Groen Links van brave club naar schandalenmachine

20-06-2019 22:55 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Diemense GroenLinks-wethouder en locoburgemeester Jorrit Nuijens is aan het eind van de middag aangehouden voor het stadhuis in Amsterdam. De gemeente Diemen bevestigt zijn arrestatie, maar kan niets zeggen over de aanleiding.

De politie kan geen naam noemen, maar zegt wel dat er een man is aangehouden op verdenking van het verstoren van de openbare orde. Hij verzette zich bij zijn arrestatie en spuugde op het bureau een agent in het gezicht, zegt de politie.
https://nos.nl/artikel/2289915-wethoude ... erdam.html


Moddergooien en paniek bij GroenLinks na het vertrek van Zihni Özdil. Nadat Jesse Klaver gisteren een keiharde mail over het vertrekkend Kamerlid had gestuurd, geeft Klaver vandaag toe dat hij spijt heeft. Özdil zegt daarop in een reactie: "We zijn het in ieder geval eens dat het lelijke politiek is."
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... ooien-naar

Pijnlijke liefdesaffaire treft heel GroenLinks en met name de toekomstige verkiezingscampagnes

GroenLinks-Kamerlid Rik Grashoff en partijvoorzitter Marjolein Meijer moeten het veld ruimen wegens een liefdesaffaire. Intern zijn de emoties hoog opgelopen bij de partij van Jesse Klaver. Hoe goed is het crisismanagement van GroenLinks?
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b830d082/

Persoonlijk ben ik van mening dat Groen Links zich wat betreft schandalen kan meten met Denk, FVD en PVV

Tijd voor een draadje dus want hoe heeft het zover kunnen komen?
Te snel gegroeid?
Heeft Jesse Klaver het niet meer onder controle?

Wie het weet mag het zeggen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Stelletje NIMBY's die grachtengordel groen linksers ;-D
Hypocriete GroenLinks-stemmers staan lijnrecht tegenover eigen partij: ‘Geen windmolens in mijn woonwijk!’
Door Bart Reijmerink 7 januari 2021

De Volkskrant laat de ware aard zien van GroenLinks-stemmers laten vandaag in de Volkskrant hun ware aard zien. Allemaal enorme voorstanders van duurzame energie totdat er ineens een windmolen in hun eigen woonomgeving wordt geplaatst. Dit was niet de bedoeling dachten deze verwarde Amsterdamse GroenLinks-stemmers. Ze voelen zich verraden door de Amsterdamse GroenLinks-fractie.

Dit is nu typerend voor ‘progressief’ links. Ze stemmen op radicaal-linkse partijen, en vinden dat iedereen maar een vluchteling in huis moet opvangen. Maar zo gauw er een azc of een windmolenpark wordt neergezet in hun eigen leefomgeving dan zijn de rapen gaar.

In het Amsterdamse IJburg staan GroenLinks-stemmers lijnrecht tegenover het door GroenLinks geleide college. Ze beweren allemaal enorme voorstanders te zijn van duurzame energie, en dragen de energietransitie een warm hart toe. Maar een windmolenpark in hun eigen woonwijk? Pfoe, dat is toch wel heel vervelend. Bij De Volkskrant klagen ze steen en been:

‘Ik ben een groot voorstander van de energietransitie en windenergie hoort daarbij. Maar niet in een woonwijk! Ik vrees slapeloosheid en stress door dat permanente geluid. Dat schaadt onze gezondheid.’

De Volkskrant krijgt het voor elkaar om de GroenLinkers nog belachelijker neer te zetten dan ze al waren. Stuk voor stuk zeggen deze mensen veel te geven om het klimaat, en al jaren trouw GroenLinks te stemmen. Maar als puntje bij paaltje komt dan is zo’n windmolenpark toch niet zo heel leuk om te hebben in je achtertuin.

‘Wie kritisch reageert, wordt door GroenLinks neergezet als iemand die de toekomst tegenhoudt. Die de gevolgen van het klimaatakkoord liever afschuift op anderen. Maar ik gun dit geen enkele woonwijk!’

Misschien hadden deze GroenLinks-stemmers eens moeten openstaan voor de critici: mensen die al vele jaren ageren tegen de plaatsing van windmolens in de buurt van woonwijken. Deze mensen werden altijd weggezet als ‘sceptici’ of ‘ontkenners’, maar nu ondervinden ze zelf de bijkomende hinder van deze parken. En dan piepen ze inderdaad wel anders.
DDS
Alle reacties Link kopieren
Het houd nooit op, niet vanzelf :HA:

Afbeelding

https://nos.nl/artikel/2367264-raadslid ... media.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Nou mensen, GroenLinks heeft zichzelf na het optreden van Klaver bij Nieuwsuur compleet weggevaagd. Wat een afgang.
Luister even de de column van Marcel van Roosmalen bij DeNieuwsBV

https://youtu.be/CWxu_7Ishv0
Alle reacties Link kopieren
Deneb schreef:
09-03-2021 14:23
Nou mensen, GroenLinks heeft zichzelf na het optreden van Klaver bij Nieuwsuur compleet weggevaagd. Wat een afgang.

Yep,het net even teruggekeken.Moet eerlijk zeggen,was voor het eerst dat ik enige sympathie voelde voor onze wanna-be-Trudeau.Maar dat was toch voornamelijk gebaseerd op veel meelij. Marcel van Roosmalen geeft hier nog even het laatste duwtje mbt de afgang van Jesse Klaver bij Nieuwsuur :bye:
Oh ,sorry MajaDB, ik zag net dat je'm ook al gepost had,heb hem daarom maar even weggehaald.We hoeven iemand die al op de grond ligt,niet nog een keer na te trappen :nooo:
Vraag blijft,why is the rum gone?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven