Heb jij wel eens te maken gehad met seksueel wangedrag?

17-01-2022 20:48 1245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de beerput opengetrokken is bij TVOH en er zich inmiddels meer dan 40 vrouwen hebben gemeld met deze ervaring vroeg ik me af of je ook weleens seksueel wangedrag hebben meegemaakt op werk, sport of elders?

Uiteraard trapt TO af.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Maar waar gaat het over ? - wat is er gebeurd?


@patsy stone ik lees nu pas je bericht! En verzucht me erover.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik mij de laatste dagen aan erger zijn de mannen die, wanneer je aangeeft ook last te hebben van grensoverschrijdend gedrag vragen “wat voor soort mannen zijn dat dan?”.

Die willen gewoon even de bevestiging dat het niet om de lieftallige blanke Nederlander gaat.
Helaas voor hun is dat niet het geval.
edit
anoniem_410602 wijzigde dit bericht op 25-02-2022 17:07
Reden: persoonlijk
99.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle gebeurtenissen stuk voor stuk erg heftig.
Ja, dat is het ook wel. Het is soms gewoon makkelijk om te doen alsof het dat niet is.
Alle reacties Link kopieren
Erizabesu schreef:
15-02-2022 21:50
Het meest heftige van dit topic vind ik misschien wel hoe herkenbaar het is. Hoe normaal dit blijkbaar is.

Als kind heb ik gelukkig niet zoveel meegemaakt. Tenminste niets heftigs. Wat verder in m'n puberteit wel.

Toen ik 17 was ben ik onder de douche verkracht door een gymleraar als 'les voor mijn grote mond'. Ik heb hier nooit iets van gezegd, omdat ik me schaamde dat ik was klaargekomen.

Tijdens het uitgaan herhaaldelijk dingen meegemaakt die eigenlijk gewoon neer komen op aanranding. Wel eens met te veel drank op met een 'leuke' jongen mee naar huis gegaan, waarna hij zijn huisgenoten ook even over me heen liet gaan.

Handtastelijke huisgenoot? Check.
Stagebegeleider die vond dat er wel iets extra's tegenover moest staan? Check.

Als je het allemaal optelt, vind ik dat toch best heftig.
:hug:

Eigenlijk leven we in een walgelijke wereld
Alle reacties Link kopieren
Erizabesu schreef:
15-02-2022 22:11
Ja, dat is het ook wel. Het is soms gewoon makkelijk om te doen alsof het dat niet is.
Snap ik, heb je er wel met iemand over gepraat?
edit
anoniem_410602 wijzigde dit bericht op 25-02-2022 17:08
Reden: persoonlijk
98.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
17-01-2022 21:55
O ja, voor het luisteren naar mijn longen wegens een verkoudheid, moest ik mijn gehele bovenlijf ontbloten, bh moest ook uit volgens de dokter.
Een paar weken later hetzelfde onderzoek bij een vrouwelijke arts, en zij trok alleen maar mijn shirt wat omhoog, niks je bh uittrekken.
Daar hield ik echt een nare nasmaak aan over.
Een uitstrijkje of dergelijke intieme onderzoeken wil ik echt niet meer door een mannelijke arts laten uitvoeren.
Ik heb precies hetzelfde gehad. Deze arts ging ook aan de voorkant kloppen en luisteren en pakte daarbij met zijn hele hand om en om mijn borst om opzij te houden. Hierbij kneep hij ook in mijn tepels.

Was het toevallig in Vlietland/st Franciscus?
Alle reacties Link kopieren
Net begonnen om dit topic te lezen en daardoor komen nu zoveel dingen naar boven..

1e keer zoenen met een jongen die ik niet kende in een discotheek maar die via vriendinnen had aangegeven dat hij dat met mij wilde. Had wel een keer getongzoend met een vriendje die ik had, en dat was wel leuk dus verwachtte een prettige ervaring.
Ik was 14 en het was in een "kinderdisco". Denk dat hij 16 was ofzo.

Ik vond hem knap dus ging met hem mee naar een hoekje en daar tongde hij als een wasdroger en wurmde zijn vingers ruw in mijn vagina en vervolgens liep hij met zijn uitgestoken vingers naar een groep vrienden van hem en liet hij ze allemaal aan zn vingers ruiken en zei hij; ruik nu wat een stinkkut deze heeft!

Later op mn 17e had ik de 40+ gehuwde eigenaar van een plaatselijk dorpscafe achter me aan die ik afwees. Op een gegeven moment stak hij bij het passeren plotseling zijn vingers onder mijn rokje in mijn vagina, snoof er an plein publiek aan en zei; zo da's een lekker haringkie. En zijn vrouw kwam niet meer bij achter de toog van het volle café.

Heb me mijn hele verdere leven zorgen gemaakt over de geur van mijn vagina.
Alle reacties Link kopieren
De volgende x zoenen, ook nog een jaar of 15 ofzo. Deze knul haalde zijn lul uit zijn broek en pakte mijn hand in een poging dat ik die lul vast zou pakken, denk ik.
Ik vond het vooral awkward en wist niet wat ik moest doen.

Een taxichauffeur die een pakje cocaïne tevoorschijn haalde en wilde dat ik een snuif nam. Was ook nog minderjarig toen. Ik ben opgegroeid op platteland waar zowat geen ov was en taxi's nemen normaal was als je ouders je niet kwamen ophalen met uitgaan.
Ik weigerde en daarop pakte hij me vast en begon me te zoenen wat ergens op mijn wang landde ofzo. Ik ben uit de auto gevlucht en nog kilometers door de polder naar huis gerend steeds achterom kijken omdat ik bang was dat hij me achtervolgde.
Nooit aan mijn ouders verteld.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 1e vakantie in Loret de mar met vriendinnen met een leuke jongen na het uitgaan meegegaan naar zijn hotel. Was 17 en dacht dat we gingen kletsen en misschien zoenen ofzo.

Op zijn kamer draaide hij meteen de deur op slot en begon hij de kleren van mijn lijf te rukken. Ik heb terug gevochten, maar hij was veel sterker.
Uiteindelijk heeft hij mijn kleren verstopt en ben ik in mijn blootje met alleen een t-shirt wat ergens lag door het bovenlicht van de wc naar buiten geklommen en terug naar mijn hotel gerend.
In mijn blote kut en in een vreemde stad zonder mijn spullen.

Je leert er wel van, zeg maar.. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik moest een repetitie inhalen op de middelbare school met de bijbel en ik was alleen in het lokaal met de docent 50+ toen deze van achter over me heen kwam hangen "om mee te lezen of het wel goed ging" en hij mijn borsten via de hals van mijn one schoulder off shirt begon te strelen. Eerst op mijn bh en omdat ik bevroor daarna ook onder mijn bh.

Zelfde one schouder off shirt aan bij een vriendinnetje toen haar vader een paar maanden later hetzelfde deed.
Nooit meer cold schoulder shirtjes gedragen daarna, tot mijn 40e ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Vent in een verder lege metro die in de lus kwam hangen naast mijn stoel en steeds zijn erectie tegen mijn bovenarm aan drukte.

Inmiddels was ik ouder en mondiger en heb ik keihard mijn elleboog in zijn zaakje gestoten voor ik uitstapte, vijf haltes te vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Verder nog veel seks tegen mijn zin gehad in 2 opeenvolgende relaties, omdat hij anders chagrijnig werd. Ik dacht dat het aan mij lag omdat ik uitgemaakt werd voor frigide.
Als twee opeenvolgende mannen die klacht neerleggen, ga je wel denken dat het aan jou ligt.

Gelukkig weet ik sinds 20 jaar dat zij slechte minnaars waren en het er aan lag dat de relatie sws niet goed was.

Daarna gelukkig ook leuke mannen met goede skills in bed gehad waarbij de relatie wel leuk was en bleek ik opeens niet meer "frigide" , maar een lekkere geile slet 😊

Maar dit begint een one man show te worden inmiddels, dus ga nog even verder lezen zonder te reageren voor ik ga slapen.

Merk wel dat het me goed doet gelijkwaardige ervaringen te lezen van andere vrouwen en dat deze bij hen er toch ook hebben ingehakt.
Je gunt het niemand uiteraard, maar het gevoel dat je jezelf niet hebt aangesteld en dat je niet de enige bent, is wel echt fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ohw ja, toch mss nog wel leuk om te melden is dat ik later op die vakantie in Llorret een andere jongen keerde kennen die ik het verhaal heb verteld en we die foute goser in een bar tegenkwamen en hij toen met zijn vrienden er naar toe is gegaan en er voor heeft gezorgd dat deze mijn tas en kleding heeft terug gegeven.

Leuke Italiaanse jongens waren dat. 🥰
Ze zijn niet allemaal kut, mannen. 🙂
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke verhalen februari! Zo vernederend. En eng.
En inderdaad, dit topic maakt veel los, omdat je bij het lezen van anderen steeds denkt ‘oja, dat heb ik óók nog meegemaakt.’
metallover wijzigde dit bericht op 17-02-2022 14:32
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Februari, ik vind je verhalen echt heel erg. Ik ben er stil van.
Alle reacties Link kopieren
Februari :hug:
Alle reacties Link kopieren
Jeez Februari :|

Ben er stil van.

:hug:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen de verhalen op deze pagina gelezen, maar wordt er helemaal misselijk van zeg..

Zelf 2 x aangerand als kind tijdens vakanties met ouders in het buitenland.
In Israël en in in Turkije.
Aan het shoppen/wandelen in kleine drukke straatjes.
2 keer een hand van achteren die zich verplaatste van billen richting kruis. Schrok ervan, duwde de hand weg, maar durfde niet achterom te kijken. Durfde ook niks tegen mijn ouders te zeggen.
Ik was een jaar of 12 toen.
Veel van de verhalen die ik hier lees zijn niet eens seksueel wangedrag maar gewoon ronduit verkrachtingen. :(
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 17-02-2022 12:40
8.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van de week op kantoor de vraag of ik, vanuit mijn positie, een memo kon opstellen met daarin de afgebakende grenzen. Want , zo stelde de medewerker, voor de mannen werd het wel heel ingewikkeld gemaakt met wat wel en niet mocht. Hoe moesten zij nou weten wat grens overschrijdend was… ik zei; nou alles waarvan je denkt; als iemand dit tegen mijn dochter zegt of bij mijn dochter doet trek ik zijn kop van zijn romp, die dingen zeg je zelf dus ook niet en doe je ook niet.

En daarbij; nee is nee.. misschien is nee.. geen antwoord is nee… en een; nu ophouden is ook een nee.

Het dochter verhaal ging niet op want: “vrouwen vinden het echt wel leuk als er naar hun borsten wordt gekeken, meisjes nog niet”
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
17-02-2022 12:25

Het dochter verhaal ging niet op want: “vrouwen vinden het echt wel leuk als er naar hun borsten wordt gekeken, meisjes nog niet”
Serieus?!
Welke mafklapper ..... :-[ :nope: :bonk:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dan wil je het niet begrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven