit het riool? Recept graag! geniaal
Trouwens gisteren was dat programma keuringsdiens van waren op tv.Lippestift wordt gemaakt van afvalfrituurvet.Snap niet dat er nog mensen hun lippen op laten spuiten,gewoon een lippestift per dag op je lippen smeren en ze worden vanzelf voller.

Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige"

Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: "verwijdert al het vet, zelfs het meest hardnekkige" Hilarisch!!!

Volgens onderzoeker Tremblay kan een mens dik worden door de hoeveelheid gifstoffen uit de vervuilde leefomgeving. Vetweefsel neemt toe door diverse chemische verbindingen.

Onderzoeker Tremblay lanceerde in 2000 een nieuwe hypothese over overgewicht en obesitas. Volgens Tremblay is deze epidemie mogelijk een aanpassingsmechanisme van de mens om te overleven in een door chemische toxines vervuilde omgeving. Er zijn steeds meer aanwijzingen dat een groot aantal chemische verbindingen al in lage concentraties gewichtstoename kunnen geven door o.a. hun negatieve effecten op schildklier, geslachtshormonen, hersenen, sympathisch zenuwstelsel en het immuunsysteem. De chemische stoffen worden in het lichaam vooral in vetweefsel opgeslagen.
Ftalaten (stoffen die o.a. in cosmetica, zeep, pesticiden, plastics en verf worden gebruikt). In de USA heeft 75% van de bevolking aantoonbare spiegels van ftalatenmetabolieten in het lichaam (urine). Onderzoek toonde aan dat er een associatie bestaat tussen deze hoge spiegels en vetopslag in de buik en insulineresistentie bij volwassenen. Ftalaten kunnen de testosteronspiegels verlagen, wat toename geeft van insulineresistentie, obesitas en diabetes type 2.
quote:baby_ernie80 schreef op 01 juli 2011 @ 13:19:

Het is nog goed voor je sexleven ook!!

[afbeelding]
Moet je zeker wel heel vaak je haar wassen wil je aankomen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven