Gesjoemel bij FVD of karaktermoord?

24-07-2019 22:50 1681 berichten
Henk Otten is uit FVD gezet, jammer voor Thierry Baudet maar Henk blijft lekker in de Eerste Kamer zitten. Wat is hier aan de hand, probeert Thierry Baudet kritische Henk het zwijgen op te leggen of is Henk een sjoemelaar die de boel heeft opgelicht. Maar waarom doet FVD dan geen aangifte?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2019 11:51
Reden: Verbastering van namen
3.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
01-10-2019 22:52
En vandaag ook geen FvD bij het debat over de MH17. Baudet snapt het concept van volksvertegenwoordiger zijn volgens mij niet helemaal.

Ik zag Hiddema (en Nanninga en Eppink) op het podium zitten op het Malieveld, bij de actie van de boeren. Met zijn drieën daar zichtbaar zijn (ik geloof niet dat ze verder iets deden) vinden ze dus belangrijker dan het werk van een volksvertegenwoordiger. Letterlijk symboolpolitiek.
nounou
Het debat over MH17 was ‘s avonds, dus conflicteerde niet met de boerendemonstratie.

Bizar trouwens dat Hiddema bij de boerendemonstratie was. FvD heeft nauwelijks een landbouwbeleid en praat in de Tweede Kamer letterlijk nooit mee over de landbouw.
Alle reacties Link kopieren
Dat het debat 's avonds was wist ik inderdaad niet, ik volg maar zelden kamerdebatten live.

FvD springt nu gewoon op de trein die in feite door PAS-uitspraak en het standpunt van D'66 in gang is gezet.
Voor die tijd hadden ze het amper over landbouwbeleid, nu regent het tweets en filmpjes. Het is allemaal zo intens opportunistisch.
Zo langzamerhand mag wel wat meer van ze verwacht worden dan alleen reageren op ophef du jour, namelijk doordachte standpunten.
Zo'n motie als die van 19 september is alleen voor de bühne, en zo wordt die dan ook nu gebruikt:
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 7381823488

Als zelfs CDA, CU en SGP tegen een motie over boerenbeleid stemmen weet je dat zo'n motie niets anders is dan een propagandamiddel voor de eigen partij, loze woorden en niets meer dan dat.

Interessant gedachtenlijntje van HaagseInsider over Baudet en zijn felicitaties aan Sebastian Kurz, over de gelijkenissen en verschillen tussen hen.
Hij noemt de lijn van Kurz voor Baudet 'The road not taken'.
https://twitter.com/HaagseInsider/statu ... 8288116737
nounou
Zazamaenade schreef:
02-10-2019 13:14

Zo'n motie als die van 19 september is alleen voor de bühne, en zo wordt die dan ook nu gebruikt:
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 7381823488

Als zelfs CDA, CU en SGP tegen een motie over boerenbeleid stemmen weet je dat zo'n motie niets anders is dan een propagandamiddel voor de eigen partij, loze woorden en niets meer dan dat.

Nou inderdaad!! Ik had die motie helemaal gemist, wat een bizar staaltje opportunisme.

En mensen trappen er dus in :'(
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
02-10-2019 12:01

Bizar trouwens dat Hiddema bij de boerendemonstratie was. FvD heeft nauwelijks een landbouwbeleid en praat in de Tweede Kamer letterlijk nooit mee over de landbouw.
Kenmerk van populisme.
Alle reacties Link kopieren
Er zou een intern kladje van FvD uitgelekt zijn over een mediatraining voor Statenleden, door oa Jan Roos :popcorn:

Jan Roos gaat mediatraining geven aan Statenleden van Forum voor Democratie. Roos was in het verleden lijsttrekker van VNL en behaalde destijds nul zetels. De training is onderdeel van een opleidingscatalogus in bezit van TPO die het Renaissance Instituut – het wetenschappelijk bureau van Forum voor Democratie – naar Statenleden heeft gestuurd. Ook gaat de partij cursussen geven over onder meer architectuur en geologie. Daarnaast kondigt het instituut aan een diner voor een nobelprijswinnende schrijver en een kunstbeurs met figuratieve kunst te gaan organiseren.

Afbeelding
https://tpo.nl/2019/10/02/jan-roos-gaat ... aring_mini

Klikkend op de link 'mediatraining' op TPO kom je trouwens op bol.com.
Vervelend verdienmodel.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven