geo engineering; chemtrails bestaan toch??

29-05-2017 14:15 49 berichten
Veel mensen geloven wel dat geo engineering bestaat, want het bestaat, maar ze geloven niet in chemtrails.
Ik geloofde er in 2012 helemaal niets van om de simpele reden dat ik het doel er niet van zag en het niet kon geloven.

Maar noem het geo engineering en dan verandert dat de zaak...
Misschien hebben ze toch gelijk?

Ik geef toe dat ik nu toch begin te twijfelen.

Laatst is er een bijeenkomst geweest in Rome over de echtheid van chemtrails.
http://www.chemtrail.de/
Op dit moment zouden er twee landen zijn die het openlijk toegeven?
I
Vooral veel vragen...dus ik begon naar dit filmpje te kijken en eerlijk gezegd: het klinkt best overtuigend dit keer.

https://www.youtube.com/watch?v=Hd2jA0lT8N0

Ik ken mensen die er in geloven, het lijken er steeds meer te worden.
Stel dat het toch wel waar is??

Wat denken jullie?

Zijn er steeds meer mensen die toch een beetje beginnen te twijfelen?
Zou het misschien toch waar kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee-hee.
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
een alu-hoedje helpt er prima tegen
(gaat het wel goed met je?)
Jij weer?

Wat heb jij toch met complottheorieën?
Geo engineering bestaat en gebeurt.
Maar niet elk vliegtuigspoor is een chemtrail.

Dat is mijn conclusie na enig niet-wetenschappelijk onderzoek naar deze fascinerende kwestie.
.
Nope.

Welke twee landen hebben dat "openlijk" toegegeven dan?
Wat ik trouwens NIET geloof is dat 'men' ons met de chemtrails wil vergiftigen. Das ook nog een theorie.
Maar geo-engineering in de lucht bestaat gewoon.
.
Naast alle andere reasons-that-not:

"Aerial spraying from high-altitude would be an extremely inefficient and inexact mode of delivering chemicals to ground-based targets."

(excellent) source: http://rationalwiki.org/wiki/Chemtrails
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
NowThen schreef:
29-05-2017 14:25
Naast alle andere reasons-that-not:

"Aerial spraying from high-altitude would be an extremely inefficient and inexact mode of delivering chemicals to ground-based targets."

(excellent) source: http://rationalwiki.org/wiki/Chemtrails
Geen targets op de grond nee. Maar men beinvloedt wel het weer (voorkomen van regen op plekken en tijden die men ongewenst acht, of juist andersom) door het verspreiden van stoffen in de lucht. Of die stoffen gevaarlijk zijn voor de gezondheid weet ik niet. En of die technieken misschien misbruikt worden, weet ik ook niet. Er is wel enige reden om dat laatste niet voor onzin te verslijten. Alleen al omdat alles wat misbruikt kán worden, ook wórdt misbruikt. Maar er zijn wel meer aanwijzingen. En nee ik heb nu geen zin om daar bronnen voor te zoeken en te plakken. Als je meer wil weten kun je dat vinden en een eigen mening vormen.
impala wijzigde dit bericht op 29-05-2017 14:35
26.06% gewijzigd
.
impala schreef:
29-05-2017 14:29
Geen targets op de grond nee. Maar men beinvloedt wel het weer (voorkomen van regen op plekken en tijden die men ongewenst acht, of juist andersom) door het verspreiden van stoffen in de lucht. Of die stoffen gevaarlijk zijn voor de gezondheid weet ik niet. En of die technieken misschien misbruikt worden, weet ik ook niet.
Dit gebeurt alleen heel soms in China, als er weer eens parades zijn waarbij het droog moet blijven. Dan dumpen ze spul op de wolken die weg moeten, zodat het daar begint te regenen en Peking droog blijft.

Dit is op geen enkele wijze te vergelijken met de idioterie van de 'chemtrails'.
Afbeelding
MoirenPhae schreef:
29-05-2017 14:35
Afbeelding
Als jij zo flauw doet, doe ik dat ook.
Spreek voor jezelf.
.
impala schreef:
29-05-2017 14:36
Als jij zo flauw doet, doe ik dat ook.
Spreek voor jezelf.
Ik zie geen dingen die er niet zijn.
Maar humor is ook wel lastig te zien idd. Sorry.
impala schreef:
29-05-2017 14:29
Geen targets op de grond nee. Maar men beinvloedt wel het weer (voorkomen van regen op plekken en tijden die men ongewenst acht, of juist andersom) door het verspreiden van stoffen in de lucht. Of die stoffen gevaarlijk zijn voor de gezondheid weet ik niet. En of die technieken misschien misbruikt worden, weet ik ook niet. Er is wel enige reden om dat laatste niet voor onzin te verslijten. Alleen al omdat alles wat misbruikt kán worden, ook wórdt misbruikt. Maar er zijn wel meer aanwijzingen. En nee ik heb nu geen zin om daar bronnen voor te zoeken en te plakken. Als je meer wil weten kun je dat vinden en een eigen mening vormen.
Wie is "men" dan?
MoirenPhae schreef:
29-05-2017 14:37
Ik zie geen dingen die er niet zijn.
Misschien zie jij geen dingen die er wél zijn.
.
impala schreef:
29-05-2017 14:40
Misschien zie jij geen dingen die er wél zijn.
Ik weet niet.
O, zou het?
Lucylucille schreef:
Wie is "men" dan?
'Zij' die over 'ons', het gepeupel, willen heersen. Maar dat zijn idd complottheorieen. Geo-engineering is dat niet.
impala wijzigde dit bericht op 29-05-2017 14:43
0.95% gewijzigd
.
Lucylucille schreef:
Wie is "men" dan?
Die mensen uit die landen die het openlijk toegegeven hebben natuurlijk.
Google eens op Kristen Meghan, former USA Airforce whistle blower.
Is dat allemaal fake of is haar getuigenis echt? Ik weet het niet, er wordt veel over gediscussieerd.
Maar wie over dit onderwerp wil meepraten, moet in elk geval wel de moeite nemen om haar verhaal te beluisteren.
Dat is mijn mening.
.
Ik denk niet dat het gebeurt. Maar mocht jij denken van wel dan haal je misschien wat geruststelling uit de gedachte dat als het wel zo zou zijn, je er toch niks tegen kan doen.
chocolol schreef:
29-05-2017 14:57
Ik denk niet dat het gebeurt. Maar mocht jij denken van wel dan haal je misschien wat geruststelling uit de gedachte dat als het wel zo zou zijn, je er toch niks tegen kan doen.
Dat is de enige manier om complot theorieen te handelen. Ik geloof namelijk dat veel van die theorieën wél waar zijn of een grond van waarheid bevatten (hoewel daar dan ook weer lustig op voort gefantaseerd wordt).
Maar wat kun je ermee?? Nada niks. Dus eigenlijk is het tijdverspilling om je ermee bezig te houden. Maar zo enorm fascinerend, dat ik het soms niet laten kan.
.
impala schreef:
29-05-2017 14:41
'Zij' die over 'ons', het gepeupel, willen heersen. Maar dat zijn idd complottheorieen. Geo-engineering is dat niet.
Ow ik snap nu pas dat je een andere 'men' bedoelde. De men die aan weersbeinvloeding doet. Niet de men die ons zou willen vergiftigen. De men die jij bedoelt dat zijn gewone wetenschappers, legers en bestuurders. Maar laat ook verder maar.
.
Maar waar geloof jij dan precies in Impala? Wat laat de overheid los in het luchtruim?
Ik heb ooit eens een boekje gelezen die bol stond van de complottheorieën, zeer boeiend gebracht, WWW(het internet) alias Het Beest werd genoemd en de streepjescode, ook een complottheorie over HAARP stond erin beschreven, maar onder meer ook over het alziend oog. Geen alledaagse stof, daarom ook onweerstaanbaar, maar op een of andere manier niet overtuigend, te absurd of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven