Heleen Mees blijkt toch een beetje labiel...

03-07-2013 12:46 641 berichten
De dame die zo graag de thuisblijvende, part-time werkende medemoeders en vrouwen afzeek, blijkt niet helemaal te sporen.



Ik vond haar columns altijd al erg onsympathiek en denigrerend overkomen.



http://www.nu.nl



Dat melden Amerikaanse media. Mees (44), die sinds 2000 in New York woont, zou Buiter (63) over een periode van twee jaar zo’n duizend emails hebben gestuurd.



Sommige daarvan bevatten dreigementen, andere waren seksueel getint. In een mail zou Mees bijvoorbeeld gewenst hebben dat Buiters vliegtuig neer zou storten.



In andere stuurde ze hem naaktfoto's van zichzelf. Mees zou ook berichten hebben gestuurd naar Buiters vrouw en kinderen.



Relatie



Mees en Buiter zouden eerder een relatie hebben gehad. Maar toen daar een einde aan kwam, begon Mees Buiter te bestoken met mails. Ook nadat Buiter haar gevraagd had hiermee te stoppen, ging de econome door.



Buiter is een invloedrijke Britse econoom van Nederlandse afkomst. Mees is econome en publiciste en in Nederland onder meer bekend om haar columns in het NRC Handelsblad en het Financieele Dagblad. Ook is zij de oprichter van de organisatie Women on Top.



Volgens Mees' advocaat Vaneshka Hyacinthe hadden de twee een langdurige relatie waarbij "beiden elkaar emails hebben gestuurd", zo schrijft de New York Daily News.



De rechter in New York heeft Mees verboden nog contact op te nemen met Buiter en bij hem of zijn familie in de buurt te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar niet maar ze klinkt als een idioot met wat draadjes los.
Wat ik vooral intrigerend vind zijn de foto's van dode vogels die ze verstuurd heeft. Wat wilde ze hiermee bereiken? Staan dode vogels ergens symbool voor? Wat is er mis gegaan?
Alle reacties Link kopieren
http://www.nydailynews.co ... onomist-article-1.1388739
Zo enorm onafhankelijk is ze dus ook niet. Integendeel, kan het gewoon niet loslaten dat die vent haar niet meer wilde. Het is gewoon allemaal kift, waarschijnlijk. Jaloers op de huisvrouwen, parttime werkende moeders want wil zelf zo graag huisje, boompje, beestje. Sneu. En dan ook nog neuken met een getrouwde vent? Dat is al helemaal super afhankelijk!
Als je niet meer voor mijn poesje zorgt dan gaan de vogels eraan?
Alle reacties Link kopieren
Ach jeutje. In de war door de liefde.



Ik vind haar ook onsympathiek. Ze heeft heus een beetje gelijk, maar het is zo'n zelfverklaarde succesmevrouw zonder kinderen die vind dat de wereld maakbaar is en een topcarriere het hoogste goed.
Ballen van een 63jarige man likken, lijkt me best wel vies.



Waarom zou een vrouw van 44 dat nou willen doen?



Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar altijd vreemd gevonden met haar ongenuanceerde gezeik over moeders die thuis blijven. Maar echt. En het is dus een raar mens gebleken ook, dat verwondert me niets.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ze geeft zelf wel het bewijs dat je niet alles kunt hebben in het leven. Carriere oke, prive nou nee!



Als minnares heb je natuurlijk ook extra reden om een hekel te hebben aan getrouwde/ samenwonende vrouwen met kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook altijd ontzettend onsympathiek overkomen in artikelen van haar hand. Altijd zo hoog van de toren blazen en zo overtuigd van haar eigen gelijk.

Zelf is ze dus ook niet zo zelfstandig en onafhankelijk blijkt nu.
En dan zo'n Marianne Zwagerman, zelfde soort type. Die is weer aan de man. En die arme man weet niet eens dat zij een nogal rigoreuze metamorfose heeft ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maenaden schreef op 03 juli 2013 @ 12:59:

Nou ja, ze geeft zelf wel het bewijs dat je niet alles kunt hebben in het leven. Carriere oke, prive nou nee!



Als minnares heb je natuurlijk ook extra reden om een hekel te hebben aan getrouwde/ samenwonende vrouwen met kinderen.Hoezo? als er 1 carrierevrouw labiel blijkt, gaat carriere en prive niet samen?
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 03 juli 2013 @ 12:54:

Ballen van een 63jarige man likken, lijkt me best wel vies.



Waarom zou een vrouw van 44 dat nou willen doen?



Bah!



Als een vrouw van 60 dat wil is het minder vies?



Waarom ze het wil doen? Hij is niet zomaar een 63 jarige, maar de directeur van Citygroup.



Geld en macht werken nou eenmaal erotiserend, zelfs op een zelfverklaarde carrieretijger zonder priveleven.
Dat wil niet zeggen dat die man ook erotiserend is...ieuw. Net de foto gezien, bah bah. Iemand jarenlang stalken getuigt natuurlijk niet van een hele stabiele mentale toestand.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 03 juli 2013 @ 12:54:

Ballen van een 63jarige man likken, lijkt me best wel vies.



Waarom zou een vrouw van 44 dat nou willen doen?



Bah!Oh jee, mijn vriend is 58 en ik 32. Hoe moet dat nou?
Jemig, als het nou ook nog een aantrekkelijke vent was!



Ik vind het een sneu type. Zo gefixeerd op anderen, of het nou huisvrouwen of machtige zakenmensen zijn. Da's niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 03 juli 2013 @ 12:54:

Ballen van een 63jarige man likken, lijkt me best wel vies.



Waarom zou een vrouw van 44 dat nou willen doen?



Bah!
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 03 juli 2013 @ 12:50:

Wat ik vooral intrigerend vind zijn de foto's van dode vogels die ze verstuurd heeft. Wat wilde ze hiermee bereiken? Staan dode vogels ergens symbool voor? Wat is er mis gegaan?Yellow, vroeger vond je een paardenkop in je bed maar, zeg maar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:rosie76 schreef op 03 juli 2013 @ 13:08:

[...]



Hoezo? als er 1 carrierevrouw labiel blijkt, gaat carriere en prive niet samen?

Ik denk inderdaad dat het moeilijk is om een carriere zoals mevrouw Mees dat bedoeld, minstens 50 uur werken in de week, te combineren met een priveleven. Zeker gezien haar eis dat de man ook carriere moet maken met minstens 50 uur werken per week.



Ergens moet er water bij de wijn/ treedt er kwaliteitsverlies op.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk is één zo'n vrouw geen bewijs dat carrière en privéleven niet samengaan. Genoeg mannen doen het immers en gelukkig ook steeds meer vrouwen.



Niet dat ik vind dat iedereen dat moet willen hoor, daar ben ik veel te liberaal voor. Laat iedereen vooral doen wat-ie zelf het liefste wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het foto's van dode mezen waren.....
Alle reacties Link kopieren
Ze was zo heet, de mussen vielen van het dak...
Alle reacties Link kopieren
De vogels waren natuurlijk dode 'meesjes', snap dat dan!
quote:Scamp schreef op 03 juli 2013 @ 13:15:

[...]



Oh jee, mijn vriend is 58 en ik 32. Hoe moet dat nou? Dan doe je je ogen dicht en fantaseer je maar dat hij 28 is.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven